Problēma. Stūres mehānisms.
Sveika! Ir uzradushas dažas problēmas. e36 328
Kad pazliet "paslīpē" un sāc braukt mierīgi sturi paliek loti grūti grožit, kā uzdot apgriezienu tā paliek vieglāka? Kas par problēmu? Stūres pastiprinātājs? vai ar eļļas līmeni tajā kkas nav kārtībā?
Un kad brauc pa šoseju stūri diezgan stipri velk uz kreiso pusi, diski un riepas viss kārtība, pagaišajā mēnesī svaiga TA par savirzi neko neteica, viss bija kārtībā.
Paldies jau iepriekš
gaidu variantus un atsaucību!
Kad pazliet "paslīpē" un sāc braukt mierīgi sturi paliek loti grūti grožit, kā uzdot apgriezienu tā paliek vieglāka? Kas par problēmu? Stūres pastiprinātājs? vai ar eļļas līmeni tajā kkas nav kārtībā?
Un kad brauc pa šoseju stūri diezgan stipri velk uz kreiso pusi, diski un riepas viss kārtība, pagaišajā mēnesī svaiga TA par savirzi neko neteica, viss bija kārtībā.
Paldies jau iepriekš
gaidu variantus un atsaucību!
Skatē tač neredz savirzi. Un lieku, ka stūres pastiprinātāja sūknis iet uz galu.
Viss atrisināts!
Sturēs pastiprinātājam eļļas līmenis mazs bija! un sataisīt tās noplūdu no sistēmas :)
Sturēs pastiprinātājam eļļas līmenis mazs bija! un sataisīt tās noplūdu no sistēmas :)
Sveiki Biedri.Lieta sekojoša.Tika atklāta brīvkustība detaļā,kas apvilkta ar zilo,un brīvkustība norādīta ar sarkano.
ko ieteiksiet darīt.MAINĪT TIK TO VAINĪGO DETAĻU,VAI UZREIZ AR VISU PIRKSTU UN ABAS PUSES,LAI IR MIERS?
vienas puses komplekta cena ap 20.ls
ko ieteiksiet darīt.MAINĪT TIK TO VAINĪGO DETAĻU,VAI UZREIZ AR VISU PIRKSTU UN ABAS PUSES,LAI IR MIERS?
vienas puses komplekta cena ap 20.ls
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
tas jau katram pasam jaizlemj. ja maks atļauj tad es mainītu ar visu pirkstu un abas puses, pie reizes, jo var nakties ka pec laika atkal jamaina otra puse un atkal saversums jaregulē!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
piekrītu,ar tā domāju.un kā ar to cenu,ko man pateica veikalā.viens komplekts ap 20.ls Normāla?ega rakstīja:tas jau katram pasam jaizlemj. ja maks atļauj tad es mainītu ar visu pirkstu un abas puses, pie reizes, jo var nakties ka pec laika atkal jamaina otra puse un atkal saversums jaregulē!
atkarīgs kāda firma.. ja tas ir pa abam pusem kopā tā cena tad neieteiktu. bet man šķiet ka ābols bij kkur 15-16ls un pirksts 12-13ls
tas toch,ja nauda ir tad maini abas puses un miers bus
vienas puses cena ap 20ls tas ar atlaididrakelv rakstīja:atkarīgs kāda firma.. ja tas ir pa abam pusem kopā tā cena tad neieteiktu. bet man šķiet ka ābols bij kkur 15-16ls un pirksts 12-13ls
par lētu, noteikti kāds febi-bilstein/swag vai vēl švakāks, ko mainīsi jau pēc pāris mēnešiem.
+/- normālas kvalitātes (piem., ruville) sākas 35ls viena puse - braucu jau trešo gadu un viss ok.
+/- normālas kvalitātes (piem., ruville) sākas 35ls viena puse - braucu jau trešo gadu un viss ok.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Problēma tāda, ka tikko nomainīju stūres pastiprinātāju, bet strādā sistēma tā itkā nebūtu pastūža vispār. eļļas līmenis itkā normāls, pāris km pabraukti, stūre grozīta uz visam pusēm. tiešām esmu uzlicis beigtu pastiprinātāju, vai arī ir kautkas īpašs kas jādara pēc pastūža nomaiņas un vienkāršas eļļas iegāzšanas? ā un ja tas kautko maina tad motors ir m52b28, bet sūknis ja nemaldos no 2.0 vai 2.5. varbūt tas ir pie vainas?
Galvenais, lai no M52. Pārējais tur ir vienāds. Man arī pēc pastiprinātāja maiņas, uzvedas dīvaini tas, tā kā gurkst, kaut gan uz iepriekšējā auto viss bija čiki. Nav laika sanācis pievērst tam uzmanību.
bet es mēģināju gaisot, diezgan padaudz pat, bet stūre vēljoprojām tāda itkā būtu izbeidzies pastūzis. Tiešām esmu uzlicis beigtu pastūzi?
un ja es apmainītu tikai tos šķīvjus(vecajam meta) viss būtu kārtībā? vai arī problēma varētu būt dziļāk un met tādēļ ka kāds gultnis pastūzī izbeidzies?
un ja es apmainītu tikai tos šķīvjus(vecajam meta) viss būtu kārtībā? vai arī problēma varētu būt dziļāk un met tādēļ ka kāds gultnis pastūzī izbeidzies?
Mešana nebūs pie vainas, bet labāk, protams, uzlikt taisnu šķīvi, ja tas ir saliekts.
Man bija tāda pati problēma. Atrisināju (ne ātri, bet galu galā lēti).
Nomaini blīvgredzenu 32 41 1 093 596
detaļa nr.6
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... l_pipes-2/
Alumīnija šaibīte, principā vienreiz lietojama. Ja liek veco, tad sistēma netur spiedienu, pastūzis čīkst un stūre gurst.
Nomaini blīvgredzenu 32 41 1 093 596
detaļa nr.6
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... l_pipes-2/
Alumīnija šaibīte, principā vienreiz lietojama. Ja liek veco, tad sistēma netur spiedienu, pastūzis čīkst un stūre gurst.
It kā liku jaunas tās šaibas, bet laikam vēlreiz būs jānomaina.
Saliki arī tās, kas ir detaļa nr. 9 ?
Tu uzliki alumīnija (vai vara) šaibas vai arī parastās dzels?
Tu uzliki alumīnija (vai vara) šaibas vai arī parastās dzels?
Vienā pozīcijā liku kaparnieces, otrā pozīcijā mīkstās, alumīnija.
Help! -> Iedarbinot auto.. mazliet sāk gaudot motortelpā... palielinot apgriezienus, gaudošana kļust skaļāka. Tāpat grozoz stūri pa labi, kreisi.. gaudo skaļāk. Kas arētu būt pa vainu? Doma ir, ka stūres pastiprinātājs iet uz beigām, bet neesmu pārliecināts. Eļļas līmenis bundulī normāls. Stūre, itkā, grozās bez piepūles(nav ar ko salīdzināt, bet nu 100% nav kā žigulī ).