Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 40
- chevron_right
Kārbai eļļu maina.
Kādu konkrētu vajag to nezināšu.
Kādu konkrētu vajag to nezināšu.
Paldies , par to pašu ..
Sodas strūkla
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
vari uzjautāt lietotājam siikais viņš 100% tev pateiks, kas un kā un ieteiks labāko
kā ar kulises maiņu un kā ar izmaksām ? šodien servisā runāju un manteica, ka tik vecai mašīnai īsti jēgas nav mainīt. jo lai dabūtu perfekti bez brīvkustībām ir daudz ko darīt.
kas tur daudz ko darīt, nomaini visas buksītes +pilnai laimei vēl uzmet short shiftu un rausti kloķi bez nekādām brīvkustībām.V1Beta rakstīja:kā ar kulises maiņu un kā ar izmaksām ? šodien servisā runāju un manteica, ka tik vecai mašīnai īsti jēgas nav mainīt. jo lai dabūtu perfekti bez brīvkustībām ir daudz ko darīt.
un klausi vēl visādus sevizniekus, sanāk pēc viņu domām, ja māšina ir veca tai jābūt izļukātai kā 60gadīgai mau**i???
nu varbūt man tikai tās bukses jāsamaina nevis kulise. ko tas šortšifts dod ? kāds vispār labums ?
es kā ne visai tehnisks cilvēks iespējams nepareizi arī pastāstīju ko man vajag tur mainīt. serviss pats par sevi labs un meistars ar zelta rokām.
es kā ne visai tehnisks cilvēks iespējams nepareizi arī pastāstīju ko man vajag tur mainīt. serviss pats par sevi labs un meistars ar zelta rokām.
iisaks gajiens klokjim, pec izmera vins ir tads pats, tik posms kurs ir ta teikt 0 punkta tiek pacelts augstak, rezultata iegustot isaku gajienu. vel vari vienkarso nozagjet isaku lokji un tada veida uztaisit skunja shortshifteri.
neko jau tas nedod, ja neesi ralijists, vienkarsi bus garaks krans...
bukses nomainot visam jabut stingri
neko jau tas nedod, ja neesi ralijists, vienkarsi bus garaks krans...
bukses nomainot visam jabut stingri
...
sveiki, 325vanos, problema sekojosha, braucot 3shajaa atlaizhot gazi lec ara, bet shad tad otraja nevar ielikt ar pirmo reizi, karba elja ir bik pa maz, cik ilgi izvilksu ar tadu.? aa un ar ko atskiras zf karbas no parastajam, un kas vajadzigs lai uzliktu zf?
izvilsi varbut gadu, varbut divus, mok velvairak, varbut nakamnedelj hanaa galigi. viss atkarigs kaa brauksi. nomainot elju lietas uzlabosies, bet ne salabosies.
zf no getrag atskiras ar to ka zf minimali attieciba atskiras uz pirmajiem 2 atrumiem ja pareizi aceros, ja ne tad palabojiet, kaa ari vinas ir daudz izturigakas ka getrag, ka teikt vairak paredzetas izturet abizhoshanu.
kopa ar ZF karbu vajadzigs kardans, lai nau nekas jakjimikjo kopaa. (ja ieprieks stavejusi getrag)
ja liec vienkarsi citu getrag, ogligati panjem selectoru kopa ar karbu, tie ir tris veidi, lai atkal nebutu nekas jakjimikjo. parejo varesi izmantot no sava esosha auto
zf no getrag atskiras ar to ka zf minimali attieciba atskiras uz pirmajiem 2 atrumiem ja pareizi aceros, ja ne tad palabojiet, kaa ari vinas ir daudz izturigakas ka getrag, ka teikt vairak paredzetas izturet abizhoshanu.
kopa ar ZF karbu vajadzigs kardans, lai nau nekas jakjimikjo kopaa. (ja ieprieks stavejusi getrag)
ja liec vienkarsi citu getrag, ogligati panjem selectoru kopa ar karbu, tie ir tris veidi, lai atkal nebutu nekas jakjimikjo. parejo varesi izmantot no sava esosha auto
...
paldies, loti noderigs info
Vispār nav jāmaina un manual jālej ATF iekš manual! Vismaz tā uz kārbām rakstīts,cik redzētas!!RENIO rakstīja:Kārbai eļļu maina.
Kādu konkrētu vajag to nezināšu.
Attiecība minimāli atšķiras? Reālli gandrīz tikai 2x mazāks skaitlis otrajam robam,kā pirmajam..Armando rakstīja: zf no getrag atskiras ar to ka zf minimali attieciba atskiras uz pirmajiem 2 atrumiem ja pareizi aceros, ja ne tad palabojiet, kaa ari vinas ir daudz izturigakas ka getrag, ka teikt vairak paredzetas izturet abizhoshanu.
kopa ar ZF karbu vajadzigs kardans, lai nau nekas jakjimikjo kopaa.
Un ko Tu domā,ka ar 2. robu minimāli lielāks max ātrums,kā ar pirmo? Ja jau minimāli attiecības atšķiras..
jeezinj ko tu te sarakstiji
iet runa par getrag attieciba pret zf, nevis par vienas un tas pasas karbas robu attiecibam...
iet runa par getrag attieciba pret zf, nevis par vienas un tas pasas karbas robu attiecibam...
...
Domā vienu,raksti citu kaut ko. Bet nu lai paliek.Armando rakstīja: atskiras ar to ka zf minimali attieciba atskiras uz pirmajiem 2 atrumiem ja pareizi aceros, ja ne tad palabojiet,
Zf 2. robs ir garāks,kā getrag,tāpēc sanāk,ka 2. ar 3. ir tuvāk. Pirmais pofig kāds.
Cik mēģināts (starp E36 kārbām), starpību starp getrag un zf praktiski nav iespējams noteikt (apgriezienu, attiecības ziņā). Protams, ja salīdzina E30 getrag ar E36 zf, tad citādāk :)
Nu gan jau arī nevar just,neesmu arī braucot mēģinājis ievērot to atšķirību,bet gribējās zināt,kāpēc skaitās',ka zf 2 un 3 ir tuvāk un vienīgais izskaidrojums ir,ka 2. ir garāks,attiecīgi lielāku ātrumu var dabūt un,kad iemet 3. robā,tad ir jau lielāks ātrums un apgriezieni..
p.s sanāca catchtanku restaurēt?
p.s sanāca catchtanku restaurēt?
Ui, neesmu vēl nemaz ķēries klāt
Man tada jautajums ir vai mainas sajuga izpiedeja cilindra garums man sanak kad karba ir no 2litru vanosa m52 motora un cilindrs no m50 ? Es esmu atgaisojis sajugu bet taa pat vins nespiez lidz galam nevaru ielikt ieksa atrumoas ?
Izspiedējcilindrīši ir vienādi. Esi visu pareizi salicis, mainot kārbu? Izspiedējgultni pareizi uzliki?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 40
- chevron_right