Instrumentu panelis & spidometrs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 16
- chevron_right
Džeki tak novelkat netā Haynes manuāli. Puse problēmas atkritīs un daudzos gadījumos tiksiest lētāk cauri nekā eksperimentējot. Visās malās rakstīts, ka negrāpstīties gar airbagu kamēr nav kādas pāris min jau aķis bijis atvienots. Dabūs vienreiz kāds to spridzekli ģīmī šitā un tad būs Atvienojot aķi arī nemet pēctam kļudu par airbagu.
Pēdējais labojis yanks - 01 Feb 2013, 17:24, kopā labots 1 reizi.
diemzel ne vienmer atvienojot akji ir garantets ka kluda nebus, patiesibaa man no kadam 20 reizem nekad nau izdevies izvairities no kljudas. itkaa ir viens variants ar atstatu atslegu aizdedze, bet tas vel kartigi japarbauda lai varet uapgalvot ka stradaa
...
nezinu, mana pieredze ir pilnīgi pretēja. Vienīgā kļuda, kas pareādās ir iekš ews par noņemtu aķi.
sitais jau seit ir apspriests vairakas reizes, tapec neatkartoshos, bet ir e36 kuriem kluda neizmetas un ir kuriem vinja izmetas un var darit ko tu gribi kautvai turet akji visu nakti nost tikunta kljuda bus.
labrat gribetos zinat kapec ta ir, kas tur tik atskirigs taja airbega smadzene no tam kuram neizmetas atvienojot akji
labrat gribetos zinat kapec ta ir, kas tur tik atskirigs taja airbega smadzene no tam kuram neizmetas atvienojot akji
...
ir kaut kādi konkrēti gadi vai pilnīgā randomā?
vienīgais ko varu iedomāties, ka varbūt pašā blokā ir baterija ielodēta
vienīgais ko varu iedomāties, ka varbūt pašā blokā ir baterija ielodēta
Visiem, kuriem līkas rokas, jāiepērk airbag kļūdu dzēsējs un jātur mājā. china ražojums ~5ls.
tur jau taa lieta ka gar airbagu negraabstiijos tikai spidometru atvienooju un steigaa aizmirsu noraut klemmiyanks rakstīja:Džeki tak novelkat netā Haynes manuāli. Puse problēmas atkritīs un daudzos gadījumos tiksiest lētāk cauri nekā eksperimentējot. Visās malās rakstīts, ka negrāpstīties gar airbagu kamēr nav kādas pāris min jau aķis bijis atvienots. Dabūs vienreiz kāds to spridzekli ģīmī šitā un tad būs Atvienojot aķi arī nemet pēctam kļudu par airbagu.
iespejams. bet neesmu seit vienigais, kuram atvienojot akji, tikunta lampinja iedegas, neesmu nekad taja iedzilinajies, slinkuma pec bet mans e36 ir 93g ja tas ko maina.yanks rakstīja:ir kaut kādi konkrēti gadi vai pilnīgā randomā?
vienīgais ko varu iedomāties, ka varbūt pašā blokā ir baterija ielodēta
zinu ka jaunakajiem gadiem 98/99g toc ta nau, vinjiem atvieno akji un ir ok, hvz kapec man ta.
rons, ar likrocibu soreiz te nebus nekada sakara kad es intresejos pa tiem airbeg kludu nodzesejiem tad bija ap 40 eiro letakie ebeja, ta ari nenopirku, ar domu uztaisit patsRons rakstīja:Visiem, kuriem līkas rokas, jāiepērk airbag kļūdu dzēsējs un jātur mājā. china ražojums ~5ls.
...
No kkāda 95g. lēts vw adapters(5ls) +lauzts carsoft = kļuda off. pirmā gājuma e36, jā, tur ar 40ls jārēķinās (carsoft vai inpa, abiem ADS).
hvz, cik auto ir rautas nost stūres nevienam neesmu vienojis nost akb (slinkums pēc tam regulēt pulksteni un meklēt servisa grāmatās radio kodus - par to man naudu nemaksā), airbag kļūdu ir nācies dzēst tikai 2 reizes. Vienk ievērojam lai nebūtu iesl. aizdedze, tad gan kļūda būs kā likta.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
+1, bet citiem kaut kā izdodas iededzināt to maģisko spuldzīti. daudzi vēl nav sapratuši, ka nedrīkst vecam bmw stumdīt sēdekļus pie iesl aizdedzes. :veci vadi nekontakts:he9600 rakstīja:hvz, cik auto ir rautas nost stūres nevienam neesmu vienojis nost akb (slinkums pēc tam regulēt pulksteni un meklēt servisa grāmatās radio kodus - par to man naudu nemaksā), airbag kļūdu ir nācies dzēst tikai 2 reizes. Vienk ievērojam lai nebūtu iesl. aizdedze, tad gan kļūda būs kā likta.
Jap, bomžu pakai nav !Armando rakstīja:ne visos sedekljos uir tie sensori!
vari saukt manu auto pa bomzhu bet man ari nau
ka tik vinji nenaca no kaukada 95/96g neesmu izsti parliecinats, bet neatkarigi no modelja pirms tam liekas ka tadi nebija. vismaz sija gala neesmu pa srotem manijis tadus
ka tik vinji nenaca no kaukada 95/96g neesmu izsti parliecinats, bet neatkarigi no modelja pirms tam liekas ka tadi nebija. vismaz sija gala neesmu pa srotem manijis tadus
...
laikam no reģiona atkarīgs.Armando rakstīja:vari saukt manu auto pa bomzhu bet man ari nau
ka tik vinji nenaca no kaukada 95/96g neesmu izsti parliecinats, bet neatkarigi no modelja pirms tam liekas ka tadi nebija. vismaz sija gala neesmu pa srotem manijis tadus
Ir 3 veidu e36 pēc airbagiem skatoties. Pirmie līdz kādam 93 gadam ar vienu airbagu un sensoriem kaut kur pie priekšējiem riteņiem. Tālāk nak līdz 98 gadam aptuveni, kuriem ir 2 airbagi un sensors zem aizmugurējā beņķa. Blakus sēdētāja beņķī sensors kas nosaka vai tur kāds sēž ir tad ja ir vairāk par vienu airbagu. Laikam pa velti nežauj ārā ja neviens tur nesēž. Pēdējiem e36 vēl ir arī durvīs aibagi. Uz feisliftu mainās arī beņķos jostas spriegotāji. Sākumā ir mehāniskie. Vēlāk ar spridzekļiem iekšā Kaut kas ar tiem gadiem arī mazliet atšķiras atkarībā no reģjona kam auto ražots.
Ja kādam tas vispār interesē varu vakarā ielikt oriģinālo tekstu no grāmatas.
Ja kādam tas vispār interesē varu vakarā ielikt oriģinālo tekstu no grāmatas.
vel ir ari tadi kuriem sensors ir zem aizm kresla un tikai viens airbegs (stures) tadus esmu loti daudz redzejis, pat varetu teikt parsvaraa no visiem e36, tas protams sija gala.
bet te jau atkal, regjioni laikam bus pie vainas.
bet te jau atkal, regjioni laikam bus pie vainas.
...
ui to es laikam kaut kā izlaidu vai neskaidri sarakstīju. Cik saprotu tie ir no tā 93 gada līdz feisliftam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 16
- chevron_right