Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 66
- chevron_right
Nezinu kādā sakarā, bet nomainot aizmugurējās riepas no drātēm uz +- braucamu vasareni, bloķis mistiskā veidā sāka strādāt.. secinājums.. manam kompotam ir raksturs
starpcitu.. kamēr bija viens rats gaisā un neitrālajā, pamēģināju pagriezt ratu.. vajadzēja abas rokas, bet ne visu spēku.. tagad pastāsti ko tas nozīmē..
starpcitu.. kamēr bija viens rats gaisā un neitrālajā, pamēģināju pagriezt ratu.. vajadzēja abas rokas, bet ne visu spēku.. tagad pastāsti ko tas nozīmē..
tas nozīmē ka viss ir normāli, man ar vajag ar abmām rokām ar piepūli girezt, tad kad shaiba bija sapliisusi vareeju ar vienu ar vienu pagriezt. es domāju ka ljoti nodilushas shaibas varētu ar vienu roku pagriezt.
pamēģinat jaunas šaibas ar abām rokām pagriest.
Visi tie reduktori ir 10-15 gadus veci, jau sen ar sadilušām šaibām, nav tur par ko priecāties, ja grib braukt kā lielkungs, tad jārēķinās ar šaibu nomaiņu.
Visi tie reduktori ir 10-15 gadus veci, jau sen ar sadilušām šaibām, nav tur par ko priecāties, ja grib braukt kā lielkungs, tad jārēķinās ar šaibu nomaiņu.
nju kam tad jāmēģina? man ir jaunas, nu tā pagrūti ar divām pagriezt, nedaudz pašam lenķis jaieņem lai pagrieztu..
tāpēc jau teicu lai nofilmē, sāvādāk jau pateikt nevar :)
tāpēc jau teicu lai nofilmē, sāvādāk jau pateikt nevar :)
Šaibas tiks mainītas tad kad izbeigsies
bet kādā sakarā ar plikām riepām grūtāk viņam bloķēties? vienkārši sakritība?
bet kādā sakarā ar plikām riepām grūtāk viņam bloķēties? vienkārši sakritība?
nezinu kas tev tur, bet bija visam jābloķējas. piem vienu uz sniega otru uz asvalta, spied un jūtu kā sabloķējas. tākā nez vai tur riepās starpība.
Es vēl aiz vien nevaru nomierināties par to bloķi!Agris rakstīja:nofilmē ar cik pirsktiem vari pagriezt ratu, vai tikai ar roku, vai ar divaam rokaam, kad viens ritens ir gaisā. aptuveni noteiksim cik beigtas :D
shaibas paardod 6500 lietotaajs- nav leeti- ap 60++ ls.
Savu 3.45 mazajā korpusā es varu nošaibot pa tādām naudiņām? +/-70Ls
Un kāda būs atšķirība starp iegādātu reduktoru ar bloķējošo elementu un šaibotu reduktor?
tas saibas jau nak blokejosa elementa ,parastajam elementam nau saibas.
sanāk, ka man nav jāsēž ss.lv katru dienu un jāgaida kāds bloķis ar 3.45 atiecību?
Varu vienkārši iegādāties šaibas un savu vienriteni uztaisīt par bloķi?
Varu vienkārši iegādāties šaibas un savu vienriteni uztaisīt par bloķi?
jāgaida, savādāk nevar!
Palasi tepat 7.lpp! Nevar nebloķi pārtaisīt pa bloķi. Tā ka sēdi un vaktē vien! Kāds tev tur vispār motors bija? Tev maz jēga no tā bloķa būs? Tas jau nav rAudi quattro ar kuru pa dubļiem un smiltīm raksies vai kalnā brauksi. Ar pakaļpiedziņu tā pat neku tālu netiksi.zeltinsh rakstīja:sanāk, ka man nav jāsēž ss.lv katru dienu un jāgaida kāds bloķis ar 3.45 atiecību?
Varu vienkārši iegādāties šaibas un savu vienriteni uztaisīt par bloķi?
man ir pis. zirneklis jau uzlikts vēl šis tas jāuzlabo un būs ok. neplānoju pa sausu asfaltu krāmēt šķērsām, tik sagaidīt tādu miklāku!
jau tagad ar 225/45 r17 uz sausa labi pacenšoties var šo to panākt!
jau tagad ar 225/45 r17 uz sausa labi pacenšoties var šo to panākt!
Iegriest vienu ripuli ir viens, bet lai iegriestu normāli abus... Pats zini ka ar quattro huj dabūsi nospolēt pat ar 180zs Bet nu tas tā. Katrs dara ko girb. Katrā ziņā, ja gribi tiešām kvalitātīvi tev jāsameklē ne tikai bloķis, bet jāsašaibo ar būs pa jaunu (jāatjauno bloķējošais elements). Un tas nozīmē, ka zem 200Ls nepalīdīsi.
protams, ka nebūs tāda jautrība, kā ar 2.5 vai 2.8. Bet ir ļoti daudzi redzēti ar IS, kuriem sanāk paākstīšanās. Bloķis man ir tiešām nesteidzīga lieta. Jā, quattro ir pavisam cita māksla. spolēt taisni pat ar 220hp īsti uz sausa asvalta neviens nevarēs. Nu tas ir ar kaut cik jēdzīgām riepām. bet pa slapju es ar C5/A6/2.5tdi V6, kuram ir tikai 150hp varēju frežēt. Viss atkarīgs, no blīvējuma starp stūri un sēdekli! Protams arī bez bloķa var slīpēt ar IS, bet nav man tāds skils ar RWD un pāris dienās viņš arī nerodās.
no pieredzes- ar IS pa slapju mierigi var kramet, protams, tiaki ar 2. atrumu
nav pieredzes- ko skatities perkot blokji
ir pieejams mazaja korpusaa, saka ka ar rokaam nevarot izgriezt(nevajag nonjemt vaaku un apskatities vai vnk nav svarka reising?) kas veel bez pusasu luftes? magjiska plaksnite ar S burtinju nav virsuu..
nav pieredzes- ko skatities perkot blokji
ir pieejams mazaja korpusaa, saka ka ar rokaam nevarot izgriezt(nevajag nonjemt vaaku un apskatities vai vnk nav svarka reising?) kas veel bez pusasu luftes? magjiska plaksnite ar S burtinju nav virsuu..
buutu palasījis topiku tad sparastu! apnīk jau atkārtot X reizes.
Izrauj flanci ārā un redzēsi iekša krustu vai taisnu svītru.
vēl škiet ja katrā pusē iesrkuvē pa 2 skruvēm tad ar kādu lielāku atslēgu varētu mēģināt izgriezt.
shaads krustinsh ja ir blokjis pa caurumu redzeesi,
un shaads ja nav blokja
Izrauj flanci ārā un redzēsi iekša krustu vai taisnu svītru.
vēl škiet ja katrā pusē iesrkuvē pa 2 skruvēm tad ar kādu lielāku atslēgu varētu mēģināt izgriezt.
shaads krustinsh ja ir blokjis pa caurumu redzeesi,
un shaads ja nav blokja
apgaismojiet mani ludzu, kads minus ir metinatam blokim?
dzirdejis esmu ka vinhi atri "izgerbjas" ka isti ir?
vnk ir piedavajuma letas klases auto ar metinatu bloki un 2.5vanos motoru
itka nesen tik sametinats, nekas tur novirpojies vel nebus
dzirdejis esmu ka vinhi atri "izgerbjas" ka isti ir?
vnk ir piedavajuma letas klases auto ar metinatu bloki un 2.5vanos motoru
itka nesen tik sametinats, nekas tur novirpojies vel nebus
metinatais blokjis ir vienkarsi parasts reduktors, neblokjis sametinats kopaa taa ka abi ritenji vislaik griezas ar vienadu atrumu, neatkarigi ne no kaa. ielas brauksanai ir galigaa pakaljaa
...
es saprotu ka parastais reduktors sametinats, bet es vaicaju kadi minusi vinham bus - pastasti sikak tieshi kapec pakalja bus ielas braukshana?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 66
- chevron_right