Jautājums pa atsperēm

Profila bilde
Gofmans
Ziņojumi: 345
Pievienojies: 13 Mar 2011, 10:33
Braucu ar: Traktoru
Atrašanās vieta: Latvija,Rīga/Dārziņi/Ķengarags
Reputācija: 1
 

18 Apr 2011, 20:17

Vai ir kautkāda atšķirība priekšējām atsperēm kupeja vai sedans un dīzelis vai bendža ? Cik zinu tad dīzeli motors ir smagāks :dron:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

18 Apr 2011, 20:55

Dalās starp 4cyl un 6cyl versijām, kā arī pa gadiem, t.i., līdz 92. vai kuram tur gadam, mazliet atšķiras "sēžas".

Ā, un Compact'iem aizmugurē piekare ir kā E30, līdz ar to neder no neviena cita e36. Tikai amortizatori var derēt, bet nebūtu prātīgi likt, jo e30 amortizatoram gājiem īsāks, t.i., īsāki paši amji.
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

18 Apr 2011, 22:58

Tā arī ir - nemotoru un motoru atsperes. Cita iedalījuma nav ;)
Profila bilde
Gofmans
Ziņojumi: 345
Pievienojies: 13 Mar 2011, 10:33
Braucu ar: Traktoru
Atrašanās vieta: Latvija,Rīga/Dārziņi/Ķengarags
Reputācija: 1
 

19 Apr 2011, 09:44

Tobiš 6 cil. bendžas un 6 cil. dīzeļa starpības naf :clap:.
A to man viens gudrītis sastāstīja ka benzīniekam ir daudz mīkstākas nekā dīzelim
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

19 Apr 2011, 09:47

Nu starp cilindru versijām varētu atšķirties, bet 6cil un dīzels jau vienādos svaros varētu būt. :yes:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

19 Apr 2011, 23:37

Gofmans rakstīja:Tobiš 6 cil. bendžas un 6 cil. dīzeļa starpības naf :clap:.
A to man viens gudrītis sastāstīja ka benzīniekam ir daudz mīkstākas nekā dīzelim
nau, kad sev mekleju infu pa netu un visadiem veikaliem, tad tadas dizelja vai bendzina acperes vispar neviens pat nepiemineja!!! ackiriba ir 4cil, vai 6cil, un ar tikai prieksejas! tatad perkot jaunas acperes ir jaskatas lai sakrit autinja cipari un viss, nevis burti! (325, nevis 325i vai 325td vai tds utt)
...
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44

16 Mai 2011, 08:37

Ruu rakstīja:Nu starp cilindru versijām varētu atšķirties, bet 6cil un dīzels jau vienādos svaros varētu būt. :yes:
Man lieka dīzeļi ir smagāki. Bet tas tā - galvenais ka skaidrība pa atsperēm visiem tagad ir.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

19 Mai 2011, 08:57

Zinu, ka kaut Ruu bija kaut kur rakstījis, bet nevaru atrast, par aizmugurējo atsperu noņemšannu:
Jautājums sekojošs, lai izņemtu ārā aizmugurējo atsperi, vajag atskrūvēt amīti un detaļu Nr. 7 (nezinu kā viņu sauc - varētu arī kāds pateikt.) un tas arī viss?
Attēls
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

19 Mai 2011, 09:10

gudrinieki :D:D:D
atsperi var iznjemt, ja ir atskruvueets amiitis pie plaukta, tad ar kaaju spaidi pa plauktu ( kjipa shuupo lejaa) taipat laikaa rauj aaraa atsperi.

ja veelies lai tas process vieglaaks, tad tai pusee kur njem aaraa atsperi, atskruvuee veel stabilizatora atsaiti. to ganjau zini kura ir.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

19 Mai 2011, 09:13

Jā, es atskrūvēju amīti un stabilizatora atsaiti, un tad ar lomiku un ar visu svaru spaidīju uz leju. Vispār bija diezgan grūti, nezinu kapēc, nācās pasvīst. :rolleyes:
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

19 Mai 2011, 09:25

gudrinieki, vai ne gudrinieki, bet....
Kā ir vai šajā momentā pēc šādām operācijām ir jātaisa savirze???
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

19 Mai 2011, 09:43

Nop, nav jātaisa.
Nezinu, ko jūs tur tik grūtu saskatījāt, bet es savējās dabūnu ārā, atskrūvējot tikai amīti apakšā un ar lomiku atspiežot to atsperes plauktu. Ja velk ārā standarta atsperi, tad iespējams vairāk sanāk pasvīst :)
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

19 Mai 2011, 10:11

ok, skaidrs :sarunats:
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

19 Mai 2011, 12:32

dogMa rakstīja:Nop, nav jātaisa.
Nezinu, ko jūs tur tik grūtu saskatījāt, bet es savējās dabūnu ārā, atskrūvējot tikai amīti apakšā un ar lomiku atspiežot to atsperes plauktu. Ja velk ārā standarta atsperi, tad iespējams vairāk sanāk pasvīst :)
Tieši tā arī ir, nevajag sarežģīt lietas ar lieku skrūvēšanu. Tiesa gan, standarta atsperu nomaiņai vēlams, lai mainītājam būtu ap 85kg pašmasa :D Citādi var izrādīties, ka dupsis nedaudz par vieglu šim pasākumam :gigigi:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

19 Mai 2011, 12:45

Vispār jā, es atskrūvēju tikai amīti. Sajaucu ar priekšu, tur vajadzēja stabilizatora atsaiti atskrūvēt. :gigigi:
Profila bilde
Gofmans
Ziņojumi: 345
Pievienojies: 13 Mar 2011, 10:33
Braucu ar: Traktoru
Atrašanās vieta: Latvija,Rīga/Dārziņi/Ķengarags
Reputācija: 1
 

19 Mai 2011, 13:03

NU nez , es savam ka priekšā mainīju nevajadzēja atsaiti skrūvēt nost. Atskrūvēju augšā trīs skrūves un apakšā amim divas skrūves un amis ar atsperi nost.
Un pakaļējās lai noņemtu atskrūvēju amortiņam apakšējo skrūvi un ar nelielu lomiku paspiedu plauktu uz leju un pedere ārā :yes:
Profila bilde
KV_
Ziņojumi: 2628
Pievienojies: 06 Apr 2011, 14:00
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 1
 

19 Mai 2011, 13:10

prieksejas atsperes ari ir viegli nomainit uz sedinatam, ja ir pieejamas kompresosrs ar pistoli, atsperu savilcējus tik nedaudz piekjer, nonjem visu amartinju ar atsperi, noliek uz zemes, uzkāpj ar kaju virsu amartinjam,amartinju notēmē pret kadu sienu vismaz 5m atalumaa un ar pistoli mochi valja atsperes skruvi... daric ta ir vairakas reizes, pa knagjiem dabuts nav un gala skruve vienmer ir atrasta :hahaha: ietaupa daudz laika taa un sedinatas atsperes pashas par sevim ir jau mazakas un bez savilceja uzliekas virsu amartinjam ar nelielu drauga spēka palidzēshanu... :hahaha:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

19 Mai 2011, 14:32

Gofmans rakstīja:NU nez , es savam ka priekšā mainīju nevajadzēja atsaiti skrūvēt nost. Atskrūvēju augšā trīs skrūves un apakšā amim divas skrūves un amis ar atsperi nost.
Un pakaļējās lai noņemtu atskrūvēju amortiņam apakšējo skrūvi un ar nelielu lomiku paspiedu plauktu uz leju un pedere ārā :yes:
Pēc 93. gada jau nāca stabilizatora stieņi, kur zaldātiņi nestiprinās pie amortizatoriem. Tā kā, kā kuram ar to pr. atsperu maiņu :)
Profila bilde
vienkāršais
Ziņojumi: 130
Pievienojies: 24 Mar 2011, 02:06
Braucu ar: vnk verķi
Atrašanās vieta: kvartala

28 Jūl 2011, 11:37

OK,jautāšu šeit,vai kāds varētu pakonsultēt,ieteikt,saucat kā gribat,kādus amartizatorus labāk likt kam būtu vislabākais price/performance ,jo nu ir pienākusi tā "laimīgā" stunda kad būtu tas jādara. Auto 96' gada 2.5tds universiālis,ja tas kko maina. :D
Varbūt tad arī kāds var kko "saldu"piedāvāt?
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

28 Jūl 2011, 12:14

Jautājums ir kādām vajadzībām auto izmanto.
Tu vēlies vienkārši uzlikt standarta amīšus, vai arī īsākus, koilus utt.?