reduktora zobratu attiecibas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 29
- chevron_right
2.0 ir mazais reduktorsAzbests rakstīja:mnu..
mazie nāk 4cyl motoriem (1.6/1.8/IS)
vidējie nāk 6cyl motoriem (2.0/2.5/2.8)
lielais nāk M3
3.45/46 vidējais meklējams no 2.0 ja nemaldos
paldies par labojumu, nezinājuhrjaz rakstīja: 2.0 ir mazais reduktors
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Ja grib vidējā izmēra reduktoru ar 3,46, tad jāmeklē no E34 pati attiecība un jāliek iekš E36 korpusa.
liekot īsāku reduktoru, max speed samazinās. ar 3,46 max speed aptuveni 215km/h līdz ierobežotājam.duuj rakstīja:a man max speed un patēriņu tas ietekmēs?Azbests rakstīja:mnu..
mazie nāk 4cyl motoriem (1.6/1.8/IS)
vidējie nāk 6cyl motoriem (2.0/2.5/2.8)
lielais nāk M3
3.45/46 vidējais meklējams no 2.0 ja nemaldos
Tad cik saprotu,ja gribu 3,45/46 attiecību,nekāds plug &play nesanāks,ja?dogMa rakstīja:Ja grib vidējā izmēra reduktoru ar 3,46, tad jāmeklē no E34 pati attiecība un jāliek iekš E36 korpusa.
meklē no e34 reduktoru ar 3,46 attiecību, jauc ārā savu un e34 reduktoru, samaini vietām galveno zobratu pāri un brauc tālāk. korpusi atšķiras pēc stiprinājumu vietām. Iekšas vienādas. Protams vidējā korpusa iekšas mazajā korpusā nevar ielikt.
3,45 nāk mazie reduktori uz e36, tos var uzlikt bez jaukšanas, atkarībā kāds tagad ir virsū mazais/vidējais.
3,45 nāk mazie reduktori uz e36, tos var uzlikt bez jaukšanas, atkarībā kāds tagad ir virsū mazais/vidējais.
Ar reduktoriem nekāda dsrīšana nav bijusi. tik zinu,ka 3,15. tad sanāk,ka man vidējais?Gailums rakstīja:meklē no e34 reduktoru ar 3,46 attiecību, jauc ārā savu un e34 reduktoru, samaini vietām galveno zobratu pāri un brauc tālāk. korpusi atšķiras pēc stiprinājumu vietām. Iekšas vienādas. Protams vidējā korpusa iekšas mazajā korpusā nevar ielikt.
3,45 nāk mazie reduktori uz e36, tos var uzlikt bez jaukšanas, atkarībā kāds tagad ir virsū mazais/vidējais.
kā tos izmērus var atšķirt?
Reduktora attiecība ir uzrakstīta virsū uz korpusa?
BMW - Best Motorsport Weapon
Jā, bet par cik bieži tiek mainītas iekšas, tad labāk atver vāku, saskaiti zobus abiem zobratiem un izdali abus ciparus, ai 100% zinātu kāda attiecība.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Mazajam ir 6 vāka skrūves, vidējam 8.duuj rakstīja:kā tos izmērus var atšķirt?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
A kāds korpuss nāk 2.5 automātam? Vidējais arī?
BMW - Best Motorsport Weapon
Reinis159 rakstīja:A kāds korpuss nāk 2.5 automātam? Vidējais arī?
Ja pareizi saprotu, tad viss zem 3.45 ir vidējais korpuss.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
3.73-cik apgriezienu buus aptuvenu uz 100km./h?
BMW_The Ultimate Repair Bill
ar 3.46 un ZF kārbu ir 3100rpmramyrez rakstīja:3.73-cik apgriezienu buus aptuvenu uz 100km./h?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Ap 3500ramyrez rakstīja:3.73-cik apgriezienu buus aptuvenu uz 100km./h?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
kaa ari lielais ir tikai evo, m3 3.0l ir parasts videjaishrjaz rakstīja:2.0 ir mazais reduktorsAzbests rakstīja:mnu..
mazie nāk 4cyl motoriem (1.6/1.8/IS)
vidējie nāk 6cyl motoriem (2.0/2.5/2.8)
lielais nāk M3
3.45/46 vidējais meklējams no 2.0 ja nemaldos
5atrumi visiem manualjiem ir 1:1 pret motoru, taka karbai nau atskiribas 5tajaa robaaAzbests rakstīja:ar 3.46 un ZF kārbu ir 3100rpmramyrez rakstīja:3.73-cik apgriezienu buus aptuvenu uz 100km./h?
lielajam ir 3.23. bet ja iet runa par e36 tad jau principaa ja neskaita evo tad taa ari ir.Amish rakstīja:Reinis159 rakstīja:A kāds korpuss nāk 2.5 automātam? Vidējais arī?
Ja pareizi saprotu, tad viss zem 3.45 ir vidējais korpuss.
vajag vienkarsi pagriezt kardanu/kardana flanci un skaitit cik reizes apgriezas ritens/pusass flancis, bus viens pilns apgrieziens pret piemeram3.15 apgriezieniem. tas reali ir vieglakais veids ka uzzinat attiecibuAmish rakstīja:Jā, bet par cik bieži tiek mainītas iekšas, tad labāk atver vāku, saskaiti zobus abiem zobratiem un izdali abus ciparus, ai 100% zinātu kāda attiecība.
...
ar 3.46 man sanāk 2900rpm, tas ar oem riepu izmēru, ar želejnieku 205/40/17 būs tie paši 3100rpmAzbests rakstīja:ar 3.46 un ZF kārbu ir 3100rpmramyrez rakstīja:3.73-cik apgriezienu buus aptuvenu uz 100km./h?
http://www.bokchoys.com/differential/e4 ... ulator.htm
otrādāk, pusass viens apgrieziens, un jāskaita cik reizes kardāns apgriežas.Armando rakstīja:vajag vienkarsi pagriezt kardanu/kardana flanci un skaitit cik reizes apgriezas ritens/pusass flancis, bus viens pilns apgrieziens pret piemeram3.15 apgriezieniem. tas reali ir vieglakais veids ka uzzinat attiecibu
Galīgi nepareizi, nepareizi, nepareizi.Amish rakstīja:Ja pareizi saprotu, tad viss zem 3.45 ir vidējais korpuss.
Korpusa izmērs nav saistīts ar attiecību. Mazajā var dabūt 2.56 un vidējā 4.45 un otrādi u.t.j.p.
Protams savstarpēji apmaināmas no mazā uz vidējo un otrādi attiecības nav.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 29
- chevron_right