sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- …
- 83
- chevron_right
Uzstadiju jauns sajuga komplekts un tas savienos ar pedalim pasa augsa. Pirms tam ari tapat biji. Man tas nepatik istniba! Butu labaka ja saktu nemt sajugu zemak.
tātad gaidam spečukus studijāputns26 rakstīja:Kā būtu pareizi jasāk ņemt sajūgam.Kad pedālis ir gandrīz pie pašas grīdas,vai daudz augstāk??
Sajūgam būtu jāsāk "ņemt" mazliet augstāk no pašas apakšas, t.i., praktiski visā pedāļa diapazonā būtu jāstrādā sajūgām.
AHA,UN JA MAN VIŅŠ SĀK ŅEMT KĀDUS 2.CM NO PAŠAS APAKŠAS,TAD TAS BŪTU OK?
Un kā pareizi var atgaisot sajūgu??
Un kā pareizi var atgaisot sajūgu??
tas pat buutu ljoti ok
atgaiso tapat kaa bremzes. pakacaa, turot nospiestu, kads no apaksas atskruvee atgaisojamo skruuvi izspiedej cilindram. taa kadas 3-5 reizes, lidz kamer tocna nekas nenak araa.
var jau ari pielikt kaadu pudeliti ar slaucinju, bet taa lai gaiss netiek ieksaa, respektiivi uzliekot mazliet saspiest, lai vakuma efekts roadas tajaa traukaa un tad iet pakacaat pedali, ja tur buus kads gaiss tas bus izspiedies kopaa ar skidrumu, un vakuma efekts nelaus gaisam ieklut ieksaa sisteema.
bet nu tas ja nau neviens paligs pa rokai
protams turot limenii skidrumu
atgaiso tapat kaa bremzes. pakacaa, turot nospiestu, kads no apaksas atskruvee atgaisojamo skruuvi izspiedej cilindram. taa kadas 3-5 reizes, lidz kamer tocna nekas nenak araa.
var jau ari pielikt kaadu pudeliti ar slaucinju, bet taa lai gaiss netiek ieksaa, respektiivi uzliekot mazliet saspiest, lai vakuma efekts roadas tajaa traukaa un tad iet pakacaat pedali, ja tur buus kads gaiss tas bus izspiedies kopaa ar skidrumu, un vakuma efekts nelaus gaisam ieklut ieksaa sisteema.
bet nu tas ja nau neviens paligs pa rokai
protams turot limenii skidrumu
...
vēl var sākumā pagaisot ar pašteci, protams sekojot šķidruma līmenim kad gaiss vairs neiet, tad kādu reizīti pagaiso turot nospiestu pedāli un viss notiek
100% atgaisot var arī šādi, no apakšas, ņemam trubiņu, uzliekam uz suporta gaisošanas skrūves, otru galu cilindrītim uz gaisošanas skrūves, viens sakačā bremzes, otrs atgriež abas gaisojamās skrūves, aizgriež, turpina sakačāt utt.
Nebūs pilnīgi neviena gaisa burbuļa izveicot šo procedūrtu, tā teikt apgrieztā gaisošana, liekam gaisam uz augšu tikt vieglāk nekā uz leju.
Nebūs pilnīgi neviena gaisa burbuļa izveicot šo procedūrtu, tā teikt apgrieztā gaisošana, liekam gaisam uz augšu tikt vieglāk nekā uz leju.
100% atgaisot var arī šādi, no apakšas, ņemam trubiņu, uzliekam uz suporta gaisošanas skrūves, otru galu cilindrītim uz gaisošanas skrūves, viens sakačā bremzes, otrs atgriež abas gaisojamās skrūves, aizgriež, turpina sakačāt utt.
Nebūs pilnīgi neviena gaisa burbuļa izveicot šo procedūrtu, tā teikt apgrieztā gaisošana, liekam gaisam uz augšu tikt vieglāk nekā uz leju.
Oho,ļoti interesants veids šito noteikti pamēģināšu,kautvai intereses pēc
Nu,cik saprotu,tad pie šādas metodes vajadzēs vismaz kādas 5-6 reizes atkārtot to procedūru ar bremzes kačāšanu,ja pareizi sapratu,tad uzliekot to šļūtenīti uz suporta un cilindra gaisošanas skrūves,tai trubā paliek gaiss,un tad nu tas gais,ar bremžu spaidīšanas procedūru,un abu gaisošanas skrūvju atgriešanu,ir jadabūn no tās trubiņas,caur sajūga cilindriņu,līdz pat bremžu šķidruma bačokam un viss ok
prīmā,paldies tiem,kas atsaucās uz manu jautājumu
Nebūs pilnīgi neviena gaisa burbuļa izveicot šo procedūrtu, tā teikt apgrieztā gaisošana, liekam gaisam uz augšu tikt vieglāk nekā uz leju.
Oho,ļoti interesants veids šito noteikti pamēģināšu,kautvai intereses pēc
Nu,cik saprotu,tad pie šādas metodes vajadzēs vismaz kādas 5-6 reizes atkārtot to procedūru ar bremzes kačāšanu,ja pareizi sapratu,tad uzliekot to šļūtenīti uz suporta un cilindra gaisošanas skrūves,tai trubā paliek gaiss,un tad nu tas gais,ar bremžu spaidīšanas procedūru,un abu gaisošanas skrūvju atgriešanu,ir jadabūn no tās trubiņas,caur sajūga cilindriņu,līdz pat bremžu šķidruma bačokam un viss ok
prīmā,paldies tiem,kas atsaucās uz manu jautājumu
Nu ja,un tas stāsts,kapēc es te prasiju par sajūga gaisošanu ir tāds,ka garažā atgaisoju bremzes,un pie reizes man puika sakačāja sajūga pedāli,un turēja nospiestu,un es atskrūvēju cilindra gaisošanas skrūvi.Un tā kādas 2.reizes.Nu un kā rezultātā,man sajūgs sāka ņemt jau tad,kad nedaudz atlaiž sajūga pedāli no grīdas (var teikt,ka jau pašā apakšā)
Bet pirms tam bija kautkur pa vidu.Tāpēc es te jautāju,jo domāju,ka esmu kautko tur sač****ējis
Bet pirms tam bija kautkur pa vidu.Tāpēc es te jautāju,jo domāju,ka esmu kautko tur sač****ējis
Man ir jauns sajuga komplekts un darba cilindrs bbet tiko un sakt nemt pasa augsa . Esmu atgaisoju systema no gaisa 4-5 reizes. Ko lai dara? :)
Pirms otru galu liec pie sajūga cilindra skrūvē vaļā tikai suportam gaisojamo skrūvi, kad trubiņa pilna, tad liec virsū uz sajūga cilindra. (nebūs gaiss tik daudz)putns26 rakstīja:100% atgaisot var arī šādi, no apakšas, ņemam trubiņu, uzliekam uz suporta gaisošanas skrūves, otru galu cilindrītim uz gaisošanas skrūves, viens sakačā bremzes, otrs atgriež abas gaisojamās skrūves, aizgriež, turpina sakačāt utt.
Nebūs pilnīgi neviena gaisa burbuļa izveicot šo procedūrtu, tā teikt apgrieztā gaisošana, liekam gaisam uz augšu tikt vieglāk nekā uz leju.
Oho,ļoti interesants veids šito noteikti pamēģināšu,kautvai intereses pēc
Nu,cik saprotu,tad pie šādas metodes vajadzēs vismaz kādas 5-6 reizes atkārtot to procedūru ar bremzes kačāšanu,ja pareizi sapratu,tad uzliekot to šļūtenīti uz suporta un cilindra gaisošanas skrūves,tai trubā paliek gaiss,un tad nu tas gais,ar bremžu spaidīšanas procedūru,un abu gaisošanas skrūvju atgriešanu,ir jadabūn no tās trubiņas,caur sajūga cilindriņu,līdz pat bremžu šķidruma bačokam un viss ok
prīmā,paldies tiem,kas atsaucās uz manu jautājumu
Jautajums: cik ilgi tur stock sajugs, ja vismaz reizi diena driftejot 'clutch kicko' ?
pa mitru asfaltu iizii, nesen gandriz stabu nonesu driftojot
nu nez nez vai tu to 1.6 vari samest
Arī pa sausu var
Un te ir slapjšs, vispār īzī... Pietam te vēl M40B16
Nez, ar sajūgu problēmas nav bijušas... Bet ja izmanto downshift, tad vispār sajūga problēmām nevajadzētu būt.
Un te ir slapjšs, vispār īzī... Pietam te vēl M40B16
Nez, ar sajūgu problēmas nav bijušas... Bet ja izmanto downshift, tad vispār sajūga problēmām nevajadzētu būt.
Izjuka darba cilinds sajūgam. Līdz ar to ir neforši sanācis, ka ir ticis bremžu šķidrums lielā daudzumā uz sajūga. Protams sajūgs līdz ar to pie slodzes slīd. Atgaisots. Mēģināt kautko darīt - skalot ar spiedienu/ķīmiju, vai bremžu šķidrums iztecēs/izvēdināsies?
Varbūt kādam bijis līdzīgi?
Paldies
Varbūt kādam bijis līdzīgi?
Paldies
tātad ļoti interesē jūsu domas.nomainīju sajūgam darba cilindru,atgaisoju,viss ok,robos liekas taka nākas.Auto nostāvēja vienu dienu nekustināts,bāc.Atkal nevar ielikt robos ar mokām iekustinot,pabraukājot atkal viss ok,un tā visu laiku.
Mans secinājums,sajūga sistēmā ir gaiss,tas viss būtu saprotams,bet ja atgaiso,līdz brīdim,kad robos liekas labi,no kurienes viņš tur atkal parādās???
Mans secinājums,sajūga sistēmā ir gaiss,tas viss būtu saprotams,bet ja atgaiso,līdz brīdim,kad robos liekas labi,no kurienes viņš tur atkal parādās???
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- …
- 83
- chevron_right