Bremzes
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 35
- chevron_right

es kaut kur lasīj ka ir visādi SPort variānti utt.dogMa rakstīja:DOT4.
Vai ir jēga kaut ko dārgu leit iekšā?

Kam auto paredzēts?

Sev kabrim
Tak tur uz korkja rakstits ka dot4 jalej!


tam pašam DOT4 ir atšķirības!

ir vienā kompaktā liets dot4 sporta, maksā litrs 3 reizes vairāk, bet vārīšanās temperatūra bija man liekas par 30-40 grādiem augstāka 

kadas tur atskiribas, baigais sportists esi, ka paraistais dots tev tipa varaas?RENIO rakstīja:![]()
tam pašam DOT4 ir atšķirības!


Kabris = negāž pa trasi = parastais dot 4
Vispār ielas mašīnai nevajag neko vairāk
Vispār ielas mašīnai nevajag neko vairāk

Motul Brake Fluid DOT4 0.5 L 100% synthetic, sport, for professional use in motor sport. Temp. bp 325 deg C
0.5L = 13.50euro
0.5L = 13.50euro


jā, tieši šo motul es arī lēju 


Ja liek supportus no 330taa e46 tad vajagot bremzu cilindru no e34 2.5i , bet kuru.. papeetiiju ka vinjiem vairaaki varianti.. atskiras trubinju skaits un uz kuru pusi iziet. Kuru iisti vajag? Part nr.. bildes?


34311162915Agris13 rakstīja:Ja liek supportus no 330taa e46 tad vajagot bremzu cilindru no e34 2.5i , bet kuru.. papeetiiju ka vinjiem vairaaki varianti.. atskiras trubinju skaits un uz kuru pusi iziet. Kuru iisti vajag? Part nr.. bildes?



Situācija tāda - ka bremšu trubai ir caurums, eļļu spiež āra. Trubas ir diezgan spīdīgas un nesarūsējušas. Nu baigi negribās mainīt visā garumā.
Tātad jautājums sekojoš - vai esat mēģinājuši šos rīkus un domas par viņiem.
Tātad jautājums sekojoš - vai esat mēģinājuši šos rīkus un domas par viņiem.

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Viss nāk ar laiku, nevar gribēt visu uzreiz.
Nevalcejamie savienojumi labi prieks originalajam trubam, jo tas pagruti uzvalcet nesaplesot

es pats esmu uztaisijis papildus tris savienojumus bremzu sistemai lai nau jamaina trubas visaa garumaa ja gadijumaa kas. tie savienojumi ir tam ari paredzeti un pareizi izpildot darbu, viss ir 100%droshi.
tikai bildee ko pats paradiji, esi noradijis nedaudz nepareizus savienojumus, savienojumiem vajadzetu but bez ielikniem.
un vel tas ka ir pareizi un atri jadarbojas ar saspiedosho flakjeni vai skruvspili. pa daudz/maz uztaisot sezhu kartigi nesavienosies.
ir divu veidu bremzu trubinju gali, iekseja sezha un arejaa sezha (male/female)
atkaribaa no savienojuma sezhas.
tikai bildee ko pats paradiji, esi noradijis nedaudz nepareizus savienojumus, savienojumiem vajadzetu but bez ielikniem.
un vel tas ka ir pareizi un atri jadarbojas ar saspiedosho flakjeni vai skruvspili. pa daudz/maz uztaisot sezhu kartigi nesavienosies.
ir divu veidu bremzu trubinju gali, iekseja sezha un arejaa sezha (male/female)
atkaribaa no savienojuma sezhas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...

mulkjibas, ar pareizajiem instrumentiem viss ir viegli, pat parak vieglinuugjis rakstīja:Nevalcejamie savienojumi labi prieks originalajam trubam, jo tas pagruti uzvalcet nesaplesot
...

Parasts trubinu valcejamais, ir vaitad pareizaks instruments?Armando rakstīja:mulkjibas, ar pareizajiem instrumentiem viss ir viegli, pat parak vieglinuugjis rakstīja:Nevalcejamie savienojumi labi prieks originalajam trubam, jo tas pagruti uzvalcet nesaplesot
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 35
- chevron_right