sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 83
- chevron_right
kamēr spararats nekādas brīnumainas skaņas neizdod, neaiztiec, disks metams, liec citu un brauc tālāk
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
ja 2 masu spararats griezas bez piepules ar rokam tad tur viss ir slikti
bet pats saproti ka ta ir interneta diagnostika
un m20 sajuga svapam buss vajadzigs ari starteris vai ir japarliek vainags no m50
bet pats saproti ka ta ir interneta diagnostika
un m20 sajuga svapam buss vajadzigs ari starteris vai ir japarliek vainags no m50
Kā mainās sajūga cilindrs pie pedāļiem salonā? Viņš tur vienkarši ir uzmaukts, jeb no mototra puses vēl kaut kas jāskrūvē. Pie reizes varbūt kāds zin vai ir iespējams kaut kur iegādāties kulises remkomplektu, jeb tāda nav, netā neko īsti nevar uziet?
norauj pedāli un skrūvē nost, simpleBamBa rakstīja:Kā mainās sajūga cilindrs pie pedāļiem salonā? Viņš tur vienkarši ir uzmaukts, jeb no mototra puses vēl kaut kas jāskrūvē. Pie reizes varbūt kāds zin vai ir iespējams kaut kur iegādāties kulises remkomplektu, jeb tāda nav, netā neko īsti nevar uziet?
un kulisei mainās atsevišķas daļas, kuras arī ir nopērkamas atsevišķi
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Atskrūvē pedāli, dzinēja pusē noņem sprostu no cilindra un velc ārā.
Nu jā, cerēju ka dzinēja pusē nekas nav, jo kad skatījos kā viņu mainīt, tad man izskatījās, ka lai tiktu tur klāt no dzīnēja puses, vēl viss kaut kas pa ceļam ir jānoņem
pirmkārt jau atvainojoes /SORRY/ par to ka 100% tas ir šeit rakstīts , bet man nav laika pārlasīt.
Lieta tāda ,liekās atrumos ar spēku , tad pazuda sajūgas /pedālis mīksts/ nobraucu 100km bez sajuga, mānīju robus tāpat iekšā ar starp gāzēm .
Nopirku jaunu sajūga darba cilindri ,samainīju,atgaisoju . Pedālis ciets , bet robos neliekās.
Kas varētu būt pa vainu ?
Kādas ir pazīmes ja ir izspiedēj gultnis karbā beigts ?
mašīna- BMW e36 compakts ar M42 (318IS no 1995.g kupejas ) ja tas ko maina, kad pirku visu IS swapu tirgotajas teica ka iekša esot jauns SACH sajūgs un kurvis .......tante teica...... ( noticēju, tapēc pirms likšanas ,vaļā nevēru un neskatijos )
PS: novēroju ,ka no kārbas pa spraugu starp karbu un motoru, tek eļa ... ta varētu būt kāda pazīme ?
Lieta tāda ,liekās atrumos ar spēku , tad pazuda sajūgas /pedālis mīksts/ nobraucu 100km bez sajuga, mānīju robus tāpat iekšā ar starp gāzēm .
Nopirku jaunu sajūga darba cilindri ,samainīju,atgaisoju . Pedālis ciets , bet robos neliekās.
Kas varētu būt pa vainu ?
Kādas ir pazīmes ja ir izspiedēj gultnis karbā beigts ?
mašīna- BMW e36 compakts ar M42 (318IS no 1995.g kupejas ) ja tas ko maina, kad pirku visu IS swapu tirgotajas teica ka iekša esot jauns SACH sajūgs un kurvis .......tante teica...... ( noticēju, tapēc pirms likšanas ,vaļā nevēru un neskatijos )
PS: novēroju ,ka no kārbas pa spraugu starp karbu un motoru, tek eļa ... ta varētu būt kāda pazīme ?
Pie vainas nevis darba cilindrs, bet galvenais cilindrs (kas pie pedēļa) ?!?
kā labāk :
1)keramiskais e36 sajūgs ar atvieglinātu sparatatu (m20)
2)keramiskais e36 sajūgs ar standarta spararatu
3)keramiskais m20 sajūgs uz e36
p.s.
par parasto m20 setu uz e36 es zinu
1)keramiskais e36 sajūgs ar atvieglinātu sparatatu (m20)
2)keramiskais e36 sajūgs ar standarta spararatu
3)keramiskais m20 sajūgs uz e36
p.s.
par parasto m20 setu uz e36 es zinu
Ja keramisko, tad viss m20 sets.
kāpēc tāds būs labāks nekā m50 keramiskais?
Atrast M20 vienamsnieku ir daudz vienkāršāk, nekā M50 vienmasnieku, bet likt keramisko uz divmasas spararata galīgi nav veselīga doma. Dempferis ļoti ātri izģērbsies.
Un tāpat būtu jāliek sajūga disks ar atsperēm.
Un tāpat būtu jāliek sajūga disks ar atsperēm.
paldies
Pēc ilgākas stāvēšanas izspiežot sajūgu rodas dīvaina čarkstoņa (takā kautkas skrāpētos)
Bet sajūgs strādā normāli , neslīd un viss ok, bet skaņa ļoti aizdomīga.
Kāds varbūt zin ,kas varētu būt pie vainas?
Bet sajūgs strādā normāli , neslīd un viss ok, bet skaņa ļoti aizdomīga.
Kāds varbūt zin ,kas varētu būt pie vainas?
Auto pārvadājumi pa Eiropas valtstīm pa patīkamām cenām. Sīkāka infromācija-PM vai 20010711
spiežot ir tā skaņa vai kad turi izspiestu?uareindanger rakstīja:Pēc ilgākas stāvēšanas izspiežot sajūgu rodas dīvaina čarkstoņa (takā kautkas skrāpētos)
Bet sajūgs strādā normāli , neslīd un viss ok, bet skaņa ļoti aizdomīga.
Kāds varbūt zin ,kas varētu būt pie vainas?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Kaut kas briest!
Kad tur izspiestu.
Auto pārvadājumi pa Eiropas valtstīm pa patīkamām cenām. Sīkāka infromācija-PM vai 20010711
Tad ir jājauc ārā un jāskatās kur viņš sitās!uareindanger rakstīja:Kad tur izspiestu.
Kaut kas briest!
nevar būt izspiedējgultnis pie vainas?
Auto pārvadājumi pa Eiropas valtstīm pa patīkamām cenām. Sīkāka infromācija-PM vai 20010711
Var būt, bet bez taisīšanas vaļā to neuzzināsi! Es jau ari nezinu tieši kāda tā skaņa ir! Nocel kārbu nost un būs skaidrs vai pats sajūgs kautkur beržas vai gultnis! Gultnim noteikti justu pedālī atšķirību, bet ja maz brauc tad varbūt pat neievērotu!uareindanger rakstīja:nevar būt izspiedējgultnis pie vainas?
Kaut kas briest!
Šodien radās liela problēma un neskaidrība.
Beidzu darbu un kāpu iekšā mašīna,lai dotos mājas,jau no rīta likās ka sajūga pedāli tāds jocīgi mīkst ir,iepriekšējās dienās viss bija normāli...tagad lai brauktu mājās,izspiedu sajūgu un nevarēju nekādi ielikt ātrumā,knapi vispār mājās tiku.
Jautājums,kas varētu būt par iemesliem ?
Beidzies sajūgs
vai ir kaut kāda problēma ar pedāli
vai kaut kāds šķidrums zūd
Nezinu vai ir kaut kads iemesls,bet pirms nedēļas iepi#u bedrē bremzējot un dienu vēlāk panelī sāka mest (!) zīmi domāju ka kaut kas vrb saliekt.
Nevarētu būt ka kaut kads šķidrums iet uz beigam,kas ir vienots ar sajugu ?<
Loti ceru ka sanāca noformulēt savu problēmu!
Beidzu darbu un kāpu iekšā mašīna,lai dotos mājas,jau no rīta likās ka sajūga pedāli tāds jocīgi mīkst ir,iepriekšējās dienās viss bija normāli...tagad lai brauktu mājās,izspiedu sajūgu un nevarēju nekādi ielikt ātrumā,knapi vispār mājās tiku.
Jautājums,kas varētu būt par iemesliem ?
Beidzies sajūgs
vai ir kaut kāda problēma ar pedāli
vai kaut kāds šķidrums zūd
Nezinu vai ir kaut kads iemesls,bet pirms nedēļas iepi#u bedrē bremzējot un dienu vēlāk panelī sāka mest (!) zīmi domāju ka kaut kas vrb saliekt.
Nevarētu būt ka kaut kads šķidrums iet uz beigam,kas ir vienots ar sajugu ?<
Loti ceru ka sanāca noformulēt savu problēmu!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 83
- chevron_right