Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 66
- chevron_right
blin kur jus raujat šīs idejas, ka pirmais ko tur paāda ir reālais nobraukumshouseworx rakstīja:nospiezhot to pipsi kur atsit uz nullem cik nobraukti km, nospiezh tur un tad sledz ieksha aizdedzi, palaizh valja, pirmais ko paradis bus nobraukums kas saglabajies motora vadiba nevis spidometra - ne ta? (pec tam vel visadas fignjas rada, un tur visu dachiku tests itd) ja nav mainita vadiba tad manuprat to var skatities, ta nav? ja nav pastasti tad kas tas ir
neesat pamanījuši, ka tas cipars nekad nemainās, atšķirībā no nobraukuma?
1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)
2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #
3rd display: K NUMBER (4 digits)
4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN
5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits)
6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware #
After all 6 displays are finished, an analog gauge test will be performed.
P.S. netulkošu! kaur kur forumā esmu jau iztulkojis...
un beidz bļin muldēthouseworx rakstīja:paldies ch. ar izsmelosho izklastu
es tagad sapratu kapec man ieberot otraja neaizgaja skersam pa zemes celju pirms nesagazeju, jo man ASC visu laiku ir ieslegts pohodu un vinhu nevar izslegt
ja protams es zinu ka parbaudit vai ir blokis vai nav, bet nu vinham nav, kaut ari varbut ipashnieks bijushas to nemaz nezinaja, jo es vihnam pat pa telefonu skaidroju kas jaskatas lai pateiktu vai tas ir vanos vai nav vanos motors un vai m50 vai m52 vinsh neko nesaprata kaut ari vinsh hitrij mak paskatities motora orginalo nobraukumu
ir iespeja kka to elektroniku atvienot lai man tas ASC nestradatu un nedotu impulsu diferencialim(ja pareizi saprotu vinsh vinham dod kko lai ta spoleshana nenotiktu)???
vispār esi kādreiz braucis ar bmw, kuram ir ASC un tas ir ieslēgts?
tev jau ch iepriekš paskaidroja, ka ja asc lampiņa deg, tad asc ir fucking izslēgts un punkts.
ja uz grants ar ieslēgtu asc tu sagāzētu un atmestu sajūgu, no sākuma nedaudz nospolētu un tad motoram jauda vienkārši noglušītos-apgriezieni nokristos līdz vairs nespolētu un tad atkal kāptu.
Un nekāda sagāzēšana vai kas tev nepalīdzētu iet šķērsām.
houseworx rakstīja:nospiezhot to pipsi kur atsit uz nullem cik nobraukti km, nospiezh tur un tad sledz ieksha aizdedzi, palaizh valja, pirmais ko paradis bus nobraukums kas saglabajies motora vadiba nevis spidometra - ne ta? (pec tam vel visadas fignjas rada, un tur visu dachiku tests itd) ja nav mainita vadiba tad manuprat to var skatities, ta nav? ja nav pastasti tad kas tas ir
pilnīgspilnīgspilnīgs bullshits, manas acis asiņo šo lasot.
Tam nav nekāda sakara ar reālo nobraukumu.
Driver reiz skaidroja, ka auto nobraukums reāli saglabājās kādās, ja pareizi atceros, 4 pozīcijās. Un vienā no viņām viņu nokruķīt bez pēdām īsti nevar.
Hvz kas un kā un baidos kko samuldēt, bet imho noskrējiens glabājās kompī, spidometrā, atslēgā un vēl kkur.. Bet nu ļoti iespējams ka kļūdos. Bet nu fakts kā tāds, ka ta ir. Vismaz viņš noteica, ka manai ļerkatai tie 240k km ir oriģinālais noskrējiens. Un viņš visās pozīcijās bija vienāds un nebija nekādu pazīmju ka kāds būtu mēģinājis kko kruķīt.
Protams, ASC var izravēt ārā. Bet nu tas ir gateris. Labāk sataisīt, lai viss šancē kā pienākās.houseworx rakstīja:ir iespeja kka to elektroniku atvienot lai man tas ASC nestradatu un nedotu impulsu diferencialim(ja pareizi saprotu vinsh vinham dod kko lai ta spoleshana nenotiktu)???
Un nekādus impulsus viņš diferenciālim nedod. Zobratiem dot impulsus nav nekādas jēgas, viņiem ir pokuj par visādiem signāliem.
ASC darbojās ar bremzēm un droseli..
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Cik jalei ella reduktora( aptuveni)? ir starpiba starp ellas daudzumu blokim un parastajam?
Kadu ellu ieteiksiet blokim?
Kadu ellu ieteiksiet blokim?
~1.7L
un bloķējošajam viennozīmīgi 75W140 - kāda marka - atkarībā no maka biezuma.
Gan Mannol, gan Motul, gan Castrol vari liet, galvenais lai viskozitāte ir
un bloķējošajam viennozīmīgi 75W140 - kāda marka - atkarībā no maka biezuma.
Gan Mannol, gan Motul, gan Castrol vari liet, galvenais lai viskozitāte ir
Nu skaidrs. Paldies
Kaads kur paarzin shiis lietas!!!
Vai var no e36 lielaa reduktora iekshas ielikt videejaa reduktoraa kas naak uz 328!?
Vai var no e36 lielaa reduktora iekshas ielikt videejaa reduktoraa kas naak uz 328!?
ja lielais domaats m3 un videejais 328 tad nevar!
BMW-Big Money Waste
Viss "bloķa" efekts tur ir tajās atsperēs un berzē starp plāksnēm un zobratiem
Tikpat labi varam noliet no reduktora eļļu un pārbraukt pāris km, lai sadilst/sadeg satelītu zobrati, ieliet atpakaļ eļļu un priecāties par "bloķa" efektu.
Tas nav tā darba vērts, ja pat materiāls un frēze ir pieejama na haļavu. Tad jau daudz prātīgāk ir ielaist metināmo drāti satelīta zobratos, vismaz efekts patiešām būs.
Tikpat labi varam noliet no reduktora eļļu un pārbraukt pāris km, lai sadilst/sadeg satelītu zobrati, ieliet atpakaļ eļļu un priecāties par "bloķa" efektu.
Tas nav tā darba vērts, ja pat materiāls un frēze ir pieejama na haļavu. Tad jau daudz prātīgāk ir ielaist metināmo drāti satelīta zobratos, vismaz efekts patiešām būs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveiki,jautājums,ja mazais bloķis slēdzsas ar sitieniem,ieliekot bloķējošo elementu citā reduktorā āri būs tas pats?
var buut gan jā gan nē! var būt vaina elementa izdilumā, var būt arī zobratu sazobē..
Tad nu tā beidzot saņemos uzlikt savam e36 bloķējošo lielajā korpusā...
Viss apstājās ar to ka bloķējošais ir par 2+/- cm garāks..
Kas tur vel mainās, vai vnk kardāns jāsastumj dziļāk kopā?
Viss apstājās ar to ka bloķējošais ir par 2+/- cm garāks..
Kas tur vel mainās, vai vnk kardāns jāsastumj dziļāk kopā?
reduktoram ella ir jalej lidz lupai vai ari ir tur kada atzime cik daudz jabut?
cik zinu tad velkam kardaanu, tik daudz vajadzeeja padot. bet sakties lai gultnis nav galiigi netajaa virzienaa nospriegots.KeX rakstīja:Tad nu tā beidzot saņemos uzlikt savam e36 bloķējošo lielajā korpusā...
Viss apstājās ar to ka bloķējošais ir par 2+/- cm garāks..
Kas tur vel mainās, vai vnk kardāns jāsastumj dziļāk kopā?
reduktoru noliec tāpat kā stāv viņs zem mašīnas un lej kameer liist aara pa augšējo skruvi- taa ir liimeņa skruve.gunaars rakstīja:reduktoram ella ir jalej lidz lupai vai ari ir tur kada atzime cik daudz jabut?
es gan samekleetu tepat forumā cik bija jālej un miers. sen neesmu leejis, ja nemaldos tad lielajā bija 1,7 bet varu klūdīties par visiem 100% tāpēc meklē info :) 2 litri to4 nebija
Sveiki beidzot gribas ielikt blokejoso redaktoru ieksh 325i.
No ka vini der? var likt ari no e34?
No ka vini der? var likt ari no e34?
reduktora ieksas jaa, pasu reduktoru nee, ackiras izmeri
...
Skaidrs tad no neviena modela man neder? es dizi neko nesaprotu no tam ieksham tapec negribas list ieksha!
nu tev jameklee ir no e36 videjaa korpusaa (tautaa saukts par lielo korpusu)
tas ir ja negribi pats neko sasteleet kopaa
tas ir ja negribi pats neko sasteleet kopaa
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 66
- chevron_right