Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 62
- chevron_right
Drauga sierrai bija grieztās. Uz Vanšu tilta priekšēja izleca no vietas. Tad sākās brīnumi.
Sveiki! Vai variet kads pateikt, to, ka auto ir ciets vairak ietekme atsperes vai amortizatori?
Amortizatori, bet atsperes arī dod savu.
Paldies par info. Man ari ta likas, bet visadi viedokli ir dzirdeti.
Cietibu nosaka atsperes. Bet amartizatori to cietibu sava veida regule
man jau liekas ka abas shis sastavdaljas papildina viena otru
ar labiem amishiem un sudigam atsperem nebis labuma un otraadi
ar labiem amishiem un sudigam atsperem nebis labuma un otraadi
ar kompatu pa brugji
ieteiktu jums paspaidīt ar rokām gan atsperi gan amortizatoru
Kāds varētu iedod psih-arno nr. lai var dabūt koilas? Skatos, pēdēja laikā viņs reti e36 forumu izmanto..
pasties kontaktu sadaljaa, liekas ka vins tur bija ierakstijies
...
Jau skatījos, nav..
NR. Dabūts..
NR. Dabūts..
Ja nu vēl kādam interesē - 26779969
Virsū stāv style 5 ET20:7J R15 ar 195/55 gumiju. Cik zemu varētu nosēdināt, paliekot uz stock amīšiem ?
Vai tad uz stock amīšiem zemākais nav -60?325 BMW rakstīja:Uz stock āmīšiem zemāk par -40 sēdināt vnk nevar!
Nu laikam jau nav, cik man zināms. Un arī ja tā padomā, tad -60 principā ir jau paliels sēdinajums, līdz ar ko uz salīdzinoši "mīkstajiem" stock āmīšiem uz atsitējiem vien nāksies braukāt + tos tādā veidā ātri vien sabojās un būs visp d**sā!
d[-_-]b
Tātad uz maniem dotajiem izmēriem, zemāk par -40 nav ieteicams ?
Problēma nav norādītajos izmēros, bet gan sēdinājumā. Stock amortizatoram normālais darba diapazona viduspunkts ir pie stock atsperes augstuma (viņš gar to visduspunktu arī paredzēts "strādāt", tikai trāpot lielākās bedrēs tas iespiežas dziļāk). A tu tgd gribi ar -60 atsperēm tādā stāvoklī viņu turēt visu laiku. Pie tam, svarīgākais ir tas, ka amortizatoriem, kas paredzēti zemākiem sēdinājumiem, būs arī lielāka cietība, lai varētu dzesēt sitiena enerģiju (kad tu trāpi kādā bedrē) atvēlētajā darba diapazonā (jo ne tikai atspere sitiena brīdi notur autiņa svaru bet arī amortizators), kas paliek manāmi mazāks (par veseliem 60 mm). Stock amortizators to nespēs izdarīt, un līdz ar ko pie katras lielākas bedres tos amortizatorus "sitīs cauri" līdz atsitējiem kamēr tie vnk būs beigti un sanāks vnk braukt kā uz zirga ratiem.
P.S. Ar norādītajiem riteņu izmēriem domāju var mierīgi sēdināt līdz -60, arkās nekam nevajdzētu līst, cita lieta, ka dēļ mazajiem riteņiem vienalga nebūs nekāds labais skats + autiņš būs ļoooti zems.
P.S. Ar norādītajiem riteņu izmēriem domāju var mierīgi sēdināt līdz -60, arkās nekam nevajdzētu līst, cita lieta, ka dēļ mazajiem riteņiem vienalga nebūs nekāds labais skats + autiņš būs ļoooti zems.
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 62
- chevron_right