Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 66
- chevron_right

Pacel uz domkrata, pagriez riteņus, ja abi griežās uz vienu pusi, tad tā jau ir zīme, ka ir. Vislabāk noskrūvēt vāku nostSendijs rakstīja:Ka es varu pateikt vai man ir blokis vai nav?
Plaksnite nolauzta kur esot kkas rakstits.

Visvienkarsakais veids IR injemot pusass flanci. Ja krusts ieksaa tad blokjis
...

Nu jā, tā arī var, respektīvi parastajam reduktoram redzēsi vienu stienīti, lsd būs divi stienīši, kas krustojas!Armando rakstīja:Visvienkarsakais veids IR injemot pusass flanci. Ja krusts ieksaa tad blokjis


type188 torsen - tas sanāk vidējais korpusdogMa rakstīja:Z3 ir E30 tipa tilts, tātad nevar. Vienīgi pašu elementu pārmest varētu, ja sapas diametri.ValtersZ rakstīja:Z3 bloķi var uzlikt e36 ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Biju dzirdejis ka pacelot visu pakalu gaisa pagriezot ratus. Parasti biju sastapies, ja vienu uz prieksu tad otrs uz otru pusi, bet man vienu griezot otrs uz vietas stav.
Bet pat ar 1.8 uz sausa ar otro robu pakala aiziet prom.
Bet pat ar 1.8 uz sausa ar otro robu pakala aiziet prom.

Pusasis man tika nomainītas. Bet vēl pirms pusasu maiņas dzirdēju gurkstēšanu . jāsaka,ka kad vasarā tika mainīta eļļa parastā 75w90 jo redz man tāda ejot. /stipri velak tik šeit izlasiju ka lsd iet 75w140 / pēc maiņas kādu laiku gurkstēšana bija pazudusiArmando rakstīja:Isti nebuus gan. Teoretiski taa varetu buut, bet nedomaaju ka taa IR tava problema. Kas ar pusasiim/gultnjiem?
brum brum ...... FOTHERMUCKERS

Varu pateikt no savas pieredzes.
Es savulaik nopirku bloķi, kur pārdevējs teica ka "krakšķot jeb gurkstot" līkumos, izjaucu, apskatīju visu, nebija nekādu acīmredzamu defektu, tikai par maz eļļas iekšā, apm. 200ml bija.
Pēc tam saliku, ielēju pareizo eļļu un viss bija ok.
Es savulaik nopirku bloķi, kur pārdevējs teica ka "krakšķot jeb gurkstot" līkumos, izjaucu, apskatīju visu, nebija nekādu acīmredzamu defektu, tikai par maz eļļas iekšā, apm. 200ml bija.
Pēc tam saliku, ielēju pareizo eļļu un viss bija ok.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

mazajam korpusam iet 1.1 vai 1.2 l eļļa
? vai vēl savādāk ?
kāds process?
kā var forši izskalot reduktoru ? iespējams ņemot nost smilšaino korpusu kādi smilšu graudi tika iekša..
liekot atpakaļ vāku jāmālē hermētiķis ? jo blīvi netiku manijis.

kāds process?
kā var forši izskalot reduktoru ? iespējams ņemot nost smilšaino korpusu kādi smilšu graudi tika iekša..
liekot atpakaļ vāku jāmālē hermētiķis ? jo blīvi netiku manijis.
brum brum ...... FOTHERMUCKERS

Jautājums priekšdienām - varbūt ir kāda sakarīga darbnīca, kur aizvest ne bmw reduktoru "saļņiku", gultņu nomaiņai. Profilaksei tā teikt?

man bija lidziga problema. nopirku bloki, ieleju jaunu ellu 75w140, bet kaut kadu leto. pec paris men kad uzsila, likumos saka gurkstet. ieleju castrol 75w140, tagadJānis.P rakstīja:Varu pateikt no savas pieredzes.
Es savulaik nopirku bloķi, kur pārdevējs teica ka "krakšķot jeb gurkstot" līkumos, izjaucu, apskatīju visu, nebija nekādu acīmredzamu defektu, tikai par maz eļļas iekšā, apm. 200ml bija.
Pēc tam saliku, ielēju pareizo eļļu un viss bija ok.

jaatjuunee m42

Kāda būtu piemērotākā attiecība 2.0 ar vanosu, vajag ielas auto, bet būs svarka
Ko varat ieteikt? Tas pats 3.45?

Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām

Es sev uzliku 3.15 - pa garu, un ekonomija arī minimāla, domāju ka 3.45 ir way to go

Skaidrs, paldieskasp1js rakstīja:Es sev uzliku 3.15 - pa garu, un ekonomija arī minimāla, domāju ka 3.45 ir way to go

Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām


56 lpp diskusijas, bet lietderīgas informācijas maz, katrā otrajā lapā prasa par eļļas daudzumu ko liet reduktorā un reduktora attiecību, ja braucot pa šoseju esot 'tik un tik'' apgriezieni...
Pēc šeit rakstītā saprotu, ka e36 reduktoram var pārlikt bloķējošo elemenu no e30 un e34.. Vai var to pārlikt arī no e39 vai e46? Tādu jautājumu nekur neredzēju. :)
Un vai var no mazā reduktora ielikt bloķējošo elementu lielajā, ja var, tad kādas tur metodes?

Pēc šeit rakstītā saprotu, ka e36 reduktoram var pārlikt bloķējošo elemenu no e30 un e34.. Vai var to pārlikt arī no e39 vai e46? Tādu jautājumu nekur neredzēju. :)
Un vai var no mazā reduktora ielikt bloķējošo elementu lielajā, ja var, tad kādas tur metodes?

nevar no e46 un e39 ari ne.fugo rakstīja:56 lpp diskusijas, bet lietderīgas informācijas maz, katrā otrajā lapā prasa par eļļas daudzumu ko liet reduktorā un reduktora attiecību, ja braucot pa šoseju esot 'tik un tik'' apgriezieni...![]()
Pēc šeit rakstītā saprotu, ka e36 reduktoram var pārlikt bloķējošo elemenu no e30 un e34.. Vai var to pārlikt arī no e39 vai e46? Tādu jautājumu nekur neredzēju. :)
Un vai var no mazā reduktora ielikt bloķējošo elementu lielajā, ja var, tad kādas tur metodes?

Uz abiem taviem jautājumiem atbilde - nēfugo rakstīja:56 lpp diskusijas, bet lietderīgas informācijas maz, katrā otrajā lapā prasa par eļļas daudzumu ko liet reduktorā un reduktora attiecību, ja braucot pa šoseju esot 'tik un tik'' apgriezieni...![]()
Pēc šeit rakstītā saprotu, ka e36 reduktoram var pārlikt bloķējošo elemenu no e30 un e34.. Vai var to pārlikt arī no e39 vai e46? Tādu jautājumu nekur neredzēju. :)
Un vai var no mazā reduktora ielikt bloķējošo elementu lielajā, ja var, tad kādas tur metodes?

e46 jau tikai m3 ir bloķis, kurš ir lielajā korpusā, bet kpc no e39 nevar? Viņiem taču arī nāk reduktori vedējos korpusos.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Kāds zin kantori vai cilvēkus kas var pārlasīt bloķi ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nylon rakstīja:Uz abiem taviem jautājumiem atbilde - nēfugo rakstīja:56 lpp diskusijas, bet lietderīgas informācijas maz, katrā otrajā lapā prasa par eļļas daudzumu ko liet reduktorā un reduktora attiecību, ja braucot pa šoseju esot 'tik un tik'' apgriezieni...![]()
Pēc šeit rakstītā saprotu, ka e36 reduktoram var pārlikt bloķējošo elemenu no e30 un e34.. Vai var to pārlikt arī no e39 vai e46? Tādu jautājumu nekur neredzēju. :)
Un vai var no mazā reduktora ielikt bloķējošo elementu lielajā, ja var, tad kādas tur metodes?
Ne gluži..
BMW ir tris elementi 168mm 188mm un 210mm...
Korpusi tikai mainās lielie mazie vai videjie un virsbuves un modelļi...
Elementi var tikt mainīti ja der korpusā...
e30 ir 168mm un 188mm
e36 ir 168mm un 188mm un m3 210mm
e34 ir 188mm un 210mm
Paši elementi ir vienādi - var mainīt korpusus....
Vienīgais elements kas ir piņķerīgs ir S2.65 - Cits zobvainaga izvirzijums.

HGKValtersZ rakstīja:Kāds zin kantori vai cilvēkus kas var pārlasīt bloķi ?

Haris
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 66
- chevron_right