Viens sāns zemāk kā otrs. e36 slimība?
cik skatos, daudziem kreisais sāns zemāks, man gan otrādi, labais sāns
izskaidrojums tak ir vienkāršs: kur vislielākais svars ir bijis, tas sāns ir zemāks. Tā kā ar auto visbiežāk brauc vadītājs, tad arī kreisais sāns zemāk, kam otrādāk - vai nu sists vai anglis
moš kādam īpašniekam bija "viegla" sieva?
man bij skiba ar vienu puse - vaina bij taja ka atsperei augshpusee noluzis pirmais mazais rinkis
Man ar no saakuma noluuza gabals labajai atsperei un peec tam kreisajai!
Nonjeemu abas ,nogriezu abas vienaadas un tagad ir oki
Nonjeemu abas ,nogriezu abas vienaadas un tagad ir oki
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
un veel ar tadu noluzushu atsperi izgaju TA, laikam tiesham pagrutak ir to pamanit
Esmu dzirdējis, ka e36 labā puse vienmēr kaut mazliet stāvēs uz leju, tas esot no rūpnīcas, tip lai izsvarojums un līmenis būtu vienāds, kad vadītājs ir vienīgais mašīnā. Nez cik patiesi, bet es pie tā pieturēšos
Pēdējais labojis Kon4a - 25 Mar 2012, 01:54, kopā labots 1 reizi.
vai ari sists anglisseeingman rakstīja:izskaidrojums tak ir vienkāršs: kur vislielākais svars ir bijis, tas sāns ir zemāks. Tā kā ar auto visbiežāk brauc vadītājs, tad arī kreisais sāns zemāk, kam otrādāk - vai nu sists vai anglis
man šķībi bija uz vienu pusi, jo amīts ielūzis bija. samainīja pret pilnīgi jaunu un tagad drusku šķīni uz otru pusi. tā vismaz pie KV_ piebraucamā ceļa izskatījās. manā sētā viss taisni liekas.
Ne tikai e36 slimiba. E34 ar tas pats Jaunas visas 4 atsperes liktas, bet tā pat atškiriba ir
un arii e30 taa ir
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
nez kā jums bet man aizmugurei viena riepa iesēdusies dziļāk arkā nekā otra paskatījos izpētīju un zem vienas atsperes paliktas vairākas gumījas un tās puses riepa naw iesēdusies arkā , bet kāpēc tā ir iepriekšējais saimnieks izdarījis naw ne jausmas man itkā tas netraucē negribas jaukt arā
Man arī 1 sāns priekšai bija zemāks nekā otrs, izjaucu mašīnu - sapratu, kur problēma: stabiliatora stienis savērpies - noliekot uz taisnas virsmas, lai 1 "roka" guļ līdz ar zemi, otra stāvēja gaisā, aizdomas par to bija jau, kad mainīju stabilizatora atsaites - viena uzgāja forši virsū, bet lai uzliktu otru, stabilizatora roka bija diezgan jāpaspiež uz leju...
Tā izlasīju visas lapas sapratu kad esmu viens no kam labā puse zemāka. Es starp citu risinājumu radu tādu kad labajā pusē papildus oem gumijām, kas nāk zem atsperēm, izgriezu un uzliku virsū 1cm biezu gumiju, no dzelzsceļa gulšņu paduškām, tā ir cieta gumija kas nāk starp sliedi, un gulsni. Tagad ir oke. Un kad ir tikai šoferis mašīnā arī viss bumbās.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Standartā e36tajam jābūt labajam sānam zemākam. Pat uz normāla savirzes stenda to rāda.