Problēma. Stūres mehānisms.
par blīvslēgiem utt man taka būtu skaidrs. es cerīgi uz tiem plastmasas puļķiem otrajā bildē skatos, jo nav ne jausmas kur tie nāk.
Sveicināti, sekojoša problēma. Pazuda stūres pastiprinātājs, tapēc pirmā ideja bija, ka beigts sūknis, kurš veiksmīgi tika arī nomainīts. Salēju iekšā jaunu eļļu, taču problēmu tas neatrisināja. Tukšgaitā sūknis gaudo, uzdodot apgriezienus arī nekas nemainās, pastiprinātājs principā nestrādā. Stūri izgroziju līdz nelabumam kā pie izslēgta, tā pie strādājoša dzinēja.
Bačokā itkā kādu burbuli uzsita, taču līmenis nekrītās, likās, ka pat tas mazliet būtu pacēlies.
Ja tas ko maina, tad dzinējs M50B25
Bačokā itkā kādu burbuli uzsita, taču līmenis nekrītās, likās, ka pat tas mazliet būtu pacēlies.
Ja tas ko maina, tad dzinējs M50B25
Pēdējais labojis Chelios - 13 Dec 2013, 18:24, kopā labots 2 reizes.
Labi, cita veida jautājums, kā konstatēt, vai sūknis ir vesels un ir spējīgs nodrošināt vajadzīgo spiedienu sistēmā?
Vēlreiz nojaucu visas trubas un sūkni, atkal samainiju eļļu visā sistēmā, taču problēma nav zudusi. Help
Vēlreiz nojaucu visas trubas un sūkni, atkal samainiju eļļu visā sistēmā, taču problēma nav zudusi. Help
Reiku parbaudi, varbut aizdirsusiesChelios rakstīja:Sveicināti, sekojoša problēma. Pazuda stūres pastiprinātājs, tapēc pirmā ideja bija, ka beigts sūknis, kurš veiksmīgi tika arī nomainīts. Salēju iekšā jaunu eļļu, taču problēmu tas neatrisināja. Tukšgaitā sūknis gaudo, uzdodot apgriezienus arī nekas nemainās, pastiprinātājs principā nestrādā. Stūri izgroziju līdz nelabumam kā pie izslēgta, tā pie strādājoša dzinēja.
Bačokā itkā kādu burbuli uzsita, taču līmenis nekrītās, likās, ka pat tas mazliet būtu pacēlies.
Ja tas ko maina, tad dzinējs M50B25