Sitieni,pārslēdzot ātrumus.
Man ar kustas abi franči bet sitienu nav nekādu.edza26 rakstīja:Vai kāds nevarētu ieteikt pie kā vērsties, lai restaurētu reduktoru?
Sitieni parslēdzoties. Paņemot rokā pusasi un kustinot uz augšu uz leju... flancis reduktorā kustās līdz.. no kā arī rodas sitieni. LSD reduktors, kurš nesen pāršaibots. Žēl mainīt uz citu, jo ieguldīta nauda esošajā.
Sitieni parasti ir no tā ka, kustās bukses aizmugurējā tiltā. Vārdu sakot pusrāmis palecas, kad tiek straujāk izņemts no roba. Klasisks simptoms ir, kad taisot burnoutu rodas sajūta, ka aizmugure sāk lēkāt reizēm.
Reduktora bukses gan tā nedara, vismaz nav redzēts. Vienīgi, gadās ka nolauž skrūvi reduktora priekšējai buksei, tad gan!
Reduktors diezvai būs tas mezgls, kurš taisīs sitienus (iekšēji)
Reduktora bukses gan tā nedara, vismaz nav redzēts. Vienīgi, gadās ka nolauž skrūvi reduktora priekšējai buksei, tad gan!
Reduktors diezvai būs tas mezgls, kurš taisīs sitienus (iekšēji)
Nezinu vai īstais topiks, bet kas varētu būt pie vainas, kad uzsākot braukt, vai arī no vietas laižot vaļā sajūgu ir cirtiens aizmugurē kāds. Sākumā domāju ka pusasis vaļā, bet Tur viss ir tip top. sajūta ka kas ar reduktoru/kardānu.
Ceru uz kādu arsaucību, ieteikumu.
Ceru uz kādu arsaucību, ieteikumu.
Šādas lietas parasti pārbaudu uzbraucot uz bedres. Pielieku klučus ratiem priekšā un/vai norauju roceni. Un tad lai kāds “pašūpina” uz sajūgu, tikmēr skatos, kur brīvkustība.
Lieku uz reduktora buksi.
Lieku uz reduktora buksi.
Būs jāpačeko.
A varbūt kāds var ieteikt kādu vietu kur ir bedre Rīgā- mežciems, Jugla, Teika tuvumā ?
Reduktoram zobrati ? padilusi jeb kads noluzis un ir sitieni. Ta ar var but.
Tik pat labi var būt sliktākais scenārijs - tilta vietas izlūzušas...
Atpakaļ gaita nav nekas, tikai uz priekšu, un sajūtas ka tiešām kā reduktora bukse, jo ja būtu tilts tad domāju ka stāvot uz vietas un leni laižot sajugu nebūtu tas sitiens.
Bet nu jādodas būs čekot kas pa vainu Tur ir.
Butu sitiens tapatas. Un atpakalgaita var nebut tatel la tiltam pretejs spriegojiens sanak braucot atpakalgaita.
Parasti izluzt 1 vieta, ja neveicas tad pa diognali.
Parasti izluzt 1 vieta, ja neveicas tad pa diognali.
Beigās izskatās ka tā ir Reduktora bukse pie kardana un attiecīgi reduktors cilajas.
Tā kā paldies par atsaucību!
Tieši par to es runāju.
Ja maini, iesaku uzreiz likt poly. Redz kur ADParts vinu var nopirkt. Divas dažādas cietības.
https://adparts.eu/lv/auto/suspension/b ... 1750b.html
https://adparts.eu/lv/auto/suspension/b ... 1750a.html
Jo Parastā gumijas OEM bukse maksā 26€, nu IC ar atlaidi tos pašus 14€, cik poly.
Ja maini, iesaku uzreiz likt poly. Redz kur ADParts vinu var nopirkt. Divas dažādas cietības.
https://adparts.eu/lv/auto/suspension/b ... 1750b.html
https://adparts.eu/lv/auto/suspension/b ... 1750a.html
Jo Parastā gumijas OEM bukse maksā 26€, nu IC ar atlaidi tos pašus 14€, cik poly.
Sveiki kungi, lai netaisītu jaunu topiku, likšu iekšā tepat, jo kaite līdzīga.
Tika nopirks winterbīters E36 tourgins 2.5tds ar 5gang.
Simptomi:
Ap 1.5k RPM, kruizējot, auto kratās. (Kratās - takā vilktu piekabi cietajā sakabē, uz priekšu-atpakaļ rausteklis) Respektīvi, ceturtajā uz 60 kratās, ieliekot pietkajā, nē. Piektajā no 70 ~ 85 uzkratās, tālāk nē.
Berot grīdā, krateklis pazūd, bet dažkārt, berot grīdā, novērojama vibrācija.
Skaidrs, ka problēma meklējama kardāna/reduktora reģionā, bet nav saprotams, kur. Bija beigta pusass ar mega lufti, tā tika samainīta, tagad luftes vairs nav. (Paceltam auto griežot kardānu brīvkustības īsti nav)
Dažkārt arī novērojami sitieni pārslēdzot robus.
Samainīts:
Motora paduškas (bija norautas)
Kārbas paduškas (pizda abām)
Kardāna mufta (gumijas ļerpata starp kārbu un kardānu)
Karājošais dzīvs.
Krustiņš dzīvs, bet ir jauns, vēl nav samainīts (bet diezvai?)
Reduktoram bukses dzīvas, nesaplaisājušas. (Ir iepirktas poly, to nākošajā piegājienā)
Aizmugurējam tiltam visas bukses dzīvas, tika samainītas peldošās, tās bija beigtas.
Pēc darbu veikšanas, kaite nedaudz samazinājās, bija diezgan minimāli, bet nu jau, pēc vairākiem roku taisnošanas etapiem, kaite ir atpakaļ pilnā sparā. Nevaru saprast, kurā virzienā skatīties? Sajūta, ka tieši ap 1.5k apgriezieniem tur viss paliek vaļīgs, gāzējot on/off veidā, šķietami viss pārvads ļerkatojas.
Tilts vietā, nav nopuvis
Riepas jaunas, diski ar dievu uz pusēm, bet nobalansēti. (Bija vēlvieni diski ar "ziemas riepām", tie bija taisni, bet problēma tāda pati)
Ir aizdomas par beigtu reduktoru, bet tam jau vajadzētu būt arī citiem simptomiem?
Jebkāds padoms noderēs
Tika nopirks winterbīters E36 tourgins 2.5tds ar 5gang.
Simptomi:
Ap 1.5k RPM, kruizējot, auto kratās. (Kratās - takā vilktu piekabi cietajā sakabē, uz priekšu-atpakaļ rausteklis) Respektīvi, ceturtajā uz 60 kratās, ieliekot pietkajā, nē. Piektajā no 70 ~ 85 uzkratās, tālāk nē.
Berot grīdā, krateklis pazūd, bet dažkārt, berot grīdā, novērojama vibrācija.
Skaidrs, ka problēma meklējama kardāna/reduktora reģionā, bet nav saprotams, kur. Bija beigta pusass ar mega lufti, tā tika samainīta, tagad luftes vairs nav. (Paceltam auto griežot kardānu brīvkustības īsti nav)
Dažkārt arī novērojami sitieni pārslēdzot robus.
Samainīts:
Motora paduškas (bija norautas)
Kārbas paduškas (pizda abām)
Kardāna mufta (gumijas ļerpata starp kārbu un kardānu)
Karājošais dzīvs.
Krustiņš dzīvs, bet ir jauns, vēl nav samainīts (bet diezvai?)
Reduktoram bukses dzīvas, nesaplaisājušas. (Ir iepirktas poly, to nākošajā piegājienā)
Aizmugurējam tiltam visas bukses dzīvas, tika samainītas peldošās, tās bija beigtas.
Pēc darbu veikšanas, kaite nedaudz samazinājās, bija diezgan minimāli, bet nu jau, pēc vairākiem roku taisnošanas etapiem, kaite ir atpakaļ pilnā sparā. Nevaru saprast, kurā virzienā skatīties? Sajūta, ka tieši ap 1.5k apgriezieniem tur viss paliek vaļīgs, gāzējot on/off veidā, šķietami viss pārvads ļerkatojas.
Tilts vietā, nav nopuvis
Riepas jaunas, diski ar dievu uz pusēm, bet nobalansēti. (Bija vēlvieni diski ar "ziemas riepām", tie bija taisni, bet problēma tāda pati)
Ir aizdomas par beigtu reduktoru, bet tam jau vajadzētu būt arī citiem simptomiem?
Jebkāds padoms noderēs
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Varbūt kardana abas daļas izbalansētas.
Ja kardāns līks, vai nevajadzētu vibrēt, nevis kratīties? Un vai nevibrētu visu laiku, nevis tikai pie noteiktiem apstākļiem?
Aizmirsu piebilst, ka tad, kad iestājas rausteklis, ir dzirdami takā klaudzieni, tieši ap reduktora reģionu. Pēc sajūtām liekas, ka kardāns staigā uz priekšu-atpakaļ. Saprotu, ka zīlēšana vien ir, bet varbūt kāds ir saskāries ar tādu lietu.
Aizmirsu piebilst, ka tad, kad iestājas rausteklis, ir dzirdami takā klaudzieni, tieši ap reduktora reģionu. Pēc sajūtām liekas, ka kardāns staigā uz priekšu-atpakaļ. Saprotu, ka zīlēšana vien ir, bet varbūt kāds ir saskāries ar tādu lietu.
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD