Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 66
- chevron_right
Sveiki e36 biedri, ir doma sametināt bloķi. Vai ir jēga? Vai tomēr labāk salikt viņu? Izsakiet lūdzu savu viedokli, paldies :)
SKatoties, kāda nepieciešamība pēc bloķa?!
Jebkurā gad. liekas, ka labāk pārlasīt un ieliet svaigu eļļu!
100% tāpat ilgi nevilks! Rēķinies ar patēriņa pieaugumu, riepu dilumu, diskonfortu ikdienā un galā pa ceļam kaut kur vēl noklemmēs! Nav pēc manas pieredzes, bet pēc loģikas un tā ko stāsta tantes!
Protams sametināt nemaksā neko, ja pats noņem un sametini, bet restaurēšana robežās no 50-100ls.
Jebkurā gad. liekas, ka labāk pārlasīt un ieliet svaigu eļļu!
100% tāpat ilgi nevilks! Rēķinies ar patēriņa pieaugumu, riepu dilumu, diskonfortu ikdienā un galā pa ceļam kaut kur vēl noklemmēs! Nav pēc manas pieredzes, bet pēc loģikas un tā ko stāsta tantes!
Protams sametināt nemaksā neko, ja pats noņem un sametini, bet restaurēšana robežās no 50-100ls.
Kādu eļļu ieteicams liet šaibotajā reduktorā, ir lielajā korpusā. Cik vajag eļļu un cik viņā maksā bet labu eļļu nevis gateri
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
75W140, 1.7-1.8L, maksā ap 12-15Ls/litrā normāla eļļa.
shaibotaa jau var jebko liet, bet blokeejoshaa -orginaali- tad tadu kaa maaris saka.Kukijs rakstīja:Kādu eļļu ieteicams liet šaibotajā reduktorā, ir lielajā korpusā. Cik vajag eļļu un cik viņā maksā bet labu eļļu nevis gateri
nesen - peksni paradijas skaņa - dobja dunoņa - partraukta... nbo sakuma likas prieksā bet sķiet būs aizmugurē - varētu bvūt reduktors - jo kad mainiju gultni, vienā puse griezu aiz flanča otru tureju un taka malas kaut kas... vareja uz rokju just ka nav vienmerigi bet taka klemme kaut kas...
jaa gruuti izstastiit internediagnostiku, bet nu apmeram taa.. tatad var buut reduktors..
jaa gruuti izstastiit internediagnostiku, bet nu apmeram taa.. tatad var buut reduktors..
Nav gadījumā atkarīga no slodzes, t.i., atkarībā no pedāļa stāvokļa? Es arī braukāju tā kā ar trolejbusu, nekas.. drīz jāmaina reduktors.
Tā skaņa rodas parasti, vai, nu, ar sazobi problēmas, vai, nu, kāds reduktora gultnis.
Tā skaņa rodas parasti, vai, nu, ar sazobi problēmas, vai, nu, kāds reduktora gultnis.
Man ir mazliet tāda skaņa itkā veciem autobusiem, kad lēnām paātrinos...par cik tāda pati bija arī iepriekšējam e36, tad domāju, ka tas ir pilnīgi normāli
Man reversa kad brauc un spied ripojosam bremzes tad tada lauzosa skana skan nez japaceko riit bus uz pacelaja
Viss kartiibaa... pannai skruves bija par garu ielikušas aizmugure un sēdēja pret kārbas korpusu un lidz ar to motora vibrācija gāja caur visu virsbūvi
možais rakstīja:Man reversa kad brauc un spied ripojosam bremzes tad tada lauzosa skana skan nez japaceko riit bus uz pacelaja
bloķim ir kkur rakstits ka tas ir bloķis?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
ir rakstiits, liels un balts s burts ..
Someone who knows fuck all about he's BMW.
kurā vietā, uz tās pašas plāksnītes?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Kādu eļļu jālej parastajā reduktorā? Mazajā korpusā, ja tas ko maina. Tilpums ir 1,2l ja?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
jaa, bet tev paveiksies ja ta plaksnite vispar tur vel bus, un ja spesi kko izlasit tad vispar jaskrien loterias bileti pirktega rakstīja:kurā vietā, uz tās pašas plāksnītes?
...
Sveiki gribeju uzinat kas mainas lielajam un mazajam redektoram ? Kas labaks, un kads nak 318 is ?
Lielajam nāk lielās pusasis, kā arī, ir izturīgāks... Paredzēts 6 cyl dzinējiem. ISam nāk mazais.
Tik viena maza nianse - lielajos korpusos grūti dabūt "mazo" attiecību..
ega rakstīja:kurā vietā, uz tās pašas plāksnītes?
Uz paša reduktora 10*5 cm
Someone who knows fuck all about he's BMW.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 66
- chevron_right