reduktora zobratu attiecibas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 29
- chevron_right
nu man stāb mazais kardāns! bet lielais reduktors! viss ir zaibis tikai to mufti starp karbu un kardanu ed nost nenormali!
problēma ir šlicēs, noteikti ka nekustas ir ieēdies vajag karoč raut nost kardānu un kartīgi iztīrī tik atzīmi ieliec kad ņem nost pēctam vajadzētu būt ja kasvari piezvanit mani.
es tak mainiju piekaramo gultni un kardanu jaucu ārā un visu tīriju! mNliekas ka tā mazā mufte neturslodzi vienkārši
Kursh zin no kaa var dabuut sho 3.46 attieciibu!?!?!?!?!?!?Armando rakstīja:mok cilveks ar 15niekiem ripina, bet pa teemui, ielit var no viskaukaa, glvanais lai zobrati sakrit. pats personigi braucu ar 3.46 videjaa korpusaa, bet galvanais tads preks e36 nemaz nenaakhe9600 rakstīja:pēc spido, vai gps?
3.73 ar zf kārbu pēc spido 190km/h
no isa 3.45 tuvu tam!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
parocies sijaa pasaa teemaa atpakal, kaads m bija atbildejismuz manu jautajumu, tik vairs neaceros kuram tad isti naaca , e30, vai e34Seeya rakstīja:Kursh zin no kaa var dabuut sho 3.46 attieciibu!?!?!?!?!?!?Armando rakstīja:mok cilveks ar 15niekiem ripina, bet pa teemui, ielit var no viskaukaa, glvanais lai zobrati sakrit. pats personigi braucu ar 3.46 videjaa korpusaa, bet galvanais tads preks e36 nemaz nenaakhe9600 rakstīja:pēc spido, vai gps?
3.73 ar zf kārbu pēc spido 190km/h
...
daff vajag tach prieksh lielaa korpusa!!!ega rakstīja:no isa 3.45 tuvu tam!
ar kādu attiecību bloķis būtu vislabākais ikdienas braukšanai + tādam kas mīl pa laikam paslidināties un tā lai patēriņš ar rpm būtu saprāta robežās ?
ideals butu 3.45/46 3.64 jau bik pa traku jazagjee pa strasi, 3.23 vel var, bet nu neko mazaku ja grib lai taa vieglak slid
...
tiem korpusa izmēriem liels,vidējs, mazs ir liela nozīme ?
vispar par kadu auto iet runa!? augstak mineto textu balstiju uz 325i, katram dzineja tilpumam ir savs ideals,
lielais (videjais) vai mazais protams tas ir svarigi
lielais (videjais) vai mazais protams tas ir svarigi
...
vienkārši tākā latvijā maz Minieku, tad visi pieņēmuši ka lielais ir 325 328, bet reāli lielais ir domāts Miniekam. vidējais 235 328, pārējiem mazie.V1Beta rakstīja:tiem korpusa izmēriem liels,vidējs, mazs ir liela nozīme ?
man 320 bez vanos
nu tavaa variantaa ir standarta b3.23 attieciba, nem 3.64 mazo blokji, buus tiesi taa kaa veelies!
nu vel vari nemt 3.45 mazo blokji
nu vel vari nemt 3.45 mazo blokji
...
Divlitrīgajam manuālim 3,45 nāk standartā, ja nekas nav mainīts.
Tagad uz mana touringa stāv 3.45 reduktors mazajā korpusā nu un viss kā jau 318i pienākas. Bet nu nepatīk, ka normālā šosejas režīmā motors visu laiku griežas virs trim tūkstošiem apgriezienu. Gribēju noskaidrot, vai kaut kāds 3.15 [vai līdzīgas attiecības] reduktors ir gājis mazajā korpusā? Kādam automātam vai kaut kam Vidējā korpusa reduktoru arī kaut kā nestāv likt virsū, tad arī pusasis jāmaina..
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Tev der 3.45 bloķis mazajā korpusā. Tāda pati attiecība ka tev ir jau virsu , vienkārši samaini ar savējo un priecājies.V1Beta rakstīja:man 320 bez vanos
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nav jāmainarvars rakstīja:Vidējā korpusa reduktoru arī kaut kā nestāv likt virsū, tad arī pusasis jāmaina..
Tu par to esi pārliecināts? Man kaut kā liekas, ka mazajiem reduktoriem iet savādāku izmēru pusasis nekā vidējam vai lielajam
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 29
- chevron_right