Spararati
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 24
- chevron_right
tu kā sparīgo speciālists vari atbildēt man.
bija man ''smagais m20 sparīgais''. kkadi 8.kkas kg. novirpoju no aizmugures 6mm, lai pret bloku nemetās, sanaca ja nemaldos ap 7.6 vai 7.7 kg. pec izjūtām ir zbis, cik nu pagaidām iztestēju, trasē licis neesmu. pēc tavām domam uz m52 nav par vieglu? jo kautkas man nesen sastāstija ka trasē parāk viegls arī esot garām.
un otrs, m20 saķeres virsma ir +- pusmiliimetru augstāk kā kurvja sēža. man pēc virsmas atjaunošanas, tas paaugstinājums palika vel mazāks. tas nekaitēs un nesāks slīdēt sajūgs? sajūgs un kurvis jauns sachs.
ar m52 tur startā ir garām, vēl jo vairāk, ja tas ir kkāds 2.8
Ø228mm diam pret Ø240mm diam. starpība ir liela. Gan piespiedējspēka ziņā, gan izturības ziņā.
Gan arī tas, ka motoru nevari vairs nobloķēt TDC pozīcijā.
Trasei kkādai šosejai tev viņš vēl būs ok, ja gribēsi braukt sāniski, tad gan sāksi izjust inerces trūkumu, it īpaši kad trasē būs jāslēdzās no 2ā uz 3o ātrumu.
Tie augstumu attālumi ir būtiski, jo no tā mainās kurva piespiedējspēka pareizā vieta, dotajā brīdī, tas attālums ir mazāks, disks padilis - kurvis var strādāt vai nu tajā vietā kur ir lielākais spēks, jeb jau arī nobīdījies kur spēks viņam paliek mazāks.
Ø228mm diam pret Ø240mm diam. starpība ir liela. Gan piespiedējspēka ziņā, gan izturības ziņā.
Gan arī tas, ka motoru nevari vairs nobloķēt TDC pozīcijā.
Trasei kkādai šosejai tev viņš vēl būs ok, ja gribēsi braukt sāniski, tad gan sāksi izjust inerces trūkumu, it īpaši kad trasē būs jāslēdzās no 2ā uz 3o ātrumu.
Tie augstumu attālumi ir būtiski, jo no tā mainās kurva piespiedējspēka pareizā vieta, dotajā brīdī, tas attālums ir mazāks, disks padilis - kurvis var strādāt vai nu tajā vietā kur ir lielākais spēks, jeb jau arī nobīdījies kur spēks viņam paliek mazāks.
karoč ir tēma.
palasiju ,ka atvieglināts sparats dod uzrāvienu .(es mīlu uzrāvienu)
jautājums.
jāmeklē atvieglinātais spararats vai var novirpot esošo?
man ir rezerves spararats ,domāju varbūt var paeksperimentēt.
M42b18
esošajam spararatam svars ir 9kg.
PALDIES
palasiju ,ka atvieglināts sparats dod uzrāvienu .(es mīlu uzrāvienu)
jautājums.
jāmeklē atvieglinātais spararats vai var novirpot esošo?
man ir rezerves spararats ,domāju varbūt var paeksperimentēt.
M42b18
esošajam spararatam svars ir 9kg.
PALDIES
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Radās domstarpības par spararatiem,kas der... neder, un labāk vai sliktāk..
M50B20TU
M50B20TU
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Reinis159 - 02 Sep 2015, 18:01, kopā labots 1 reizi.
BMW - Best Motorsport Weapon
M42 nāk divmasnieks. Divmasniekus nevirpo. Meklē M43 vai M20 vai M50 vienmasas spararatu.Maa rakstīja:karoč ir tēma.
palasiju ,ka atvieglināts sparats dod uzrāvienu .(es mīlu uzrāvienu)
jautājums.
jāmeklē atvieglinātais spararats vai var novirpot esošo?
man ir rezerves spararats ,domāju varbūt var paeksperimentēt.
M42b18
esošajam spararatam svars ir 9kg.
PALDIES
Rēķinies, ka var nākties iepirkt arī sajūga komplektu, kā arī pārlikt spararata robu riņķi (10 min jautājums), lai starteris nebūtu jāmaina. M42 un M43 robi gan laikam bija vienādi. M20 ir citādāks, par M50 nezinu.
Reinis, augšējais izskatās pēc M43 vienmasas spararata. Apakšējais ir divmasnieks (izmet viņu).
Augšējo aizved pie virpotāja, lai noņem skaidu no sajūga saķeres virsmas, un apskaties vispār, vai nav galīgi zils. Es, protams, par vienmasniekiem, tos var atvieglināt. Tikai sajūga komplekts jāpērk priekš attiecīgā spararata. Sajūga diskam, kurš paredzēts vienmasas spararatam ir sajūgs ar atsperēm. Divmasniekam šo f-iju pilda pats spararats, un sajūga disks ir bez atsperēm. Var jau, protams, likt uz vienmasnieka sajūgu bez atsperēm, bet tad jāmācās braukt no jauna Lielāka slodze uz ritošo daļu, netiek apslāpētas vibrācijas utt.
Ja nu es kaut ko muldu, palabojiet.
Reinis159 rakstīja:Radās domstarpības par spararatiem,kas der... neder, un labāk vai sliktāk..
M50B20TU
BMW - Best Motorsport Weapon
Reinis159 rakstīja:Radās domstarpības par spararatiem,kas der... neder, un labāk vai sliktāk..
M50B20TU
Norek rakstīja: Reinis, augšējais izskatās pēc M43 vienmasas spararata. Apakšējais ir divmasnieks (izmet viņu).
Augšējo aizved pie virpotāja, lai noņem skaidu no sajūga saķeres virsmas, un apskaties vispār, vai nav galīgi zils. Es, protams, par vienmasniekiem, tos var atvieglināt. Tikai sajūga komplekts jāpērk priekš attiecīgā spararata. Sajūga diskam, kurš paredzēts vienmasas spararatam ir sajūgs ar atsperēm. Divmasniekam šo f-iju pilda pats spararats, un sajūga disks ir bez atsperēm. Var jau, protams, likt uz vienmasnieka sajūgu bez atsperēm, bet tad jāmācās braukt no jauna Lielāka slodze uz ritošo daļu, netiek apslāpētas vibrācijas utt.
Ja nu es kaut ko muldu, palabojiet.
Beautiful Mechanical Wonder
Sveiki!
Atvainojos jau iepriekš, gan jau izrunāts ir. Pārlasīju visu tēmu, tā līdz galam nesapratu, laikam.
Vēlos pāriet no dubultmasas spararata (m52tub28) uz vienmasas spararatu. Meklēju vienkāršāko veidu kā to izdarīt.
Cik saprotu ir iespēja ņemt M50b20 sajūga komplektu, bet tam ir mazāka darba virsma. Cik lasīju, ir iespēja to izvirpot. Bet kas tādā gadījumā notiek ar pašu sajūgu un kurvi? Vai tie ir jāpiemeklē? (kāds konkrēts 240mm sajūga disks ar atsperēm?)
Kas notiek ar starteri?
Atvainojos jau iepriekš, gan jau izrunāts ir. Pārlasīju visu tēmu, tā līdz galam nesapratu, laikam.
Vēlos pāriet no dubultmasas spararata (m52tub28) uz vienmasas spararatu. Meklēju vienkāršāko veidu kā to izdarīt.
Cik saprotu ir iespēja ņemt M50b20 sajūga komplektu, bet tam ir mazāka darba virsma. Cik lasīju, ir iespēja to izvirpot. Bet kas tādā gadījumā notiek ar pašu sajūgu un kurvi? Vai tie ir jāpiemeklē? (kāds konkrēts 240mm sajūga disks ar atsperēm?)
Kas notiek ar starteri?
m50b20 vienmasas spararats novirpots uz 240mm
m52b28 kurvis
m52b28 sajugs
starteris paliek taspats
m52b28 kurvis
m52b28 sajugs
starteris paliek taspats
...
Kas notiek ja spararatu nenovirpo?Armando rakstīja:m50b20 vienmasas spararats novirpots uz 240mm
m52b28 kurvis
m52b28 sajugs
starteris paliek taspats
uz 325i tur mierigi, uz 328 vistiamakais saks slidet pie lielakas slodzes, bet nu es ieliktu un pamegjinatu kaa ir, ja sak slidet tad domat talak par virposanu.
ja liec tapatas bez virposanas tad liec ar visu m50b20 kurvi un sajuga disku kura ir ieksaa acperes.
tomer patikamaka ta brauksana bus
ja liec tapatas bez virposanas tad liec ar visu m50b20 kurvi un sajuga disku kura ir ieksaa acperes.
tomer patikamaka ta brauksana bus
...
Nevar salikt visu kopā. M52 sajūga disks ir 240mm, M50 nāk 228.ZzevsS rakstīja:Kas notiek ja spararatu nenovirpo?Armando rakstīja:m50b20 vienmasas spararats novirpots uz 240mm
m52b28 kurvis
m52b28 sajugs
starteris paliek taspats
Fubla, sapisos. Izlasīju pēdējos postus tikaiArmando rakstīja:parlasi velreiz textu
Nez, es visu normāli saliku tāpat kā Armando rakstīja, kopā ar m50b20 kurvi un sajuga disku kura ir ieksaa atsperes. Pagaidām nekas neslīd.barons rakstīja:Nevar salikt visu kopā. M52 sajūga disks ir 240mm, M50 nāk 228.ZzevsS rakstīja:Kas notiek ja spararatu nenovirpo?Armando rakstīja:m50b20 vienmasas spararats novirpots uz 240mm
m52b28 kurvis
m52b28 sajugs
starteris paliek taspats
m52b20Armando rakstīja:kadaa motoraa ieliki? man uz m50b25 tureja mierigi bez problemam
uz to tacu protams ka tures, uz b28 gan varetu but ka saks slidet kad ar kadu otro saksi slipet, bet tas ir tikai manas domas, izmegjinajis uz b28 neesmuZzevsS rakstīja:m52b20Armando rakstīja:kadaa motoraa ieliki? man uz m50b25 tureja mierigi bez problemam
...
Tik tas galīgi nav vienkāršākais variants. Ja visu tā sadarīs, tad nāksies vēl rēķināties ar izspiedējgultņa pielasīšanu, izspiedējcilindrīša štoka garuma pielasīšanu un tā purkšķa, kas izspiedējdakšu tur, pagarināšanu.. TAS, ja runājam par virpotu M50B20 vienmasnieku, B28 kurvi..
Vai, nu, liec B20 gatavo setupu, vai meklē M20 variantu, kas ir daudz vienkāršāks, jo viss ir salasāms, saliekams, nekad nav jārēķina, jāeksperimentē utt.
Vai, nu, liec B20 gatavo setupu, vai meklē M20 variantu, kas ir daudz vienkāršāks, jo viss ir salasāms, saliekams, nekad nav jārēķina, jāeksperimentē utt.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 24
- chevron_right