reduktora zobratu attiecibas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 29
- chevron_right
Es varu pateikt to ka mazajā korpusā ar bloķējošo elementu no 3.45 reduktora, e30 mazā reduktora, ar attiecību 4.27, galvenais zobratu pāris der iekšā perfekti.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
intresanti bus paturpinat so teemu.he9600 rakstīja:nevar! (vismaz bez virpotāja pakalpojumiem)shalna rakstīja:kā ir, uz e36 323 reduktora kas sanāk lkm 2.93 var uzlikt 3.73/3.91 attiecibu no e30 lielā/e34 mazā?
kāpēc tā tagad slinkums gari rakstīt, pāršķirsti šo topiku, jau biju rakstījis par atšķirībām elementos un kāds cits lietotājs papildināja ar detalizētāku info kuri elementu varianti ar kādu attiecību sader.
ja atmiņa neviļ, tad:
1. 2.XX - 3.45 (neieskaitot)
2. 3.45 (ieskaitot) - 4.XX
katraa zinjaa 3.15 ar 2.93 attiecibas kopaa neies 1:1 bet ir iespejams uzlikt.
iepirksim e30 3.73 un tad jau redzes kas ar ko liekas un neliekas kopaa
...
No 2.5dīzeļa der uz 2.5i reduktors ? 2.65 lielajā korpusā, būs ok, vai vaig lielāku ?
Der 1:1. Tik tā attiecība pa garu.. Braukt jau var, bet nav asuma.
he9600- kad mainiji attiecibas, tu pirms nospriedi ka neder, delj lielas sazobes biezuma, panjemi araa kardana zobratu? jo ari tam biezums mainaas. respektivi, ja biezaka lielaa sazobe, tad planaka mazaa, lai cetralo attalumu neizmainituArmando rakstīja:intresanti bus paturpinat so teemu.he9600 rakstīja:nevar! (vismaz bez virpotāja pakalpojumiem)shalna rakstīja:kā ir, uz e36 323 reduktora kas sanāk lkm 2.93 var uzlikt 3.73/3.91 attiecibu no e30 lielā/e34 mazā?
kāpēc tā tagad slinkums gari rakstīt, pāršķirsti šo topiku, jau biju rakstījis par atšķirībām elementos un kāds cits lietotājs papildināja ar detalizētāku info kuri elementu varianti ar kādu attiecību sader.
ja atmiņa neviļ, tad:
1. 2.XX - 3.45 (neieskaitot)
2. 3.45 (ieskaitot) - 4.XX
katraa zinjaa 3.15 ar 2.93 attiecibas kopaa neies 1:1 bet ir iespejams uzlikt.
iepirksim e30 3.73 un tad jau redzes kas ar ko liekas un neliekas kopaa
...
tik stulbs jau neesmu.
viss bija easy ja mainīt uz citu korpusu gan elementu, gan zobratu pāri (ko arī beigās biju spiests izdarīt). Problēmas bija ja vēlējās atstāt esošo attiecību un ielikt tikai elementu, jo bija atšķirīgs gan zobratu biezums, gan elementa atlējums kur skrūvējas lielais zobrats (attiecībā pret centru)
viss bija easy ja mainīt uz citu korpusu gan elementu, gan zobratu pāri (ko arī beigās biju spiests izdarīt). Problēmas bija ja vēlējās atstāt esošo attiecību un ielikt tikai elementu, jo bija atšķirīgs gan zobratu biezums, gan elementa atlējums kur skrūvējas lielais zobrats (attiecībā pret centru)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ir compacts 316i, uz 90 3k rpm, kas tas varētu būt par reduktoru ? diski no e34 ar 195/65
Gribas garāku,jo baigi zāģē, ko ieteiksiet un kāds man jāmeklē?
Gribas garāku,jo baigi zāģē, ko ieteiksiet un kāds man jāmeklē?
man compactam ir 2,7k pie 100
nu man interesētu kkas līdzīgs
cik saprotu tad e36 3.91 attiecība nāca automātiem (323i, 325 un 328), a kāds korpus nāk viņiem, mazais vai vidējais?
un kuriem e34 nāca šāda attieciba, kas derētu priekš e36?
šobrīd pašam stāv 3.15, bet ir vajadzība uzlikt kaut ko stipri īsāku
un kuriem e34 nāca šāda attieciba, kas derētu priekš e36?
šobrīd pašam stāv 3.15, bet ir vajadzība uzlikt kaut ko stipri īsāku
5 ls un parasto elementu iedodam virpotājam, lai uztaisa flanci (starp lielo reduktora zobratu un bloķējošo elementu).
oriģinālās, lielā zobrata skrūves liekam uz līmes. viss pārbaudīts, strādā nevainojami.
oriģinālās, lielā zobrata skrūves liekam uz līmes. viss pārbaudīts, strādā nevainojami.
Kads nezin vai no e30 2.4 dizela varetu deret reduktors e36 2.0 benzinam?
Ja ne tad kko varetu sakombinet?
Stav majas viens gribetos uz ziemu uzlikt.
Ja ne tad kko varetu sakombinet?
Stav majas viens gribetos uz ziemu uzlikt.
Gribu nopirkt reduktoru lielajā korpusā ar 3.63 attiecību(var arī 3.75)! PM
Hidrauliskās rokas bremzes, sporta stūres, stūres pārejas u.t.t
Dexters Drift Lab
http://sanel.lv/?l=1&c=1410
Dexters Drift Lab
http://sanel.lv/?l=1&c=1410
ekskjuzemuā,ja ko kopēju,bet aktuāls jautājums tam,kurš zina-ir vispār kāda jēga likt 2.0 vaņam esošā 3.45 vietā 4,nezinuīsticik aiz komata?
zinu tikai,ka tas 4,... ņemts no 1.6 automāta.
zinu tikai,ka tas 4,... ņemts no 1.6 automāta.
Jautājums, ko tu vēlies rezultātā iegūt?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
BMW Motorsport International
rezultātu-nu tas varētu būt kompromiss,pirmkārt-lai dīzeļpassāti uzrāvienā neatspārda nieres,otrkārt,lai tie paši dīzeļpassāti tomēr zaudējuši uzrāvienā,neaiziet garām,kad man ir 168km/h un vairāk neiet.
nu tur pieredzes kādam un tā...
nu tur pieredzes kādam un tā...
liekot reduktoru ar augstaku attiecibu, palielini starta ravienu, bet zaudee gala atrumu, lidzarto ekonomiju pa sosi braucot
ja nebrauc ikdienaa pa straasi, tad liec kadu 4.1, bet nu rekjinies ar gala atruma zaudeshanu
ja nebrauc ikdienaa pa straasi, tad liec kadu 4.1, bet nu rekjinies ar gala atruma zaudeshanu
...
Man vēl nesen bija ielikts 4.4 redtors uz m40b18. Uzrāvienu iegūsi, patēriņš krietni nāks klāt. Manā gadījumā pret ierobežotāju atsitās ap 150kmh. Uz 100 braucot ap 4k rpm, kas diezgan smagi grieza ausīs. Tas tāda "iz pieredzes". :)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
BMW Motorsport International
Ar 4.44 var arī gadīties ka kamēr krāmēsi pa ātrumiem dīzeļpasāts paskries garām.
Es ar 4.27 reduktoru, pa pilsētu braukāju pārsvarā ar 4 ātrumu.
Es ar 4.27 reduktoru, pa pilsētu braukāju pārsvarā ar 4 ātrumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 29
- chevron_right