Problēma. Stūres mehānisms.

Profila bilde
martinsh03
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 14 Nov 2012, 13:53
Braucu ar: e36 328i

16 Nov 2012, 14:27

Sveika! Ir uzradushas dažas problēmas. e36 328

Kad pazliet "paslīpē" un sāc braukt mierīgi sturi paliek loti grūti grožit, kā uzdot apgriezienu tā paliek vieglāka? Kas par problēmu? Stūres pastiprinātājs? vai ar eļļas līmeni tajā kkas nav kārtībā?

Un kad brauc pa šoseju stūri diezgan stipri velk uz kreiso pusi, diski un riepas viss kārtība, pagaišajā mēnesī svaiga TA par savirzi neko neteica, viss bija kārtībā.

Paldies jau iepriekš

gaidu variantus un atsaucību!
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Skatē tač neredz savirzi. Un lieku, ka stūres pastiprinātāja sūknis iet uz galu.
Attēls
Profila bilde
martinsh03
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 14 Nov 2012, 13:53
Braucu ar: e36 328i
Viss atrisināts!

Sturēs pastiprinātājam eļļas līmenis mazs bija! un sataisīt tās noplūdu no sistēmas :)
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
Sveiki Biedri.Lieta sekojoša.Tika atklāta brīvkustība detaļā,kas apvilkta ar zilo,un brīvkustība norādīta ar sarkano.
ko ieteiksiet darīt.MAINĪT TIK TO VAINĪGO DETAĻU,VAI UZREIZ AR VISU PIRKSTU UN ABAS PUSES,LAI IR MIERS?
vienas puses komplekta cena ap 20.ls
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q
tas jau katram pasam jaizlemj. ja maks atļauj tad es mainītu ar visu pirkstu un abas puses, pie reizes, jo var nakties ka pec laika atkal jamaina otra puse un atkal saversums jaregulē!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Piekrītu.
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
ega rakstīja:tas jau katram pasam jaizlemj. ja maks atļauj tad es mainītu ar visu pirkstu un abas puses, pie reizes, jo var nakties ka pec laika atkal jamaina otra puse un atkal saversums jaregulē!
piekrītu,ar tā domāju.un kā ar to cenu,ko man pateica veikalā.viens komplekts ap 20.ls Normāla?
Attēls
Profila bilde
drakelv
Ziņojumi: 86
Pievienojies: 27 Mai 2012, 23:29
Braucu ar: 530xd ///M
Atrašanās vieta: Valmiera
atkarīgs kāda firma.. ja tas ir pa abam pusem kopā tā cena tad neieteiktu. bet man šķiet ka ābols bij kkur 15-16ls un pirksts 12-13ls
Profila bilde
Seļuks
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 04 Dec 2011, 21:08
Braucu ar: 325 tds
tas toch,ja nauda ir tad maini abas puses un miers bus ;) :super:
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
drakelv rakstīja:atkarīgs kāda firma.. ja tas ir pa abam pusem kopā tā cena tad neieteiktu. bet man šķiet ka ābols bij kkur 15-16ls un pirksts 12-13ls
vienas puses cena ap 20ls tas ar atlaidi :hahaha:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
par lētu, noteikti kāds febi-bilstein/swag vai vēl švakāks, ko mainīsi jau pēc pāris mēnešiem.
+/- normālas kvalitātes (piem., ruville) sākas 35ls viena puse - braucu jau trešo gadu un viss ok.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
Problēma tāda, ka tikko nomainīju stūres pastiprinātāju, bet strādā sistēma tā itkā nebūtu pastūža vispār. eļļas līmenis itkā normāls, pāris km pabraukti, stūre grozīta uz visam pusēm. tiešām esmu uzlicis beigtu pastiprinātāju, vai arī ir kautkas īpašs kas jādara pēc pastūža nomaiņas un vienkāršas eļļas iegāzšanas? ā un ja tas kautko maina tad motors ir m52b28, bet sūknis ja nemaldos no 2.0 vai 2.5. varbūt tas ir pie vainas?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Galvenais, lai no M52. Pārējais tur ir vienāds. Man arī pēc pastiprinātāja maiņas, uzvedas dīvaini tas, tā kā gurkst, kaut gan uz iepriekšējā auto viss bija čiki. Nav laika sanācis pievērst tam uzmanību.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
bet es mēģināju gaisot, diezgan padaudz pat, bet stūre vēljoprojām tāda itkā būtu izbeidzies pastūzis. Tiešām esmu uzlicis beigtu pastūzi?

un ja es apmainītu tikai tos šķīvjus(vecajam meta) viss būtu kārtībā? vai arī problēma varētu būt dziļāk un met tādēļ ka kāds gultnis pastūzī izbeidzies?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Mešana nebūs pie vainas, bet labāk, protams, uzlikt taisnu šķīvi, ja tas ir saliekts.
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48
Man bija tāda pati problēma. Atrisināju (ne ātri, bet galu galā lēti).

Nomaini blīvgredzenu 32 41 1 093 596

detaļa nr.6

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... l_pipes-2/

Alumīnija šaibīte, principā vienreiz lietojama. Ja liek veco, tad sistēma netur spiedienu, pastūzis čīkst un stūre gurst.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
It kā liku jaunas tās šaibas, bet laikam vēlreiz būs jānomaina.
Profila bilde
Balcers
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 08 Mai 2012, 19:48
Saliki arī tās, kas ir detaļa nr. 9 ?

Tu uzliki alumīnija (vai vara) šaibas vai arī parastās dzels?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Vienā pozīcijā liku kaparnieces, otrā pozīcijā mīkstās, alumīnija.
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 
Help! :supeer: -> Iedarbinot auto.. mazliet sāk gaudot motortelpā... palielinot apgriezienus, gaudošana kļust skaļāka. Tāpat grozoz stūri pa labi, kreisi.. gaudo skaļāk. Kas arētu būt pa vainu? Doma ir, ka stūres pastiprinātājs iet uz beigām, bet neesmu pārliecināts. Eļļas līmenis bundulī normāls. Stūre, itkā, grozās bez piepūles(nav ar ko salīdzināt, bet nu 100% nav kā žigulī :lol: ).
Attēls
Attēls