Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 62
- chevron_right
interesē tāda lieta kapēc pēc koilu uzlikšanas man vienā pusē koilas regulācijas gredzens skarās pie riepas bet otrā pusē tada problēma nav kas varetu būt pie vainas
Riepas vienādas? Ja jā, tad iespējams, ka tas disks mazliet met un tāpēc skaras gumija pie koilu gredzena, vai arī riepai pumpa.
Kas pa diskiem - kāds ET un platums?
Kas pa diskiem - kāds ET un platums?
Koilu gredzeni sanāk vienādā augstumā attiecībā pret riepu?
Varianti ir vai nu pārregulēt koilas nedaudz augstāk vai zemāk, vai arī uzlikt nelielus universālos flančus (3mm vai 5mm)
Varianti ir vai nu pārregulēt koilas nedaudz augstāk vai zemāk, vai arī uzlikt nelielus universālos flančus (3mm vai 5mm)
Ko es darīšu tas lai paliek manā ziņāAgris rakstīja:tu gribi sabojāt indzenieru veikumu auto vadāmībā? ko tu ar to traktoru darīsi?
Man atkal ir cita problema uzliku priekssa 13mm spacerus un viena puse riepa strikjejas gar sparnu bet otra puse ir viss ideali ir kads 1-2mm atstarpe.
Laikam bus japerk saurakas riepas
Laikam bus japerk saurakas riepas
Instagram INDIGAIS
ka var buut ka uzliekot pilni jaunus Jom koiloverus un jaunas aizmugureja amisa augsejas bukses bet viena puse pat pec nepilniem 100km sodien ielida salona? bukses ir no KYB firmas
kas to vareja izraisiit?
kas to vareja izraisiit?
Instagram INDIGAIS
visdrīzāk ka bukses brāķis, vai varbūt nepieskrūvēts kārtīgi amīša štoks (bet uz to mazāk lieku)
es no kayabas produkcijas savam auto izvairītos, tas tāpat kā monroe ir paliels mēsls, kurš cenas ziņā bieži pietuvināts boge/bilstein.
aizm. amortizatoru atbalsti ir viens no e36 vājajiem mezgliem piekarē, ekonomēt šeit nedrīkst. liec jaunus oem atbalstus no e46 m3 cabrio, stingrāki un izturīgāki par stock.
aizm. amortizatoru atbalsti ir viens no e36 vājajiem mezgliem piekarē, ekonomēt šeit nedrīkst. liec jaunus oem atbalstus no e46 m3 cabrio, stingrāki un izturīgāki par stock.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vai likt noteikti puliuretāta bukses.
Varat ieteikt coiloverus ikdienas braukšanai līdz 300ls? Kādus rādītājus jāskatās un par kuriem koiliem var aizmirst?
Es ieliku nobrauktu koilu korpusos Plaza Semi-Sport amīšus. Sanāca puse no tavas nosauktās cenas (ar visu korpusu pārveidošanu). Esmu ļoti apmierināts!
Hmmm, nebūs īsti laika būvēt. Vajag fiksi uzlikt un nobraukt ziemu.
Ko varat teikt par pašiem lētākajiem TA-Technix pa 160Ls?
Vēl psih-arno piedāvā V-maxx pa 240. Kāds ir saskāries ar šiem? :)
Ko varat teikt par pašiem lētākajiem TA-Technix pa 160Ls?
Vēl psih-arno piedāvā V-maxx pa 240. Kāds ir saskāries ar šiem? :)
Man konkrēti tās atperes(aizmugures), kuras ir komplektā pa 160Ls izģērbās pirmajā dienā. Šausmīgi mīkstas priekš šādām darbībām..
Tagad domāju citus variantus, jo uz ziemu vajag pacelt mašīnu augstāk.
Varbūt varu likt touringa atsperes sedanam? Kāda ir atšķirība viņām?
Vēl redzēju, ka ir aizmugures atsperes ar nemainīgu diametru kā ir ar tādām? Tām varbūt var uzlikt arī regulācijas skrūvi.
Tagad domāju citus variantus, jo uz ziemu vajag pacelt mašīnu augstāk.
Varbūt varu likt touringa atsperes sedanam? Kāda ir atšķirība viņām?
Vēl redzēju, ka ir aizmugures atsperes ar nemainīgu diametru kā ir ar tādām? Tām varbūt var uzlikt arī regulācijas skrūvi.
ar ir virsū tie 160ls brīnumi, galīgi neesmu apmierināts ar uzvedību trasē.Wilsons86 rakstīja:Man konkrēti tās atperes(aizmugures), kuras ir komplektā pa 160Ls izģērbās pirmajā dienā. Šausmīgi mīkstas priekš šādām darbībām..
Tagad domāju citus variantus, jo uz ziemu vajag pacelt mašīnu augstāk.
arī ir doma pāriet uz kaut ko jēdzīgāku, bet saglabājot mazbudžeta klasi, iepriekš veicu mazu koilu izpēti, lasīju atsauksmes.
pa lielam atsperes visiem mazbudžetniekiem ir sūds (piemēram, praktiski visiem aizm atsperes ir ar stock cietību vai pat mīkstākas), atšķiras tikai amortizatoru kvalitāte, cietība (arī šeit vairumam ir parasti al-ko gāzinieki).
diezgan daudzi latvijā brauc ar cobra evo1 un slavē (tiesa, atsperu speceni tā arī neatradu).
otrs labs (imho pat labāks) variants ar jau pieminētajām plazām, DoubeD piemeklēs arī koilu atsperes pēc vēlmes.
pats metu acis uz driftworks piedāvātajiem HSD, salīdzinot ar citiem mazbudžetniekiem liels + ir regulējams statnes augstums, ne tikai atsperu, vieta garajai stab. atsaitei un regulējami uniboli, arī šeit, diemžēl atsperes ir sūds, bet var izlabot ar atsevišķu atsperu komplektu (šeit pat viens users piedāvā koilu atsperes ar cietību pēc izvēles)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tiem, kam nepatīk TA-Technix uzvedība trasē vai vienkārši gribas ko klasi augstāku varu piedāvāt V-maxx koiloverus.
Kā jau Blingz minēja par 240Ls pieejams V-maxx standarta koiloveru komplekts. Par 310ls pieejams V-maxx Xtreme koiloveru komplekts ar 20-pozīcijās regulējamu amortizatoru cietību. Šis joprojām nav tīrs trases komplekts (tiek izmantoti standarta atbalsti), kas nozīmē, ka tas ir normāli izmantojams arī ikdienā .
Kā jau Blingz minēja par 240Ls pieejams V-maxx standarta koiloveru komplekts. Par 310ls pieejams V-maxx Xtreme koiloveru komplekts ar 20-pozīcijās regulējamu amortizatoru cietību. Šis joprojām nav tīrs trases komplekts (tiek izmantoti standarta atbalsti), kas nozīmē, ka tas ir normāli izmantojams arī ikdienā .
Ta-Techinx trasei? diez vai, ka tās ir paredzētas trasei koilas. Priekš ikdienas ielas vajadzībām, ja gribas ko stabilāku, cietāku par stock, Technix ir ļoti labs budžeta variants. Ņēmu no Psih-Arno. Gadu jau nokalpoja, kopjot protams, ļoti labi, lietojot neatejot no kases cauru gadu. Tūlīt aizies otrs gads :)
Ko pats saki par tām Cobra evo1?he9600 rakstīja:ar ir virsū tie 160ls brīnumi, galīgi neesmu apmierināts ar uzvedību trasē.Wilsons86 rakstīja:Man konkrēti tās atperes(aizmugures), kuras ir komplektā pa 160Ls izģērbās pirmajā dienā. Šausmīgi mīkstas priekš šādām darbībām..
Tagad domāju citus variantus, jo uz ziemu vajag pacelt mašīnu augstāk.
arī ir doma pāriet uz kaut ko jēdzīgāku, bet saglabājot mazbudžeta klasi, iepriekš veicu mazu koilu izpēti, lasīju atsauksmes.
pa lielam atsperes visiem mazbudžetniekiem ir sūds (piemēram, praktiski visiem aizm atsperes ir ar stock cietību vai pat mīkstākas), atšķiras tikai amortizatoru kvalitāte, cietība (arī šeit vairumam ir parasti al-ko gāzinieki).
diezgan daudzi latvijā brauc ar cobra evo1 un slavē (tiesa, atsperu speceni tā arī neatradu).
otrs labs (imho pat labāks) variants ar jau pieminētajām plazām, DoubeD piemeklēs arī koilu atsperes pēc vēlmes.
pats metu acis uz driftworks piedāvātajiem HSD, salīdzinot ar citiem mazbudžetniekiem liels + ir regulējams statnes augstums, ne tikai atsperu, vieta garajai stab. atsaitei un regulējami uniboli, arī šeit, diemžēl atsperes ir sūds, bet var izlabot ar atsevišķu atsperu komplektu (šeit pat viens users piedāvā koilu atsperes ar cietību pēc izvēles)
pats neesmu braucis ar auto, kam bijušas virsū, bet ir pietiekoši daudz labu atsauksmju. Kā jau minēju speceni palasīt nedabūju, Jaga tā arī neatsūtīja. pats šo variantu vairs neizskatu, jo tomēr gribu lai augstums regulējas ar statni un ar atsperi (var saglabāt pietiekoši lielu amort gājienu), nevis tikai ar atsperi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu jā, arī tām cobra cena nav kosmosā galīgi. Bet nu tā brīvi nomest 400 Ls par hadeni nevarētu pēkšņi. Tāpēc Psih-Arno variants ir ļoti labs un cena cilvēcīga. Bet jā, pēdējā laikā esu ievērojis, ka aizmugurē atsperes pa mīkstu ir mazliet. Nomainītu uz cietākām atsperēm un atkal viss Priekšā jau cietība regulējama.
Nu ir vēl variants Plaza Baltic ko piedāvā.
Nu ir vēl variants Plaza Baltic ko piedāvā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 62
- chevron_right