Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 62
- chevron_right
Labi koili maksā apmēram paku un kalpo atlikušo auto mūžu, bet vai ņemot vērā mūsu ahujennos ceļus vispār ir kāds tolks tādus likt?kars rakstīja:Nejauc pārsēdinātos lowlaiferus ar labām/stingrām/cietām koilām, vai labiem amartiņiem/atsperēm
Labi coili ir iespējams vislabākais upgrade priekš e36 (vai jeb kuru cita auto) un tur naudu nevajag taupīt
Inferno rakstīja:Labi koili maksā apmēram paku un kalpo atlikušo auto mūžu, bet vai ņemot vērā mūsu ahujennos ceļus vispār ir kāds tolks tādus likt?kars rakstīja:Nejauc pārsēdinātos lowlaiferus ar labām/stingrām/cietām koilām, vai labiem amartiņiem/atsperēm
Labi coili ir iespējams vislabākais upgrade priekš e36 (vai jeb kuru cita auto) un tur naudu nevajag taupīt
ir tolks, tapec ka normalas koilas ari normaali straadaa pa bedreem, nemaksaa taas koilas paku, var pa 6-7 simti atrast normalas budžeta koilas kas būs gana labas un kalpos mūžam ielas režīmā. Nezinu, man personīgi riebjas kā strādā tie stockveidīgie amīši, labāk braucu ar kartingu un situ zobus ( pagaidām visi vietā un par mugursāpēm nesūdzos) , nekā ar šūpuļtīklu. Par gaumi nestrīdās, bet viedoklis katram savs. Gribi, brauc ar savām atsperēm, gribi koilas pa ''kaimiņu'' būšanai, nāc ciemos ar aliņu.
btw users Funkyasshit brauc ar HSD monopro koilām par gandrīz paku, nedrifto, bet brauc pa ielām un uz ģerevņu, nesūdzās :)
Lai varētu ātri pabraukt un arī pa sūdīgiem ceļiem kur ar lētajiem coiliem ieslēdzās mīzējsvira, jo tie nespēj atstrādāt bedres, auto sāk peldēt un paliek nevadāms.Inferno rakstīja:bet vai ņemot vērā mūsu ahujennos ceļus vispār ir kāds tolks tādus likt?
Psihā komentārs pēc pārejas no lētajām coilām uz h&r cup
Te piemērs no importijas - h&r cup tiek nomainīts pret ~3k coiliem Nitron R1psih-arno rakstīja: Uzstādot H&R komplektu bija šaubas, ka iespējams šis būs pārāk traks variants, jo ir viedoklis, ka šie komplekti ir ļoti cieti.
Par laimi izbraucot šaubas zuda. Šis komplekts ir nedaudz stingrāks par vecajiem Rokkor koiloveriem, bet auto nav izteikti cietāks. Turklāt braucot, piemēram, pa bruģi auto ir pat mīkstāks, jo amortizatori strādā daudz patīkamāk.
Slēpts saturs: Parādīt
Es zinu ka dārgā gala koilas ir laba lieta, es to nekad neesmu apšaubījis. Un jautājums par lietderīgumu bija tāpēc, ka nekad īsti nav sanācis ar tādām pabraukt.
Sākotnēji runa vispār bija par low budget koilām, ka esot labākas par sēdinātajām, nu nezinu gan. Izbraucot ar TA koilām par brīnumu man izrādījās, ka viņas nav nemaz tik nepanesami cietas kā daudzi saka, taču mans viedoklis joprojām ir tāds, ka viņas īsti nekam neder kā vienīgi sēdinājumam, jo tie amīši viņām savu funkciju nepilda vispār. Lai vai kā, pat labas sedinātās atsperes + stock amji likās daudz braucamāks variants ikdienā, pie tam arī mazliet stingrāks. Vēl diezgan interesanta bija tiešām labā stāvoklī esoša M piekare, nez kāpēc toreiz likās vēl cietāka par TA koilām, tikai ne tik zema.
Sākotnēji runa vispār bija par low budget koilām, ka esot labākas par sēdinātajām, nu nezinu gan. Izbraucot ar TA koilām par brīnumu man izrādījās, ka viņas nav nemaz tik nepanesami cietas kā daudzi saka, taču mans viedoklis joprojām ir tāds, ka viņas īsti nekam neder kā vienīgi sēdinājumam, jo tie amīši viņām savu funkciju nepilda vispār. Lai vai kā, pat labas sedinātās atsperes + stock amji likās daudz braucamāks variants ikdienā, pie tam arī mazliet stingrāks. Vēl diezgan interesanta bija tiešām labā stāvoklī esoša M piekare, nez kāpēc toreiz likās vēl cietāka par TA koilām, tikai ne tik zema.
Sormis rakstīja:Hai.
Kaut kur esmu dzirdējis ka aizmugurē liek Toyota Land Cruiser amartizatorus, dēļ cietības. No kāda modeļa viņi der?
Nesen uzliku šos uz kompota, ar apakšējo skrūvi ir tā, ka var izspiest dzelzs štuceri no esošā amortizatora un ielikt viņu toyotas LC amortizatorā, pirms tam var noslīpēt ar fleksi mazliet malas LC gumijas buksei, labākam fitmentam, bet var arī neslīpēt.Kristaps27 rakstīja:Sachs 312 461
Cik esmu sapratīs tad šie. Tik laikam kaut kas jāķīmiķo ar apakšējo buksi, jo šim amim laikam ir lielāks diametrs skrūvei.
Kā arī, štoks ir mazliet resnāks, 11mm pret oem 10mm, līdz ar to - var nelīst iekšā atbalstā, jāizurbj lielāks caurums atbalsta štucerī, ideāli, ja ir poli bukses ar biezāku štuceri, tad to ir vieglāk izdarīt, urbjot oem atbalstos, gumija sakarsīs un viss tur sadalīsies gabalos.
Vai ir jēga pirkt protuning.lv sēdinato atspēres komplēktu 60/40 vai nu labāk paņem priekšā koilas un aizmugurē sedinātas?
Un vai ir jāmaina amīši priekšā, ja vienkarši gribu uzlikt sedinātas atspēres?
Un vai ir jāmaina amīši priekšā, ja vienkarši gribu uzlikt sedinātas atspēres?
Ja plāno uzstādīt 60/40mm atsperu komplektu, tad vismaz priekšā būtu vēlams nomainīt arī amortizatorus pret sportiskākiem un vairāk piemērotiem tieši sēdinātām atsperēm.
Vari man uzzvanīt un sakomplektēsim Tev labāko variantu, jo uz vietas ir gan 60/40mm atsperu komplekts, gan amortizatori, gan koiloveri.
Vari man uzzvanīt un sakomplektēsim Tev labāko variantu, jo uz vietas ir gan 60/40mm atsperu komplekts, gan amortizatori, gan koiloveri.
Vienkāršs jautājums. Sedanam no kupejas atskiras atsperes un amji un var saustarpēji mainīt?
Studentam degvielas lampiņa ir nevis brīdinājums, bet dekors panelī
viss vienads, bet no razotaja atkarigs var but piemeram cietakas atsperes kuri ir paredzeti touringam vai kabrim, tas pats ka ar 4cil un 6cilpalsed rakstīja:Vienkāršs jautājums. Sedanam no kupejas atskiras atsperes un amji un var saustarpēji mainīt?
kāds var iedot kodu LC (kruīzera) aizmugurējiem amjiem, kas der uz E36?
Man ari intrese tas magiskais kodsaustralia rakstīja:kāds var iedot kodu LC (kruīzera) aizmugurējiem amjiem, kas der uz E36?
Man šķiet ka šie - Sachs 312 461mar44a rakstīja:Man ari intrese tas magiskais kodsaustralia rakstīja:kāds var iedot kodu LC (kruīzera) aizmugurējiem amjiem, kas der uz E36?
Paņēmu tos 'happy medium' coilus
Internets saka ka esot good price & performance, pēc tam noreportošu kādi viņi ir salīdzinot ar lētajiem FK
"I litteraly got the same exact ones for my E36 coupe. theyre hard as fuck. put it in the softest setting and doesent do shit. i think its ok for track usage but for daily youre gonna bounce everywhere"
"I litteraly got the same exact ones for my E36 coupe. theyre hard as fuck. put it in the softest setting and doesent do shit. i think its ok for track usage but for daily youre gonna bounce everywhere"
Kāds ir licis TA Technic koilās iekšā citu kārtridžu? Sāk tās TA tecēt āra, baigi izšķērdīgi, videi nedraudzīgi utt (arī naudas izšķērdēšana) mest ārā un likt nākošās.
Tas vispār ir iespējams? Vai tās TA koilas ir kā vienreizlietojamās dakšiņas?
Tas vispār ir iespējams? Vai tās TA koilas ir kā vienreizlietojamās dakšiņas?
Viņas ir sūdi un tā tas arī paliks. Var likt iekšā ami no Audi, bet domāju, ka tas viss setups ir dirsā startā dēļ tā, ka tas amortizators nav domāts tik zemai mašīnai. Tur vārstu regulējums atšķiras. Būtu interesanti dzirdēt no kāda, kas to ir izdarījis.
Neapšaubu, ka šīs koilas ir sūdi. :)funkyasshit rakstīja:Viņas ir sūdi un tā tas arī paliks. Var likt iekšā ami no Audi, bet domāju, ka tas viss setups ir dirsā startā dēļ tā, ka tas amortizators nav domāts tik zemai mašīnai. Tur vārstu regulējums atšķiras. Būtu interesanti dzirdēt no kāda, kas to ir izdarījis.
Interesanti būtu uzzināt, vai tas ir darīts un kā tas ir darīts.
Ir kāds konkrētāks info, kādu ami no audi var ielikt?
Varētu paeksperimentēt.
Piekrītu un dirš tie kas saka ka nekas nemainās uz slikto pusi, kad tos lētos coilus noregulē uz zemāko.funkyasshit rakstīja:Viņas ir sūdi un tā tas arī paliks. Var likt iekšā ami no Audi, bet domāju, ka tas viss setups ir dirsā startā dēļ tā, ka tas amortizators nav domāts tik zemai mašīnai. Tur vārstu regulējums atšķiras. Būtu interesanti dzirdēt no kāda, kas to ir izdarījis.
Pakrāj naudu un paņem hoķ tos maxspeedingrods viņiem vismaz kā normāliem coiliem regulējas pats korpuss, nevis tikai atspere tiek saspiestanormāls čalis rakstīja: Neapšaubu, ka šīs koilas ir sūdi. :)
Interesanti būtu uzzināt, vai tas ir darīts un kā tas ir darīts.
Ir kāds konkrētāks info, kādu ami no audi var ielikt?
Varētu paeksperimentēt.
Maniem ar visu korpusu regulējas augstums un netiek ietekmēta atspere :)kars rakstīja:Piekrītu un dirš tie kas saka ka nekas nemainās uz slikto pusi, kad tos lētos coilus noregulē uz zemāko.funkyasshit rakstīja:Viņas ir sūdi un tā tas arī paliks. Var likt iekšā ami no Audi, bet domāju, ka tas viss setups ir dirsā startā dēļ tā, ka tas amortizators nav domāts tik zemai mašīnai. Tur vārstu regulējums atšķiras. Būtu interesanti dzirdēt no kāda, kas to ir izdarījis.Pakrāj naudu un paņem hoķ tos maxspeedingrods viņiem vismaz kā normāliem coiliem regulējas pats korpuss, nevis tikai atspere tiek saspiestanormāls čalis rakstīja: Neapšaubu, ka šīs koilas ir sūdi. :)
Interesanti būtu uzzināt, vai tas ir darīts un kā tas ir darīts.
Ir kāds konkrētāks info, kādu ami no audi var ielikt?
Varētu paeksperimentēt.
Par to naudu, ko tie koili maksāja, domāju, ka ir ok. Vismaz mašīna nav galerts.
No personīgās pieredzes, lielākās problēmas ir ar aizm., priekšai ir krietni vairāk vietas, kas atļauj mazāku ET/platāku disku/riepue36coupe rakstīja:Atdošu Rondell 0058 R17 lielais plaukts aizmugurē un mazais priekšā, lai var labi sasēdināt. Virsū braucamas gumijas. 350eur.
PM vai 26192455
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 62
- chevron_right