sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- …
- 83
- chevron_right
spararats griezas kopaa ar klokjeni.
un vienmasas spararatu nevar apraut, divmasas gan var apraut.
domaju ka tev janjem karba nost un vaina pati iekritis acee gan jau tajaa sajuga sisteemaa bus problema ne pashaa spararataa
un vienmasas spararatu nevar apraut, divmasas gan var apraut.
domaju ka tev janjem karba nost un vaina pati iekritis acee gan jau tajaa sajuga sisteemaa bus problema ne pashaa spararataa
...
a kaads varetu but iemesls ka startera bendiks nebiudas ara vairs? :/Armando rakstīja:spararats griezas kopaa ar klokjeni.
un vienmasas spararatu nevar apraut, divmasas gan var apraut.
domaju ka tev janjem karba nost un vaina pati iekritis acee gan jau tajaa sajuga sisteemaa bus problema ne pashaa spararataa
un kpx vispar bijataa ka sliideja visu laiku sajugs? disks sameera laba stavokli bija :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
AndzaK_LV rakstīja:Čau Sunīti!
Bremžu skidruma lampina tā ir varbut? :) paskaties limeni!
P.S moz sudiga blive starp benki un sturi.!! Pārbaudi to arī!
nezinu varbut tev tur elja tek gar klikjenes salnjiku garam, gruuti taa teikt, ir janonjem karba un jaskataas kas tur trauce visam pareizi darboties, tur viss bus skaidri redzams un ari nonjemot karbu pusdarbs lai nonjemtu sarteri bus jau izdarits.Erards rakstīja:a kaads varetu but iemesls ka startera bendiks nebiudas ara vairs? :/Armando rakstīja:spararats griezas kopaa ar klokjeni.
un vienmasas spararatu nevar apraut, divmasas gan var apraut.
domaju ka tev janjem karba nost un vaina pati iekritis acee gan jau tajaa sajuga sisteemaa bus problema ne pashaa spararataa
un kpx vispar bijataa ka sliideja visu laiku sajugs? disks sameera laba stavokli bija :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
ps starteris ir vecss un viss tur nodilis. taa tikpat labi var but nejausha sakritiba, bet varbut ari sazobes vainags izbeidzies, kaa jau teicu nonjemot visu redzesi
...
Šodien pieskrēju pie siikaa, šis uzreiz pateica, ka no tā, ka pārkarsis sajūgs ir nolecis nost vainags. tā arī ir. noņēmu kārbu un ieraudzīju brīnumu šoreiz gan labāk likšu stock, lai vairs nav čakarēšanās. Tomēr, kārbas noņemšana nav nemaz TIK vienkārša. :)
Paldies.
Paldies.
M51 96gada - slid sajugs , tads jautajums ko labak darit , ņemt jaunu sajuga komplektu , vaj parkniedet disku uz keramiku ?
cik noprotu no konvejera lajkiem pie sajuga nav liists iekša , tape domaju sakuma paņemt komplektu un tad pec vajadzibas kniedet virsu keramiku
cik noprotu no konvejera lajkiem pie sajuga nav liists iekša , tape domaju sakuma paņemt komplektu un tad pec vajadzibas kniedet virsu keramiku
Yellou interneta diagnostiķi!
Pacients: 97.g 323 m52b25 kupeja
Gandrīz neasaistīts jautājums:m52 VS m20 spararats. Kādā mērā pazūd komforts? Piemēram, uzsākt vairs nevar bez raustīšanās vai tikai jāpierod? Uz šosejas grūtāk vienmērīgi gaitu turēt? Vienkārši man tas dubultmasas spararats liekas tāds lēns un opīgs(apgriezienos) ..teiksim tā es meklēju kaut ko starp fun un ikdienu. Uz šo jautājumu lūdzu neiespringt, vārāk lasīt to penteri zemāk
Simptomi, problēma utt.:
Liekas, ka pienākusi spararata kārta - ir normāli garšs stāsts, bet mēģināšu maksimāli kompakti:
1) sākās viss ar beigtu/pus-izjukušu kardāna muftu un lufti/sitieniem slēdzot robus - tā tika samainīta
2) ~ nedēļas laikā lufte parādās atkal - izrādās reduktora bukses.
3) visas bukses svaigas + izmantota iespēja beidzot uzstādīt LSD 3.15
4) Luftes atrisinājums nosacīts, bet ATKAL pasliktinoties simptomiem secināts, ka kardāna krusti nedaudz pabrīvi (pusasīs lufte minimāla un nav mainījusies visas epopejas garumā) - tad nu samainīts kardāns, jauns iekaramais gultnis un smuki satīrītas kardāna šlices (tās rievais, lai pareizi staigā ).
5) Ir nedaudz labāk, bet labi nav tāpat + vēl klāt nākusi vibrācija(stūri nekrata), kas vairāk līdzinās zemai dūkoņai, diapazonā ap 30-45 km/h un 85-105 km/h. Pārbaudītas visas bukses aizmugurē, reduktors, pusasis, kardāns utt. - viss ir svaigs un labs. Šobrīd klausoties tos sitienus liekas, ka nāk vairāk no kārbas puses (Getrags ar svaigu eļļu, slēdzas labi) + nekad nemainīts divmasnieks + 4 gadīgs SASCH sajūgs (2,5 gadi auto stāvējis). Liekas, ka izspiedējgultnis arī viegli iesīcas tukšgaitā. Sajūgs neslīd.
Secinājums: Šobrīd liekam likmes uz divmasnieku (kas izsvarojies) sadarbībā ar demferi (kas saguris) kā dēļ rodas vibrācija un sitieni.
Idejas velkomētas, nesitiet ļoti
Paaaaaaldies!
Pacients: 97.g 323 m52b25 kupeja
Gandrīz neasaistīts jautājums:m52 VS m20 spararats. Kādā mērā pazūd komforts? Piemēram, uzsākt vairs nevar bez raustīšanās vai tikai jāpierod? Uz šosejas grūtāk vienmērīgi gaitu turēt? Vienkārši man tas dubultmasas spararats liekas tāds lēns un opīgs(apgriezienos) ..teiksim tā es meklēju kaut ko starp fun un ikdienu. Uz šo jautājumu lūdzu neiespringt, vārāk lasīt to penteri zemāk
Simptomi, problēma utt.:
Liekas, ka pienākusi spararata kārta - ir normāli garšs stāsts, bet mēģināšu maksimāli kompakti:
1) sākās viss ar beigtu/pus-izjukušu kardāna muftu un lufti/sitieniem slēdzot robus - tā tika samainīta
2) ~ nedēļas laikā lufte parādās atkal - izrādās reduktora bukses.
3) visas bukses svaigas + izmantota iespēja beidzot uzstādīt LSD 3.15
4) Luftes atrisinājums nosacīts, bet ATKAL pasliktinoties simptomiem secināts, ka kardāna krusti nedaudz pabrīvi (pusasīs lufte minimāla un nav mainījusies visas epopejas garumā) - tad nu samainīts kardāns, jauns iekaramais gultnis un smuki satīrītas kardāna šlices (tās rievais, lai pareizi staigā ).
5) Ir nedaudz labāk, bet labi nav tāpat + vēl klāt nākusi vibrācija(stūri nekrata), kas vairāk līdzinās zemai dūkoņai, diapazonā ap 30-45 km/h un 85-105 km/h. Pārbaudītas visas bukses aizmugurē, reduktors, pusasis, kardāns utt. - viss ir svaigs un labs. Šobrīd klausoties tos sitienus liekas, ka nāk vairāk no kārbas puses (Getrags ar svaigu eļļu, slēdzas labi) + nekad nemainīts divmasnieks + 4 gadīgs SASCH sajūgs (2,5 gadi auto stāvējis). Liekas, ka izspiedējgultnis arī viegli iesīcas tukšgaitā. Sajūgs neslīd.
Secinājums: Šobrīd liekam likmes uz divmasnieku (kas izsvarojies) sadarbībā ar demferi (kas saguris) kā dēļ rodas vibrācija un sitieni.
Idejas velkomētas, nesitiet ļoti
Paaaaaaldies!
Noņem nost to divmasnieku izmet pret sienu un sadauzi ar āmuru.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ar m20 neredzu nekādas problēmas ar komfortu, vnk asāk gāze uzdosies.Bude rakstīja:Yellou interneta diagnostiķi!
Pacients: 97.g 323 m52b25 kupeja
Gandrīz neasaistīts jautājums:m52 VS m20 spararats. Kādā mērā pazūd komforts? Piemēram, uzsākt vairs nevar bez raustīšanās vai tikai jāpierod? Uz šosejas grūtāk vienmērīgi gaitu turēt? Vienkārši man tas dubultmasas spararats liekas tāds lēns un opīgs(apgriezienos) ..teiksim tā es meklēju kaut ko starp fun un ikdienu. Uz šo jautājumu lūdzu neiespringt, vārāk lasīt to penteri zemāk
Simptomi, problēma utt.:
Liekas, ka pienākusi spararata kārta - ir normāli garšs stāsts, bet mēģināšu maksimāli kompakti:
1) sākās viss ar beigtu/pus-izjukušu kardāna muftu un lufti/sitieniem slēdzot robus - tā tika samainīta
2) ~ nedēļas laikā lufte parādās atkal - izrādās reduktora bukses.
3) visas bukses svaigas + izmantota iespēja beidzot uzstādīt LSD 3.15
4) Luftes atrisinājums nosacīts, bet ATKAL pasliktinoties simptomiem secināts, ka kardāna krusti nedaudz pabrīvi (pusasīs lufte minimāla un nav mainījusies visas epopejas garumā) - tad nu samainīts kardāns, jauns iekaramais gultnis un smuki satīrītas kardāna šlices (tās rievais, lai pareizi staigā ).
5) Ir nedaudz labāk, bet labi nav tāpat + vēl klāt nākusi vibrācija(stūri nekrata), kas vairāk līdzinās zemai dūkoņai, diapazonā ap 30-45 km/h un 85-105 km/h. Pārbaudītas visas bukses aizmugurē, reduktors, pusasis, kardāns utt. - viss ir svaigs un labs. Šobrīd klausoties tos sitienus liekas, ka nāk vairāk no kārbas puses (Getrags ar svaigu eļļu, slēdzas labi) + nekad nemainīts divmasnieks + 4 gadīgs SASCH sajūgs (2,5 gadi auto stāvējis). Liekas, ka izspiedējgultnis arī viegli iesīcas tukšgaitā. Sajūgs neslīd.
Secinājums: Šobrīd liekam likmes uz divmasnieku (kas izsvarojies) sadarbībā ar demferi (kas saguris) kā dēļ rodas vibrācija un sitieni.
Idejas velkomētas, nesitiet ļoti
Paaaaaaldies!
Braucu ar m20sparratu+m kurvis un disks, tas ta negrib izslidēt uz uzsakšanu bišk asāks.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
uzsac braukt ar otro, ja ir loti izteikta drebinashanaas un sitieni, visticamakais ka spararatam beigas, vari sataisit divmasnieku par vienmasnieku ja gribi kapeiku taupit
...
Tieši šis aspekts mani mulsina, jo uzsākot ar otro nu nokratās viņš nedaudz, bet šķiet normas robežās un nekādu sitienu nav. Sitieni ir tieši slēdzot robus vai palaižot gāzi un atkal ieberot grīdā.Armando rakstīja:uzsac braukt ar otro, ja ir loti izteikta drebinashanaas un sitieni, visticamakais ka spararatam beigas, vari sataisit divmasnieku par vienmasnieku ja gribi kapeiku taupit
Negribas pa tukšo raut nost kārbu jeb kaut ko mēģināt labot ar "izslēgšanas" metodi mainot visu pēc kārtas ..īsāk sakot besī
nu tad meklee lufti piedzinjas kjedee.
viss kas pec karbas, beidzot ar pusasim.
pie reizes parbaudi spilvenus, reduktora bukses un ari ramja bukses
viss kas pec karbas, beidzot ar pusasim.
pie reizes parbaudi spilvenus, reduktora bukses un ari ramja bukses
...
Man tāda hu..ņa beidzās nomainot reduktoram buksesArmando rakstīja:nu tad meklee lufti piedzinjas kjedee.
viss kas pec karbas, beidzot ar pusasim.
pie reizes parbaudi spilvenus, reduktora bukses un ari ramja bukses
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Tev takš daudzi lietotaji ir teikuši ka vaina ļoti iespejams ir reduktora buksēs, tā kā no sākuma pārbaudi tās!Bude rakstīja:Tieši šis aspekts mani mulsina, jo uzsākot ar otro nu nokratās viņš nedaudz, bet šķiet normas robežās un nekādu sitienu nav. Sitieni ir tieši slēdzot robus vai palaižot gāzi un atkal ieberot grīdā.Armando rakstīja:uzsac braukt ar otro, ja ir loti izteikta drebinashanaas un sitieni, visticamakais ka spararatam beigas, vari sataisit divmasnieku par vienmasnieku ja gribi kapeiku taupit
Negribas pa tukšo raut nost kārbu jeb kaut ko mēģināt labot ar "izslēgšanas" metodi mainot visu pēc kārtas ..īsāk sakot besī
ZzevsS liekas, ka mani jauc ar kādu citu lietotāju.. jebkurā gadījumā, kā minēts garajā penterī uzliku LSD un saliku jaunas bukses. Tilta bukses mainītas, kardāns un kardāna mufta mainīta, iekaramais gultnis arī. Visa piekare aizmugurē izskatīta un viss ir ok, servisā jau sen rausta plecus, tādēļ arī meklēju alternatīvu viedokli
Tā kā paldies, apstiprinājāt aizdomas, ka uzreiz kārbu raut nost visdrīzāk nav jēgas.
Tā kā paldies, apstiprinājāt aizdomas, ka uzreiz kārbu raut nost visdrīzāk nav jēgas.
aizbrauc uz normālu servisu, divmasnieku pabeigušos ir ļoti viegli sajust
man arī brīžiem ir šāda drebināšnās pec 5kg vienmasnieka uzlikšanasArmando rakstīja:uzsac braukt ar otro, ja ir loti izteikta drebinashanaas un sitieni, visticamakais ka spararatam beigas, vari sataisit divmasnieku par vienmasnieku ja gribi kapeiku taupit
..serviss gan ir normāls ,bet nu neatkarīgs viedoklis jau nekad nenāks par ļaunu, paldies!HoodieBro rakstīja:aizbrauc uz normālu servisu, divmasnieku pabeigušos ir ļoti viegli sajust
paskaties vai pašā kārbā nav lufte, ieliec robā un pakustini kardānu- neliela lufte ir ok, bet ja tev ir 45 grādu lufte, tad tā lufte jās visus pārējos mezglus. ja tur ir normas robežās, tad maza kārbas lufte + reduktora lufte + pusasīm lufte = ar sitienu, kuru tu dzirdi.Bude rakstīja:..serviss gan ir normāls ,bet nu neatkarīgs viedoklis jau nekad nenāks par ļaunu, paldies!HoodieBro rakstīja:aizbrauc uz normālu servisu, divmasnieku pabeigušos ir ļoti viegli sajust
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- …
- 83
- chevron_right