Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- …
- 66
- chevron_right
veikalā.ValtersZ rakstīja:Kur ?
bet ja nopietni tad atrodi detaļas kodu un kautvai epartos vai etk.lv
nu psc.ValtersZ rakstīja:hahaha smieklīgi
Lūdzu. viss ar karoti mutē
33141203804
etk.lv 25,14 eur/gb
epats.lv 28.69eur/gb
33141203806
etk.lv 41,93 eur/gb
eparts.lv 48,44 eur/gb
Šodien uzliku metināto 3.45, tur visu lauž ārā tāda skaņa bet cik noprotu tad tā ir jābūt ja? Nu ja un parkoties atpakaļiski ir
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Nu ta ir jaa parkoties bus sudigi un griezoties bus tada sajuta ka visu lauz araa..... neka forsa tur nav.... budzeta klase..... kad uzsnigs sniegs bus labaakFashion rakstīja:Šodien uzliku metināto 3.45, tur visu lauž ārā tāda skaņa bet cik noprotu tad tā ir jābūt ja? Nu ja un parkoties atpakaļiski ir
Nu pa gruntinieku bija tīri ok, un braucot aplī arī ir ok :) Bet tas parkings gan - pat žēl paliek auto Ceru sniegs būs jau drīz
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
uzliec poly bukses, nejutiisi tik loti to kratisanos cik loti to var just ar stock buksem un ari mazak pusasis šķīda ar poly.
Par kurām buksēm tieši runa iet apgaismo lūdzu, es tur tā īsti neko nepētīju - samainīju un gerai tb tās kuras pusasīs ja?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Ne, runa iet par poly bukseem pusramii, 4 pie kuzava un 1 priekseja kur reduktoram viena skruve.Fashion rakstīja:Par kurām buksēm tieši runa iet apgaismo lūdzu, es tur tā īsti neko nepētīju - samainīju un gerai tb tās kuras pusasīs ja?
aaaa, un kas ar izmaksām tādas setupam? Droši ka visu ziemu man šīs stock bukses nenokalpos
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Nu pie 100eu ganjau maksaas tas viss, pluss darbs.
Ja ar metinato daudz braukaasi pa sauso asfaltu tad liela slodze ir uz tam bukseem, es neriskeetu, bet protams katram savs. Ja ir po**j, tad brauc un nedomaa par to.
Ja ar metinato daudz braukaasi pa sauso asfaltu tad liela slodze ir uz tam bukseem, es neriskeetu, bet protams katram savs. Ja ir po**j, tad brauc un nedomaa par to.
No personīgās pieredzes. Kopš augusta braucu ar metināto un krāmēju diezgan bieži, man ar tām buksēm nekas baigi slikts vēl nav noticis. Tākā tas, cik viņas ātri beigsies, atkarīgs no tā, cik labas viņas ir tagad pirmās sadalījās tās, kuras pie sliekšņiem(uzliku poly, 35e), tad šarnīri un tagad arį reduktora vāka bukses ir beigtas
Cik bieži izģērbjās metinātie reduktori tā ka nav nekas glābjams? Nu ja ikdienas auto neliek slodzē rikīgi, tik tā ik pa laikam nedaudz tikai - kādas ir iespējas nobraukt līdz ziemas beigām?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Laimes spēle. Var gadu nobraukt, var tik pāris stundas. Bet Te vel tora problema - pusasis. Tāpēc ja iespejam jaliek lielās, mazas bieži birs.
videjam reduktoram ir lielas iespejas izvilkt lidz ziemas beigam.
jaatjuunee m42
Z3 bloķi var uzlikt e36 ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
kadas mulkibas tu te staasti, atkarigs ir no taa cik labi zobrati ir savariti kopaa, ja uzmetini pumpu starp sazobem tad logiski ka izskidis pirmajaa pusstundaa. Ir ar metinato nobraukts gads un pa to laiku viena pusass noluzaagaFu rakstīja:videjam reduktoram ir lielas iespejas izvilkt lidz ziemas beigam.
Nevaru atrast diskusiju, bet 325tds korpuss videjais atskiras no 325i korpusa? Lieta tāda ka ir 3.46 reduktors ir iznemts zobratu paaris ar elementu un meginot iestukeet vinu 325tds korpusaa nesanak galigi saregulet sazobi normalu.
Ja tu to galveno pāri skrūvē klāt pie tds elementa, tad problēma varētu būt tajā ka elementiem ar 2.9* un uz leju attiecībām ir cits offsets vietai kur skrūvē galveno pāri klāt.
Tad jau labāk bloķi likt. Metinātais ikdienas braukšanai ir galīgi garām, IMHO nav vērts tas diskomfors, lai pāris reizes ieliktu šķērsām.Fashion rakstīja:Cik bieži izģērbjās metinātie reduktori tā ka nav nekas glābjams? Nu ja ikdienas auto neliek slodzē rikīgi, tik tā ik pa laikam nedaudz tikai - kādas ir iespējas nobraukt līdz ziemas beigām?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
par offsetu izpipeju pats, bet teoretiski e34 elementam ar zobu paari buutu jader tds'kas korpusaa vaine?Jānis.P rakstīja:Ja tu to galveno pāri skrūvē klāt pie tds elementa, tad problēma varētu būt tajā ka elementiem ar 2.9* un uz leju attiecībām ir cits offsets vietai kur skrūvē galveno pāri klāt.
Tad jau labāk bloķi likt. Metinātais ikdienas braukšanai ir galīgi garām, IMHO nav vērts tas diskomfors, lai pāris reizes ieliktu šķērsām.Fashion rakstīja:Cik bieži izģērbjās metinātie reduktori tā ka nav nekas glābjams? Nu ja ikdienas auto neliek slodzē rikīgi, tik tā ik pa laikam nedaudz tikai - kādas ir iespējas nobraukt līdz ziemas beigām?
Fešijam ir četri stroķi - jūs šim liekat uzlikt vidējo reduktoru un lielās pusasis, lai tas auto vēl vairāk neietu Skataties, beigās šis uz vosa dabūs clutch-kick taisīt!Hazard rakstīja:Laimes spēle. Var gadu nobraukt, var tik pāris stundas. Bet Te vel tora problema - pusasis. Tāpēc ja iespejam jaliek lielās, mazas bieži birs.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- …
- 66
- chevron_right