sajūgs

Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

22 Nov 2013, 16:33

Skaties, vai nav kaut kur sūce, piem., galvenais sajūga cilindrs. Man pašam tā, ka kamēr auksts, nevar normāli robos ielikt, man bik sulojas galvenais sajūga cilindrs..
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

22 Nov 2013, 16:38

man pašam ar tas ienāca prātā.Sanāk,ka kautkas nav hermētisks (vai nu galvenais cilindrs,vai kautkur trubas) kā rezultātā,sistēmā iekļūst gais un nevar līdz galam izspiest sajūgu,ne?
ps.ja es nekustinu vienu dienu auto,tad man jaliek robos ar spēku :doh: Bail,ka kļoķis nepaliek rokā :gigigi:
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

26 Nov 2013, 22:50

dogMa rakstīja:Skaties, vai nav kaut kur sūce, piem., galvenais sajūga cilindrs. Man pašam tā, ka kamēr auksts, nevar normāli robos ielikt, man bik sulojas galvenais sajūga cilindrs..
nu,intereses pēc uzliku citu lietotu galveno sajūga cilindru,un bāc :doh: Tas pats,Kā auto vienu dienu pastāv,tā ar varu jaliek robos,kā nedaudz pabraukā,tā viss iet kā smērēts,.Ka vel varētu būt vainīgs???

Visa šitā štelle sākās kādas 2vas nedēļas atpakaļ,kad pirmo reizi pamanīju,ka riktīgi grūti liekas robos.
aizlaidu uz garažu,noņēmu sajūga darba cilindrīti,un tā pēda,kas spiež izspiedēja gultni,kustējās uz visām pusem :gigigi: Rāvu nost kārbu,un izrādījās,ka bija pārlūzis šitais verķis (man izskatījās pēc plastmasas sēnes :gigigi: ),kas bildē atzīmēts ar sarkanu,un lūzuma vieta ir parādīta ar zaļo:
Attēls
To nomainīju,visu saliku atpakaļ,un sākās šī mana problēma :doh: :doh: :doh: :doh:
Man pašam vel ienāca prātā detaļa,kas šajā bildē ir apvilkta ar sarkanu.
Attēls
Iespējams,ka to esmu aplicis otrādi :doh: ,bet cik skatījos,viņai tie gali vienādi :sad: tad jau pof,kā viņu liek,galvenais,lai pumpiņas būtu uz motora pusi,vai ne???
Nu,man vairs nav varianti :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
Kādas jūsu domas,viedokļi,ieteikumi.Help :supeer: :supeer: :supeer: :supeer:

PROBLĒMA ATRISINĀTA
Pēdējais labojis vairis.v - 29 Nov 2013, 17:24, kopā labots 1 reizi.
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

29 Nov 2013, 17:24

PROBLĒMA ATRISINĀTA :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Attēls
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

29 Nov 2013, 19:08

nu i kas bija. tak padalies ar infu, citiem kādreiz var noderēt, nevis nobļaujies ROBLĒMA ATRISINĀTA un notinies
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

29 Nov 2013, 20:04

Esmu darbā,nevaru visu laiku sēdēt netā :grrr:
Vel 100% nēsmu droš,bet 80%,ka vainīga eļļa. Man uz kārbas
Bija noplēsta tā oraņdžā bļemba, kur rakstīts :ONLY ATF OIL
Autoveikalā pirku kārbai eļļu,un man ne to iedeva,un pats ar biju
Piemirsis,ka jalej ATF,steigā iegāzu iekšā to ko deva,jo bija jasteidzās,un beigās
Pāris cilvēki minēja,ka varētu būt eļļa vainīga.
Izrādās,ka biju ielējis kautkādu mineral kārbas eļļu.un
Viņa jau tā bija bieza,un aukstumā paliek vel biezāka. Tākā
Tagad uzliku citu kārbu,pagaidām,un pēcāk jameģina
Izliet to sū.u ārā un jalej Atf. Nu kautkā tā,.Tā iet,kad steidzās :doh:
Attēls
Profila bilde
laachuks
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 29 Sep 2013, 20:39
Braucu ar: melnu kupeju
Atrašanās vieta: Cēsis Jelgava

02 Dec 2013, 18:23

Problēma sekojoša, ir tā kad sajūgs ir paša pedāļa augšā. Tas ir nedaudz jau pieskaroties pie pedāļa izspiežas sajūgs.
Vai ir iespēja pieregulēt kaut kā sajūgu, lai sākumā nedaudz būtu pedālim brīvgājiens?
Profila bilde
m44b19
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 19 Nov 2013, 19:01
Braucu ar: m44

07 Dec 2013, 01:45

sveiki.
problēma sekojoša. kad mašīna ir auksta tad spēcīgi jāspiež ātrumpārslēgs lai ieliktu robos, bet kad uzsilst tad ir viss labi. un vēl šodien pēc normāla snow drifta sajūga pedālis palicis tāds ļenganāks. t.i. mīkstāk spiežas nekā parasti.varbūt kāds zin kas par lietu? vienīgais kas ir novērots ir tas ka kārbai kardāna daļas saļņiks sulo..
auto 1.8is 1999 gada.
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 

07 Dec 2013, 01:57

galvenais cilindrs nepuņķojas?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

07 Dec 2013, 02:00

m44b19 rakstīja:sveiki.
problēma sekojoša. kad mašīna ir auksta tad spēcīgi jāspiež ātrumpārslēgs lai ieliktu robos, bet kad uzsilst tad ir viss labi. un vēl šodien pēc normāla snow drifta sajūga pedālis palicis tāds ļenganāks. t.i. mīkstāk spiežas nekā parasti.varbūt kāds zin kas par lietu? vienīgais kas ir novērots ir tas ka kārbai kardāna daļas saļņiks sulo..
auto 1.8is 1999 gada.
nomaini elju uz svaigu un pareizo.
gan jau teu tur parak bieza elja ir. sulojoshais saljniks nekadi neiespaido nevienu no shim lietam. ja neskaita to ka vins laizh ellu ara.
...
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

07 Dec 2013, 10:57

+1. piekrītu,sāc ar eļļu :clap:
Attēls
Profila bilde
laachuks
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 29 Sep 2013, 20:39
Braucu ar: melnu kupeju
Atrašanās vieta: Cēsis Jelgava

11 Dec 2013, 03:41

laachuks rakstīja:Problēma sekojoša, ir tā kad sajūgs ir paša pedāļa augšā. Tas ir nedaudz jau pieskaroties pie pedāļa izspiežas sajūgs.
Vai ir iespēja pieregulēt kaut kā sajūgu, lai sākumā nedaudz būtu pedālim brīvgājiens?
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

14 Dec 2013, 15:52

putns26 rakstīja:Esmu darbā,nevaru visu laiku sēdēt netā :grrr:
Vel 100% nēsmu droš,bet 80%,ka vainīga eļļa. Man uz kārbas
Bija noplēsta tā oraņdžā bļemba, kur rakstīts :ONLY ATF OIL
Autoveikalā pirku kārbai eļļu,un man ne to iedeva,un pats ar biju
Piemirsis,ka jalej ATF,steigā iegāzu iekšā to ko deva,jo bija jasteidzās,un beigās
Pāris cilvēki minēja,ka varētu būt eļļa vainīga.
Izrādās,ka biju ielējis kautkādu mineral kārbas eļļu.un
Viņa jau tā bija bieza,un aukstumā paliek vel biezāka. Tākā
Tagad uzliku citu kārbu,pagaidām,un pēcāk jameģina
Izliet to sū.u ārā un jalej Atf. Nu kautkā tā,.Tā iet,kad steidzās :doh:
Jap,manas domas apstiprinājās.Vainīga bija eļļa :gigigi:
Attēls
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja

26 Dec 2013, 10:12

Čau visiem un priecīgus ziemassvētkus! :bye: mana dāvana 25.datumā bija izbeidzies sajūgs manam auto... zināju, ka viņš iet uz galu, bet viss k-kā interesanti notika- izbraucu 24. līdz vakaram un no rīta iekāpjot mašīnā sajūga pedālim vairs nebija pretestības un viss bija kaput... vakarā, kad taisijos vilkties uz servisu, 1.reiz startējot mašīna pieleca, bet uzreiz noslāpa... tālāk startējot tagad ir tā- motoru griež, bet bez pretestības, itkā nebūtu kompresijas vispār!!no rīta viss darbojās vakarā vairs nekas nedarbojas!!pirms mēneša biju uz diagnostiku un tur pateica, ka motors strādā labi un problēmu nav... kas var būt noticis?palīdziet iegūt kādu skaidrību, lūdzu!! :sad:
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

26 Dec 2013, 11:39

Nav pretestības vai dzirksteles? :o
Un sajūgam, iespējams, galvenais cilindrs izbeidzies...
Attēls
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja

26 Dec 2013, 11:49

he... nav vēl pārbaudīts, bet vakar spriedām, ka viss darbojas tā itkā motoram nebūtu kompresijas vispār... auto nav dzīts pa trasi un arī pilsētā pārvietojos normas robežās... izbeidzās sajugs un arī motors- tur tak nevajadzētu būt sakaram? rīt tiks skatīts kas pa vainu varētu būt! te jautāju vnk, lai lēnam mierinātu nervu sistēmu, jo galvā jau sāk rasties domas, ka būs motors jāmaina :doh:
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

26 Dec 2013, 11:52

tās ir nesaistītas problēmas.... un ļoti iespējams, ka sūknis/sadalenes/kloķenes devējs nobeidzies... bet tā tāda zīlēšana kafijas biezumos. iemet video, lai var spriest...
Attēls
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja

26 Dec 2013, 12:01

nevaru iemest video, jo tuvākas dienas pie auto netikšu!aizvedu pie saviem čaļiem, lai skatās! par kloņenes devēju es arī iedomājos, bet to variantu man noraidīja, jo vairāk izskatās pēc mehāniskas vainas... motoram vēl bija niķis, ka aukstam galīg nebija jaudas, bet kompis nekādus devēja bojājumus neuzrādija!
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 

27 Dec 2013, 00:51

Kāds man varētu paskaidrot, kas ir ''Manžetes'' galvenam sajūga izspiedēj cilindrītim. Tādu vārdu dzirdu pirmo reizi te Īrijas salā dzīvojot. :gigigi:

Varbūt šinī bildē ir tā detaļa? :
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

27 Dec 2013, 08:11

"Manžetes" atrodas zem gumijotās gofras galvenajam sajūga cilindram, t.i., iekšā pašā cilindrītī. Es pat nemāku aprakstīt, kas tas saprotamā valodā ir :lol: