Savirzes/sagāzuma skaitļi&grādi- ikdienai/trasei
izklausas ka tev bundzai alooo...
Lasīju te, lasīju google, variantu daudz.
Var kāds padalīties ar reālu pieredzi, kā labāk regulēt braukšanai sāniski? Ir cambeplates priekšā.
Var kāds padalīties ar reālu pieredzi, kā labāk regulēt braukšanai sāniski? Ir cambeplates priekšā.
prieksa cambers ap 4 gradi...toe out vismaz 0,1
aizmugure cambers jo tuvak 0 jo labak..savirze pa nullem..
aizmugure cambers jo tuvak 0 jo labak..savirze pa nullem..
es vienkarsi stradaju savirze un ar manu niku tur sakara mazValtmeikers rakstīja:Vismaz niks atbilstošsnuugjis rakstīja:nu ka, viss jau vnk .. padomajot ar galvu var saregulet attiecigi viss kko lai butu atrums lielaks slidot nu utt .. uz paplates pienest visu ar nav forsi parasts standarta ir aizmugurejie rati max taisni, saversums 0 vai nedaudz uz ieksu, un prieksa saversuma 0 ja pa ielu ar parvietojies, ja vairak pa trasi tad prieksu vala .. ja ir camber pleiti tad var iegast uz kkadi tris ar pus gradi .. un dod ciba .. isteniba katram jau patik kkads nedaudz savs regulejums lai labak slidetu
Sent from my iPhone using Tapatalk