Bosch 403 vs Siemens ms41
Sveiki visiem
Īsumā, ideja par strokeri, ja ir motors - arī vadība jāregulē tad rodas jautājums, kuru no virsrakstā lbk atregulēt priekš motora, vai to vspr normāli var izdarīt, vai tomēr jāsagrabina vel nauda un jāmeklē kkas no aftermarket?
Īsumā, ideja par strokeri, ja ir motors - arī vadība jāregulē tad rodas jautājums, kuru no virsrakstā lbk atregulēt priekš motora, vai to vspr normāli var izdarīt, vai tomēr jāsagrabina vel nauda un jāmeklē kkas no aftermarket?
Viennozīmīgi ms41.0, viņš ir gudrāks un vienkāršāk saregulēt
Nu pieņemot, ka izeju uz ms41, regulācijai arī platjoslas zondi vajag dabūt, vai tomēr var iztikt? Regulēt ar žopametru vai ir mums kāds, kas uz stenda to var izdarīt?
Vienkārši nēsmu uz ''tu" ar šāda tipa regulācijām
Vienkārši nēsmu uz ''tu" ar šāda tipa regulācijām
vienkāršāk jo viss info ir pieejams internetā, bet joprojām neviens baltijā to sūdu kvalitatīvi neregulēValtmeikers rakstīja: ↑22 Jūl 2019, 12:25 Viennozīmīgi ms41.0, viņš ir gudrāks un vienkāršāk saregulēt
boschu var noregulēt, tik par to naudu prasa, nevis pusdiennaudu.
LV tev boschu var noregulēt, tik tas maksās 300e
Un vienalga kuru Bosch 403 vai 413
siemensu cik zināms neviens labi neregulē
Sweiki kur un kas var noregulēt bosch 403 vadību
26447165 Artūrs
Uzliec karbiņu, lai opis saregulē.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Aizvakar bijam saregulejuši MS41 uz stenda, ar visu platjosleni. Bija pat 298hp (ja izmet visus parazitus , citadi 275) no s52 replikas ar modiem.
Cilvēki ir un māk, bet vienkarši neapgrozas šeit.
Rādi izdruku
Cik "dziļi" modi un kāds CR?
Cik "dziļi" modi un kāds CR?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Dzinēja max jaudu ir jāmēra ar visiem parazīttiem, savādāk tā jau ir neobjektīva vērtēšana , tāpat, kā populārais dry weight autiņiem, kad svars norādīts bez visiem šķidrumiem.
Un nav jau tā ka nevar noregulēt, var, tik siemense aizņem regulēt 10x vairāk laika, izdevīgāk tad uzlikt ko modernāku un advancētaku.
Lai nav offtopics vairāku gadu sena izdruka
M50b30nv strokeris ar s50 izplūdi un 403 avadību, ar visiem “parazītiem” un tarakāniem 200kw (275hp)
kādas sadales vārpstas?-AF- rakstīja: ↑26 Sep 2019, 12:08Dzinēja max jaudu ir jāmēra ar visiem parazīttiem, savādāk tā jau ir neobjektīva vērtēšana , tāpat, kā populārais dry weight autiņiem, kad svars norādīts bez visiem šķidrumiem.
Un nav jau tā ka nevar noregulēt, var, tik siemense aizņem regulēt 10x vairāk laika, izdevīgāk tad uzlikt ko modernāku un advancētaku.
Lai nav offtopics
[img]https://content6-foto.inbox.lv/albums/a ... 488675[img] vairāku gadu sena izdruka
M50b30nv strokeris ar s50 izplūdi un 403 avadību, ar visiem “parazītiem” un tarakāniem 200kw (275hp)
M Power or no power..
Abas NV 240°
Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Sanak atmo dzinejam vienalga kads afr?Valtmeikers rakstīja: ↑26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Jā, var arī bez smadzenēm regulēt ...Valtmeikers rakstīja: ↑26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Kas tad E85 tik savādāks lai viņam vajadzētu stendu, bet E98 nē?Valtmeikers rakstīja: ↑26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
pohuj ar to stendu, man vairāk interesē kā bez AFR bildes tur kaut ko var saregulēt tā lai virzuļi karterī nesatekBUHARDI rakstīja: ↑27 Sep 2019, 09:44Kas tad E85 tik savādāks lai viņam vajadzētu stendu, bet E98 nē?Valtmeikers rakstīja: ↑26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Valter, tu detonāciju gan jau arī klausies paverot logu biš vaļā?
Soms regulē pamata degvielas karti ar stock lambdas palīdzību, bet tad enrichmentu vajadzīgajam AFR izrēķina ar kalkulātora palīdzību. Detonāciju arī stock devēji ar attiecīgo softu labi parāda. Protams, ar AFR un EGT devēju to visu var izdarīt precīzāk un dabūt bišķ lielākus jaudas ciparus, kur nu vēl uz stenda.