Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- …
- 66
- chevron_right
Sanāk ka es savu 2.93 attiecību nevaru nomainīt uz 3.15, 3.23?Armando rakstīja:atskiriba elementos ir tada ka uz elementiem kas nak sakot ar 2.93 uz zemak, nevar uzlikt attiecibas augstakas, par 2.93.
tur jasak iejaukties korpsaa. tur reduktora elementa flancha biezums atskiras.. bet cilvekiem kas zin tas ir splaviens juraa.
ps es ari esmu ar mieru pirkt to elementu, un dodu labu naudu par vinju, ja ir intrese, drosi pm
vari bet pie elementa zobrata plaknes vajadzēs flancīti
Respektīvi to flanci es varu dabūt no tā paša reduktora no kura ņemu attiecību?kasiks rakstīja:vari bet pie elementa zobrata plaknes vajadzēs flancīti
Nē vajadzēs izvirpot.
PaldiesLinda rakstīja:Tie gultņi rez. daļu veikalos bija pieejami tikai oem, par 60 + eur, ja nemaldos, un kaut kāds nestandarta izmērs, kurā katrā veikalā nevarēja atrast.
Es pirku I un A, maskavas ielā, kaut kas ap 25 eur bija par vienu.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_0372
Elementam ir kaut kur shēma ar izmēriem priekš tiek gūltņeim ?
par varesanu var bet tur kaa jau mineja jaliek papildus flancis bus. un tam flancim jabut lidz simtdalam precizam, lai viss stradatu, nu ok ar ieejoso sazobi to nedaud var pieregulet, bet bus sarezgjiti un ar pirmo piegajienu netiksi galaa.Riks* rakstīja:Sanāk ka es savu 2.93 attiecību nevaru nomainīt uz 3.15, 3.23?Armando rakstīja:atskiriba elementos ir tada ka uz elementiem kas nak sakot ar 2.93 uz zemak, nevar uzlikt attiecibas augstakas, par 2.93.
tur jasak iejaukties korpsaa. tur reduktora elementa flancha biezums atskiras.. bet cilvekiem kas zin tas ir splaviens juraa.
ps es ari esmu ar mieru pirkt to elementu, un dodu labu naudu par vinju, ja ir intrese, drosi pm
2.93 lsd elements ne velti maka uz pusi letak kaa tas pats 3.15 elemnets.
izmerit to pec attiecibas biezuma ari nevar ta vienk neaprekjinot kopejo biezumu, jo katra attieciba savadaka biezuma, un to kompense ieejosa zobrata biezums. cerams ka kauko saprati
...
Palielam, man reduktori, ir ne visai gaiša bilde, konkrēti šo atdevu tēvam uz izjaukšanu/salikšanu, līdz ar to, tas arī viss ko es atceros no tā procesa, to, ka oem dārgi un ja jau braucu uz Rīgu pakaļ, tad visur viņus nepārdeva. Izmērs man bija saglabāts telefonā, pašu mērīts, bet vai tad realoem'ā nav? Bet vispār šeit taču daudz reduktoru cilvēku, izmērus noteikti pateikskrums rakstīja:PaldiesLinda rakstīja:Tie gultņi rez. daļu veikalos bija pieejami tikai oem, par 60 + eur, ja nemaldos, un kaut kāds nestandarta izmērs, kurā katrā veikalā nevarēja atrast.
Es pirku I un A, maskavas ielā, kaut kas ap 25 eur bija par vienu.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_0372
Elementam ir kaut kur shēma ar izmēriem priekš tiek gūltņeim ?
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
brekas nu tur noteikti nav, ja zin ko dara. man personigi tas problemas nesagadaa, bet takaa citi te saka ka var visu salikt pa taisno, bet sazobes parmerisanas, tad nu taa gan te neies cauri konkretaja gadijuma.
par to flanci par kuru tu runa un bilde esi atradijis, tocna zini ka ir 10.00 mm vai uz dullo ta pateici?
merijis nekad neesmu to biezumu ackiribu tik vienk intreses pec. tur 0.5mm nepareizi un bus pavisam cits garums ieejosajai sazobei, jo ka jau te visi pieradusi ir likt pec veca saspiedosha gredzena, nevis pirkt jaunu un tad pievilkt pa biskim lidz dabun pareizo sazobes sakjeri.
...
Uz 2.35 man bija aptuveni 10mm
Bildē ir 3.38 attiecība un flancis ap 19mm
Tiešus parametrus neatklāšu jo- jo lai te gudrinieki iet dirst un pamēra paši
Bet nu izmērīt pēc vecā elementa ir easy
Bildē ir 3.38 attiecība un flancis ap 19mm
Tiešus parametrus neatklāšu jo- jo lai te gudrinieki iet dirst un pamēra paši
Bet nu izmērīt pēc vecā elementa ir easy
Kads man var mazliet apgaismot no kurienes nāk 3.45 attiecība no vidējā korpusa 188mm?
Cik esmu pētījis,tad tāda 3.45 nāk tikai mazajā korpusā isiem.
Jeb,šeit tirgonis mēģina mānīties?
http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-E36-188 ... 1703203983
Cik esmu pētījis,tad tāda 3.45 nāk tikai mazajā korpusā isiem.
Jeb,šeit tirgonis mēģina mānīties?
http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-E36-188 ... 1703203983
vnk ne no e36 reduktora, gan no e34 vai vel vecaka bmw6699 rakstīja:Kads man var mazliet apgaismot no kurienes nāk 3.45 attiecība no vidējā korpusa 188mm?
Cik esmu pētījis,tad tāda 3.45 nāk tikai mazajā korpusā isiem.
Jeb,šeit tirgonis mēģina mānīties?
http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-E36-188 ... 1703203983
pašam ir 3.46 attiecība 188 LSD no E34. Vismaz uz oem plāksnes bij 3.46 un rēķinot noapaļojot tas pats bij.
E34 nenāca tāda 3.45,bet gan 3.46Vladlen rakstīja:vnk ne no e36 reduktora, gan no e34 vai vel vecaka bmw6699 rakstīja:Kads man var mazliet apgaismot no kurienes nāk 3.45 attiecība no vidējā korpusa 188mm?
Cik esmu pētījis,tad tāda 3.45 nāk tikai mazajā korpusā isiem.
Jeb,šeit tirgonis mēģina mānīties?
http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-E36-188 ... 1703203983
gan aju no kada e32 vai kautkaa tada, tagat no galvas neaceos.
izkaitam zobus, lielajam zobratam un izdalam ar kardana sazobes, zobu daudzumu. iegusi attiecibu
izkaitam zobus, lielajam zobratam un izdalam ar kardana sazobes, zobu daudzumu. iegusi attiecibu
...
Kādu reduktoru bloķējošo viss labak likt e36 320i ?
Vai ar blokejošo reduktoru bus vieglāk saslidināt mašīnu nekā ar Open diff?
Vai blokejosais reduktors nav bīstams ikdienas braukšanai piemēram ziemā , kad vēlos apdzīt automašīnu normāli braucot uz šosejas?
Vienkārši mašīna ir domāta gan ikdienas drošs transportlīdzeklis , bet piektdienas vakaros gribas iedot ručkā pa rajonu, bet takā ziema beigusies , arī open diff jautrība ar to beidzās..
Lūdzu pastāstiet, jo nekad mūžā nēsmu braucis ar bloķējušo reduktoru vai metināto, bet cik lasīju tad metinātais der tikai ziemas miskastēm vai trasei.
Vai ar blokejošo reduktoru bus vieglāk saslidināt mašīnu nekā ar Open diff?
Vai blokejosais reduktors nav bīstams ikdienas braukšanai piemēram ziemā , kad vēlos apdzīt automašīnu normāli braucot uz šosejas?
Vienkārši mašīna ir domāta gan ikdienas drošs transportlīdzeklis , bet piektdienas vakaros gribas iedot ručkā pa rajonu, bet takā ziema beigusies , arī open diff jautrība ar to beidzās..
Lūdzu pastāstiet, jo nekad mūžā nēsmu braucis ar bloķējušo reduktoru vai metināto, bet cik lasīju tad metinātais der tikai ziemas miskastēm vai trasei.
- tādu, kas vēl bloķē. 2.0 gan jau, ka neko īsāku par 3.45.buba rakstīja:Kādu reduktoru bloķējošo viss labak likt e36 320i ?
Vai ar blokejošo reduktoru bus vieglāk saslidināt mašīnu nekā ar Open diff?
Vai blokejosais reduktors nav bīstams ikdienas braukšanai piemēram ziemā , kad vēlos apdzīt automašīnu normāli braucot uz šosejas?
Vienkārši mašīna ir domāta gan ikdienas drošs transportlīdzeklis , bet piektdienas vakaros gribas iedot ručkā pa rajonu, bet takā ziema beigusies , arī open diff jautrība ar to beidzās..
Lūdzu pastāstiet, jo nekad mūžā nēsmu braucis ar bloķējušo reduktoru vai metināto, bet cik lasīju tad metinātais der tikai ziemas miskastēm vai trasei.
- ja būs.
- nē nav.
- tā nu tas ir.
- ko pastāstīt? nekāda vaina arī ar metināto mizot ikdienā. ja vēl mašīna ir stīvāka (poly n shit) vispār nejūt. tiesa, ja ručkā iedod tikai piektdienas vakaros, tev to nevajag.
cik procenti tam 3.45 ir tā bloķēšanas iespēja, vai procentus atkal var likt atsevišķi ?Reinholds rakstīja:- tādu, kas vēl bloķē. 2.0 gan jau, ka neko īsāku par 3.45.buba rakstīja:Kādu reduktoru bloķējošo viss labak likt e36 320i ?
Vai ar blokejošo reduktoru bus vieglāk saslidināt mašīnu nekā ar Open diff?
Vai blokejosais reduktors nav bīstams ikdienas braukšanai piemēram ziemā , kad vēlos apdzīt automašīnu normāli braucot uz šosejas?
Vienkārši mašīna ir domāta gan ikdienas drošs transportlīdzeklis , bet piektdienas vakaros gribas iedot ručkā pa rajonu, bet takā ziema beigusies , arī open diff jautrība ar to beidzās..
Lūdzu pastāstiet, jo nekad mūžā nēsmu braucis ar bloķējušo reduktoru vai metināto, bet cik lasīju tad metinātais der tikai ziemas miskastēm vai trasei.
- ja būs.
- nē nav.
- tā nu tas ir.
- ko pastāstīt? nekāda vaina arī ar metināto mizot ikdienā. ja vēl mašīna ir stīvāka (poly n shit) vispār nejūt. tiesa, ja ručkā iedod tikai piektdienas vakaros, tev to nevajag.
cik tāds bloķis'' reduktors '' varētu izmaksāt?
Esmu dzirdējis nostāstus, ka ar bloķi ir daudz lielāka iespēja kad var sanest, jo dzenošie riteņi nestrādā pēc vienmērības kā viņiem būtu jāstrādā, pa piemēru '' priekšā brauc transportlīdzeklis 90km/h un es apdzenot iespiežu grīdā līdz piemēram 110 km/h.'' nejutīšu starpību starp open diff un bloķi šajā manebrā ? Vai vispār ir arī kautkāda starpība kaut arī nejustu to ?
nu jā metināto arī īsti negribētos , kaut izklausās lēts variants un effektīvs, bet cik esmu dzirdējis bieži nojūkot un mašīnu lauž daudz effektīvāk un biežāk.
Procenti ir cita lieta, 3.45 ir reduktora attiecība. Šķiet, tev stokā arī ir 3.45. Mazajā korpusā LSD maksā ap 100e uz augšu.buba rakstīja:cik procenti tam 3.45 ir tā bloķēšanas iespēja, vai procentus atkal var likt atsevišķi ?Reinholds rakstīja:- tādu, kas vēl bloķē. 2.0 gan jau, ka neko īsāku par 3.45.buba rakstīja:Kādu reduktoru bloķējošo viss labak likt e36 320i ?
Vai ar blokejošo reduktoru bus vieglāk saslidināt mašīnu nekā ar Open diff?
Vai blokejosais reduktors nav bīstams ikdienas braukšanai piemēram ziemā , kad vēlos apdzīt automašīnu normāli braucot uz šosejas?
Vienkārši mašīna ir domāta gan ikdienas drošs transportlīdzeklis , bet piektdienas vakaros gribas iedot ručkā pa rajonu, bet takā ziema beigusies , arī open diff jautrība ar to beidzās..
Lūdzu pastāstiet, jo nekad mūžā nēsmu braucis ar bloķējušo reduktoru vai metināto, bet cik lasīju tad metinātais der tikai ziemas miskastēm vai trasei.
- ja būs.
- nē nav.
- tā nu tas ir.
- ko pastāstīt? nekāda vaina arī ar metināto mizot ikdienā. ja vēl mašīna ir stīvāka (poly n shit) vispār nejūt. tiesa, ja ručkā iedod tikai piektdienas vakaros, tev to nevajag.
cik tāds bloķis'' reduktors '' varētu izmaksāt?
Esmu dzirdējis nostāstus, ka ar bloķi ir daudz lielāka iespēja kad var sanest, jo dzenošie riteņi nestrādā pēc vienmērības kā viņiem būtu jāstrādā, pa piemēru '' priekšā brauc transportlīdzeklis 90km/h un es apdzenot iespiežu grīdā līdz piemēram 110 km/h.'' nejutīšu starpību starp open diff un bloķi šajā manebrā ? Vai vispār ir arī kautkāda starpība kaut arī nejustu to ?
nu jā metināto arī īsti negribētos , kaut izklausās lēts variants un effektīvs, bet cik esmu dzirdējis bieži nojūkot un mašīnu lauž daudz effektīvāk un biežāk.
Tas, ko esi dzirdējis par sanešanu attiecas uz metinātajiem, nevis LSD un ar bloķi neko tu nejutīsi.
Kā jau es teicu, metināto Tev visdrīzāk nevajag.
Bmw blokim ir 25% vairāk tu bez inženiera piepūpes neuztaisīsi
Un uz 2.0i ātrumā 100km/h nekas tev nenotiks, tā kā pilnīgi nekas, vnk spiedīsimpedāli un lūgsies lai paspēj apdzīt.
Un uz 2.0i ātrumā 100km/h nekas tev nenotiks, tā kā pilnīgi nekas, vnk spiedīsimpedāli un lūgsies lai paspēj apdzīt.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- …
- 66
- chevron_right