Bukses
brauc uz servisu.
no variantiem - reduktora bukses, aizm pusramja bukses, pats reduktors, aizm plauktu bukses.
no variantiem - reduktora bukses, aizm pusramja bukses, pats reduktors, aizm plauktu bukses.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kadas cenas apmeram iet parastas normalas bukses preks reduktora? ebejaa ver atrast tikai tads kuras ar visu pastu maksas uz kadiem 60 eiro, vai tiesam nau letak, piemeram tas pasas febi??
nevajag man tur poverfleks vai tamlidzigas bukses, jo tad jau pats vinas varu uztaisit par tadu naudu plus vel paliks pari matreals vel preks citam bukseem, ja jasak izmantot tas poliuriteens
nevajag man tur poverfleks vai tamlidzigas bukses, jo tad jau pats vinas varu uztaisit par tadu naudu plus vel paliks pari matreals vel preks citam bukseem, ja jasak izmantot tas poliuriteens
...
kuras tu tiesi doma? pasa reduktora vaaka bukses, vai balkas lielas bukses? uzmet aci ieks e-parts.lv, reali par kadiem 20% letak, bet priekstatu radiis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Atsūti OEM kodus, kuras tieši interesē, varbūt varu izpalīdzēt.
bija domats par reduktora bukseem, bet ari visas 4tras balkas bukses vajadzetu nomainithe9600 rakstīja:kuras tu tiesi doma? pasa reduktora vaaka bukses, vai balkas lielas bukses? uzmet aci ieks e-parts.lv, reali par kadiem 20% letak, bet priekstatu radiis.
...
Piedāvaju izveidot bukses uz pasūtijuma kas tiek ražotas no poliuretāna kurš ir 300 reizes izturīgāks par gumiju cena atkarīga no bukšu sarežģītības un daudzuma cik daudz pasūta intresenti var zvanīt pa tel: 22159324 vai raksīt e-pastus [email protected] musu darbus var apskatīt majas lapā http://www.auto1.lv/lv/galerija/ritoosa ... atavosana/
Ludzu, atsaucas kads, kas ir licis lielas poliuretana bukses aizm tiltam (powerflex, strongflex etc).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
raksti sīkajam zinu ka vinš citiem liek viņas. uz pm ganjau atbildēs, ja kas interesē.
kur tas var iegadaties??
Man aizmugurējam tiltam ir poliuretāna bukseshe9600 rakstīja:Ludzu, atsaucas kads, kas ir licis lielas poliuretana bukses aizm tiltam (powerflex, strongflex etc).
Nodarbojos ar poliuretāna bukšu un citu elementu izstrādi un restaurāciju.
Bukses var izgatavot no mīkstām līdz cietam. Principa standarta auto, ikdienas braukšanai - mīkstas bukses, un drifta auto - ļoti cietas(110 ShA). Nedaudz uzlabotiem, sēdinātiem parasti iesaku 85 ShA, kas būs cietākas par orģinālajām (65 - 70 ShA)
Bukšu krāsa principā neraksturo tās cietību un citas īpašības. Daži ražotāji to dara lai vieglāk raksturotu savu piedāvāto produkciju un klientiem butu ērtāk orientēties. Krāsu veido pigments, un vieādas cietības bukses ir iespējams uztasīt jebkurā krāsā.
Kā arī poliuretans ir daudz izturīgāks par gumijas buksēm. Bet parasti bukse izbeidzas vietās kur gumija sastopās ar metālu. Vai arī gumija pārplīst. Tādēļ taisot poliuretāna bukses konstrukcija atšķiras no orģinālās, tiek apietie tukšumi buksēs, sailetblokos un dzinēju spilvenos, to kompensējot izmantojot mīkstāku poliuretānu.
Ar tehnoloģiju ko es strādāju poliuretāns ar metālu tiek sasaistīts ar īpašas saistvielas palīdzību, kā arī metāla virsma tiek matēta ar smilšu strūklu, principā savienojums nav atraujams. Tādēļ šādas bukses kalpos ilgāk par no sagataves virpotajām. Un dažu inmporta produkciju.
Vairāk informācijas par manis piedāvātajām buksēm un citiem izstrādājumiem. http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=15&t=701
Bukses var izgatavot no mīkstām līdz cietam. Principa standarta auto, ikdienas braukšanai - mīkstas bukses, un drifta auto - ļoti cietas(110 ShA). Nedaudz uzlabotiem, sēdinātiem parasti iesaku 85 ShA, kas būs cietākas par orģinālajām (65 - 70 ShA)
Bukšu krāsa principā neraksturo tās cietību un citas īpašības. Daži ražotāji to dara lai vieglāk raksturotu savu piedāvāto produkciju un klientiem butu ērtāk orientēties. Krāsu veido pigments, un vieādas cietības bukses ir iespējams uztasīt jebkurā krāsā.
Kā arī poliuretans ir daudz izturīgāks par gumijas buksēm. Bet parasti bukse izbeidzas vietās kur gumija sastopās ar metālu. Vai arī gumija pārplīst. Tādēļ taisot poliuretāna bukses konstrukcija atšķiras no orģinālās, tiek apietie tukšumi buksēs, sailetblokos un dzinēju spilvenos, to kompensējot izmantojot mīkstāku poliuretānu.
Ar tehnoloģiju ko es strādāju poliuretāns ar metālu tiek sasaistīts ar īpašas saistvielas palīdzību, kā arī metāla virsma tiek matēta ar smilšu strūklu, principā savienojums nav atraujams. Tādēļ šādas bukses kalpos ilgāk par no sagataves virpotajām. Un dažu inmporta produkciju.
Vairāk informācijas par manis piedāvātajām buksēm un citiem izstrādājumiem. http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=15&t=701
Virsbūves un piekares restaurācija/remonts. Poliuretāna izstrādājumi.
Kādas "cietības" dzinēja spilveni ir e36tajiem? Vai ir maināms spilvenu augstums, t.i., izmērs?
Ja uztaisa mazākas cietības, nekā standarta, var saskarties ar kaut kādām problēmām?
Ja uztaisa mazākas cietības, nekā standarta, var saskarties ar kaut kādām problēmām?
Uz doto brīdi precīzi nepateikšu, bet varējā būt ap 65 ShA.
Izstrādājot dzinēja spilvenu no poliuretāna paduškas augstums ir maināms, bez problēmām.
Mazākas cietības nav vajadzības taisīt, virāk raustīs dzineju. Parasti taisa tādu pašu vai cietāku. Uz doto brīdi daži sportisti ir pasūtījuši stirpi cietas priekš dzinēja spilvena, bet cik sapratu tas driftam, jo viss pārējais ir stingrs.
Izstrādājot dzinēja spilvenu no poliuretāna paduškas augstums ir maināms, bez problēmām.
Mazākas cietības nav vajadzības taisīt, virāk raustīs dzineju. Parasti taisa tādu pašu vai cietāku. Uz doto brīdi daži sportisti ir pasūtījuši stirpi cietas priekš dzinēja spilvena, bet cik sapratu tas driftam, jo viss pārējais ir stingrs.
Virsbūves un piekares restaurācija/remonts. Poliuretāna izstrādājumi.
Ir vērts apdomāt, paldies par informāciju!
Pie kā te var griezties pēc stingrajām buksītēm?
Virsbūves un piekares restaurācija/remonts. Poliuretāna izstrādājumi.
poweredbygirts rakstīja:Pie kā te var griezties pēc stingrajām buksītēm?
Vai arī ja vēlies Strongflex vai Powerflex, tad pie manis. :)
Pirmā doma, kāpēc likt pastiprinātās bukses, netaisies taks braukt ar vinu 200k km. Savam lieku visu no lemforder(skaitās otrs labākais aiz orģināla), sūdzēties nevar, čoms quattro ritošo pārlasija salika lemforder deļas 3 gadi jau brauc un nezin bēdu, bet protams ja ieliec tās uritāna bukses zini ka tās turēs ilgāk pa kuzavu
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
+ viņas ir daudz cietākas nekā Lemforders un viss pārējais ko piedāvā rezerves daļu veikali..