Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- …
- 66
- chevron_right
ne tikai blokis 2.65, parastais open 2,65 ari ir tikpat pinkeriigs. E46 korpusaa var iemest blokejoso elementu, bet tas ir pinkeriigi un nav attiecigais forums kur to stastit. Bloķi manuprāt pārlasīt var bez īpašām iemaņām, vajadzīgi tikai pareizie štrumi, darbagalds un viss.elksnis rakstīja:Nylon rakstīja:Uz abiem taviem jautājumiem atbilde - nēfugo rakstīja:56 lpp diskusijas, bet lietderīgas informācijas maz, katrā otrajā lapā prasa par eļļas daudzumu ko liet reduktorā un reduktora attiecību, ja braucot pa šoseju esot 'tik un tik'' apgriezieni...![]()
Pēc šeit rakstītā saprotu, ka e36 reduktoram var pārlikt bloķējošo elemenu no e30 un e34.. Vai var to pārlikt arī no e39 vai e46? Tādu jautājumu nekur neredzēju. :)
Un vai var no mazā reduktora ielikt bloķējošo elementu lielajā, ja var, tad kādas tur metodes?
Ne gluži..
BMW ir tris elementi 168mm 188mm un 210mm...
Korpusi tikai mainās lielie mazie vai videjie un virsbuves un modelļi...
Elementi var tikt mainīti ja der korpusā...
e30 ir 168mm un 188mm
e36 ir 168mm un 188mm un m3 210mm
e34 ir 188mm un 210mm
Paši elementi ir vienādi - var mainīt korpusus....
Vienīgais elements kas ir piņķerīgs ir S2.65 - Cits zobvainaga izvirzijums.

sāksim ar to, ka iekš e46 ir dažādi reduktori
6cl 2,5 - 3.0i
kā arī 2.0d nāk 188mm, be ttur jāieliek roka lai iemānītu iekšā LSD elementu, kā to izdaŗīt, neviens tev nepateiks, jo tie kas zina ar to pelna naudu
Man ir 2.0d korpuss ar attiecību un 188mm lsd, likšana ir piņķerīga un prasa iemaņas.
Cits stāsts ir e39 un e46 3.0d reduktori, kas pēc savas konstrucijas paredz 215mm elementu, kura nav, tātad ir jāvipro gultņiem flanči lai to saliktu aka jāsamēra viss precīzi
garāžā to verķi nesalikt 
pēcāk vēl jāsaregulē backlash, tā ir māksla un prasa spec stendu, kas iegriež reduktoru, via arī katur reizi liec virsū auto un testē, ņem nost izmaini.
6cl 2,5 - 3.0i
kā arī 2.0d nāk 188mm, be ttur jāieliek roka lai iemānītu iekšā LSD elementu, kā to izdaŗīt, neviens tev nepateiks, jo tie kas zina ar to pelna naudu

Man ir 2.0d korpuss ar attiecību un 188mm lsd, likšana ir piņķerīga un prasa iemaņas.
Cits stāsts ir e39 un e46 3.0d reduktori, kas pēc savas konstrucijas paredz 215mm elementu, kura nav, tātad ir jāvipro gultņiem flanči lai to saliktu aka jāsamēra viss precīzi


pēcāk vēl jāsaregulē backlash, tā ir māksla un prasa spec stendu, kas iegriež reduktoru, via arī katur reizi liec virsū auto un testē, ņem nost izmaini.

ixt.lvValtersZ rakstīja:Kāds zin kantori vai cilvēkus kas var pārlasīt bloķi ?
ArtE46 2844464pieci
p.s Kapeikpisēji var nezvanīt, brauciet ar vienriteni, vai ar svarku


vispar ir taa ka sakot ar elementiem kas naak 2.93 un zemak, ir cits sazobes izvirzijums un bez flancha apstradashanas ielikt augstaku sazobi nevares.
un backlash in jamera jebkuraa gadijumaa un ari zazobes sakjere ir jauztaisa pareiza, kaa ari preloudu gultnjiem.
tur nav tik vienkarsi, un ja taisa valjaa elementu, tad kapec neapgreidot uz vairakiem sajuga komplektiem.
kaa ari par to ieksaa iemanishanu, nav tik traki, ir darits, un nekas tik traks tur nav, tapat kaa liekot ieks e28 korpusa lsd elementu (168mm)
ps. ja galigi nevar nevienu atrast, vari atsutit man, partaisisim, upgreidosim, visu ko vien gribi
pps, stends nav vajadzigs obligati, un simt reizes virsu ari nav obligati jaliek, to var visu smuki izdarit uz darba galda
nedaudz nepilnigs video, bet pamatu saprast kaa tur kas notiek, var
video nav ieklautas dazas lietas kuras janjem veraa darot to darbu
un backlash in jamera jebkuraa gadijumaa un ari zazobes sakjere ir jauztaisa pareiza, kaa ari preloudu gultnjiem.
tur nav tik vienkarsi, un ja taisa valjaa elementu, tad kapec neapgreidot uz vairakiem sajuga komplektiem.
kaa ari par to ieksaa iemanishanu, nav tik traki, ir darits, un nekas tik traks tur nav, tapat kaa liekot ieks e28 korpusa lsd elementu (168mm)
ps. ja galigi nevar nevienu atrast, vari atsutit man, partaisisim, upgreidosim, visu ko vien gribi
pps, stends nav vajadzigs obligati, un simt reizes virsu ari nav obligati jaliek, to var visu smuki izdarit uz darba galda
nedaudz nepilnigs video, bet pamatu saprast kaa tur kas notiek, var
video nav ieklautas dazas lietas kuras janjem veraa darot to darbu
...

E36 ar m52b28 reduktoram jaabut 188mm?

Jāexx89 rakstīja:E36 ar m52b28 reduktoram jaabut 188mm?
Vajag padomus
Šādu plati ir jēga vēl likt iekšā kā trešo sajūga komplektu 4mm šaibas vietā? Un ko darīt ar šo detaļu, no vecās friction plate ārpusē manāmi virsma sadeldēta, novirpot līdz labai virsmai un noņemtā vietā atbilstoša biezuma šaibu ielikt?
Un kāpēc varētu būt ka tā izdilis, pašai friction plate un dog ear plate arī tāpat...
Šādu plati ir jēga vēl likt iekšā kā trešo sajūga komplektu 4mm šaibas vietā? Un ko darīt ar šo detaļu, no vecās friction plate ārpusē manāmi virsma sadeldēta, novirpot līdz labai virsmai un noņemtā vietā atbilstoša biezuma šaibu ielikt?
Un kāpēc varētu būt ka tā izdilis, pašai friction plate un dog ear plate arī tāpat...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

izdilis tapec a laika iespaidaa friction plate un dog ear plate deformejusies no koniskaa acper diska,
vari acper disku aplikt otradi, un likt atpakal sis pasas detalas..
pareizakais ir darit taa, novirpot pressure cup virsmas (otraa bilde) un vietaa ielikt attiecigi biezakas dogear plates,
ja gribi likt tris sajugu komplektu tad vari izmantot esosho (pirmaa bilde) fricction disc, pieliekot klat trukstsho biezuma dog ear plate.
bet aceries, dari ko daridams, neizmaini videjo punktu, respektivi nepabidi to uz vienu vai otru pusi, jo tad bus taa ka uz vienupusi blokjesiesstingrak nekaa uz otru (procentuali)
vari acper disku aplikt otradi, un likt atpakal sis pasas detalas..
pareizakais ir darit taa, novirpot pressure cup virsmas (otraa bilde) un vietaa ielikt attiecigi biezakas dogear plates,
ja gribi likt tris sajugu komplektu tad vari izmantot esosho (pirmaa bilde) fricction disc, pieliekot klat trukstsho biezuma dog ear plate.
bet aceries, dari ko daridams, neizmaini videjo punktu, respektivi nepabidi to uz vienu vai otru pusi, jo tad bus taa ka uz vienupusi blokjesiesstingrak nekaa uz otru (procentuali)
...

Ir doma uzmainīt reduktoru jo kkā nepatīkami viņš skan, nekādu krakšķēšanu, vibrāciju vai sitienu nav, vnk tā skaņa nu nav gerai... svarku nelikšu jo nu nav jēga uz 2.0 ar R17 likt metināto.. būs opendiff, tik kādu attiecību izvēlēties lai ir labs cēliens un nav baigais zāģis.. tas pats labais 3.45 vai ko citu skatīties? 

Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām


Domaju dizi īsāku nav jēga likt, ja pārsvarā parasti pa pilsētu brauc, vēl var mēģināt 3.64 vai 3.73 bet pa lielam 3.45 ir zelta vidus ceļšFashion rakstīja:Ir doma uzmainīt reduktoru jo kkā nepatīkami viņš skan, nekādu krakšķēšanu, vibrāciju vai sitienu nav, vnk tā skaņa nu nav gerai... svarku nelikšu jo nu nav jēga uz 2.0 ar R17 likt metināto.. būs opendiff, tik kādu attiecību izvēlēties lai ir labs cēliens un nav baigais zāģis.. tas pats labais 3.45 vai ko citu skatīties?


Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšot 

Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām


Minimāla būs, domaju nav jēga. 3.45 ir way to goFashion rakstīja:Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšot


Minimāla būs, domaju nav jēga. 3.45 ir way to go Daily VāģimFashion rakstīja:Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšot



Muļķības, starp 3.45 un 3.64 ir diezgan normāla atšķirība un 4.ar kko var izmantot tikai 1.6 motoram, neviens normāls cilvēks ar tādu šujmašinu trase nebrauksGaraisss rakstīja:Minimāla būs, domaju nav jēga. 3.45 ir way to go Daily VāģimFashion rakstīja:Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšottrases dampim kko pie 4.ar kko varētu meklēt

runājot par augstāk minēto
paši saprotat ka ieliekot 3 plates jums vienam ratam firkcijas virsmu būs vairāk jeb bloķēšanas spēks būs lielāks nekā otram?
teiksim ieliekam labajā pusē 2as plates un dogear divas, tad būs aptuveni 40%
a kreisajai pusei paliek tie sen nodilušie 25%
Nē nu ok ja tu tik met slīpi pa kreisi
tad droši
bet savādāk tas ir pilnīgs LDM tūnings
jeb
paši saprotat ka ieliekot 3 plates jums vienam ratam firkcijas virsmu būs vairāk jeb bloķēšanas spēks būs lielāks nekā otram?

teiksim ieliekam labajā pusē 2as plates un dogear divas, tad būs aptuveni 40%
a kreisajai pusei paliek tie sen nodilušie 25%

Nē nu ok ja tu tik met slīpi pa kreisi

bet savādāk tas ir pilnīgs LDM tūnings

jeb
sveiki varbut kadam interese
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... 1459893301
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... 1459893301

kā var stāstīt ka bloķē labi, bet atēlā ir totāli nograuzta šaiba
jauna maksā 40-45e
bet nevar vnk nomainīt, ir vēl jāsaslīpe pieguļošās virsmas, un jāsamēra kopējais atlikušais elementu platums, un attiecīgi jāuztaisa lai ir kā OEM
tākā 200e par beigtu LSD ir kosmoss
jauna maksā 40-45e
bet nevar vnk nomainīt, ir vēl jāsaslīpe pieguļošās virsmas, un jāsamēra kopējais atlikušais elementu platums, un attiecīgi jāuztaisa lai ir kā OEM
tākā 200e par beigtu LSD ir kosmoss
Es gan gribētu 4.1 reduktoru, manai sulas pakai kāreiz butu okedzis rakstīja:Muļķības, starp 3.45 un 3.64 ir diezgan normāla atšķirība un 4.ar kko var izmantot tikai 1.6 motoram, neviens normāls cilvēks ar tādu šujmašinu trase nebrauksGaraisss rakstīja:Minimāla būs, domaju nav jēga. 3.45 ir way to go Daily VāģimFashion rakstīja:Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšottrases dampim kko pie 4.ar kko varētu meklēt

p.s. normāls neesmu.

Ar ko vislabāk iztīrīt reduktoram iekšpusi pirms svaigas eļļas liešanas, lai tur nav putekļi, gruži, paliekas no vecās eļļas u.c., saprotu ka ūdens nav labākais veids (vismaz kaut kur to izlasiju, bet to avotu vairs nevaru atrast) ?
Ja ņemsi vāku nost tad brake cleaner un lai izvēdinās.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- …
- 66
- chevron_right