sajūgs

ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

09 Nov 2013, 15:08

Uzstadiju jauns sajuga komplekts un tas savienos ar pedalim pasa augsa. Pirms tam ari tapat biji. Man tas nepatik istniba! Butu labaka ja saktu nemt sajugu zemak.
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

09 Nov 2013, 15:57

putns26 rakstīja:Kā būtu pareizi jasāk ņemt sajūgam.Kad pedālis ir gandrīz pie pašas grīdas,vai daudz augstāk?? :o
tātad gaidam spečukus studijā
:supeer:
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

09 Nov 2013, 22:47

Sajūgam būtu jāsāk "ņemt" mazliet augstāk no pašas apakšas, t.i., praktiski visā pedāļa diapazonā būtu jāstrādā sajūgām.
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

09 Nov 2013, 22:54

:clap: AHA,UN JA MAN VIŅŠ SĀK ŅEMT KĀDUS 2.CM NO PAŠAS APAKŠAS,TAD TAS BŪTU OK?
Un kā pareizi var atgaisot sajūgu??
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

09 Nov 2013, 23:56

tas pat buutu ljoti ok :super:
atgaiso tapat kaa bremzes. pakacaa, turot nospiestu, kads no apaksas atskruvee atgaisojamo skruuvi izspiedej cilindram. taa kadas 3-5 reizes, lidz kamer tocna nekas nenak araa.
var jau ari pielikt kaadu pudeliti ar slaucinju, bet taa lai gaiss netiek ieksaa, respektiivi uzliekot mazliet saspiest, lai vakuma efekts roadas tajaa traukaa un tad iet pakacaat pedali, ja tur buus kads gaiss tas bus izspiedies kopaa ar skidrumu, un vakuma efekts nelaus gaisam ieklut ieksaa sisteema.
bet nu tas ja nau neviens paligs pa rokai ;)
protams turot limenii skidrumu
...
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

10 Nov 2013, 11:08

vēl var sākumā pagaisot ar pašteci, protams sekojot šķidruma līmenim ;) kad gaiss vairs neiet, tad kādu reizīti pagaiso turot nospiestu pedāli un viss notiek :yes:
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

10 Nov 2013, 11:19

100% atgaisot var arī šādi, no apakšas, ņemam trubiņu, uzliekam uz suporta gaisošanas skrūves, otru galu cilindrītim uz gaisošanas skrūves, viens sakačā bremzes, otrs atgriež abas gaisojamās skrūves, aizgriež, turpina sakačāt utt.

Nebūs pilnīgi neviena gaisa burbuļa izveicot šo procedūrtu, tā teikt apgrieztā gaisošana, liekam gaisam uz augšu tikt vieglāk nekā uz leju.
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

10 Nov 2013, 15:01

100% atgaisot var arī šādi, no apakšas, ņemam trubiņu, uzliekam uz suporta gaisošanas skrūves, otru galu cilindrītim uz gaisošanas skrūves, viens sakačā bremzes, otrs atgriež abas gaisojamās skrūves, aizgriež, turpina sakačāt utt.

Nebūs pilnīgi neviena gaisa burbuļa izveicot šo procedūrtu, tā teikt apgrieztā gaisošana, liekam gaisam uz augšu tikt vieglāk nekā uz leju.
:o Oho,ļoti interesants veids :clap: šito noteikti pamēģināšu,kautvai intereses pēc :super:
Nu,cik saprotu,tad pie šādas metodes vajadzēs vismaz kādas 5-6 reizes atkārtot to procedūru ar bremzes kačāšanu,ja pareizi sapratu,tad uzliekot to šļūtenīti uz suporta un cilindra gaisošanas skrūves,tai trubā paliek gaiss,un tad nu tas gais,ar bremžu spaidīšanas procedūru,un abu gaisošanas skrūvju atgriešanu,ir jadabūn no tās trubiņas,caur sajūga cilindriņu,līdz pat bremžu šķidruma bačokam un viss ok :clap: :clap:
prīmā,paldies tiem,kas atsaucās uz manu jautājumu :supeer: :drink:
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

10 Nov 2013, 15:12

Nu ja,un tas stāsts,kapēc es te prasiju par sajūga gaisošanu ir tāds,ka garažā atgaisoju bremzes,un pie reizes man puika sakačāja sajūga pedāli,un turēja nospiestu,un es atskrūvēju cilindra gaisošanas skrūvi.Un tā kādas 2.reizes.Nu un kā rezultātā,man sajūgs sāka ņemt jau tad,kad nedaudz atlaiž sajūga pedāli no grīdas (var teikt,ka jau pašā apakšā) :gigigi:
Bet pirms tam bija kautkur pa vidu.Tāpēc es te jautāju,jo domāju,ka esmu kautko tur sač****ējis :gigigi:
Attēls
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

10 Nov 2013, 15:52

Man ir jauns sajuga komplekts un darba cilindrs bbet tiko un sakt nemt pasa augsa . Esmu atgaisoju systema no gaisa 4-5 reizes. Ko lai dara? :)
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

10 Nov 2013, 18:29

putns26 rakstīja:100% atgaisot var arī šādi, no apakšas, ņemam trubiņu, uzliekam uz suporta gaisošanas skrūves, otru galu cilindrītim uz gaisošanas skrūves, viens sakačā bremzes, otrs atgriež abas gaisojamās skrūves, aizgriež, turpina sakačāt utt.

Nebūs pilnīgi neviena gaisa burbuļa izveicot šo procedūrtu, tā teikt apgrieztā gaisošana, liekam gaisam uz augšu tikt vieglāk nekā uz leju.
:o Oho,ļoti interesants veids :clap: šito noteikti pamēģināšu,kautvai intereses pēc :super:
Nu,cik saprotu,tad pie šādas metodes vajadzēs vismaz kādas 5-6 reizes atkārtot to procedūru ar bremzes kačāšanu,ja pareizi sapratu,tad uzliekot to šļūtenīti uz suporta un cilindra gaisošanas skrūves,tai trubā paliek gaiss,un tad nu tas gais,ar bremžu spaidīšanas procedūru,un abu gaisošanas skrūvju atgriešanu,ir jadabūn no tās trubiņas,caur sajūga cilindriņu,līdz pat bremžu šķidruma bačokam un viss ok :clap: :clap:
prīmā,paldies tiem,kas atsaucās uz manu jautājumu :supeer: :drink:
Pirms otru galu liec pie sajūga cilindra skrūvē vaļā tikai suportam gaisojamo skrūvi, kad trubiņa pilna, tad liec virsū uz sajūga cilindra. (nebūs gaiss tik daudz)
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

10 Nov 2013, 18:44

:super: :drink:
Attēls
Profila bilde
Latvietis96
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 16 Nov 2013, 13:55
Braucu ar: 2x bmw, audi

16 Nov 2013, 14:37

Jautajums: cik ilgi tur stock sajugs, ja vismaz reizi diena driftejot 'clutch kicko' ?
Profila bilde
guzlis
Ziņojumi: 705
Pievienojies: 29 Apr 2012, 23:11
Braucu ar: e91 LCI & Triumph
Reputācija: 1
 

16 Nov 2013, 14:39

ar 316 ??? :lol:
Autobusu un Mikroautobusu noma
http://www.rptransports.lv
Attēls
Profila bilde
Latvietis96
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 16 Nov 2013, 13:55
Braucu ar: 2x bmw, audi

16 Nov 2013, 14:59

pa mitru asfaltu iizii, nesen gandriz stabu nonesu driftojot :D
Profila bilde
Liberis
Ziņojumi: 123
Pievienojies: 21 Feb 2013, 09:40
Braucu ar: Sedanu

16 Nov 2013, 15:44

nu nez nez vai tu to 1.6 vari samest :D
Profila bilde
Latvietis96
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 16 Nov 2013, 13:55
Braucu ar: 2x bmw, audi

17 Nov 2013, 14:23

Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

17 Nov 2013, 17:15

Arī pa sausu var :hahaha:


Un te ir slapjšs, vispār īzī... :gigigi: Pietam te vēl M40B16

Nez, ar sajūgu problēmas nav bijušas... Bet ja izmanto downshift, tad vispār sajūga problēmām nevajadzētu būt. ;)
Attēls
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

18 Nov 2013, 18:58

Izjuka darba cilinds sajūgam. Līdz ar to ir neforši sanācis, ka ir ticis bremžu šķidrums lielā daudzumā uz sajūga. Protams sajūgs līdz ar to pie slodzes slīd. Atgaisots. Mēģināt kautko darīt - skalot ar spiedienu/ķīmiju, vai bremžu šķidrums iztecēs/izvēdināsies?

Varbūt kādam bijis līdzīgi?
Paldies
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

22 Nov 2013, 16:22

tātad ļoti interesē jūsu domas.nomainīju sajūgam darba cilindru,atgaisoju,viss ok,robos liekas taka nākas.Auto nostāvēja vienu dienu nekustināts,bāc.Atkal nevar ielikt robos :doh: ar mokām iekustinot,pabraukājot atkal viss ok,un tā visu laiku.
Mans secinājums,sajūga sistēmā ir gaiss,tas viss būtu saprotams,bet ja atgaiso,līdz brīdim,kad robos liekas labi,no kurienes viņš tur atkal parādās??? :supeer:
Attēls