Viss par sēdinājumu un atsperēm

Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
kars rakstīja:Nejauc pārsēdinātos lowlaiferus ar labām/stingrām/cietām koilām, vai labiem amartiņiem/atsperēm :super:
Labi coili ir iespējams vislabākais upgrade priekš e36 (vai jeb kuru cita auto) un tur naudu nevajag taupīt :rolleyes:
Labi koili maksā apmēram paku un kalpo atlikušo auto mūžu, bet vai ņemot vērā mūsu ahujennos ceļus vispār ir kāds tolks tādus likt?
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Inferno rakstīja:
kars rakstīja:Nejauc pārsēdinātos lowlaiferus ar labām/stingrām/cietām koilām, vai labiem amartiņiem/atsperēm :super:
Labi coili ir iespējams vislabākais upgrade priekš e36 (vai jeb kuru cita auto) un tur naudu nevajag taupīt :rolleyes:
Labi koili maksā apmēram paku un kalpo atlikušo auto mūžu, bet vai ņemot vērā mūsu ahujennos ceļus vispār ir kāds tolks tādus likt?

ir tolks, tapec ka normalas koilas ari normaali straadaa pa bedreem, nemaksaa taas koilas paku, var pa 6-7 simti atrast normalas budžeta koilas kas būs gana labas un kalpos mūžam ielas režīmā. Nezinu, man personīgi riebjas kā strādā tie stockveidīgie amīši, labāk braucu ar kartingu un situ zobus ( pagaidām visi vietā un par mugursāpēm nesūdzos) , nekā ar šūpuļtīklu. Par gaumi nestrīdās, bet viedoklis katram savs. Gribi, brauc ar savām atsperēm, gribi koilas pa ''kaimiņu'' būšanai, nāc ciemos ar aliņu.

btw users Funkyasshit brauc ar HSD monopro koilām par gandrīz paku, nedrifto, bet brauc pa ielām un uz ģerevņu, nesūdzās :)
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Inferno rakstīja:bet vai ņemot vērā mūsu ahujennos ceļus vispār ir kāds tolks tādus likt?
Lai varētu ātri pabraukt un arī pa sūdīgiem ceļiem kur ar lētajiem coiliem ieslēdzās mīzējsvira, jo tie nespēj atstrādāt bedres, auto sāk peldēt un paliek nevadāms.

Psihā komentārs pēc pārejas no lētajām coilām uz h&r cup
psih-arno rakstīja: Uzstādot H&R komplektu bija šaubas, ka iespējams šis būs pārāk traks variants, jo ir viedoklis, ka šie komplekti ir ļoti cieti.
Par laimi izbraucot šaubas zuda. Šis komplekts ir nedaudz stingrāks par vecajiem Rokkor koiloveriem, bet auto nav izteikti cietāks. Turklāt braucot, piemēram, pa bruģi auto ir pat mīkstāks, jo amortizatori strādā daudz patīkamāk.
Te piemērs no importijas - h&r cup tiek nomainīts pret ~3k coiliem Nitron R1
Slēpts saturs: Parādīt
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Es zinu ka dārgā gala koilas ir laba lieta, es to nekad neesmu apšaubījis. Un jautājums par lietderīgumu bija tāpēc, ka nekad īsti nav sanācis ar tādām pabraukt.

Sākotnēji runa vispār bija par low budget koilām, ka esot labākas par sēdinātajām, nu nezinu gan. Izbraucot ar TA koilām par brīnumu man izrādījās, ka viņas nav nemaz tik nepanesami cietas kā daudzi saka, taču mans viedoklis joprojām ir tāds, ka viņas īsti nekam neder kā vienīgi sēdinājumam, jo tie amīši viņām savu funkciju nepilda vispār. Lai vai kā, pat labas sedinātās atsperes + stock amji likās daudz braucamāks variants ikdienā, pie tam arī mazliet stingrāks. Vēl diezgan interesanta bija tiešām labā stāvoklī esoša M piekare, nez kāpēc toreiz likās vēl cietāka par TA koilām, tikai ne tik zema.
Profila bilde
martinels
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 26 Aug 2012, 13:40
Braucu ar: e36 323ti
Sormis rakstīja:Hai.
Kaut kur esmu dzirdējis ka aizmugurē liek Toyota Land Cruiser amartizatorus, dēļ cietības. No kāda modeļa viņi der?
Kristaps27 rakstīja:Sachs 312 461
Cik esmu sapratīs tad šie. Tik laikam kaut kas jāķīmiķo ar apakšējo buksi, jo šim amim laikam ir lielāks diametrs skrūvei.
Nesen uzliku šos uz kompota, ar apakšējo skrūvi ir tā, ka var izspiest dzelzs štuceri no esošā amortizatora un ielikt viņu toyotas LC amortizatorā, pirms tam var noslīpēt ar fleksi mazliet malas LC gumijas buksei, labākam fitmentam, bet var arī neslīpēt.
Kā arī, štoks ir mazliet resnāks, 11mm pret oem 10mm, līdz ar to - var nelīst iekšā atbalstā, jāizurbj lielāks caurums atbalsta štucerī, ideāli, ja ir poli bukses ar biezāku štuceri, tad to ir vieglāk izdarīt, urbjot oem atbalstos, gumija sakarsīs un viss tur sadalīsies gabalos.
Profila bilde
MacMillan911
Ziņojumi: 175
Pievienojies: 30 Nov 2015, 16:19
Braucu ar: 320i sedans
Vai ir jēga pirkt protuning.lv sēdinato atspēres komplēktu 60/40 vai nu labāk paņem priekšā koilas un aizmugurē sedinātas?
Un vai ir jāmaina amīši priekšā, ja vienkarši gribu uzlikt sedinātas atspēres?
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 
Ja plāno uzstādīt 60/40mm atsperu komplektu, tad vismaz priekšā būtu vēlams nomainīt arī amortizatorus pret sportiskākiem un vairāk piemērotiem tieši sēdinātām atsperēm.

Vari man uzzvanīt un sakomplektēsim Tev labāko variantu, jo uz vietas ir gan 60/40mm atsperu komplekts, gan amortizatori, gan koiloveri.
Profila bilde
palsed
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 05 Sep 2013, 18:13
Braucu ar: E39
Atrašanās vieta: Cēsis
Vienkāršs jautājums. Sedanam no kupejas atskiras atsperes un amji un var saustarpēji mainīt?
Studentam degvielas lampiņa ir nevis brīdinājums, bet dekors panelī :D
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
palsed rakstīja:Vienkāršs jautājums. Sedanam no kupejas atskiras atsperes un amji un var saustarpēji mainīt?
viss vienads, bet no razotaja atkarigs var but piemeram cietakas atsperes kuri ir paredzeti touringam vai kabrim, tas pats ka ar 4cil un 6cil
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Ir FK, gribu kaut ko nopietnāku
Attēls
vs
Attēls
?
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 
kāds var iedot kodu LC (kruīzera) aizmugurējiem amjiem, kas der uz E36?
mar44a
Ziņojumi: 99
Pievienojies: 04 Feb 2016, 20:35
Braucu ar: BMW
Atrašanās vieta: Aizkraukles rajons
australia rakstīja:kāds var iedot kodu LC (kruīzera) aizmugurējiem amjiem, kas der uz E36?
Man ari intrese tas magiskais kods :supeer:
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 
mar44a rakstīja:
australia rakstīja:kāds var iedot kodu LC (kruīzera) aizmugurējiem amjiem, kas der uz E36?
Man ari intrese tas magiskais kods :supeer:
Man šķiet ka šie - Sachs 312 461
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Paņēmu tos 'happy medium' coilus
Attēls
Internets saka ka esot good price & performance, pēc tam noreportošu kādi viņi ir salīdzinot ar lētajiem FK
"I litteraly got the same exact ones for my E36 coupe. theyre hard as fuck. put it in the softest setting and doesent do shit. i think its ok for track usage but for daily youre gonna bounce everywhere"
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Kāds ir licis TA Technic koilās iekšā citu kārtridžu? Sāk tās TA tecēt āra, baigi izšķērdīgi, videi nedraudzīgi utt (arī naudas izšķērdēšana) mest ārā un likt nākošās.

Tas vispār ir iespējams? Vai tās TA koilas ir kā vienreizlietojamās dakšiņas?
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Viņas ir sūdi un tā tas arī paliks. Var likt iekšā ami no Audi, bet domāju, ka tas viss setups ir dirsā startā dēļ tā, ka tas amortizators nav domāts tik zemai mašīnai. Tur vārstu regulējums atšķiras. Būtu interesanti dzirdēt no kāda, kas to ir izdarījis.
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
funkyasshit rakstīja:Viņas ir sūdi un tā tas arī paliks. Var likt iekšā ami no Audi, bet domāju, ka tas viss setups ir dirsā startā dēļ tā, ka tas amortizators nav domāts tik zemai mašīnai. Tur vārstu regulējums atšķiras. Būtu interesanti dzirdēt no kāda, kas to ir izdarījis.
Neapšaubu, ka šīs koilas ir sūdi. :)

Interesanti būtu uzzināt, vai tas ir darīts un kā tas ir darīts.
Ir kāds konkrētāks info, kādu ami no audi var ielikt?
Varētu paeksperimentēt.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
funkyasshit rakstīja:Viņas ir sūdi un tā tas arī paliks. Var likt iekšā ami no Audi, bet domāju, ka tas viss setups ir dirsā startā dēļ tā, ka tas amortizators nav domāts tik zemai mašīnai. Tur vārstu regulējums atšķiras. Būtu interesanti dzirdēt no kāda, kas to ir izdarījis.
Piekrītu un dirš tie kas saka ka nekas nemainās uz slikto pusi, kad tos lētos coilus noregulē uz zemāko.
normāls čalis rakstīja: Neapšaubu, ka šīs koilas ir sūdi. :)

Interesanti būtu uzzināt, vai tas ir darīts un kā tas ir darīts.
Ir kāds konkrētāks info, kādu ami no audi var ielikt?
Varētu paeksperimentēt.
Pakrāj naudu un paņem hoķ tos maxspeedingrods :lol: viņiem vismaz kā normāliem coiliem regulējas pats korpuss, nevis tikai atspere tiek saspiesta
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
kars rakstīja:
funkyasshit rakstīja:Viņas ir sūdi un tā tas arī paliks. Var likt iekšā ami no Audi, bet domāju, ka tas viss setups ir dirsā startā dēļ tā, ka tas amortizators nav domāts tik zemai mašīnai. Tur vārstu regulējums atšķiras. Būtu interesanti dzirdēt no kāda, kas to ir izdarījis.
Piekrītu un dirš tie kas saka ka nekas nemainās uz slikto pusi, kad tos lētos coilus noregulē uz zemāko.
normāls čalis rakstīja: Neapšaubu, ka šīs koilas ir sūdi. :)

Interesanti būtu uzzināt, vai tas ir darīts un kā tas ir darīts.
Ir kāds konkrētāks info, kādu ami no audi var ielikt?
Varētu paeksperimentēt.
Pakrāj naudu un paņem hoķ tos maxspeedingrods :lol: viņiem vismaz kā normāliem coiliem regulējas pats korpuss, nevis tikai atspere tiek saspiesta
Maniem ar visu korpusu regulējas augstums un netiek ietekmēta atspere :)
Par to naudu, ko tie koili maksāja, domāju, ka ir ok. Vismaz mašīna nav galerts.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
e36coupe rakstīja:Atdošu Rondell 0058 R17 lielais plaukts aizmugurē un mazais priekšā, lai var labi sasēdināt. :pupi: Virsū braucamas gumijas. 350eur. :bmw:
PM vai 26192455
No personīgās pieredzes, lielākās problēmas ir ar aizm., priekšai ir krietni vairāk vietas, kas atļauj mazāku ET/platāku disku/riepu :rolleyes: