sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 83
- chevron_right
cik mm jābūt/būtu ieteicams sajūga diskam (m50b25)
Kā lai atgaiso sajūgu, ja visu laiku nāk ar gaisa burbulīšiem? Sajūgs ir tikai pašā gala. Pie viena krustojuma parādās, pie cita atkal pazūd Ārā nekur eļļa netek.
P.s mašīna jau 2 nedēļu pagalmā stāv kā mēbele
P.s mašīna jau 2 nedēļu pagalmā stāv kā mēbele
tu ar ko vai kā viņu gaiso? jeb ko tu tieši nesaproti? gaisojas tak tāpat kā bremzes
izmēģināju visādi, gan pumpējot pedāli, gan no aukšas ar spiedienu spiežot eļļu lejā, gan otrādīgi. Nekas nemainās.
ar spiedienu spiežot visu laiku ir burbuļi? ja atgaisošans skrūve ir kādu pus minūti vaļā.
ar spiedienu spiežot daži burbuļi ir. Visos variantos sajūgs ir pašā galā. Jau nomainīju citu saj disku un kurvi, nekādu izmaiņu. Dakša nav izdilusi.
nu ja pēctam pierauj klāt gaisu tad jau jāmeklē caurums.
Pats neesmu darījis to operāciju, bet ir daudzkur lasīts, ka iespējams jāmaina vienīgā gumijas trubiņa kas ir tajā sistēmā. Ar laiku sāk izstaipīties līdzarto neizspiežas sajūgs.
Paša pedāļa cilindrīts ar jau viskaut ko var darīt.
Pats neesmu darījis to operāciju, bet ir daudzkur lasīts, ka iespējams jāmaina vienīgā gumijas trubiņa kas ir tajā sistēmā. Ar laiku sāk izstaipīties līdzarto neizspiežas sajūgs.
Paša pedāļa cilindrīts ar jau viskaut ko var darīt.
Man arī bija doma par to trubiņu, jo viņa man nedaudz pūšas, kad spaida. Bet kur rīgā lai tādu dabūn?
Tikko biju 3 lielos veikalos un pateica, ka viņiem tādas neesot.
Tikko biju 3 lielos veikalos un pateica, ka viņiem tādas neesot.
galvenais/darba cilindrs nav nosulojies? maybe tas pierauj gaisu.
pamēģini caur atgaisošanas skrūvi ar šprici izlaizt cauri kādus 200gramus.
pamēģini caur atgaisošanas skrūvi ar šprici izlaizt cauri kādus 200gramus.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Uzliku citu kurvi un viss ir kā vajag
dzinējs m50b25, kārba getrag 420g (m3 evo), sajūgs komplekts priekš m50, bet sācis slīdēt. Kādu pirkt labāk vai kādu vajag? diametrā viņu atšķiras, kādas vēl izmaiņas?
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Problēmas ar sajūgu!
scenario:
reizēm bija pavisam grūti ielikt ātrumā, tika pārbaudīts šķidrums-ir līmenī, sajūga pedālis savu stāvokli ar īsti nebija mainījis, līdz ko vienā dienā pazuda pavisam. līdz mājām izdevās tikt bez sajūga palīdzības
nākošajā dienā pedālis savā pozīcijā, bet pēc īsa test drive tas pats, sajūgu izspiest var, bet ātrumā ielikt ar laiku nevar, līdz pavisam atsakās. sajūgu izspiest var, bet robā ielikt nē
Ir samulsums, kas būtu pie vainas - izspiedēj cilindrs vai darba cilindrs???
Varbūt stūlbs jaut bet vai automātam ir savādāks sajūgs,spararats,kurvis ?
Automātam ir hidromufte. Tur VISS ir citādāk.
Ja vajag, tad ir no tomāta viss.
M51d25 Manuālā kārba. Prātīgi laižot vaļā sajūgu ir tāds kā sitiens, itkā atmestu sajūgu. Varētu būt demferis? Un otrā lieta ka tā normāli ieminot slīd sajūgs. Īsāk sakot, ko man vajag jaunu? Virtuālā diagnostika, sorry :-D
quattro ist für sissies
Motoru, iesaku m52b28.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kalnux , man ari tapat it sobrid un es redzeju ka kdirumu tek ara no darba cilindru ! Bus jamanit.
Var but kadam ir par normala cena ?
Var but kadam ir par normala cena ?
ivoka1981 rakstīja:Kalnux , man ari tapat it sobrid un es redzeju ka kdirumu tek ara no darba cilindru ! Bus jamanit.
Var but kadam ir par normala cena ?
Kas tieši tev ir tā?
Es kad ieminu tā normāli, tad pēc 2k rpm vienkārši pa tukšo bez maz vai. Nu sajūgs slīd un viss.
quattro ist für sissies
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- …
- 83
- chevron_right