Bosch 403 vs Siemens ms41

Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

22 Jūl 2019, 12:11

Sveiki visiem :sarunats:

Īsumā, ideja par strokeri, ja ir motors - arī vadība jāregulē :supeer: tad rodas jautājums, kuru no virsrakstā lbk atregulēt priekš motora, vai to vspr normāli var izdarīt, vai tomēr jāsagrabina vel nauda un jāmeklē kkas no aftermarket? :rolleyes:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

22 Jūl 2019, 12:25

Viennozīmīgi ms41.0, viņš ir gudrāks un vienkāršāk saregulēt
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

22 Jūl 2019, 12:58

Nu pieņemot, ka izeju uz ms41, regulācijai arī platjoslas zondi vajag dabūt, vai tomēr var iztikt? Regulēt ar žopametru vai ir mums kāds, kas uz stenda to var izdarīt? :supeer:
Vienkārši nēsmu uz ''tu" ar šāda tipa regulācijām :D
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

22 Jūl 2019, 13:45

Valtmeikers rakstīja: 22 Jūl 2019, 12:25 Viennozīmīgi ms41.0, viņš ir gudrāks un vienkāršāk saregulēt
vienkāršāk jo viss info ir pieejams internetā, bet joprojām neviens baltijā to sūdu kvalitatīvi neregulē

boschu var noregulēt, tik par to naudu prasa, nevis pusdiennaudu.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

22 Jūl 2019, 13:46

3sestais rakstīja: 22 Jūl 2019, 12:11 Sveiki visiem :sarunats:

Īsumā, ideja par strokeri, ja ir motors - arī vadība jāregulē :supeer: tad rodas jautājums, kuru no virsrakstā lbk atregulēt priekš motora, vai to vspr normāli var izdarīt, vai tomēr jāsagrabina vel nauda un jāmeklē kkas no aftermarket? :rolleyes:
LV tev boschu var noregulēt, tik tas maksās 300e
Un vienalga kuru Bosch 403 vai 413

siemensu cik zināms neviens labi neregulē
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

22 Jūl 2019, 14:28

-AF- rakstīja: 22 Jūl 2019, 13:46
3sestais rakstīja: 22 Jūl 2019, 12:11 Sveiki visiem :sarunats:

Īsumā, ideja par strokeri, ja ir motors - arī vadība jāregulē :supeer: tad rodas jautājums, kuru no virsrakstā lbk atregulēt priekš motora, vai to vspr normāli var izdarīt, vai tomēr jāsagrabina vel nauda un jāmeklē kkas no aftermarket? :rolleyes:
LV tev boschu var noregulēt, tik tas maksās 300e
Un vienalga kuru Bosch 403 vai 413

siemensu cik zināms neviens labi neregulē
Skaidrs :super: Paldies par atsaucību :super:
bummms
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 09 Apr 2012, 21:38
Braucu ar: e36 325 un e46 330d
Atrašanās vieta: kuldīga

22 Jūl 2019, 18:58

Sweiki kur un kas var noregulēt bosch 403 vadību
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

22 Jūl 2019, 19:16

26447165 Artūrs
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

26 Sep 2019, 11:35

Uzliec karbiņu, lai opis saregulē.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

26 Sep 2019, 11:44

3sestais rakstīja: 22 Jūl 2019, 12:58 Nu pieņemot, ka izeju uz ms41, regulācijai arī platjoslas zondi vajag dabūt, vai tomēr var iztikt? Regulēt ar žopametru vai ir mums kāds, kas uz stenda to var izdarīt? :supeer:
Vienkārši nēsmu uz ''tu" ar šāda tipa regulācijām :D
Aizvakar bijam saregulejuši MS41 uz stenda, ar visu platjosleni. Bija pat 298hp (ja izmet visus parazitus :lol: , citadi 275) no s52 replikas ar modiem.
Cilvēki ir un māk, bet vienkarši neapgrozas šeit.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

26 Sep 2019, 12:04

Rādi izdruku ;)
Cik "dziļi" modi un kāds CR?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Sep 2019, 12:08

denn rakstīja: 26 Sep 2019, 11:44
3sestais rakstīja: 22 Jūl 2019, 12:58 Nu pieņemot, ka izeju uz ms41, regulācijai arī platjoslas zondi vajag dabūt, vai tomēr var iztikt? Regulēt ar žopametru vai ir mums kāds, kas uz stenda to var izdarīt? :supeer:
Vienkārši nēsmu uz ''tu" ar šāda tipa regulācijām :D
Aizvakar bijam saregulejuši MS41 uz stenda, ar visu platjosleni. Bija pat 298hp (ja izmet visus parazitus :lol: , citadi 275) no s52 replikas ar modiem.
Cilvēki ir un māk, bet vienkarši neapgrozas šeit.
Dzinēja max jaudu ir jāmēra ar visiem parazīttiem, savādāk tā jau ir neobjektīva vērtēšana , tāpat, kā populārais dry weight autiņiem, kad svars norādīts bez visiem šķidrumiem.
Un nav jau tā ka nevar noregulēt, var, tik siemense aizņem regulēt 10x vairāk laika, izdevīgāk tad uzlikt ko modernāku un advancētaku.

Lai nav offtopics
Attēls
vairāku gadu sena izdruka
M50b30nv strokeris ar s50 izplūdi un 403 avadību, ar visiem “parazītiem” un tarakāniem 200kw (275hp)
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

26 Sep 2019, 12:48

-AF- rakstīja: 26 Sep 2019, 12:08
denn rakstīja: 26 Sep 2019, 11:44
3sestais rakstīja: 22 Jūl 2019, 12:58 Nu pieņemot, ka izeju uz ms41, regulācijai arī platjoslas zondi vajag dabūt, vai tomēr var iztikt? Regulēt ar žopametru vai ir mums kāds, kas uz stenda to var izdarīt? :supeer:
Vienkārši nēsmu uz ''tu" ar šāda tipa regulācijām :D
Aizvakar bijam saregulejuši MS41 uz stenda, ar visu platjosleni. Bija pat 298hp (ja izmet visus parazitus :lol: , citadi 275) no s52 replikas ar modiem.
Cilvēki ir un māk, bet vienkarši neapgrozas šeit.
Dzinēja max jaudu ir jāmēra ar visiem parazīttiem, savādāk tā jau ir neobjektīva vērtēšana , tāpat, kā populārais dry weight autiņiem, kad svars norādīts bez visiem šķidrumiem.
Un nav jau tā ka nevar noregulēt, var, tik siemense aizņem regulēt 10x vairāk laika, izdevīgāk tad uzlikt ko modernāku un advancētaku.

Lai nav offtopics
[img]https://content6-foto.inbox.lv/albums/a ... 488675[img] vairāku gadu sena izdruka
M50b30nv strokeris ar s50 izplūdi un 403 avadību, ar visiem “parazītiem” un tarakāniem 200kw (275hp)
kādas sadales vārpstas?
M Power or no power..
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Sep 2019, 13:57

Abas NV 240°
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

26 Sep 2019, 16:30

Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

26 Sep 2019, 18:22

Valtmeikers rakstīja: 26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Sanak atmo dzinejam vienalga kads afr?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Sep 2019, 18:44

Valtmeikers rakstīja: 26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Jā, var arī bez smadzenēm regulēt ...
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 

27 Sep 2019, 09:44

Valtmeikers rakstīja: 26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Kas tad E85 tik savādāks lai viņam vajadzētu stendu, bet E98 nē?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Sep 2019, 10:04

BUHARDI rakstīja: 27 Sep 2019, 09:44
Valtmeikers rakstīja: 26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Kas tad E85 tik savādāks lai viņam vajadzētu stendu, bet E98 nē?
pohuj ar to stendu, man vairāk interesē kā bez AFR bildes tur kaut ko var saregulēt tā lai virzuļi karterī nesatek :hahaha:

Valter, tu detonāciju gan jau arī klausies paverot logu biš vaļā?
Profila bilde
mattar
Ziņojumi: 48
Pievienojies: 23 Okt 2015, 02:36
Braucu ar: 318ti

27 Sep 2019, 10:35

Soms regulē pamata degvielas karti ar stock lambdas palīdzību, bet tad enrichmentu vajadzīgajam AFR izrēķina ar kalkulātora palīdzību. Detonāciju arī stock devēji ar attiecīgo softu labi parāda. Protams, ar AFR un EGT devēju to visu var izdarīt precīzāk un dabūt bišķ lielākus jaudas ciparus, kur nu vēl uz stenda.