problēmas ar stūres mehānismu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 15
- chevron_right
Kustas uz augsu uz leju, pa labi pa kreisi.
taka kkas butu vala bet nespriezu teikt jo nezinu kas tur par uzbuvi, varbut kads gultnis?
taka kkas butu vala bet nespriezu teikt jo nezinu kas tur par uzbuvi, varbut kads gultnis?
tadf jau sanak ka vina kustas ar visu stieni! nonem plastmasu apvalkus ais stures un bilde klus skaidraka, iespejams ka skruve kura ir liftam, kipa kas savelk kopaa ir valjaa,
...
ok, rit pameginasu izjaukt.
Vēl iespējamība, ka atsperīte stūres stienim galā aizgājusi, līdz ar to vairs nespriego un veidojas tāda brīvkustība. Grūti pateikt precīzi, reāli jaskatās dzīvē.
Lieta darita.
vaina bija cita bet nezinu vai macesu izstastit.
netalu no kuzava bija izlekusi tada plastmasa kas iestumjas tada konusa un ar pagriezienu fiksejas, ta bija izlekusi.
itka vinai noluzusi viena malina bet tomer sanaca nofikset un viss ir bumbaas.
vaina bija cita bet nezinu vai macesu izstastit.
netalu no kuzava bija izlekusi tada plastmasa kas iestumjas tada konusa un ar pagriezienu fiksejas, ta bija izlekusi.
itka vinai noluzusi viena malina bet tomer sanaca nofikset un viss ir bumbaas.
Tas jau tam pašam stūres stienim tajā vietā, kur iet cauri kuzavam
Ja, ja tas pats.
Sveiki. man braukajot pa vaciju ir sacis riktigi kaukt stures pastiprinatajs, tas jamaina tas ir skaidrs, velejos uzinat pirms vins saka kaukt bija ta ka uz vienu pusi sture griezas viegli bet uz otru smagi vai citreiz otradi, nevar buut ka pie vainas ir ari stures reika?? ja jau mainu varbuut jamaina ari reika????
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Nomaini no sākuma stūres pastiprinātāja sūkni un tad skaties. HJebkurā gadījumā, lai nomainītu sūkni, Tev nav nekas ar reiku jādara. Ja problēma nepazūd, tad maini nost arī reiku, bet Tavā gadījumā, noteikti sāc ar sūkni, jo reika nemaksā 5Ls.djjys rakstīja:Sveiki. man braukajot pa vaciju ir sacis riktigi kaukt stures pastiprinatajs, tas jamaina tas ir skaidrs, velejos uzinat pirms vins saka kaukt bija ta ka uz vienu pusi sture griezas viegli bet uz otru smagi vai citreiz otradi, nevar buut ka pie vainas ir ari stures reika?? ja jau mainu varbuut jamaina ari reika????
Un Tev tak ieteica, pirms brauc to gabalu tālo, nomainīt sūkni, jo, ja kaut kas notiktu fričos, tad tas nebūtu lēti!
Pie tam, 2.5 motoram, Tu nevari noņemt vienkārši siksnu, kā 1.8 un braukt bez pastiprinātāja. Nokaujot sūkni, ļoti liela iespēja arī reiku pie dieviem aizsūtīt!
Vispirms sāc ar to ka pārbaudi eļļas līmeni stūres pastūzim. Kā jau man pastiprināti tā aizplūst, tad kad sāk dūkt sūknis momentā uzleju un atkal viss ir čiki piki.
Pie viena, ja mainīsi sūkni, tad noteikti nepažēlo pāris latus un noteikti nopērc arī jaunas šaibītes skrūvēm ar, kurām pieskrūvē šļaukas pie sūkņa! Savādāk 50%, ka sulos gartām!
Ja kāds zina, kādās cenās iet jauns stūres pastiprinātāja sūknis? :) man šodien nobira..
kāds dzinējs? Priekš m52 130ls
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vakar čoms beidzot sev nopirka e36 priekš projekta un uzreiz pirmā problēma, kas jāatrisina. Griežot stūri tā griežas tā - viegli, psc grūti, viegli, psc grūti Tāda sajūta, ka pastiprinātājs periodiski atslēdzas. Ar eļļu viss kārtībā, arī netrokšņo. Kādā virzienā skatīties? Kāds krustiņš izbeidzies? Reikas sazobe izdilusi?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Pirmais pārbaudes objekts - atbalsta gultņi (pieliekot pie atsperes roku būtu jājūt vibrāciju, kad groza stūri)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Hz, mēģinājām pārbaudīt, nekādas vibrācijas nejutām. Klausījāmies arī nav nenāk kaut kādi trokšņi no atbalsta gultņa un to arī nebija
Pastiprinātājs tas nevar būt?
Pastiprinātājs tas nevar būt?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
var būt gan sūknis, gan reika
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pa to stūres mehānismu ,pats stūres Krustiņš izskatījās jau ka kāds būtu lējis eļļu virsū,nenocietos un vakarpusē izdomāju pamainīšu viņu , noņemu no cita e36 kurš pagaidām stāv pusizjaukts,un tad ņēmu no jaunās kupejas nost jau ņemot tika secināts ,ka tas krustiņš viena pozīcija staigā brīvi ,bet otrā varēja pakustināt tikai ar lielu spēku,nomainīju un viss
Bet paldies par padomiem
Bet paldies par padomiem
man tieši tas pats šorīt parādījās. stūres pastiprinātāja sūknis vasarā jauns uzlikts.rvars rakstīja:Vakar čoms beidzot sev nopirka e36 priekš projekta un uzreiz pirmā problēma, kas jāatrisina. Griežot stūri tā griežas tā - viegli, psc grūti, viegli, psc grūti Tāda sajūta, ka pastiprinātājs periodiski atslēdzas. Ar eļļu viss kārtībā, arī netrokšņo. Kādā virzienā skatīties? Kāds krustiņš izbeidzies? Reikas sazobe izdilusi?
sveiki,sodien atklajas ka stures reikai ir brivkustiba(bilde noraditajai detalai),vai ir iespejams kautka vinju salabot?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 15
- chevron_right