sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- …
- 83
- chevron_right
Cilindrits maksa lidz 15 eur ja nemaldos un veel kadu dot 4 eljas iepakojumu paker. Reali tur samainit aizies kada pus stunda.green garage rakstīja:Ap 62-64 lapu daudzi rakstījuši par tieši šādu problēmu, bet neviens arī nav pateicis kas beigās par vainu bija.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Ir mēģināts un neslīd ir uzreiz cirtiens un raujas uz priekšu. E39 tak tāpat kā e36 sajūgam un bremzēm ir kopīgs bačoks?
Ja tieshi ta pate sistema. Vienam e36 bija problemas ar cilindru kas nak pie pedalja bet tur gan ir ko pacakareties lai apmainitu!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
M50 vienmasnieks + m30 disks + m57 kurvis, kāds tādam setupam vajadzīgs izspiedējgultnis un cilindrs? Var palikt stock?
Negribu samelot, bet viss man liekas paliek stock.kasp1js rakstīja:M50 vienmasnieks + m30 disks + m57 kurvis, kāds tādam setupam vajadzīgs izspiedējgultnis un cilindrs? Var palikt stock?
Jautājums par komplektu - m20 virpots uz 240 mm (8.5kg) + m52 sajūgs (bez demfera) un m52 kurvis + e21 izspiedējgultnis..
Cik braucams ir šis komplekts ikdienā, ja ik pa laikam grib iemest slīpi to auto, bet tai pat laikā ar auto brauks arī meitene (brauc labi, māk downshift)..? Un cik ļoti braucamāku šo visu padarītu m30 sajūgs (ar demferi)?
Paaaldies par viedokļiem!
Cik braucams ir šis komplekts ikdienā, ja ik pa laikam grib iemest slīpi to auto, bet tai pat laikā ar auto brauks arī meitene (brauc labi, māk downshift)..? Un cik ļoti braucamāku šo visu padarītu m30 sajūgs (ar demferi)?
Paaaldies par viedokļiem!
Sveiki biedri. Tātad neliela neskaidrība par sajūgu, vakar izpiežot sajūgu tas palika galā, saspaidot atnāca atpakaļ un pagaidām viss itkā strādā, bet pedālis tāds mīksts. Sajūgs neslid un robos var smuki salikt. Pie vainas varētu būt sajūga cilindrs salona pusē ?
Jā, es liktu uz izspiedējcilindru, man gan bija pilnigs psc kad viņš nobruka, nevarēju robā ielikt, bet pirms tam bija ta ka grīdā palika.GintsG_ rakstīja:Sveiki biedri. Tātad neliela neskaidrība par sajūgu, vakar izpiežot sajūgu tas palika galā, saspaidot atnāca atpakaļ un pagaidām viss itkā strādā, bet pedālis tāds mīksts. Sajūgs neslid un robos var smuki salikt. Pie vainas varētu būt sajūga cilindrs salona pusē ?
liec brauc, izbaudiBude rakstīja:Jautājums par komplektu - m20 virpots uz 240 mm (8.5kg) + m52 sajūgs (bez demfera) un m52 kurvis + e21 izspiedējgultnis..
Cik braucams ir šis komplekts ikdienā, ja ik pa laikam grib iemest slīpi to auto, bet tai pat laikā ar auto brauks arī meitene (brauc labi, māk downshift)..? Un cik ļoti braucamāku šo visu padarītu m30 sajūgs (ar demferi)?
Paaaldies par viedokļiem!
???kasp1js rakstīja:Kur aizvest nobalansēt spararatu?
Kā arī izmēriju jaunais setups ir par 15mm zemāks, tiešām varēs atstāt stock izspiedējcilindru?
šķiet gan, ka vajadzēja to e21 izspiedējgultni (laikam par 0,9cm augstāks)kasp1js rakstīja:???kasp1js rakstīja:Kur aizvest nobalansēt spararatu?
Kā arī izmēriju jaunais setups ir par 15mm zemāks, tiešām varēs atstāt stock izspiedējcilindru?
Ja E36 sajūgs ir smags (salīdzinoši smagāks, par manu 3.0dīzeli)bestbmw rakstīja:Sajugu justu ka saak slidet paprove uz kada nomalja celja riktigi atmest sajugu un dot pilnu pedali, uzreiz manisi ka slid. vainu pec izjutam vai pec tahometra.
+ sajūgs izslīd, ja redlainā met pa robiem
+ sajūgs nesmird!
+ mierīgi pārslēdzoties ir jūtams tāds neliels sitiens kārbā?
varētu būt, ka izspiedējgultnis? ņemt jaunu vai labu un lietotu?
mators m52b25
Ja smags pedālis tātad grozs ir jau vecs un nepilda savu funciju+ sadilis disks, maini sajuga komplektu un brauc tālāk
Paldies,normāls čalis rakstīja:
šķiet gan, ka vajadzēja to e21 izspiedējgultni (laikam par 0,9cm augstāks)
Atradu ka pie Plaza Baltic var nobalansēt spararatu, tas tā ja nu kādam arī bija aktuāls jautājums.
kāds varbūt var pateikt kur meklēt vainu - nobraucot nonstopā kādus 100 km vai pa rīgu piemēram pa korķiem pabraukājot - uzsākot un laižot vaļā sajūgu mašīna nenormāli raustās
Ja dubultais spararats tad tas, vai Ari elja tiem uz spararata virsmas, del beigta klokjenes blivslega
...
1.8 tds,sagriezts ta ka original sajugs netur,no ka likt?
Uzliec no m57 grozu ar 240mm spararatu
Spararats der plug&play? No 2.8?
Hz kas ar starteri, nemāku teikt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- …
- 83
- chevron_right