piekaramais gultnis & kardāns
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right
pasaki ka tu pats esi mainijis kardana gultni divreiz pec kartas pec neilga intervala vienai masinai?????
Kardāna gultni nē, bet kardānu cilājis nost esmu, esmu licis no 2 dažādiem kardāniem etc.
Es vispār nesaprotu, kāpēc par to strīdēties :) Tas tāpat, kā gultā ar meiču - var bez, bet var ar prezi, bet drošāk ir ar prezi tak Tā kā labāk atzīmējam točkas un saliekam kā bija atpakaļ
Es vispār nesaprotu, kāpēc par to strīdēties :) Tas tāpat, kā gultā ar meiču - var bez, bet var ar prezi, bet drošāk ir ar prezi tak Tā kā labāk atzīmējam točkas un saliekam kā bija atpakaļ
tu esi divreiz nemis nost un tew ir bijusas problemas ar iekaramo gultni loti biezi??? vienkarsi jautajums?dogMa rakstīja:takeshi.. Ja dari kārtīgi, tad dari pareizi, nevis "man tā nav bijis, tev arī nebūs".. Man arī saliekot kardānu kā pagadās, nekāda vibrācija nebija, bet kāpēc 2x ņemt nost kardānu un čakarēties? Labi, ja 2 reizes..
Tas visiem zināms un TĀ arī IR - kardāns ir nobalansēts un salikts precīzi. Ja ņem nost, tad atzīmē punktiņus, lai tāpat arī atpakaļ liktu.
Ar gultni man nekad nav bijušas problēmas, bet jaucis kardānu esmu vairākas reizes.
nu sk.dogMa rakstīja:Ar gultni man nekad nav bijušas problēmas, bet jaucis kardānu esmu vairākas reizes.
reku rakstīts,ka var būt disbalans un ka jāatzīmē kā stāvējis http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... earing.htm
hmm un vēl jautājums,varbūt varat kkāds kko ieteikt vai palīdzēt,sāku čekot un jaukt un atdūros pašā sākumā,nevaru normāli izpūtēju noņemt,noņemot pēdējo posmu nekam netiek klāt,a pie biksēm ir oriģinālās skrūves ar laikam seskantēm un tās nav manā spēkā amputēt un pārveidot,jo nav man tādu instrumentu un iespēju,kā arī neticu ka varēs tās original skrūves atskrūvēt!
hmm un vēl jautājums,varbūt varat kkāds kko ieteikt vai palīdzēt,sāku čekot un jaukt un atdūros pašā sākumā,nevaru normāli izpūtēju noņemt,noņemot pēdējo posmu nekam netiek klāt,a pie biksēm ir oriģinālās skrūves ar laikam seskantēm un tās nav manā spēkā amputēt un pārveidot,jo nav man tādu instrumentu un iespēju,kā arī neticu ka varēs tās original skrūves atskrūvēt!
coupe 2.8
nezinu es izputeju nometu tikai no gumijam nost un visu izdariju un zinu 100% ka 2,5motoram arii ta var izdariit! nevajag izputeju nost skruvet vieniigi ja nost tad ir vieglak bet ta pat arii var!
nu šodien pamēģināšu vēlreiz,bet nu es to zašitu,pat nevarēju normāli izvilkt,kad bij nomests no gumijām!
coupe 2.8
ari es kardanu nost esmu nemis vairakas reizes, un ari beigas citu uzlicis, un bez nekadam atzimem, un viss ir pat loti ok! jaa ir ta ka kardans ir iecentrets, bet tas centrejums ir vairak ir pasam kardanam, jo ka jau mes visi zinam trubam iekspuse ir iekseja suve un tas ir lai atsvertu to. bet protams labak kaski nemeklet un nemot nost ( ja liks to pasu atpakal) atzimet vietinas lai var salikt tiesi ta pat atpakal
...
likšu jau atpakaļ to pašu kardānu,man tik piekaramais gultnis jānomaina. tik tgd ir cita problēma,es nevaru dabūt izpūtēju nost no biksēm,būs jāstumj uz servisu vai arī kāds var pieteikties uz haltūru un noņemt man viņu!
coupe 2.8
tātad izjaucām,nomainījām piekaramo gultni viss bumbās,izbraucām testa apli,viss bumbās bet tomēr ir tā ka čalis kas tika pieaicināts uz izpūtēja noņemšanu un uzlikšanu vienā jaukā brīdī pieķērās pie kardāna un ar savām netīrajām rokām kkādā veidā noberza manis likto metku rezultātā salikts kopē metodam tika
da un šodien braucot uz darbu sapratu,ka tomēr nebūs labi nāksies atkal ķidāt,bet tā to negribas nav laika vispār šomēnes kko darīt ar to auto,vislaik jābrauc sanāk tā ka dodot motoram pilnā cukā apmēram pie 2 - 2,5 apgriezieniem noraujam normālu vibrāciju
līdz ar to rodas tāds jautājums,tam kārdānam tai vidusdaļā naf kkādas orģinālās metkas vai kkas tāds,pēc kā varētu salikt lai viss būtu bumbās
da un šodien braucot uz darbu sapratu,ka tomēr nebūs labi nāksies atkal ķidāt,bet tā to negribas nav laika vispār šomēnes kko darīt ar to auto,vislaik jābrauc sanāk tā ka dodot motoram pilnā cukā apmēram pie 2 - 2,5 apgriezieniem noraujam normālu vibrāciju
līdz ar to rodas tāds jautājums,tam kārdānam tai vidusdaļā naf kkādas orģinālās metkas vai kkas tāds,pēc kā varētu salikt lai viss būtu bumbās
coupe 2.8
Ir orig metkas - divi balti punkti.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
tātad,ja nu gadījumā kāds iegriežas šai topikā ar kādu neskaidru domu par šo visu pasākumu,kāda bij man pašā sākumā .
pats savām rokām visu izdarīju bez spec tooliem. nomainīju beigās visu kas maināms un varu teikt tik vienu ir vajadzīgs likt metkas uz kardāna,ja to jauc uz pusēm vaļā,un atpakaļ arī jāliek pēc metkām,savādāk purinās nepajokam pie 2k-2,5k apgriezieniem 2 ātrumā ar iespiestu pedāli grīdā! un agri vai vēlu izbeigs kādu no pārējām kardāna kompontēm vai sliktākā gadījumā izpurinās kārbu vai reduktoru!
pats savām rokām visu izdarīju bez spec tooliem. nomainīju beigās visu kas maināms un varu teikt tik vienu ir vajadzīgs likt metkas uz kardāna,ja to jauc uz pusēm vaļā,un atpakaļ arī jāliek pēc metkām,savādāk purinās nepajokam pie 2k-2,5k apgriezieniem 2 ātrumā ar iespiestu pedāli grīdā! un agri vai vēlu izbeigs kādu no pārējām kardāna kompontēm vai sliktākā gadījumā izpurinās kārbu vai reduktoru!
coupe 2.8
MAN IR PALIELA VIBRAACIJA KARDANAA..KARDAANU UZ PUSEEM NEESMU JAUCIS..TIK VIEN KAA MAINIIJU MOTORU NO 1.6 KEDINIEKA UN 1.8 ISU, KARDAANU NEEMU NOST PIE KAARBAS..beigu beigaas..liekot atpakalj kardaanu pie karbas,nacas vinu mazliet pa sliceem pastumt uz prieksu,bet uz puseem nekas netika jaukts..uz prieksu nacas pastumt tapec,ka skruuves bija par iisu lai saskruveetu kardaanu ar kaarbu..bet nez kapeec kardaans vibree.. ko varat teikt kas varetu but pie vainas??
un vai karajosais arii ir kka janocentree un tad japievelk?
un vai karajosais arii ir kka janocentree un tad japievelk?
Ir jānocentrē karājošais. Jābūt perpendikulāri virsmai (kuzavai).
nu cik saprotu vinjam ir jabuut taa aptuveni pa vidu gan mainot poziciju uz prieksu atpakal,gan pa labi,pa kreisi ja?
un domaa tas varetu buut pie vainas ga man kardaans vibree?
un domaa tas varetu buut pie vainas ga man kardaans vibree?
jaa tas varetu, palien apaksa un papeti, gar to karajosha gulna vietam kur skruvejas klat bindzai, un papeti vai sesh vecajas vietas vai nee. ja neko tur neesi sadarijis kops mainjas tas vajadzetu redzet
...
nu es sodien jau meginaaju vinju centreet,tas bija pirmais kas ienaaca prataa..meginaaju kadas 3 reizes visaados variantos..arii vecajas vietas ieliku..bet nu vibree maita tikuntaa..nevareetu buut ka,............
pienemsim..pie karbas vinjs skruveejas ar tris skruveem....
un vinjas ir ir kka japamaina? tois jaatskruvee un japagriez kardans par vienu skruuvi uz priexu un jasaskruvee? nezinu,maz ticams,bet mosk?
vnk. man jau zb. skruveeties,gribas kaadu normaalu sauli arii notiit
pienemsim..pie karbas vinjs skruveejas ar tris skruveem....
un vinjas ir ir kka japamaina? tois jaatskruvee un japagriez kardans par vienu skruuvi uz priexu un jasaskruvee? nezinu,maz ticams,bet mosk?
vnk. man jau zb. skruveeties,gribas kaadu normaalu sauli arii notiit
es a vēl pi... ar to piekaramo un kardānu,sit pa apakšu nepajokam,bet nu tgd vēl atlika tik kardāna muftu saņemties uzlikt un doma moš centrējošo buksi nomainīt.
par karājošiem gultņiem,es a pi*** viņu regulēt un centrēt,beigās cik netā atradu un tajā bentrly vai kā tur bij rakstīts ka vnk tupa jāpastumj līdz galam uz kārbas pusi,tā arī izdarīju,tipa nevibrēja vairs. Vēl kkur krievu forumos uzdūros tādam dīvainam centrēšanas paņēmienam,bet nesanāca izmēģināt,vajag pacēlāju un otru cilvēku tātad krievu tantes teicās,ka vajagot palaist vaļā tās divas skrūves,ar kurām piekaramais turās pie buņdžas,iesēdināt čomu pie pedāļiem,iedot viņam atslēgas un teikt lai dod pedālī,kamēr autiņš gaisā karājas,tad kardāns pats tur to piekaramo iemetot vietā kā vajag un ta kamēr tas tur pa pedāļiem dod,reska jāvelkot klāt piekaramais,bet nu tā lai pašam pirkstu nenorauj ar kardānu kas griežas kā traks,kad viss savilkts,bļauj čalim lai met mierā un netēlo gonšiku uz pacēlāja Ja gribi pamēģini,tik pēc tam pastāsti vai sanāca! par sekām neatbildu tik atstāstiju ko lasīju netā un principā tie urlāni bij sajūsmā par tādu metodi un visi kā viens bļāva ka esot laba Bet nu saku es vnk aiztūmu viņu uz priekšu uz kārbas pusi,bij kādu mēnesi
par karājošiem gultņiem,es a pi*** viņu regulēt un centrēt,beigās cik netā atradu un tajā bentrly vai kā tur bij rakstīts ka vnk tupa jāpastumj līdz galam uz kārbas pusi,tā arī izdarīju,tipa nevibrēja vairs. Vēl kkur krievu forumos uzdūros tādam dīvainam centrēšanas paņēmienam,bet nesanāca izmēģināt,vajag pacēlāju un otru cilvēku tātad krievu tantes teicās,ka vajagot palaist vaļā tās divas skrūves,ar kurām piekaramais turās pie buņdžas,iesēdināt čomu pie pedāļiem,iedot viņam atslēgas un teikt lai dod pedālī,kamēr autiņš gaisā karājas,tad kardāns pats tur to piekaramo iemetot vietā kā vajag un ta kamēr tas tur pa pedāļiem dod,reska jāvelkot klāt piekaramais,bet nu tā lai pašam pirkstu nenorauj ar kardānu kas griežas kā traks,kad viss savilkts,bļauj čalim lai met mierā un netēlo gonšiku uz pacēlāja Ja gribi pamēģini,tik pēc tam pastāsti vai sanāca! par sekām neatbildu tik atstāstiju ko lasīju netā un principā tie urlāni bij sajūsmā par tādu metodi un visi kā viens bļāva ka esot laba Bet nu saku es vnk aiztūmu viņu uz priekšu uz kārbas pusi,bij kādu mēnesi
coupe 2.8
vnk nogazos no benķa no smiekliem par urlanu metodi...
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right