Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- …
- 66
- chevron_right
ko tas 25% iespaido?Tas ir tā ka ir 25% iespēja ka griezīzies arī otra riepa?-AF- rakstīja:Bmw blokim ir 25% vairāk tu bez inženiera piepūpes neuztaisīsi
Un uz 2.0i ātrumā 100km/h nekas tev nenotiks, tā kā pilnīgi nekas, vnk spiedīsimpedāli un lūgsies lai paspēj apdzīt.
vaitad tas nav baigi ļevī?
Īsumā, nevis 25% iespēja, ka griezīsies otra riepa, bet otra riepa griezīsies ar 25% griezi (Nm). Labojiet, ja kļūdos.
Un tas ir tik ļoti jūtams iedodot grīdā metot slīpi? vienkārši rakstiski izklausas ka tas nekas nav, bet kā jau teicu nekad nēsmu sēdējis pie bmw stūres kam ir lsd.BUHARDI rakstīja:Īsumā, nevis 25% iespēja, ka griezīsies otra riepa, bet otra riepa griezīsies ar 25% griezi (Nm). Labojiet, ja kļūdos.
Ar lsd ikdienā brauksi kā ar open bet ieminot līkumā zlodēs labāk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Kko autokorekts ārdās slīdēs
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Nu skaidrs paldies, tagad vis maz skaidrs kas ir kas.Salviic rakstīja:Kko autokorekts ārdās slīdēs
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Kāds var ieteikt kādu smēri, ko, liekot kopā reduktoru, uzzieķēt uz zobratiem, lai pārbaudītu sazobi?
Uz ātru roku dabūju korektoru, darbojas ok, tik kaitinoši pēctam jaukt ārā pareizu sazobi un tīrīt visu.
Tūliņ atkal jāpārliek diviem reduktoriem zobratu pāri, negribu atkal ķēpāties tā.
Dzirdēju, ka litija baltā smēre derot. Visur ir rakstīts "use gear marking compound", domāju, vai ko tml var dabūt kaut kādā depo.
Uz ātru roku dabūju korektoru, darbojas ok, tik kaitinoši pēctam jaukt ārā pareizu sazobi un tīrīt visu.
Tūliņ atkal jāpārliek diviem reduktoriem zobratu pāri, negribu atkal ķēpāties tā.
Dzirdēju, ka litija baltā smēre derot. Visur ir rakstīts "use gear marking compound", domāju, vai ko tml var dabūt kaut kādā depo.
Uz zobiem tupa krāsu uzpūt
mekleju kkadu lidzigu info-neatradu...
sakiet-kaa var but mazais redaktors ar 3.73 attiecibu?plaksne ari virsum ar tadu attiecibu.izgriezot atbilst.
tur no kada cita ir ieksas sabastas?vai kaa?
sakiet-kaa var but mazais redaktors ar 3.73 attiecibu?plaksne ari virsum ar tadu attiecibu.izgriezot atbilst.
tur no kada cita ir ieksas sabastas?vai kaa?
ReduktorsIngussan rakstīja:mekleju kkadu lidzigu info-neatradu...
sakiet-kaa var but mazais redaktors ar 3.73 attiecibu?plaksne ari virsum ar tadu attiecibu.izgriezot atbilst.
tur no kada cita ir ieksas sabastas?vai kaa?
Ja, var kombinet no citiem bmw modeliem
varētu būt kad e30 nāca tāda attiecība 168mmIngussan rakstīja:mekleju kkadu lidzigu info-neatradu...
sakiet-kaa var but mazais redaktors ar 3.73 attiecibu?plaksne ari virsum ar tadu attiecibu.izgriezot atbilst.
tur no kada cita ir ieksas sabastas?vai kaa?
Vai derēs 4,45 reduktorā 188mm lielajă korpusā,lsd kas ir no 3,45 188mm reduktora??
Kāda attiecība ir reduktoram, ja uz 100km/h ir ~3000rpm ?
Autiņš ir 2.0i, bet iepriekšējais saimnieks iecēlis 2.5i
Kāds reduktors būtu optimāls, lai ziemā varētu normāli pabraukt,
bet tajā pašā laikā pa slapju asfaltu varētu pagriest?
Autiņš ir 2.0i, bet iepriekšējais saimnieks iecēlis 2.5i
Kāds reduktors būtu optimāls, lai ziemā varētu normāli pabraukt,
bet tajā pašā laikā pa slapju asfaltu varētu pagriest?
sanak ka tev ir 3.45
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Neesmu spečuks šajā lietā, bet vai nevarēja attiecību zināt no rpm uz 100km/h ?
Ja manā gadījumā ir ~3000rpm nedaudz zem
Ja manā gadījumā ir ~3000rpm nedaudz zem
Tev ir 3.45, visticamākais.
Ja plāno likt mazo, tad pēc būtības vari atstāt to pašu vai uzmest 3.38, bez starpības. Ja gribi lielo, tad es liktu 3.15.
Ja plāno likt mazo, tad pēc būtības vari atstāt to pašu vai uzmest 3.38, bez starpības. Ja gribi lielo, tad es liktu 3.15.
Kāda vaina tagadējam? Nevar saprast ko autors grib panākt
Vaina tagadējam nav nekāda, interesējos.
Domāju kāds būtu optimāls, lai varētu ziemā daudz maz normāli pabraukt un pa vasaru pagriezt.
Un kā atšķirās lielais un mazais reduktors? Kādas kuram priekšrocības?
Kā jau teicu, neesmu ar šādām lietām saskāries, zaļknābis tādā ziņā esmu
Domāju kāds būtu optimāls, lai varētu ziemā daudz maz normāli pabraukt un pa vasaru pagriezt.
Un kā atšķirās lielais un mazais reduktors? Kādas kuram priekšrocības?
Kā jau teicu, neesmu ar šādām lietām saskāries, zaļknābis tādā ziņā esmu
tad 3.38 vai 3.45 ir
lielais izturīgāks
mazais švakāks
lielais izturīgāks
mazais švakāks
10:42
Vai derēs 4,45 reduktorā 188mm lielajă korpusā,lsd kas ir no 3,45 188mm reduktora??
Vai derēs 4,45 reduktorā 188mm lielajă korpusā,lsd kas ir no 3,45 188mm reduktora??
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- …
- 66
- chevron_right