sajūgs

Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

08 Sep 2014, 11:21

spararats griezas kopaa ar klokjeni.
un vienmasas spararatu nevar apraut, divmasas gan var apraut.
domaju ka tev janjem karba nost un vaina pati iekritis acee ;) gan jau tajaa sajuga sisteemaa bus problema ne pashaa spararataa
...
Profila bilde
Erards
Ziņojumi: 56
Pievienojies: 01 Okt 2013, 23:43
Braucu ar: drift missile

08 Sep 2014, 12:16

Armando rakstīja:spararats griezas kopaa ar klokjeni.
un vienmasas spararatu nevar apraut, divmasas gan var apraut.
domaju ka tev janjem karba nost un vaina pati iekritis acee ;) gan jau tajaa sajuga sisteemaa bus problema ne pashaa spararataa
a kaads varetu but iemesls ka startera bendiks nebiudas ara vairs? :/
un kpx vispar bijataa ka sliideja visu laiku sajugs? disks sameera laba stavokli bija :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

08 Sep 2014, 13:53

AndzaK_LV rakstīja:Čau Sunīti!
Bremžu skidruma lampina tā ir varbut? :) paskaties limeni!
P.S moz sudiga blive starp benki un sturi.!! Pārbaudi to arī!
:D :super:
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

08 Sep 2014, 17:18

Erards rakstīja:
Armando rakstīja:spararats griezas kopaa ar klokjeni.
un vienmasas spararatu nevar apraut, divmasas gan var apraut.
domaju ka tev janjem karba nost un vaina pati iekritis acee ;) gan jau tajaa sajuga sisteemaa bus problema ne pashaa spararataa
a kaads varetu but iemesls ka startera bendiks nebiudas ara vairs? :/
un kpx vispar bijataa ka sliideja visu laiku sajugs? disks sameera laba stavokli bija :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
nezinu varbut tev tur elja tek gar klikjenes salnjiku garam, gruuti taa teikt, ir janonjem karba un jaskataas kas tur trauce visam pareizi darboties, tur viss bus skaidri redzams un ari nonjemot karbu pusdarbs lai nonjemtu sarteri bus jau izdarits.
ps starteris ir vecss un viss tur nodilis. taa tikpat labi var but nejausha sakritiba, bet varbut ari sazobes vainags izbeidzies, kaa jau teicu nonjemot visu redzesi
...
Profila bilde
Erards
Ziņojumi: 56
Pievienojies: 01 Okt 2013, 23:43
Braucu ar: drift missile

08 Sep 2014, 22:36

Šodien pieskrēju pie siikaa, šis uzreiz pateica, ka no tā, ka pārkarsis sajūgs ir nolecis nost vainags. tā arī ir. :D noņēmu kārbu un ieraudzīju brīnumu :hahaha: šoreiz gan labāk likšu stock, lai vairs nav čakarēšanās. Tomēr, kārbas noņemšana nav nemaz TIK vienkārša. :)
Paldies.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

09 Sep 2014, 00:18

nu tad tur jabut parkarsetam diezgan nopietni lai tik loti matreals izplestos
...
Profila bilde
andrjuha37
Ziņojumi: 584
Pievienojies: 17 Jūn 2014, 22:03
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 3
 

21 Okt 2014, 08:43

M51 96gada - slid sajugs , tads jautajums ko labak darit , ņemt jaunu sajuga komplektu , vaj parkniedet disku uz keramiku ?
cik noprotu no konvejera lajkiem pie sajuga nav liists iekša , tape domaju sakuma paņemt komplektu un tad pec vajadzibas kniedet virsu keramiku
Profila bilde
Bude
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 27 Jan 2014, 16:06
Braucu ar: e36 323i Coupe

21 Okt 2014, 14:35

Yellou interneta diagnostiķi! :gigigi:

Pacients: 97.g 323 m52b25 kupeja

Gandrīz neasaistīts jautājums:m52 VS m20 spararats. Kādā mērā pazūd komforts? Piemēram, uzsākt vairs nevar bez raustīšanās vai tikai jāpierod? Uz šosejas grūtāk vienmērīgi gaitu turēt? Vienkārši man tas dubultmasas spararats liekas tāds lēns un opīgs(apgriezienos) :rolleyes: ..teiksim tā es meklēju kaut ko starp fun un ikdienu. Uz šo jautājumu lūdzu neiespringt, vārāk lasīt to penteri zemāk :lol:

Simptomi, problēma utt.:
Liekas, ka pienākusi spararata kārta - ir normāli garšs stāsts, bet mēģināšu maksimāli kompakti:
1) sākās viss ar beigtu/pus-izjukušu kardāna muftu un lufti/sitieniem slēdzot robus - tā tika samainīta
2) ~ nedēļas laikā lufte parādās atkal - izrādās reduktora bukses.
3) visas bukses svaigas + izmantota iespēja beidzot uzstādīt LSD 3.15
4) Luftes atrisinājums nosacīts, bet ATKAL pasliktinoties simptomiem secināts, ka kardāna krusti nedaudz pabrīvi (pusasīs lufte minimāla un nav mainījusies visas epopejas garumā) - tad nu samainīts kardāns, jauns iekaramais gultnis un smuki satīrītas kardāna šlices (tās rievais, lai pareizi staigā :lol: ).
5) Ir nedaudz labāk, bet labi nav tāpat + vēl klāt nākusi vibrācija(stūri nekrata), kas vairāk līdzinās zemai dūkoņai, diapazonā ap 30-45 km/h un 85-105 km/h. Pārbaudītas visas bukses aizmugurē, reduktors, pusasis, kardāns utt. - viss ir svaigs un labs. Šobrīd klausoties tos sitienus liekas, ka nāk vairāk no kārbas puses (Getrags ar svaigu eļļu, slēdzas labi) + nekad nemainīts divmasnieks + 4 gadīgs SASCH sajūgs (2,5 gadi auto stāvējis). Liekas, ka izspiedējgultnis arī viegli iesīcas tukšgaitā. Sajūgs neslīd.

Secinājums: Šobrīd liekam likmes uz divmasnieku (kas izsvarojies) sadarbībā ar demferi (kas saguris) kā dēļ rodas vibrācija un sitieni. :pupi:

Idejas velkomētas, nesitiet ļoti :supeer:

Paaaaaaldies! :super:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

21 Okt 2014, 14:53

Noņem nost to divmasnieku izmet pret sienu un sadauzi ar āmuru. :lol:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 

21 Okt 2014, 17:52

Bude rakstīja:Yellou interneta diagnostiķi! :gigigi:

Pacients: 97.g 323 m52b25 kupeja

Gandrīz neasaistīts jautājums:m52 VS m20 spararats. Kādā mērā pazūd komforts? Piemēram, uzsākt vairs nevar bez raustīšanās vai tikai jāpierod? Uz šosejas grūtāk vienmērīgi gaitu turēt? Vienkārši man tas dubultmasas spararats liekas tāds lēns un opīgs(apgriezienos) :rolleyes: ..teiksim tā es meklēju kaut ko starp fun un ikdienu. Uz šo jautājumu lūdzu neiespringt, vārāk lasīt to penteri zemāk :lol:

Simptomi, problēma utt.:
Liekas, ka pienākusi spararata kārta - ir normāli garšs stāsts, bet mēģināšu maksimāli kompakti:
1) sākās viss ar beigtu/pus-izjukušu kardāna muftu un lufti/sitieniem slēdzot robus - tā tika samainīta
2) ~ nedēļas laikā lufte parādās atkal - izrādās reduktora bukses.
3) visas bukses svaigas + izmantota iespēja beidzot uzstādīt LSD 3.15
4) Luftes atrisinājums nosacīts, bet ATKAL pasliktinoties simptomiem secināts, ka kardāna krusti nedaudz pabrīvi (pusasīs lufte minimāla un nav mainījusies visas epopejas garumā) - tad nu samainīts kardāns, jauns iekaramais gultnis un smuki satīrītas kardāna šlices (tās rievais, lai pareizi staigā :lol: ).
5) Ir nedaudz labāk, bet labi nav tāpat + vēl klāt nākusi vibrācija(stūri nekrata), kas vairāk līdzinās zemai dūkoņai, diapazonā ap 30-45 km/h un 85-105 km/h. Pārbaudītas visas bukses aizmugurē, reduktors, pusasis, kardāns utt. - viss ir svaigs un labs. Šobrīd klausoties tos sitienus liekas, ka nāk vairāk no kārbas puses (Getrags ar svaigu eļļu, slēdzas labi) + nekad nemainīts divmasnieks + 4 gadīgs SASCH sajūgs (2,5 gadi auto stāvējis). Liekas, ka izspiedējgultnis arī viegli iesīcas tukšgaitā. Sajūgs neslīd.

Secinājums: Šobrīd liekam likmes uz divmasnieku (kas izsvarojies) sadarbībā ar demferi (kas saguris) kā dēļ rodas vibrācija un sitieni. :pupi:

Idejas velkomētas, nesitiet ļoti :supeer:

Paaaaaaldies! :super:
Ar m20 neredzu nekādas problēmas ar komfortu, vnk asāk gāze uzdosies.
Braucu ar m20sparratu+m kurvis un disks, tas ta negrib izslidēt uz uzsakšanu bišk asāks.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

22 Okt 2014, 11:46

uzsac braukt ar otro, ja ir loti izteikta drebinashanaas un sitieni, visticamakais ka spararatam beigas, vari sataisit divmasnieku par vienmasnieku ja gribi kapeiku taupit
...
Profila bilde
Bude
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 27 Jan 2014, 16:06
Braucu ar: e36 323i Coupe

22 Okt 2014, 13:27

Armando rakstīja:uzsac braukt ar otro, ja ir loti izteikta drebinashanaas un sitieni, visticamakais ka spararatam beigas, vari sataisit divmasnieku par vienmasnieku ja gribi kapeiku taupit
Tieši šis aspekts mani mulsina, jo uzsākot ar otro nu nokratās viņš nedaudz, bet šķiet normas robežās un nekādu sitienu nav. Sitieni ir tieši slēdzot robus vai palaižot gāzi un atkal ieberot grīdā.

Negribas pa tukšo raut nost kārbu jeb kaut ko mēģināt labot ar "izslēgšanas" metodi mainot visu pēc kārtas :doh: ..īsāk sakot besī :lol:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

22 Okt 2014, 17:07

nu tad meklee lufti piedzinjas kjedee.
viss kas pec karbas, beidzot ar pusasim.
pie reizes parbaudi spilvenus, reduktora bukses un ari ramja bukses
...
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

22 Okt 2014, 17:43

Armando rakstīja:nu tad meklee lufti piedzinjas kjedee.
viss kas pec karbas, beidzot ar pusasim.
pie reizes parbaudi spilvenus, reduktora bukses un ari ramja bukses
Man tāda hu..ņa beidzās nomainot reduktoram bukses :hahaha:

Sent from kiegelis using Tapatalk.
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

22 Okt 2014, 17:58

Bude rakstīja:
Armando rakstīja:uzsac braukt ar otro, ja ir loti izteikta drebinashanaas un sitieni, visticamakais ka spararatam beigas, vari sataisit divmasnieku par vienmasnieku ja gribi kapeiku taupit
Tieši šis aspekts mani mulsina, jo uzsākot ar otro nu nokratās viņš nedaudz, bet šķiet normas robežās un nekādu sitienu nav. Sitieni ir tieši slēdzot robus vai palaižot gāzi un atkal ieberot grīdā.

Negribas pa tukšo raut nost kārbu jeb kaut ko mēģināt labot ar "izslēgšanas" metodi mainot visu pēc kārtas :doh: ..īsāk sakot besī :lol:
Tev takš daudzi lietotaji ir teikuši ka vaina ļoti iespejams ir reduktora buksēs, tā kā no sākuma pārbaudi tās!
Profila bilde
Bude
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 27 Jan 2014, 16:06
Braucu ar: e36 323i Coupe

22 Okt 2014, 21:37

ZzevsS liekas, ka mani jauc ar kādu citu lietotāju.. jebkurā gadījumā, kā minēts garajā penterī uzliku LSD un saliku jaunas bukses. Tilta bukses mainītas, kardāns un kardāna mufta mainīta, iekaramais gultnis arī. Visa piekare aizmugurē izskatīta un viss ir ok, servisā jau sen rausta plecus, tādēļ arī meklēju alternatīvu viedokli ;)

Tā kā paldies, apstiprinājāt aizdomas, ka uzreiz kārbu raut nost visdrīzāk nav jēgas.
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 

22 Okt 2014, 21:42

aizbrauc uz normālu servisu, divmasnieku pabeigušos ir ļoti viegli sajust :yes:
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

22 Okt 2014, 21:46

Armando rakstīja:uzsac braukt ar otro, ja ir loti izteikta drebinashanaas un sitieni, visticamakais ka spararatam beigas, vari sataisit divmasnieku par vienmasnieku ja gribi kapeiku taupit
man arī brīžiem ir šāda drebināšnās pec 5kg vienmasnieka uzlikšanas :hahaha:
Profila bilde
Bude
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 27 Jan 2014, 16:06
Braucu ar: e36 323i Coupe

23 Okt 2014, 09:19

HoodieBro rakstīja:aizbrauc uz normālu servisu, divmasnieku pabeigušos ir ļoti viegli sajust :yes:
..serviss gan ir normāls :lol: ,bet nu neatkarīgs viedoklis jau nekad nenāks par ļaunu, paldies! :rolleyes:
Profila bilde
dexter1
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 23 Apr 2012, 21:02
Braucu ar: E36+E46+E90
Atrašanās vieta: Jelgava - Rīga
Reputācija: 4
 

23 Okt 2014, 10:05

Bude rakstīja:
HoodieBro rakstīja:aizbrauc uz normālu servisu, divmasnieku pabeigušos ir ļoti viegli sajust :yes:
..serviss gan ir normāls :lol: ,bet nu neatkarīgs viedoklis jau nekad nenāks par ļaunu, paldies! :rolleyes:
paskaties vai pašā kārbā nav lufte, ieliec robā un pakustini kardānu- neliela lufte ir ok, bet ja tev ir 45 grādu lufte, tad tā lufte jās visus pārējos mezglus. ja tur ir normas robežās, tad maza kārbas lufte + reduktora lufte + pusasīm lufte = ar sitienu, kuru tu dzirdi.