Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
tieši 75w90 ir paredzēts liet, nevis 90w140.

edit: steigā nepareizi uzrakstīju, paredzēts 75w140 :doh:
Pēdējais labojis he9600 - 13 Dec 2012, 19:48, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
75W90 vai tad nebija parastajiem reduktoriem? Bloķējošajiem laikam jau 75W140.
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava
Viss kārtībā, vēl no paziņām noskaidroju var liet to 75w140 ;) :super:
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 
75w90 parastajiem reduktoriem
75w140 blokjejosajiem reduktoriem.. tantes taa runaa.. :lol:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
dogMa rakstīja:75W90 vai tad nebija parastajiem reduktoriem? Bloķējošajiem laikam jau 75W140.
:idiots: Taisnība, domāju vienu, rakstu otru. 75w140
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
:drink:
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava
Ew Māri tas toč kkad būs jāizdara kopā :drink: :hahaha: jo tavi padomi vienmēr bijuši tikai + paldies ;) :super:
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Profila bilde
kmartiiiini
Ziņojumi: 284
Pievienojies: 13 Dec 2012, 18:56
Braucu ar: v8 e38, e36
Atrašanās vieta: Riiga
Varbut kads man var pastastit ar kadu attiecibu man vislabak meklet blokjejoso reduktoru prieks 325 kupejas? varbut stulbs jautajums, bet nu esmu jauninais shajas lietas.. :) :hahaha:
M.K.
Profila bilde
zefīrs™
Ziņojumi: 157
Pievienojies: 06 Dec 2012, 20:09
Braucu ar: Datorpeli pie galda!
Sveiki visi, man tāds jautājums , kada man ir reduktora attieciba, ja es braucot uz 100km/h apgr.ir 2950...
motors 2.8i , zf karba un lielais reduktors.. paldies! :bmw:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
kmartiiiini rakstīja:Varbut kads man var pastastit ar kadu attiecibu man vislabak meklet blokjejoso reduktoru prieks 325 kupejas? varbut stulbs jautajums, bet nu esmu jauninais shajas lietas.. :) :hahaha:
leetaak un vienakarshaak buus vainu 3.15 (no 325) vai 2.9x no 328.. tie buus normas cenaas, vairaak sliipeeshanai meklē tad 3.45 vai 3.6x kautko taadu.
Sveiki visi, man tāds jautājums , kada man ir reduktora attieciba, ja es braucot uz 100km/h apgr.ir 2950...
motors 2.8i , zf karba un lielais reduktors.. paldies!
tev ticamaak ka ir 3.6x - ja atmina nevilj-.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
zefīrs™ rakstīja:Sveiki visi, man tāds jautājums , kada man ir reduktora attieciba, ja es braucot uz 100km/h apgr.ir 2950...
motors 2.8i , zf karba un lielais reduktors.. paldies! :bmw:
domaju ka ar 3.6x butu krietni vairak apgriezieni. domaju ka tev ir 3.23,m vai 3.45. panem pagriez kardanu vienreiz pa rinkji un paskaiti cik reizes apgriezisies ritens, taa uzzinaci tiesu attiecibu
...
Profila bilde
zefīrs™
Ziņojumi: 157
Pievienojies: 06 Dec 2012, 20:09
Braucu ar: Datorpeli pie galda!
vai varbut tu domaju pagriezt riteni 1 reizi pa rinjkji?? un paslatiities cik pagriezhas kardaans???
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 
nē, griez kardānu un skaitu ratu apgriezienus
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
HoodieBro rakstīja:nē, griez kardānu un skaitu ratu apgriezienus
nu, nu, nebūs taisnība
zefīrs™ rakstīja:vai varbut tu domaju pagriezt riteni 1 reizi pa rinjkji?? un paslatiities cik pagriezhas kardaans???
Tieši tā!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
robis579
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 26 Aug 2011, 15:06
Braucu ar: e36 328
zefīrs™ rakstīja:Sveiki visi, man tāds jautājums , kada man ir reduktora attieciba, ja es braucot uz 100km/h apgr.ir 2950...
motors 2.8i , zf karba un lielais reduktors.. paldies! :bmw:
motors 2,8, zf kārba, lielais reduktors ar bloķi 3.64
uz 100 km/h - 3000 rpm
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Agris rakstīja:
kmartiiiini rakstīja:Varbut kads man var pastastit ar kadu attiecibu man vislabak meklet blokjejoso reduktoru prieks 325 kupejas? varbut stulbs jautajums, bet nu esmu jauninais shajas lietas.. :) :hahaha:
leetaak un vienakarshaak buus vainu 3.15 (no 325) vai 2.9x no 328.. tie buus normas cenaas, vairaak sliipeeshanai meklē tad 3.45 vai 3.6x kautko taadu.
kāda jēga 3,45 3,6XX ja starpibas nekādas? wtf?
Profila bilde
kmartiiiini
Ziņojumi: 284
Pievienojies: 13 Dec 2012, 18:56
Braucu ar: v8 e38, e36
Atrašanās vieta: Riiga
kobreti ja esi tik gudrs, tad varbu pastasti kuru labak?? :hahaha:
M.K.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
neēsmu es gudrs,es vienkārši prātoju kāda starpiba starp viņiem abiem ja nekas tur nemainās :lol:
skatoties kam tu gribi to reduktoru,ja jau ar bloķi,tad gribesi slīpēt,tad var meklet kaut ko 3.45 uz augšu. ar 3.45 bus nu tāds-krāmet varēs,bet tikai tuvu redlainam,ja palaidīs lejā sagurs. Ja gribi kupināt kā pa sniegu tad jāmeklēt 4.xx,bet tad rēkinies ka 100km/h 4t.,un grīdā būs tikai 170km/h :D budžeta varinats 3.45

he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Kobreti rakstīja:
lūk te ir piemeklēts pareizs reduktors priekš m3, tie sūda s50 sāk kustēt tikai pēc 4,5k rpm, līdz tam ir tikpat gurdens kā m50b25. Pats biju dziļi vīlies izbraucot ar m3, no gaidītās griezes pie vidējiem rmp ne miņas, tīrs apgriezienu dzinējs, sajūta, ka esi iesēdies honda crx.

Lai mazāks offtopics - m52 ar zf kārbu, 3.75 reduktoru - slīpēšanai ideāli, uz šosejas gribas kaut ko mazliet garāku, baigais zāģis + max ātrums tik mazliet pāri 190km/h
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
adiminiem šitās tēmas pēdejie posti jāpārmet pie reduktoru attiecibām. :rolleyes: