Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Jautajums: man ir pilnigi tumsa bilde par blokiem...... cik apmeram maksaa uzlikt???? nevajag nekadu nikno:) vnk kadreiz paakstities paziemu utt...... :drink:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Num, man personīgi sanāca 20ls par bloķi :lol: , 24ls eļļa jauna, kkas 2 ar kapeikām par hermētiķi un nomainīju pats viņu.
Bet kad rīgā vajadzēja mainīt un pats to nevarēju, toreiz hoodijs man 20ls paprasīja par maiņu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
TAS IR MAINA.... a ja grib uzlikt pajaunu? :clap:
marchab
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 27 Dec 2012, 17:47

27 Dec 2012, 18:09

Sveiki!

Ta tad pirms 2 dienām braucu mazliet uzpiedu un piedziņa pazuda un aizvelk uz garažu palīdu apakšā un skatos tur kur reduktors flacis tur iznācis tā kā kustas mazliet uz augšu un uz leju un pusasis staigā ļoti pa labi pa kreisi. un griežot kardānu neviena pusass negriežās ir brīži uzķer to sazobi bet tāpat tas nav uz ilgu laiku!

Kas varētu būt par vainu?

kā var nonākt flancis nost? situ viņu nost bet nenāk nekādīgi!
V1Beta
Ziņojumi: 2075
Pievienojies: 28 Jūl 2012, 13:36
Braucu ar: E36 Coupe
Reputācija: 1
 
kaspars24 rakstīja:TAS IR MAINA.... a ja grib uzlikt pajaunu? :clap:
manis redzētās cenas ir 60ls līdz kosmosam
Profila bilde
zeltinsh
Ziņojumi: 956
Pievienojies: 21 Mar 2012, 21:04
Braucu ar: E36
Reputācija: 3
 

28 Dec 2012, 11:59

marchab rakstīja:Sveiki!

Ta tad pirms 2 dienām braucu mazliet uzpiedu un piedziņa pazuda un aizvelk uz garažu palīdu apakšā un skatos tur kur reduktors flacis tur iznācis tā kā kustas mazliet uz augšu un uz leju un pusasis staigā ļoti pa labi pa kreisi. un griežot kardānu neviena pusass negriežās ir brīži uzķer to sazobi bet tāpat tas nav uz ilgu laiku!

Kas varētu būt par vainu?

kā var nonākt flancis nost? situ viņu nost bet nenāk nekādīgi!
Visticamāk, ka ņem tik nost reduktoru un skaties, kas Tev ir viņā izjucis. Ja satelīts savu dzīvi nodzīvojis un nav bloķējošais reduktors, tad maini vienkārši visu reduktoru. 15-30Ls.
Ja bloķis, tad daudz dārgāks prieks! :gigigi:
BimersZ
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 28 Jan 2012, 22:06
Labdien! Kā atšķirt resnās pusassis un tievās? :) Cik zinu tievās iet līdz 1.8 un talāk iet no 2.0 resnās? Vienkārši intresē vai man 2,5 der pusasis no 2,8 ! :) Un vel kāka man var būt reduktora atiecība ja uz 100km/h ir tikai 2,2 apgriezieni? :) Bloķis :)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Der 2.8i pusasis. Izklausās pēc 2,56 vai 2,65 (vienmēr jaucu) redutora (no dīzeļa).
BimersZ
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 28 Jan 2012, 22:06
Tas varētu būt pie vainas ka viņš man uz vietas negrib stāvēt uz 3 pedāļa? :) Un jāa,kadas atsauksmes par tādu reduktoru? :)
Profila bilde
zeltinsh
Ziņojumi: 956
Pievienojies: 21 Mar 2012, 21:04
Braucu ar: E36
Reputācija: 3
 
BimersZ rakstīja:Tas varētu būt pie vainas ka viņš man uz vietas negrib stāvēt uz 3 pedāļa? :) Un jāa,kadas atsauksmes par tādu reduktoru? :)
2.0 arī ir mazās pusasis.

Par reduktora attiecību Tev jāizdomā pašam, kā pārsvarā pārvietojies? Ja pa šoseju, tad būs ok, bet pilsētā es tādu negribētu! :D
BimersZ
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 28 Jan 2012, 22:06
Sanāk jaukatais variants, bet pārsvarā pilsēta :) Nu tā ekanomiski :D Nu man pateriņš iepriecina , 8l :) uz 100km :)
Profila bilde
AizdomāmBagāts™
Ziņojumi: 208
Pievienojies: 09 Sep 2012, 18:48
Braucu ar: GU - 476
Reputācija: 1
 
dogMa rakstīja:Der 2.8i pusasis. Izklausās pēc 2,56 vai 2,65 (vienmēr jaucu) redutora (no dīzeļa).
Nevar pēc apgriezieniem pateikt kāds ir bloķis, ja nezin kāda virsū stāv kārba.. Piemēram es uzliku savam 328 Getrag kārbu, un reduktors ir 2.93 un apgriezieni uz 100 ir nepilni 2k, bet vecajam 328 ar ZF kārbu un 2.93 ar reduktoru bij turpat 2.2-2.3k apgr.. takā ja ir getrag tad varētu būt 3.15 or so, bet ja ZF tad 2.93.
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
BimersZ
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 28 Jan 2012, 22:06
Ir gatgr ) karba ) Tad naz,kas vainas ir ja dīzeļa reduktors ? vai k,kā tā ? Tas k.ko maina ?
Profila bilde
AizdomāmBagāts™
Ziņojumi: 208
Pievienojies: 09 Sep 2012, 18:48
Braucu ar: GU - 476
Reputācija: 1
 
Ja ir getrag, tad nav dīzeļa reduktors.. Principā es teiktu ka ir 3.15 reduktors, ja tiešām ir getrag kārba un 2.2k apgr uz 100km/h.

Pag, tad beigās kas Tew neliek mieru un kā saprast
Tas varētu būt pie vainas ka viņš man uz vietas negrib stāvēt uz 3 pedāļa?
?
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Man ir getrag kārba un 3,15 reduktors. Apgriezieni pie 100km/h apm. 2,6k rpm. Iepriekš biju uzlicis dīzeļa reduktoru, bija knapi 2,2k rpm.
E36 kārbām, gan Getrag, gan ZF ātrumu ratio ir praktiski vienādi, tikai vienam robam atšķiras, praktiski necik.
Profila bilde
djjys
Ziņojumi: 616
Pievienojies: 21 Okt 2011, 22:39
Braucu ar: Atejvaku
Man ir loti stulbs jaut, ir doma par ekonomiju un gribaas uzlikt dizelja reduktoru, kads ir licis? kads paterins?
kas vel bez reduktora jamaina??? vai ir plug &play???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 
Jānis.P rakstīja:Num, man personīgi sanāca 20ls par bloķi :lol: , 24ls eļļa jauna, kkas 2 ar kapeikām par hermētiķi un nomainīju pats viņu.
Bet kad rīgā vajadzēja mainīt un pats to nevarēju, toreiz hoodijs man 20ls paprasīja par maiņu.
Ja nebūtu atvests reduktors ar noflekseetaam pusasiim un tai miskastei visas skruuves nebutu ieruuseejushas, tad arii cena buutu standarta 15...
Profila bilde
G1RT5
Ziņojumi: 935
Pievienojies: 24 Dec 2011, 18:09
Braucu ar: RS
djjys rakstīja:Man ir loti stulbs jaut, ir doma par ekonomiju un gribaas uzlikt dizelja reduktoru, kads ir licis? kads paterins?
kas vel bez reduktora jamaina??? vai ir plug &play???
Jā, tgd stāv dīzeļa reduktors, patēriņš atkarīgs no kājas smaguma... Mēs likām ar plug&play, tikai kardāns jāatskruvē un jāsastumj kopā vairāk bija vidu un viss...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām . :D
Profila bilde
djjys
Ziņojumi: 616
Pievienojies: 21 Okt 2011, 22:39
Braucu ar: Atejvaku
nu normali braukajot tak buus ekanimiskas par bendzinieka???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Profila bilde
G1RT5
Ziņojumi: 935
Pievienojies: 24 Dec 2011, 18:09
Braucu ar: RS
Jā... bet neko īpaši daudz... uz trases var 1.5-2 litrus ieekonomēt...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām . :D