piekaramais gultnis & kardāns
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
super izsmeljosha atbilde:)
flanchi vinjam jau staav no mazajaam pussasiim taka viss ok:)
flanchi vinjam jau staav no mazajaam pussasiim taka viss ok:)
BMW_The Ultimate Repair Bill
Lūk. Man ir tieši šī paša problēma. Vai tad kardāna aizmugurējā daļa(tā pie kuras nak piekaramais gūltins) nav visiem e36 vienāda? Vajag nomainīt piekaramo,bet iepriekšējais īpašnieks ir atrisinājos šo probolēmu gūlti vnk piemetinot...kristapsk94 rakstīja:Bet man jau tas uzgrieznis vispar nav , un man vajag kardanu dabut uz redektora pusi nevis uz motora sanak kad gultnis ir pa daudz uz motora pusi pa kadiem 2cm
Vel palasiju talāk,sanāk ka kardāna aizmugurējo daļu vel nosaka kāds differenciālis stāv?
Tatad ja ir mazais,vidējais vai lielais,tad kardāna garums arī mainās?
Tatad vertīgs informācijas gabals ko nemaz tik vieglā netā uzzināt nevar. Šo zinību gabala ieguvu tajā brīdī kad jau bija nopirkts nepareizais kardāns.
6 cilindru motoriem,kuriem stāv virsū lielais reduktors kardāna aizmugurējā daļa(reduktora),ir īsākā kā 4 cilindru motoriem ar mazo reduktoru.
Ja ir lielais reduktors tad vajag īso aizmugurējo kardāna daļu,ja mazais reduktors tad vajag garo aizmugurējo kardana daļu.
Ceru ka kādam šis noderēs.
6 cilindru motoriem,kuriem stāv virsū lielais reduktors kardāna aizmugurējā daļa(reduktora),ir īsākā kā 4 cilindru motoriem ar mazo reduktoru.
Ja ir lielais reduktors tad vajag īso aizmugurējo kardāna daļu,ja mazais reduktors tad vajag garo aizmugurējo kardana daļu.
Ceru ka kādam šis noderēs.
tas tak ezim skaidrs + vel kulise ari isakaWannaBee rakstīja:Tatad vertīgs informācijas gabals ko nemaz tik vieglā netā uzzināt nevar. Šo zinību gabala ieguvu tajā brīdī kad jau bija nopirkts nepareizais kardāns.
6 cilindru motoriem,kuriem stāv virsū lielais reduktors kardāna aizmugurējā daļa(reduktora),ir īsākā kā 4 cilindru motoriem ar mazo reduktoru.
Ja ir lielais reduktors tad vajag īso aizmugurējo kardāna daļu,ja mazais reduktors tad vajag garo aizmugurējo kardana daļu.
Ceru ka kādam šis noderēs.
es esmu kombinejies ar visadiem variantiem un vienmer esmu visu sakombinejis, ir tikai viens iespejamais variants kad nevares salikt visu kaa vajag, respektivi, isaa getrag karba un mazais reduktors, tad jaa tad vajadzes garaku aizmugurejo kardana posmu no mazmotoriem, parejos gadijumos viss der. neskaitot kulises kuras katrai karbai atskiras un ari kardaniem, tatad rezumee, ja nevar salikt uzskati ka tev ir konkreti nepaveicies ar esoso setupuWannaBee rakstīja:Tatad vertīgs informācijas gabals ko nemaz tik vieglā netā uzzināt nevar. Šo zinību gabala ieguvu tajā brīdī kad jau bija nopirkts nepareizais kardāns.
6 cilindru motoriem,kuriem stāv virsū lielais reduktors kardāna aizmugurējā daļa(reduktora),ir īsākā kā 4 cilindru motoriem ar mazo reduktoru.
Ja ir lielais reduktors tad vajag īso aizmugurējo kardāna daļu,ja mazais reduktors tad vajag garo aizmugurējo kardana daļu.
Ceru ka kādam šis noderēs.
...
Iepriekšējais īpašnieks bija pilnīgs meksikānis. Kad taisija swap no 1.8is uz m50b25 ir izmantojis visu kas bijis pa rokai,nevis to ko vajadzēja. Iekrāmējis motoru,uzlika lielo reduktoru,bet par kardānu gan nesatraucās,atstāja isa kardāno to "pielāgojot" ,nozāģēja karbas gala šlices īsākas un iebetonēja to iekšā auzmugurējā kardāna daļā (izjaukt kardanu nu ir neiespejami),takā stāv lielais reduktors un garais kardāns tad piekaramo gulti savā vietā pieskruvēt nevar,viņš stāv 3cm pa tālu no špiļkām,kā to risināja? Paņēma piekaramo un piemetināja pie kuzava...Armando rakstīja:es esmu kombinejies ar visadiem variantiem un vienmer esmu visu sakombinejis, ir tikai viens iespejamais variants kad nevares salikt visu kaa vajag, respektivi, isaa getrag karba un mazais reduktors, tad jaa tad vajadzes garaku aizmugurejo kardana posmu no mazmotoriem, parejos gadijumos viss der. neskaitot kulises kuras katrai karbai atskiras un ari kardaniem, tatad rezumee, ja nevar salikt uzskati ka tev ir konkreti nepaveicies ar esoso setupuWannaBee rakstīja:Tatad vertīgs informācijas gabals ko nemaz tik vieglā netā uzzināt nevar. Šo zinību gabala ieguvu tajā brīdī kad jau bija nopirkts nepareizais kardāns.
6 cilindru motoriem,kuriem stāv virsū lielais reduktors kardāna aizmugurējā daļa(reduktora),ir īsākā kā 4 cilindru motoriem ar mazo reduktoru.
Ja ir lielais reduktors tad vajag īso aizmugurējo kardāna daļu,ja mazais reduktors tad vajag garo aizmugurējo kardana daļu.
Ceru ka kādam šis noderēs.
nu bet tad jau tu nevareji salikt delj taa meistardarba, nevis delj nederosham detaljaamWannaBee rakstīja:Iepriekšējais īpašnieks bija pilnīgs meksikānis. Kad taisija swap no 1.8is uz m50b25 ir izmantojis visu kas bijis pa rokai,nevis to ko vajadzēja. Iekrāmējis motoru,uzlika lielo reduktoru,bet par kardānu gan nesatraucās,atstāja isa kardāno to "pielāgojot" ,nozāģēja karbas gala šlices īsākas un iebetonēja to iekšā auzmugurējā kardāna daļā (izjaukt kardanu nu ir neiespejami),takā stāv lielais reduktors un garais kardāns tad piekaramo gulti savā vietā pieskruvēt nevar,viņš stāv 3cm pa tālu no špiļkām,kā to risināja? Paņēma piekaramo un piemetināja pie kuzava...Armando rakstīja:es esmu kombinejies ar visadiem variantiem un vienmer esmu visu sakombinejis, ir tikai viens iespejamais variants kad nevares salikt visu kaa vajag, respektivi, isaa getrag karba un mazais reduktors, tad jaa tad vajadzes garaku aizmugurejo kardana posmu no mazmotoriem, parejos gadijumos viss der. neskaitot kulises kuras katrai karbai atskiras un ari kardaniem, tatad rezumee, ja nevar salikt uzskati ka tev ir konkreti nepaveicies ar esoso setupuWannaBee rakstīja:Tatad vertīgs informācijas gabals ko nemaz tik vieglā netā uzzināt nevar. Šo zinību gabala ieguvu tajā brīdī kad jau bija nopirkts nepareizais kardāns.
6 cilindru motoriem,kuriem stāv virsū lielais reduktors kardāna aizmugurējā daļa(reduktora),ir īsākā kā 4 cilindru motoriem ar mazo reduktoru.
Ja ir lielais reduktors tad vajag īso aizmugurējo kardāna daļu,ja mazais reduktors tad vajag garo aizmugurējo kardana daļu.
Ceru ka kādam šis noderēs.
...
Lieta bija tāda. Kardānu izjaukt nevar,tātad jāpērk cits. Tik cik es meklēju google un šeit fourumā bija teikt ka atšķiras tikai priekšējā daļa atkarībā kāda kārba un ka aizmugurējā daļa visiem vienāda. Tā domājot nopirku citu kardānu no 1.8is un pie skruvēšanas atkal saņēmu pārsteigumu. Varu izteikt lielu paldies lietotājam "elksnis" ,kurš beidzot mani apskaidroja. :)Armando rakstīja:nu bet tad jau tu nevareji salikt delj taa meistardarba, nevis delj nederosham detaljaamWannaBee rakstīja:Iepriekšējais īpašnieks bija pilnīgs meksikānis. Kad taisija swap no 1.8is uz m50b25 ir izmantojis visu kas bijis pa rokai,nevis to ko vajadzēja. Iekrāmējis motoru,uzlika lielo reduktoru,bet par kardānu gan nesatraucās,atstāja isa kardāno to "pielāgojot" ,nozāģēja karbas gala šlices īsākas un iebetonēja to iekšā auzmugurējā kardāna daļā (izjaukt kardanu nu ir neiespejami),takā stāv lielais reduktors un garais kardāns tad piekaramo gulti savā vietā pieskruvēt nevar,viņš stāv 3cm pa tālu no špiļkām,kā to risināja? Paņēma piekaramo un piemetināja pie kuzava...Armando rakstīja: es esmu kombinejies ar visadiem variantiem un vienmer esmu visu sakombinejis, ir tikai viens iespejamais variants kad nevares salikt visu kaa vajag, respektivi, isaa getrag karba un mazais reduktors, tad jaa tad vajadzes garaku aizmugurejo kardana posmu no mazmotoriem, parejos gadijumos viss der. neskaitot kulises kuras katrai karbai atskiras un ari kardaniem, tatad rezumee, ja nevar salikt uzskati ka tev ir konkreti nepaveicies ar esoso setupu
Ta tad ta par cik man neviena sadala nevar konkreti neko pateikti ierakstisu ari seit varbut kads ir saskaries ar ko sadu. Ta tad tika nomainits motors no 93 gada coupejas m50 2.5 orginals uz 2.8 m52b28 1vanosa 98gada no e39 un karba getrag manualis pec mainas visu saskruvejot neder kardans vairs kardans pac sasists slices lidz galam un ir pa garu vismaz 3cm sanak kad tas pac motors m52 bloks ir taka vairak uz aizmuguri pec konstrucijas neka m50? Un kas butu jadara kads kardans deretu jo faktiski vajag tikai pirmo dalu isaku cik lasiju tad zf kardans ir isaks par to kas getragam nak moska to vajg?
Ja kārba tā paša, tad arī kardānam jāder. Zf kardāns tāpat uz getraga nederēs.
Izklausas, ka atstāti nepareizie dzinēja kronšteini vai uzlikti nepareizi.
Izklausas, ka atstāti nepareizie dzinēja kronšteini vai uzlikti nepareizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ja kronsteinu atstaju tos pasus kas bija virsu uz m50 motora viena puse viss dereja otra iepludes puse tik triss skruvju caurumi paseja bet 4 izboreju biki. Tad sanak ka man tas motors ir uz apakal biki del kronsteiniem.un viena paduska ir no e39 ar bet tas laikam poh jo ir vinadas? Un kadus tad kronsteinus vjg jo motors ir no e39? Paldies
Ātrs jautājums par Kardāna mufti:
Skatos veikalos ir divi varianti - Biezums [mm]: 28 un Biezums [mm]: 32 (viena un tā pati firma: SWAG)
Kādu labāk ņemt priekš M50B20 91.gada ?
Skatos veikalos ir divi varianti - Biezums [mm]: 28 un Biezums [mm]: 32 (viena un tā pati firma: SWAG)
Kādu labāk ņemt priekš M50B20 91.gada ?
Ja taa godigi tad tas lietas butibu nemainitu. Palien apaksaa un pameri. Bet ja es butu tavaa vietaa es njemtu biezako. Kardans lausies pabidit tos 4mm. Atskruvee lielo uzgriezni pa vidu un liekot atpakal kad abas puses un karajosais pievilkts tad pievelc lielo uzgriezni kaa pedejo
...
biezākajam variantam būs arī atšķirīgs skrūvju attālums (tb getrag kārba vai zf)
un swag`s izjuks pāris mēnešos. skopais maksā divreiz, divreiz.
un swag`s izjuks pāris mēnešos. skopais maksā divreiz, divreiz.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Skrūvju loki norādīti vienādi: 78mm.
Vienīgā atšķirība ko pamanīju, ka vienam pierakstīts priekš automāta otram priekš manuāļa, bet nu pašam nelikās ticami, ka tas varēu būt ietekmējošais faktors. Lai tad iet pēc principa - jo vairāk jo labāk
Vienīgā atšķirība ko pamanīju, ka vienam pierakstīts priekš automāta otram priekš manuāļa, bet nu pašam nelikās ticami, ka tas varēu būt ietekmējošais faktors. Lai tad iet pēc principa - jo vairāk jo labāk
Palidziet ar padomu!! Kad masina sez vismaz 3 cilveki,lenam.slidinot sajugu (Piem;stavlaukuma parkojoties) braucot atpakalgaita liekas ka masina vibre,raustas no kardana puses.....!!! kad brauc viens un visu dara atri neko nejut.... Kas tur butu jamaina?
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Man lidziga problema ir bijusi. Sanaca mainit kardana krustu., tas tikai mans pienemums.Lx320i rakstīja:Palidziet ar padomu!! Kad masina sez vismaz 3 cilveki,lenam.slidinot sajugu (Piem;stavlaukuma parkojoties) braucot atpakalgaita liekas ka masina vibre,raustas no kardana puses.....!!! kad brauc viens un visu dara atri neko nejut.... Kas tur butu jamaina?
Bus japaskatas,kustibu vajedzetu just ar roku ari ka lurkajas krusts)??LAKIKS rakstīja:Man lidziga problema ir bijusi. Sanaca mainit kardana krustu., tas tikai mans pienemums.Lx320i rakstīja:Palidziet ar padomu!! Kad masina sez vismaz 3 cilveki,lenam.slidinot sajugu (Piem;stavlaukuma parkojoties) braucot atpakalgaita liekas ka masina vibre,raustas no kardana puses.....!!! kad brauc viens un visu dara atri neko nejut.... Kas tur butu jamaina?
Lidoju Reti,Bet Atri!!
ja viss ar kardanu, guibo, un gultni kartibaa, tad meklee vainu beigtaa spararataa
...
cik vispar maksa tas karajosais gultnis?? un tas gumijas gabals karbas gala,demferis ,ja? cik viniem +/- cenas?
Lidoju Reti,Bet Atri!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right