Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- …
- 62
- chevron_right
Kadus coiloverus varetu ieteikt kupejai,ta lai nebutu baigi dargi vai pat no letiem, ta lai vismazs atbilst savai cenai. Augstuma regulacija pamatnosacijums :D
( . Y . )
Raksti lietotājam psih-arno un pērc no viņa TA-TECHNIX koilu komplektu.
A vot kā ir ar tāl lētajām koilām... Vadāmība arī uzlabojas? Un kāds ir mūža ilgums tām? Nav viensezonas pasākums? Vienkarši girbu saprast atškirību starp lēto un dārgo galu un kas būtu zelta vidusceļš.
ja iepriekšējie amji bija labā darba kārtībā, tad atšķirību vadāmībā praktiski nejutīsi, vismaz es neizjutu. Ja kādreiz ir pabraukts ar plaza rs/b6/b8/koni, tad labāk nemēģini lēto galu, būsi stipri vīlies.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vot no tā es arī baidos. Reāli esošie amji pilnībā apmierina (varbūt mazliet cietākus līkumos prasītos). Vienīgi cilvēki liekas sāk jocīgi skatīties uz „džipu”. Kaut kā ņe pačotna ar nesēdinātu pasākumos rādīties.
Bet tai pat laikā „low and slow” galīgi neatbilst manam konceptam par to kādam jābūt auto. A ja vadāmība tikai pasliktinās, nauda vējā + zaudēta caurejamība.
Varbūt tomēr ir kādi ieteikumi ko vispār vērts skatīties no koilām (braukšanai pa ielu)?
Bet tai pat laikā „low and slow” galīgi neatbilst manam konceptam par to kādam jābūt auto. A ja vadāmība tikai pasliktinās, nauda vējā + zaudēta caurejamība.
Varbūt tomēr ir kādi ieteikumi ko vispār vērts skatīties no koilām (braukšanai pa ielu)?
kāds var ieteikt normalus prieksejos amisus, sedinatam auto. ar standarta garajiem zb, masina tiri gul uz atsitejiem. auto ir ielai, nereti ieslipejot.
sedinajums ir kkur 60-70mm.
sedinajums ir kkur 60-70mm.
Koili vai virpo isakus štokus.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Var droši likt tos pašus TA-Technix, ko piedāvāju par 48Eur/gab. Tie tomēr ir piemēroti zemām atsperēm.
Un vēl liekot tik zemas atsperes noteikti vajag noīsināt atsitējus, jo tie ir izgatavoti priekš standarta amortizatoriem un atsperēm.
Un vēl liekot tik zemas atsperes noteikti vajag noīsināt atsitējus, jo tie ir izgatavoti priekš standarta amortizatoriem un atsperēm.
Kādā veidā īsāki štoki atrisinās atboiņiku problēmu ?Jānis.P rakstīja:Koili vai virpo isakus štokus.
Neatrisinās.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Iesācēja jautājums: lasot visur iet runa par 30 , 40, 50 u.c. sēdinajumiem. Ko tas īsti nozīmē teiksim 30/40mm utt? Tas ir auto augstums? Ja tā, kur to mēra, pēc kā skatās?
Varbūt pāris vārdos kāds var pateikt vai ieteikt kur palasīt par atsperu krāsām un no tā izrietošajām cietībām?
Paldies
Varbūt pāris vārdos kāds var pateikt vai ieteikt kur palasīt par atsperu krāsām un no tā izrietošajām cietībām?
Paldies
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
40/30 ir attiecigie mm par cik auto paliek zemaks prieksh./aizm. un atsperu krasas vnk izvelas razhotajs un tas neko nenozime! palabojiet, ja kludos!Elstins rakstīja:Iesācēja jautājums: lasot visur iet runa par 30 , 40, 50 u.c. sēdinajumiem. Ko tas īsti nozīmē teiksim 30/40mm utt? Tas ir auto augstums? Ja tā, kur to mēra, pēc kā skatās?
Varbūt pāris vārdos kāds var pateikt vai ieteikt kur palasīt par atsperu krāsām un no tā izrietošajām cietībām?
Paldies
Neizskatās, ka Elstins vēlas kko lasīt, ja jau šajā pašā topikā pāris lappuses izlasīt nepacenšas :)
d[-_-]b
Es lasu, un pie tam daudz. Kā jau minēju, lasot visi runā par tiem milimetriem un koilām, vai vajag, vai nevajag, kur dabūt utt. Pārlasot sadaļu, nu vismaz 20 lpp. es tā arī par 100% skaidrs netiku vai tas ir augstums par kuru tiek nosēdināts zemāk vai tas tiek mērīts kādā citā vietā. Kā arī par atsperu krāsām kāds kaut ko runā, bet kāpēc to tā piemin ''man vajag sarkanās'' ''man vajag dzeltenās'', to lasot saprotu, ka krāsai iespējams ir kāda nozīme. Tā kā neredzēju nekur kādu par to runājam, nolēmu arī pajautāt.Dj Plosky rakstīja:Neizskatās, ka Elstins vēlas kko lasīt, ja jau šajā pašā topikā pāris lappuses izlasīt nepacenšas :)
Peace
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Dažādi ražotāji savus produktus izkrāso dažādās krāsās, lai noteiktu kuras ir "street" (mīkstākas) un kuras ir "race" (cietākas).
Protam dažādiem ražotājiem tās krāsas ir dažādas. Zinu par H&R, ka cietākās ir Zilā krāsā. Par pārējām, lai komentē tie kas zin!
Protam dažādiem ražotājiem tās krāsas ir dažādas. Zinu par H&R, ka cietākās ir Zilā krāsā. Par pārējām, lai komentē tie kas zin!
viņiem ir isāks štoks vai vienkārši paši par sevi ir cietāki?psih-arno rakstīja:Var droši likt tos pašus TA-Technix, ko piedāvāju par 48Eur/gab. Tie tomēr ir piemēroti zemām atsperēm.
Un vēl liekot tik zemas atsperes noteikti vajag noīsināt atsitējus, jo tie ir izgatavoti priekš standarta amortizatoriem un atsperēm.
Sveiki, vai šīs atsperes ir labas? Varbūt kāds lieto un var pastāstīt?
http://protuning.lv/index.php?op=market ... inklang=lv
http://protuning.lv/index.php?op=market ... inklang=lv
Fuck the fuel economy!
Labrīt no rīt'
1996.gada 318is m44 kupeja.
Ir laiks uzlabot braukšanas kvalitāti, jo beidzot oem amortizatori ir savu laiku nokalpojuši...
Šī jau būs trešā diena rakājoties visādos forumos izglītojoties par dažādiem amortizācijas veidiem...
Ir varianti: Lētie koili vai plaza semi sport(ja nemaldos). Budžets ap 250-330 eināriem. Atsperes sedinātās it kā jau ir kaujas gatavībā, gadījumā, ja ņemu plazas. Cik noprotu, tad technix coiliem jau viss nāk komplektā ieskaitot dubļu sargus.
Pārvietojos +- pa asfaltētiem ceļiem, bet sanāk arī pa lauku ceļiem pāris reizes menesī braukt. Vēlos samērā cietus amortizatorus, jo apnikusi jau tā bundžas pārmērīgā sasveršanās līkumos, nesaku ka ir slikti braucot pa "trepi".. diezgan komfortabli, jo aizmugurē amortizatori paši kā tādi ir tikai skatam ar visām izejošajām sekām
Tātad rezumē: vajag pacietākus amortizatorus, ar kuriem var braukt pa grants ceļiem, jābut garantijai vismaz uz diviem vai vairāk gadiem.
Lasīju par to zeķi, par to ka plazā var viņu nopirkt. Tas būtu ideals variants lai amortizatorus vēl vairāk pasargātu no pāragras sulošanās un tā..
Kādam ir kādi ieteikumi, jo Janvāra beigās būs jaiet apskati. Mašīnu domāju paturēt, jo priekš saviem gadiem ir diezgan labi saglabājusies :)
P.S. Joprojām braucu ar standarta R15 diskiem, bet tā kā būtu laiks kādus 17mitniekus iegādāties uz pavasara pusi. Cik lasīju, tad liekot koilus var būt problēma ar augsta profila riepam, nebūtu forši uzliekot koilas un braucot izdzirdēt riepas rīvējoties pret atsperēm/amortizatoriem.....
1996.gada 318is m44 kupeja.
Ir laiks uzlabot braukšanas kvalitāti, jo beidzot oem amortizatori ir savu laiku nokalpojuši...
Šī jau būs trešā diena rakājoties visādos forumos izglītojoties par dažādiem amortizācijas veidiem...
Ir varianti: Lētie koili vai plaza semi sport(ja nemaldos). Budžets ap 250-330 eināriem. Atsperes sedinātās it kā jau ir kaujas gatavībā, gadījumā, ja ņemu plazas. Cik noprotu, tad technix coiliem jau viss nāk komplektā ieskaitot dubļu sargus.
Pārvietojos +- pa asfaltētiem ceļiem, bet sanāk arī pa lauku ceļiem pāris reizes menesī braukt. Vēlos samērā cietus amortizatorus, jo apnikusi jau tā bundžas pārmērīgā sasveršanās līkumos, nesaku ka ir slikti braucot pa "trepi".. diezgan komfortabli, jo aizmugurē amortizatori paši kā tādi ir tikai skatam ar visām izejošajām sekām
Tātad rezumē: vajag pacietākus amortizatorus, ar kuriem var braukt pa grants ceļiem, jābut garantijai vismaz uz diviem vai vairāk gadiem.
Lasīju par to zeķi, par to ka plazā var viņu nopirkt. Tas būtu ideals variants lai amortizatorus vēl vairāk pasargātu no pāragras sulošanās un tā..
Kādam ir kādi ieteikumi, jo Janvāra beigās būs jaiet apskati. Mašīnu domāju paturēt, jo priekš saviem gadiem ir diezgan labi saglabājusies :)
P.S. Joprojām braucu ar standarta R15 diskiem, bet tā kā būtu laiks kādus 17mitniekus iegādāties uz pavasara pusi. Cik lasīju, tad liekot koilus var būt problēma ar augsta profila riepam, nebūtu forši uzliekot koilas un braucot izdzirdēt riepas rīvējoties pret atsperēm/amortizatoriem.....
Sveiki e36 biedri!Vai origanālie aizmugurējie amortizatora atbalsti turēs TA-Technix coilu slodzi ?vai labāk jāliek virsū poliriutāna atbalsti?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- …
- 62
- chevron_right