Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 66
- chevron_right
Sakiet varbūt no e34 reduktora der iekšas e36 reduktoram?
der,bet atkariba kads reduktors ,palasi ir jau pārrunāta sitā tema
ai nav ko čakarēties,jāsametina un būs 100%
coupe 2.8
diezvai tā ir laba doma.
Tapec jau jautaju vajj deres visas kiškas mana e36 reduktora?
Es domaju pa 80 ls nopirkt e34 reduktoru ar bloķi kuram attieciba ir 2,65 un iznemt kiskas uz parmest mana e36 korpusa ,manam ir attieciba 2,56
Es domaju pa 80 ls nopirkt e34 reduktoru ar bloķi kuram attieciba ir 2,65 un iznemt kiskas uz parmest mana e36 korpusa ,manam ir attieciba 2,56
nu ja abi reduktori ir piem. leilajos korpusos ,tad deres.
Ja ,bet tiešam deres!!
paņemšu beigas neder!!!
Tas iekšas ir tiešam tadas pašas ka e36?
paņemšu beigas neder!!!
Tas iekšas ir tiešam tadas pašas ka e36?
ir ir, pašam ir no e34 525 attiecība
Tu pats viņu krmēji kopā?
Gaidu citu lietotaju viedokli!!!
tak te pat viens lietotājs piedāvāja bloķējošo elementu pa 50 vai 70 neatceros. laikam A!gars. panjem taadu un probleemu nebuus.
Ja bet tas blokejosais elements ir no 3,15 reduktora man ta attieciba ir 2,56
un es negribu ar 3,15 attiecibu!!
un es negribu ar 3,15 attiecibu!!
ka jau es ieprieks mineju, tad ir dakuja elementu veidu (ari pie vienadiem korpusiem), viss atkarigs no attiecibas, tiklidz mainas maza zobrata zobu skaits, uzreiz mainas ari elements (liela zobrata biezums/elementa atlejums kur pieskruvejas zobrats).
Liekot sev bloki no e34 biju izjaucis 2 e36 reduktorus, 4 e34 uz z3 bloki - rezultata 4 atskirigi elementi, easy sakombinet nevareja, nacas likt attiecibu no reduktora, kuram iznemu bloki (vareja vienigi virpot no zobrata 8mm, bet to es neriskeju darit). Tagad braucu ar 3.75, pie 100 ir apm 3.5k rpm, pie diviisha atmetejs.
Ta ka ja kads tev saka, ka galvenais ir tikai korpusu lielums un parejais viss der ka uzliets, tad bliez pa kajstarpi par dezinformaciju. ja negribi chakaru, tad mekle vai nu bloki ar to pasu attiecibu vai vel idealak uzreiz ar atbilstosu korpusu, kuru vienk uzskruvet.
Liekot sev bloki no e34 biju izjaucis 2 e36 reduktorus, 4 e34 uz z3 bloki - rezultata 4 atskirigi elementi, easy sakombinet nevareja, nacas likt attiecibu no reduktora, kuram iznemu bloki (vareja vienigi virpot no zobrata 8mm, bet to es neriskeju darit). Tagad braucu ar 3.75, pie 100 ir apm 3.5k rpm, pie diviisha atmetejs.
Ta ka ja kads tev saka, ka galvenais ir tikai korpusu lielums un parejais viss der ka uzliets, tad bliez pa kajstarpi par dezinformaciju. ja negribi chakaru, tad mekle vai nu bloki ar to pasu attiecibu vai vel idealak uzreiz ar atbilstosu korpusu, kuru vienk uzskruvet.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kas tev pa motoru ,karbu ,ka tev tadi abaroti ,man ar tadu attiecibu ir 3100 uz sotaku
m52b25, zf karba.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kādēļ tā? Paskaidro man dundukamklimpis rakstīja:diezvai tā ir laba doma.
coupe 2.8
pabrauc ar kadu kam ir sametinats reduktors ,parkojoties liekas ka izjuks un riepas dils atrak , bet ja tas nemaisa tad uz prieksu
Un asākos līkumos kārbu laužam ar 100% bloķi :)
5dienu vakariem būs pa pirmo
da nē tāpat laika gaitā labāk sameklēt normālu bloķi nekā metināt!
da nē tāpat laika gaitā labāk sameklēt normālu bloķi nekā metināt!
coupe 2.8
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 66
- chevron_right