Sajūga problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
Kam negadās
Kad man bija E30 bet darbā jauns Opelis un KIA, tad katru reizi nomainot auto bij jocīgi..
Bija arī audi 80 85. gada, nu tam bija mega ciets sajugs, pēc braukšanas ar to normāli ne ar vienu nevarēja uzsākt
Ņemot vērā tavu pieredzi ar manuālo kārbu viss i štokos..majas trenažieri vajag kreiso kāju patrennēt pirms gulēšanas..
Kad man bija E30 bet darbā jauns Opelis un KIA, tad katru reizi nomainot auto bij jocīgi..
Bija arī audi 80 85. gada, nu tam bija mega ciets sajugs, pēc braukšanas ar to normāli ne ar vienu nevarēja uzsākt
Ņemot vērā tavu pieredzi ar manuālo kārbu viss i štokos..majas trenažieri vajag kreiso kāju patrennēt pirms gulēšanas..
Problēma ar sajūgu.
No rītiem nevar izņemt no jebkura ātruma normāli.
Tas pats arī atstāj pret kalniņu, noslāpē dzinēju, atļauj nospriegoties, izpied sajūgu un ar nelielu piepūli jāņem ārā.
Ripot nekas nesāk, kad nospiež sajūgu.
Citreiz pagrūti ielikt pirmajā robā, nedaudz palaižot vaļa sajūgu, uzreiz ieliekas. bet tas reti.
Bija aizdoma, ka izpiedējcilindīts, jo tam gals suloja, protams iekšā daudz melnas suslas, gan arī sistēmā bija sadzīta nedaudz susla.
Nomainīju, atgaisoju, labāk palika. cauri izlaizta gandrīz pudule.
nākamajā nedēļā atgaisoju vēlreiz. brīnijos ka neiznāca tīrs šķidrums ārā, bet tāpat nedaudz tumšāks. izlaudu vēl pus puduli cauri.
Nekādi burbuļi nenāk. Arī gaisojot sākot burbuļi nenāca. pēc otrās reizes gaisošanas palika vēl labāk.
Nobraucot daudz km, var pret kalnu noslāpējot izņemt normāli.
Jo vairāk uzsilst jo sajūgs paliek mīkstāks.
Nedaudz arī kautkas 4īkst, kad pašās beigās spied pedāli. laikam kurvja atsperes.
Arī izspiedēj gulntis nav pirmā svaiguma, jo vasarā šad tad pagaudoja.
bet tā sajūgs laikam 1,5 gadi vecss. nekas neliecina, ka slīdētu.
Ir kādam idejas? negribās mainīt visu pēc kārtas..
No rītiem nevar izņemt no jebkura ātruma normāli.
Tas pats arī atstāj pret kalniņu, noslāpē dzinēju, atļauj nospriegoties, izpied sajūgu un ar nelielu piepūli jāņem ārā.
Ripot nekas nesāk, kad nospiež sajūgu.
Citreiz pagrūti ielikt pirmajā robā, nedaudz palaižot vaļa sajūgu, uzreiz ieliekas. bet tas reti.
Bija aizdoma, ka izpiedējcilindīts, jo tam gals suloja, protams iekšā daudz melnas suslas, gan arī sistēmā bija sadzīta nedaudz susla.
Nomainīju, atgaisoju, labāk palika. cauri izlaizta gandrīz pudule.
nākamajā nedēļā atgaisoju vēlreiz. brīnijos ka neiznāca tīrs šķidrums ārā, bet tāpat nedaudz tumšāks. izlaudu vēl pus puduli cauri.
Nekādi burbuļi nenāk. Arī gaisojot sākot burbuļi nenāca. pēc otrās reizes gaisošanas palika vēl labāk.
Nobraucot daudz km, var pret kalnu noslāpējot izņemt normāli.
Jo vairāk uzsilst jo sajūgs paliek mīkstāks.
Nedaudz arī kautkas 4īkst, kad pašās beigās spied pedāli. laikam kurvja atsperes.
Arī izspiedēj gulntis nav pirmā svaiguma, jo vasarā šad tad pagaudoja.
bet tā sajūgs laikam 1,5 gadi vecss. nekas neliecina, ka slīdētu.
Ir kādam idejas? negribās mainīt visu pēc kārtas..
Visticamāk, ka sajūga darba cilindrs, pamēģini izskrūvēt un paskatīties vai netek vai arī vaina jāmeklē galvenajā cilindrā vai vēl kur citur!! Ja nesanāk tad PM, būs jābrauc ciemos!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Darba cilindrs jauns. Cik sapratu, labāk palika, bet problēma tāpat pastāv.
jip tas jauns, tagad vismaz vienmēr var ielitk pirmajā robā normāli, bet no rīta tāpat envar izņemt, mēģināshu palūrēt vai galvenais nesulo.
Nevarētu būt izstaipījusies vieta kārbas dakšā, kur cilindrītis spiež? Noņem kārbas cilindrīti un papēti.
cik atceros bija taisns, kad liku kārbu virsū.
tur jau tā lieta ka,ja entos km norbauc iem 150, tad pret kalnu var vieglāk izņemt :) bet jāpārbauda.
tur jau tā lieta ka,ja entos km norbauc iem 150, tad pret kalnu var vieglāk izņemt :) bet jāpārbauda.
bez variantiem tur izstiept kaukto! tur tas klokis ta izliekts ka tas cilindrits gribedams nevaretu izstiept to bleki!marux rakstīja:Nevarētu būt izstaipījusies vieta kārbas dakšā, kur cilindrītis spiež? Noņem kārbas cilindrīti un papēti.
...
Izstiepties diez vai, bet nodilt gan.
Pardon, neprecīzi izteicos. Nevis izstaipījusies, bet izdilusi (ka jau dogMa teica). Pietiekami ir redzētas sadilušas šīs vietas, bet ne uz E36... Bet nu var gadīties visādi...Armando rakstīja:bez variantiem tur izstiept kaukto! tur tas klokis ta izliekts ka tas cilindrits gribedams nevaretu izstiept to bleki!marux rakstīja:Nevarētu būt izstaipījusies vieta kārbas dakšā, kur cilindrītis spiež? Noņem kārbas cilindrīti un papēti.
Ir redzēts arī uz E36 :)
par nodilsanu piekriitumarux rakstīja:Pardon, neprecīzi izteicos. Nevis izstaipījusies, bet izdilusi (ka jau dogMa teica). Pietiekami ir redzētas sadilušas šīs vietas, bet ne uz E36... Bet nu var gadīties visādi...Armando rakstīja:bez variantiem tur izstiept kaukto! tur tas klokis ta izliekts ka tas cilindrits gribedams nevaretu izstiept to bleki!marux rakstīja:Nevarētu būt izstaipījusies vieta kārbas dakšā, kur cilindrītis spiež? Noņem kārbas cilindrīti un papēti.
...
Tad nu galvenais cilindrīts izskatās šāds. protams sulo nedaudz. uz paša gala ar tāda susla ar putekļiem sakrājusies.
Šādi sulojošs var ļoti ietekmēt?
Šādi sulojošs var ļoti ietekmēt?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
piepacel uzmaniigi to gumiju uz pasha cilindra, ta lai visu var redzeet un paspaidi pedali, ja tiec klat! ja sulo spaidot, tad labak mani to cilindru, vinam vispar pec butibas nevajag sulot!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
nu nav jau ko tur mocīt. tas skaidrs, ka jābūt sausam. Ganjau ka jāmaina nost :)
izrādījās ka tas ko redz bildē bija eļļa ko pūtu lai ne4īkstētu pedālis. zem gumijas bija tikai minimāli mitrs.
Bet nu māris uzdāvināja vienu citu galveno cilindrīti- nomainot palika krietni labāk. bet ar pirmo reizi pirmajā un otrajā robā kādreiz nevar ielikt, kamēr auksts, tagad kad silts- sleedzas robos ljoti labi.
kārbā eļļa mainīta uz atf 2 motul.
Bet jums arī ir tā ka šitajā austumā no rīta atlaižot pedāli šis nevis atlec atpakaļ bet lēnāk nāk atpakāļ.
Ievēroju arī ka bremzes paliek nospiestas uz 2 sekundēm, kaut arī pedāli esmu jau atlaidis.
bremzēm 1g vecs šķidrums, bet sajūgam jauns. tā jābūt vai tiešām tankos viņš tāds pasūdīgs..
Bet nu māris uzdāvināja vienu citu galveno cilindrīti- nomainot palika krietni labāk. bet ar pirmo reizi pirmajā un otrajā robā kādreiz nevar ielikt, kamēr auksts, tagad kad silts- sleedzas robos ljoti labi.
kārbā eļļa mainīta uz atf 2 motul.
Bet jums arī ir tā ka šitajā austumā no rīta atlaižot pedāli šis nevis atlec atpakaļ bet lēnāk nāk atpakāļ.
Ievēroju arī ka bremzes paliek nospiestas uz 2 sekundēm, kaut arī pedāli esmu jau atlaidis.
bremzēm 1g vecs šķidrums, bet sajūgam jauns. tā jābūt vai tiešām tankos viņš tāds pasūdīgs..
Pagājušo ziemu man nebija neviens no Tevis minētajiem simptomiem. Vienīgi sliktas un biezas (neīstās) eļļas dēļ aukstā laikā grūtāk likās ātrumos, viss pārējais - kā parasti bija čiki piki.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right