rokas bremze
Jā, pie manis var pasūtīt visu.
Ruu.lv...kaut kaa nesanaak
Sveiki man tads jaut, kad iegadajos sho bmw bija mistiska strikeshana pakaljeja bremzu loka, atjaucot valjaa izbira sikas detaljas no rocenes. tagad ir dabuts rezerves komplekts ar detalam bet saku domaat vai derees jo man ir 320 bmw bet detaljas njemtas no 318 vai 316, Var taa buut ka bremzu loki un viss parejais atskiraas???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
ja tev ir bremzu diski tev deres detalas no bremzu diskiem ,neatkarigi no dzineja tilpuma, bet ja ir trumulji tad mekle detalas no trumuliem
...
316 un 318(iznemot is) aizmugurē nāk trumuļi, par 320 nezinu, bet liekas ka diski, līdz ar to nederēs.
Vienmēr jāņem detaļas, kas paredzētas tavam auto, ja vien tu nezini ka no kāda cita derēs. Pārdevējiem 70% gadījumu ticēt nevar.
Vienmēr jāņem detaļas, kas paredzētas tavam auto, ja vien tu nezini ka no kāda cita derēs. Pārdevējiem 70% gadījumu ticēt nevar.
320 ir gan tadi gan tadi redzeti, un reali jau ar nevar ta spriest jo kads jau varbut sen ir nomainijis, tapec ja trumulis tatad trumunju detaljas deres, ja diski tatad disku detaljas deres, un nekas tur savadaks nau
...
man tad jautajums, prieks apskates cik stiprai jabut rokenei? ir ta ka uz gruntenes bremzejot svitras paliek, uz asfalta ne!! prieks skates tas butu normali vai ne. liekas ka problema varetu but rocenes troses, jo mehanisms un loki ir normali, un ari tas ka rocene pilniba neatlaizas!
Skatei ar tādu pietiks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ir problēma ar to ka čīkst rocene vienā pusē lēnu ripojot, ne vienmēŗigi, bet ar sekundes intervālu izdod pa čīkstienam virs 50-60km/h nečikst,ja nedaudz parauj roceni braucot pat pirms pirmā "tikšķa" arī skaņa pazūd, loki jauni, rocene kopš atgriešanas no servisa norauta labi ja 30 reizes bez nekādas dižās slodzes, vnk noparkojot auto izkustinu roceni, ko tur var darīt?
e36
varbūt līdz galam nesaprotu. Tu ar to čīkstēšanu domā strīķēsanos? braucot ar nenorautu roceni?
Tad pieļauju ka nav noregulēta. Tur caur caurumu bremžu diskā bij pēc uzlikšanas jāaizgriež viens ripulis ldiz galam un tad kaut kādi pāris apgriezieni jāpagriež atpakaļ.
Tad pieļauju ka nav noregulēta. Tur caur caurumu bremžu diskā bij pēc uzlikšanas jāaizgriež viens ripulis ldiz galam un tad kaut kādi pāris apgriezieni jāpagriež atpakaļ.
yanks rakstīja:varbūt līdz galam nesaprotu. Tu ar to čīkstēšanu domā strīķēsanos? braucot ar nenorautu roceni?
Tad pieļauju ka nav noregulēta. Tur caur caurumu bremžu diskā bij pēc uzlikšanas jāaizgriež viens ripulis ldiz galam un tad kaut kādi pāris apgriezieni jāpagriež atpakaļ.
Jā braucot ar nenorautu roceni dod arā čīkstošu skaņu, jo lēnāk brauc jo vairāk čikst,mazliet paraujot roceni- pārs milimetrus nečikst.
e36
http://www.bimmerdiy.com/diy/e36brakesystem/
ceturtā bilde no beigām parāda to zobu par kuru runāju
ceturtā bilde no beigām parāda to zobu par kuru runāju
yanks rakstīja:http://www.bimmerdiy.com/diy/e36brakesystem/
ceturtā bilde no beigām parāda to zobu par kuru runāju
Paldies, noteikti izmeiģināšu!..
e36
Man ir radusies problēma ar rokas bremzes bloķēšanos(tieši bremzēšanas spēku), varbūt kāds var iedomāties, kur vaina un padalīties ar padomu!
Tātad kad nopirku savu e36 tam nebija rocenes, jo bija jāmaina troses un loki. To man izdarīja kādā Ventspils krūmu servisā un pēc idejas rocene strādāja, bet jau tad bija pašvaka... Tagad ir pagājuši 2 gadi, ietas 2 reiz TA un abas izietas (Pagājušogad mani izglāba tas, ka inspektors CSDD bija sakarīgs un pierāva stingrāk roceni.). Šogad inspektors paziņoja, ka "Stāvbremzes gājiena rezerve un spēks nepietiekošs" un atteicās pieraut ar spēku, lai nofiksētos (Kas man notika tikai pie 7. klikšķa, bet inspektors nevilka tālāk par 4., jo tad stingri jārauj. ).
Pēc apskates pievilku trosītei tos uzgriežņus stingrāk, kas pie ručkas, bet tas noveda tikai pie tā, ka tagad rocene smagi raujas jau pie 3. klikšķa, stāvot pie 4. kaut cik fiksējas un līdz 5. lai norautu jārauj ar spēku vai 2 rokām, BET spēks vienalga šķiet nepietiekošs, jo ja auto tiek iekustināts, tad tas ripo labu gabalu līdz apstājas pie norautas rocenes.
Mēģināts arī kolhoznieku variants - uz grants ceļa ripinoties noraut roceni līdz galam t.i. ~4-5 klikšķis, bet pat uz tāda seguma nebloķējas riteņi un neslīd.
Es protams saprotu, ka tas nav normāli, tāpēc jāštuko kā lai iziet no situācijas? Nesen (~ mēnesi pirms apskates) pats jaucu un skatijos lokus, jo bija atsperītes sabirušas - lokiem atlikums izskatās pietiekošs, redzamu defektu nav ne lokiem, ne trumulim.
Loki saregulēti abās pusēs vienādi - abas puses uz stenda iekš CSDD uzrāda spēku 0.50! Pēc tā secinu, ka arī otrā pusē trumulī visam vajadzētu izskatīties tāpat un zobratu lokiem arī nav jēgas grozīt, jo tajā pusē, kurā sabira atsperes, tur tika sagrozīts tā, ka pirmās dienas skrāpējās loks pret trumuli, bet piedila (Tātad maksimāli stingri un precīzi pieregulēts un ja jau spēks abās pusēs vienāds, tad arī otrā pusē tā apmēram vajadzētu būt.)
Varbūt loki lētā gala un materiāls ir mēsls? Jo tos lokus man iedeva iepriekšējais saimnieks līdzi lai pats salieku.
Jo nevar tak būt, ka abas troses vienādi padodas un pastiepjas kad velku, jeb abās pusēs mehānismi nepareizi piespiež. Ja kāds ir saskāries ar šo mistiku un pat ir bijusi pacietība izlasīt manu sacerējumu, tad lūdzu padalieties pieredzē.
Tātad kad nopirku savu e36 tam nebija rocenes, jo bija jāmaina troses un loki. To man izdarīja kādā Ventspils krūmu servisā un pēc idejas rocene strādāja, bet jau tad bija pašvaka... Tagad ir pagājuši 2 gadi, ietas 2 reiz TA un abas izietas (Pagājušogad mani izglāba tas, ka inspektors CSDD bija sakarīgs un pierāva stingrāk roceni.). Šogad inspektors paziņoja, ka "Stāvbremzes gājiena rezerve un spēks nepietiekošs" un atteicās pieraut ar spēku, lai nofiksētos (Kas man notika tikai pie 7. klikšķa, bet inspektors nevilka tālāk par 4., jo tad stingri jārauj. ).
Pēc apskates pievilku trosītei tos uzgriežņus stingrāk, kas pie ručkas, bet tas noveda tikai pie tā, ka tagad rocene smagi raujas jau pie 3. klikšķa, stāvot pie 4. kaut cik fiksējas un līdz 5. lai norautu jārauj ar spēku vai 2 rokām, BET spēks vienalga šķiet nepietiekošs, jo ja auto tiek iekustināts, tad tas ripo labu gabalu līdz apstājas pie norautas rocenes.
Mēģināts arī kolhoznieku variants - uz grants ceļa ripinoties noraut roceni līdz galam t.i. ~4-5 klikšķis, bet pat uz tāda seguma nebloķējas riteņi un neslīd.
Es protams saprotu, ka tas nav normāli, tāpēc jāštuko kā lai iziet no situācijas? Nesen (~ mēnesi pirms apskates) pats jaucu un skatijos lokus, jo bija atsperītes sabirušas - lokiem atlikums izskatās pietiekošs, redzamu defektu nav ne lokiem, ne trumulim.
Loki saregulēti abās pusēs vienādi - abas puses uz stenda iekš CSDD uzrāda spēku 0.50! Pēc tā secinu, ka arī otrā pusē trumulī visam vajadzētu izskatīties tāpat un zobratu lokiem arī nav jēgas grozīt, jo tajā pusē, kurā sabira atsperes, tur tika sagrozīts tā, ka pirmās dienas skrāpējās loks pret trumuli, bet piedila (Tātad maksimāli stingri un precīzi pieregulēts un ja jau spēks abās pusēs vienāds, tad arī otrā pusē tā apmēram vajadzētu būt.)
Varbūt loki lētā gala un materiāls ir mēsls? Jo tos lokus man iedeva iepriekšējais saimnieks līdzi lai pats salieku.
Jo nevar tak būt, ka abas troses vienādi padodas un pastiepjas kad velku, jeb abās pusēs mehānismi nepareizi piespiež. Ja kāds ir saskāries ar šo mistiku un pat ir bijusi pacietība izlasīt manu sacerējumu, tad lūdzu padalieties pieredzē.
manuprat tava gadijuma nevis trosites bija javelk , bet zem bremzu diska to cilindru bij japaskruve valja kas iet pie lokiem , jo pa 2 gadu lietošanu trosite paljubomu neizstiepas , bet loki gan manuprat bisku padila
Kā jau rakstiju iepriekš. Apmēram pirms mēneša bija izjaukts tas loku mehānisms, pēc tam salikts atpakaļ un saregulēts tā, ka sākumā braucot loks skrāpējās pret barabanu, bet pēc kādas dienas jau bija piedilis un tagad viss ok. Tā kā saregulēti loki ir maksimāli precīzi un spēks abās pusēs ir vienāds.
1. pievelc lokus.
2.pievelc pie rucnika,un nofiksee lai skruves neatvelkas.
3.mazliet atlaid lokus,un viss buss oky.
2.pievelc pie rucnika,un nofiksee lai skruves neatvelkas.
3.mazliet atlaid lokus,un viss buss oky.
Jauni bremžu diski varētu palīdzēt šajā gadījumā. izdilums par lielu utt. ja gribam centu izmīlēt: metinam lokiem galus garākus...
Var jau būt, ka izdilums ir variants, es jau protams neesmu profesionālis, bet vizuāli izskatijās normāls disks un pie tam diski mainīti aptuveni pirms 20 000 km (Bosch no eparts). Loki mainīti pirms aptuveni 25 000 Tas būtu dīvaini, ja būtu izdilis par daudz pa šo laiku. Nu centu izmīlēt gluži negribas, lai metinātu lokiem gabalus klāt.
Varbūt vispirms patiešām viss jāatlaiž un jāmēģina savilkt pa jaunu augstāk minētajā secībā.
Varbūt vispirms patiešām viss jāatlaiž un jāmēģina savilkt pa jaunu augstāk minētajā secībā.
Vispar jau kad liek jaunus bremzu diskus tak klucus ar jaunus visus liek attiecigi kluciem medz but tada kaite ka skiba piedilsana utt