Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 66
- chevron_right
tieši 75w90 ir paredzēts liet, nevis 90w140.
edit: steigā nepareizi uzrakstīju, paredzēts 75w140
edit: steigā nepareizi uzrakstīju, paredzēts 75w140
Pēdējais labojis he9600 - 13 Dec 2012, 19:48, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
75W90 vai tad nebija parastajiem reduktoriem? Bloķējošajiem laikam jau 75W140.
Viss kārtībā, vēl no paziņām noskaidroju var liet to 75w140
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
75w90 parastajiem reduktoriem
75w140 blokjejosajiem reduktoriem.. tantes taa runaa..
75w140 blokjejosajiem reduktoriem.. tantes taa runaa..
Taisnība, domāju vienu, rakstu otru. 75w140dogMa rakstīja:75W90 vai tad nebija parastajiem reduktoriem? Bloķējošajiem laikam jau 75W140.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ew Māri tas toč kkad būs jāizdara kopā jo tavi padomi vienmēr bijuši tikai + paldies
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Varbut kads man var pastastit ar kadu attiecibu man vislabak meklet blokjejoso reduktoru prieks 325 kupejas? varbut stulbs jautajums, bet nu esmu jauninais shajas lietas.. :)
M.K.
Sveiki visi, man tāds jautājums , kada man ir reduktora attieciba, ja es braucot uz 100km/h apgr.ir 2950...
motors 2.8i , zf karba un lielais reduktors.. paldies!
motors 2.8i , zf karba un lielais reduktors.. paldies!
leetaak un vienakarshaak buus vainu 3.15 (no 325) vai 2.9x no 328.. tie buus normas cenaas, vairaak sliipeeshanai meklē tad 3.45 vai 3.6x kautko taadu.kmartiiiini rakstīja:Varbut kads man var pastastit ar kadu attiecibu man vislabak meklet blokjejoso reduktoru prieks 325 kupejas? varbut stulbs jautajums, bet nu esmu jauninais shajas lietas.. :)
tev ticamaak ka ir 3.6x - ja atmina nevilj-.Sveiki visi, man tāds jautājums , kada man ir reduktora attieciba, ja es braucot uz 100km/h apgr.ir 2950...
motors 2.8i , zf karba un lielais reduktors.. paldies!
domaju ka ar 3.6x butu krietni vairak apgriezieni. domaju ka tev ir 3.23,m vai 3.45. panem pagriez kardanu vienreiz pa rinkji un paskaiti cik reizes apgriezisies ritens, taa uzzinaci tiesu attiecibuzefīrs™ rakstīja:Sveiki visi, man tāds jautājums , kada man ir reduktora attieciba, ja es braucot uz 100km/h apgr.ir 2950...
motors 2.8i , zf karba un lielais reduktors.. paldies!
...
vai varbut tu domaju pagriezt riteni 1 reizi pa rinjkji?? un paslatiities cik pagriezhas kardaans???
nē, griez kardānu un skaitu ratu apgriezienus
nu, nu, nebūs taisnībaHoodieBro rakstīja:nē, griez kardānu un skaitu ratu apgriezienus
Tieši tā!zefīrs™ rakstīja:vai varbut tu domaju pagriezt riteni 1 reizi pa rinjkji?? un paslatiities cik pagriezhas kardaans???
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
motors 2,8, zf kārba, lielais reduktors ar bloķi 3.64zefīrs™ rakstīja:Sveiki visi, man tāds jautājums , kada man ir reduktora attieciba, ja es braucot uz 100km/h apgr.ir 2950...
motors 2.8i , zf karba un lielais reduktors.. paldies!
uz 100 km/h - 3000 rpm
kāda jēga 3,45 3,6XX ja starpibas nekādas? wtf?Agris rakstīja:kmartiiiini rakstīja:Varbut kads man var pastastit ar kadu attiecibu man vislabak meklet blokjejoso reduktoru prieks 325 kupejas? varbut stulbs jautajums, bet nu esmu jauninais shajas lietas.. :)leetaak un vienakarshaak buus vainu 3.15 (no 325) vai 2.9x no 328.. tie buus normas cenaas, vairaak sliipeeshanai meklē tad 3.45 vai 3.6x kautko taadu.
kobreti ja esi tik gudrs, tad varbu pastasti kuru labak??
M.K.
neēsmu es gudrs,es vienkārši prātoju kāda starpiba starp viņiem abiem ja nekas tur nemainās
skatoties kam tu gribi to reduktoru,ja jau ar bloķi,tad gribesi slīpēt,tad var meklet kaut ko 3.45 uz augšu. ar 3.45 bus nu tāds-krāmet varēs,bet tikai tuvu redlainam,ja palaidīs lejā sagurs. Ja gribi kupināt kā pa sniegu tad jāmeklēt 4.xx,bet tad rēkinies ka 100km/h 4t.,un grīdā būs tikai 170km/h budžeta varinats 3.45
skatoties kam tu gribi to reduktoru,ja jau ar bloķi,tad gribesi slīpēt,tad var meklet kaut ko 3.45 uz augšu. ar 3.45 bus nu tāds-krāmet varēs,bet tikai tuvu redlainam,ja palaidīs lejā sagurs. Ja gribi kupināt kā pa sniegu tad jāmeklēt 4.xx,bet tad rēkinies ka 100km/h 4t.,un grīdā būs tikai 170km/h budžeta varinats 3.45
lūk te ir piemeklēts pareizs reduktors priekš m3, tie sūda s50 sāk kustēt tikai pēc 4,5k rpm, līdz tam ir tikpat gurdens kā m50b25. Pats biju dziļi vīlies izbraucot ar m3, no gaidītās griezes pie vidējiem rmp ne miņas, tīrs apgriezienu dzinējs, sajūta, ka esi iesēdies honda crx.Kobreti rakstīja:
Lai mazāks offtopics - m52 ar zf kārbu, 3.75 reduktoru - slīpēšanai ideāli, uz šosejas gribas kaut ko mazliet garāku, baigais zāģis + max ātrums tik mazliet pāri 190km/h
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
adiminiem šitās tēmas pēdejie posti jāpārmet pie reduktoru attiecibām.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 66
- chevron_right