Stūres leņķis staigā (nezinu, kā citādi pateikt).
Pirms mēneša paķēru apmali un diezgan labi salocīju pakaļējo stupicu.
Tā tika nomainīta, visas trīs mazās buksītes stupicā arī pie viena tika nomainītas.
Tagad esmu beidzot saņēmies sākt risināt problēmu, kas vēlāk parādījās.
Tātad, braucot līkumos, pa bedrēm, pēkšņi ar pakaļu jūtu, ka kaut kas nostaigā (iespējams, ka aizmugurē) un stūre, lai mašīna brauktu taisni, nomainās par kaut kādiem 10 grādiem. Un tā tas notiek turpu šurpu. Visbiežāk to var just, ja mašīna ir pilna ar cilvēkiem. Jūzeris Sīkais kaut ko mēģināja pievilkt, jo moška kāda no skrūvēm būtu bijusi vaļīga tai stupicai, bet viss bija kārtībā.
Kādam ir idejas?
Tā tika nomainīta, visas trīs mazās buksītes stupicā arī pie viena tika nomainītas.
Tagad esmu beidzot saņēmies sākt risināt problēmu, kas vēlāk parādījās.
Tātad, braucot līkumos, pa bedrēm, pēkšņi ar pakaļu jūtu, ka kaut kas nostaigā (iespējams, ka aizmugurē) un stūre, lai mašīna brauktu taisni, nomainās par kaut kādiem 10 grādiem. Un tā tas notiek turpu šurpu. Visbiežāk to var just, ja mašīna ir pilna ar cilvēkiem. Jūzeris Sīkais kaut ko mēģināja pievilkt, jo moška kāda no skrūvēm būtu bijusi vaļīga tai stupicai, bet viss bija kārtībā.
Kādam ir idejas?
vajag palist apaksha un kartigi papetit parbaudit visas bukses. pieverst uzmanibu tilta buksem, kada stavokli tas, vai nau izlaustas. pastites ko dara aizm plaukta prieksejas bukses. ja jau problema paradijas pec sitiena, tad jau prieksa meklet vainigo nebus jega. un sture pamaina lenkji tad ja pakalja aiziet, auto megjina saglabat kustibu uz prieksu lidzarto sture pati pagriezas, ja nepagrieztos, vai tu vinju stiprak turetu auto airs nebrauks taisni
...
Nāksies meklēt. Tehniskajā šodien neko par to nepateica. Ir kādas bukses, kuras neredz, jo reduktors tām priekšā?
reduktora turetajam ir 4tras bukses kuras skruvejas pie virsbuves. (vispar 5as bet ta piekta ne tik loti tur)
...
Vajag nocekot aizmugurē savirzi.
tad:
1. paskatities kadaa stavokli ir augseja peldosa nu ta sarnira bukse
2. nocekot kada stavokli ir abas kjegas, jo ja tas ir salocitas, tad pie ritena gajiena ritenis maina savu poziciju un sak taka stureties
3. bukse kas pie slieksna, ta var but izssista vai izgajusi no vietas, to ari uz savirzes stenda var nocekot.
Visa problema ir taja, ka iebraucot bedre rats sak sturet, pa labi vai pa kreisi, lidz ar to metajot masinu.
Domaju ka balkas bukses seit nebus pie vainas, ja nu vienigi izsitot to visu neesi saskjiebis balkau, to teoretiski var redzet apskatot cik taisni kardans ir pret reduktoru.
esmu sadu pasu vainu meklejis Mazda 3, BMW e46, kur pec drift hard, masinu saka uz bedrem metat un it ipasi kad iekapa cilveki masina.
tad:
1. paskatities kadaa stavokli ir augseja peldosa nu ta sarnira bukse
2. nocekot kada stavokli ir abas kjegas, jo ja tas ir salocitas, tad pie ritena gajiena ritenis maina savu poziciju un sak taka stureties
3. bukse kas pie slieksna, ta var but izssista vai izgajusi no vietas, to ari uz savirzes stenda var nocekot.
Visa problema ir taja, ka iebraucot bedre rats sak sturet, pa labi vai pa kreisi, lidz ar to metajot masinu.
Domaju ka balkas bukses seit nebus pie vainas, ja nu vienigi izsitot to visu neesi saskjiebis balkau, to teoretiski var redzet apskatot cik taisni kardans ir pret reduktoru.
esmu sadu pasu vainu meklejis Mazda 3, BMW e46, kur pec drift hard, masinu saka uz bedrem metat un it ipasi kad iekapa cilveki masina.
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
www.3bmotorsport.com
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
www.3bmotorsport.com
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Man bija lidzigs gadijums, iegadajos savu pirmo bmw paris gadus atkapal un braucot majas jutu ka staiga ta divaini aizmugure, ta ka tad ar bmw wel negonkoju, paris reizes straujak uzsakot braukt bija taka sitieni zem pakaleja sedekla. izradijas pakalejais tilts izravies no vietas, varbut ka ari sini gadijuma kas lidzigs noticis!!! Nedomaju ka del buksem kadam varetu but tik liels brivgajiens kkam aizmugure lai to sturejot justu, mosk dzekam riepa kada valja
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
pačeko plaukta priekšējās, Savirze iespējams ir ārpus normām un tpc ar tiek sture aizgriezta pa 10 grādiem. Kā ar riepu nodilumu, negrauž ārējo vai iekšējo malu kādam ratam ?Cibulis rakstīja:Pirms mēneša paķēru apmali un diezgan labi salocīju pakaļējo stupicu.
Tā tika nomainīta, visas trīs mazās buksītes stupicā arī pie viena tika nomainītas.
Tagad esmu beidzot saņēmies sākt risināt problēmu, kas vēlāk parādījās.
Tātad, braucot līkumos, pa bedrēm, pēkšņi ar pakaļu jūtu, ka kaut kas nostaigā (iespējams, ka aizmugurē) un stūre, lai mašīna brauktu taisni, nomainās par kaut kādiem 10 grādiem. Un tā tas notiek turpu šurpu. Visbiežāk to var just, ja mašīna ir pilna ar cilvēkiem. Jūzeris Sīkais kaut ko mēģināja pievilkt, jo moška kāda no skrūvēm būtu bijusi vaļīga tai stupicai, bet viss bija kārtībā.
Kādam ir idejas?