Sajūga problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
Tātad šodien man ir problēma, kaut kur jau lasīju apmēram, bet pārbaudīšu, jo neesmu tehniskajā daļā gudrs.
Man problēma ik pa laikam uzrodas, ka nevar izspiežot sajūgu ielikt ātrumā.. kaut sākumā normāli, bet braucot pēkšņi atkal uzrodas problēma un tad ir cauri, ja esmu pilsētā... reizēm vispār sajūga pedālis ir nenormāli viegls.. vairākas reizes izspiežot sajūgu atkal var ielikt, bet ir reizes, ka nekādi...
Cik esmu informēts un saprotu, vainīgs varētu būt Sajūga izspiedēj cilindrs..
cik tāds hujaks var izmaksāt...?
P.S man bmw 318i...94 gada
Man problēma ik pa laikam uzrodas, ka nevar izspiežot sajūgu ielikt ātrumā.. kaut sākumā normāli, bet braucot pēkšņi atkal uzrodas problēma un tad ir cauri, ja esmu pilsētā... reizēm vispār sajūga pedālis ir nenormāli viegls.. vairākas reizes izspiežot sajūgu atkal var ielikt, bet ir reizes, ka nekādi...
Cik esmu informēts un saprotu, vainīgs varētu būt Sajūga izspiedēj cilindrs..
cik tāds hujaks var izmaksāt...?
P.S man bmw 318i...94 gada
tas huinja maksaa ap 12 ls.. bet var buut visaadas vainas, arii pasha sajuuga vaina..
Nesaprasana par sajugu !!! E36 325i - man staveja divmasu spararats, vinju nokurinaju... izdomaju uzlikt parasto spararatu .... kad staveja divmasu spararats viss bija kartiba sajugs spiedas viss notikas ka naakas- vienkarshi saka slidet spararats...
panemu komplektu parasto spararatu +disku bez atsperem +grozu... uzliku visu itka pareizi, disku ari uz pareizo pusi,BET pazuda sajugs ... ( sajuga pedali kad spiezh sajugs knapi paradas kad sajuga pedalis jau ir lidz pasham galam... atrumos jalauzh ar lauzhshanu - SAJUGA NAV !!! kas varetu but par lietu ? kaut kas kaut ko neizspiezh ? pec katalogiem skatijos visiem sajuga izspiedeji vienadi... sajuga cilindrs dakshu izspiezh... meginaju pat pagarinat sajuga cilindram shtoku nekadas izmainjas... meginaju atgaisot ari nekadas izmainjas... ? kas vel var but ? sajuga grozs izbeidzies neizspiezh lidz galam ?
panemu komplektu parasto spararatu +disku bez atsperem +grozu... uzliku visu itka pareizi, disku ari uz pareizo pusi,BET pazuda sajugs ... ( sajuga pedali kad spiezh sajugs knapi paradas kad sajuga pedalis jau ir lidz pasham galam... atrumos jalauzh ar lauzhshanu - SAJUGA NAV !!! kas varetu but par lietu ? kaut kas kaut ko neizspiezh ? pec katalogiem skatijos visiem sajuga izspiedeji vienadi... sajuga cilindrs dakshu izspiezh... meginaju pat pagarinat sajuga cilindram shtoku nekadas izmainjas... meginaju atgaisot ari nekadas izmainjas... ? kas vel var but ? sajuga grozs izbeidzies neizspiezh lidz galam ?
Vēlreiz, lēnām un saprotami, lūdzu!
No kāda motora spararats, disks un kurvis?
No kāda motora spararats, disks un kurvis?
man staveja 325i 2,5 divmasu spararats... tagad uzliku no 320 2,0i parasto spararatu ar visu sajugu...
kad staveja uz 320i 2,0 viss bija labi sajugs stradaja un neslideja
kad staveja uz 320i 2,0 viss bija labi sajugs stradaja un neslideja
no e30 320?
kurvi atstāji veco?
kurvi atstāji veco?
no e36 320 2,0i uzliku parasto spararatu disku bez atsperem un grozu kuram piespiedejvirsma ir izvirzita uz aru ka vajadzetu but parastajam spararatam... jo divmasu vinja ir viena augstuma ar grozu... sanak uzliku parasto spararatu +disku +grozu visu komplektu no parasta spararata.. iznemot nemainiju sajuga dakshu un izspiedejgulltni...
ammm pēc man zināmā info e36 nekad nav nācis vienmasas spararats.
disks bez atsperēm nāk divmasu spararatam un disks ar atsperēm vienmasu - atsperes diskā absorbē strauji atmestā sajūga pisaku, lai būtu komfortablāka braukšana, divmasu spararata gadījumā to izdara spararats, tāpēc atsperes diskā na nepieciešamas. bet tam nevajadzētu radīt problēmas.
ja nu tomēr esi uzlicis to vienmasas sararatu ar tam pašam paredzēto kurvi tad vainīga ir vai nu dakša vai arī nepareizi montēts kopā tas viss pasākums
disks bez atsperēm nāk divmasu spararatam un disks ar atsperēm vienmasu - atsperes diskā absorbē strauji atmestā sajūga pisaku, lai būtu komfortablāka braukšana, divmasu spararata gadījumā to izdara spararats, tāpēc atsperes diskā na nepieciešamas. bet tam nevajadzētu radīt problēmas.
ja nu tomēr esi uzlicis to vienmasas sararatu ar tam pašam paredzēto kurvi tad vainīga ir vai nu dakša vai arī nepareizi montēts kopā tas viss pasākums
montets itka jau nav pirmo reizi un visam jabut taka pareizi... izspiedejus pec bibeles skatijos visiem vienadi.. taka tur atalumu nevaretu mainities... varbut dakshas ir dazhadas un lidz ar to neizspiezh lidz galam ?
aceros kad savam taisiju tiesi sadu pashu mainju, tiesi sadiem pashiem auto, nebija nekadas problemas, es visu nomainiju, vienigi tas ka pedalis palika mikstaks, kautko tu neesi izdarijis pareizi, megjini vel atgaisot kartigi un ja nee tad njem karbu velreiz nost un skaties kas nau kartibaa. par sajuga disku jau tev teica, tev vajag ar acperitem nevis bez
...
da var likt arī bez bez atsperītēm, ja tikai biezums un diametrs ir atbilstošais.
bez atsperītēm ar parasto būs vienkārši cietāks tas viss pasākums - vairāk disku paslidināsi.
bet kur viņš rāvis e36 ar oriģinālu vienmasas spararatu - :hvz:
bez atsperītēm ar parasto būs vienkārši cietāks tas viss pasākums - vairāk disku paslidināsi.
bet kur viņš rāvis e36 ar oriģinālu vienmasas spararatu - :hvz:
nāk pirmo gadu 320 m50 vienmasas spararats protams nav tik viegls kā m20,bet vismaz vienmasas
mdā laikam gan kārtīgi realoemu nedalasījos
šinī gadījumā dakšas atšķiras - jāliek dakša no tā auto no kā paņēmi visu.
šinī gadījumā dakšas atšķiras - jāliek dakša no tā auto no kā paņēmi visu.
nu es to mashinu driftam buveju man jo lielaks pisaks jo labak... tapec man nevajag atsperes diskam un divmasu spararatu lai butu sakjere uzsitiena... saliku visu pareizi tochna... gaisot gaisoju bet nekadas izmainjas... vot vienigi tochna domaju vai dakshas sajugam ir vienadas vai ne, jo daksha man palika no divmasu spararata...
saku tev: pēc realoem datiem dakšas atšķiras...
un tomēr jo lielāks "pisaks" jo lielāka slodze uz sajūga disku - lielāka iespēja tam izslīdēt
un tomēr jo lielāks "pisaks" jo lielāka slodze uz sajūga disku - lielāka iespēja tam izslīdēt
nu tad skaidrs mekleshu dakshu no vienmasas spararata... paldies ka uzinaji ka vinjas atshkjiras... nu tas ka diskus es kurinashu nost tas ir skaidrs bet tas tomer ir labak neka kurinat divmasniekus nost un pisaks mazaks :)
No m20 spararatu liekot dakšu parasti atstāj veco, šinī gadījumā es tev vienkārši saku ka dakšas atšķiras, jo ir savādāki part numberi, tas nenozīmē, ka es tev saku: "100% vainīga dakša"...
nu jaa bet man nav vairak variantu kas tur varetu but vainigs... man bija doma ka dakshas vienadas tapec atstaju, bet taka izradas ka dakshas dazhadas tad raushu tagad karbu nost vakara un likshu vienmasas spararata dakshu... ja tad vel nebus sajuga --- tad man vairs nav variantu kas tur varetu but vainigs :)
man vinjsh pats ir e36 325i ar 328i ieksham... karba no 316i... bet karbas tak visiem tur vienadas --- nevaretu but ka del karbas man tur kaut ko neizspiezh....
no sakuma staveja 325i karba tad es samalu karbu driskaas, paskatijos 316i karba tadapati uzliku viss kartiba... nokavu divmasu spararatu -- saaka slidet... , bet vel kadu laiku pat ar slidoshu vareju braukat... nekas tur nesabira... tagad uzmaucu parasto spararatu ar disku un grozu un chushshshsh !! wtf..
man vinjsh pats ir e36 325i ar 328i ieksham... karba no 316i... bet karbas tak visiem tur vienadas --- nevaretu but ka del karbas man tur kaut ko neizspiezh....
no sakuma staveja 325i karba tad es samalu karbu driskaas, paskatijos 316i karba tadapati uzliku viss kartiba... nokavu divmasu spararatu -- saaka slidet... , bet vel kadu laiku pat ar slidoshu vareju braukat... nekas tur nesabira... tagad uzmaucu parasto spararatu ar disku un grozu un chushshshsh !! wtf..
jaa pashas kaarbas vienadas, tik atseviski sikumi atskiras. kad es mainiju savam es visu parliku ar visu daksu utt, tapec man nekadu probl nebija, viss bija ka 1:1
...
beidzot sajugs salikts... problema nebija dakshaa - taka reali ja maina no divmasu spararata uz vienmasu tad nav jamaina ne daksha ne izspiedejs... - izradas problema bija taja ka sajuga disks bija mazliet shkjiibs un tur ari bija visa ta probleema...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right