Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 66
- chevron_right
no kura dizela vislabak njemt reduktoru??? gads modelis!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Tādā gadījumā kura getrag Tew ir?dogMa rakstīja:Man ir getrag kārba un 3,15 reduktors. Apgriezieni pie 100km/h apm. 2,6k rpm. Iepriekš biju uzlicis dīzeļa reduktoru, bija knapi 2,2k rpm.
E36 kārbām, gan Getrag, gan ZF ātrumu ratio ir praktiski vienādi, tikai vienam robam atšķiras, praktiski necik.
Jo ir divas (maybe pat vairāk) un maldies sakot, ka ZF un getrag ļoti minimāli atšķiras!
ZF 328i E36 Sedan Manual 1st. 4.2 2nd 2.49 3rd 1.66 4th1.24 5th1.00 - R 3.89 diff 2.93
ZF 325i E36 Sedan Manual 1st 4.23 / 2nd 2.52 / 3rd 1.66 / 4th 1.22 / 5th 1.00 / - R 4.04 / diff 3.15
Getrag 260 - 325 E30 1st 3.83 / 2nd 2.20 / 3rd 1.40 / 4th 1.00 / 5th 0.81 / R 3.71 / diff 3.73
0.2 - 0.4 ir liela atšķirība, paskatoties kaut vai kā mainās apgriezieni mainot reduktorus ar līdzīgu attiecības starpību..
Un vēl arī varbūt bija kļūdaina infa par to reduktoru..
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Ja salīdzini E36 kārbas:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
gribētu uzināt vai der no 328 automāta reduktors uz 328 manualo kārbu??????vai kaukas atščirās reduktoros???
Varēs uzlikt.
kadu dizela reduktoru njemt?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Nu re, tātad ir jau 3 zināmas getrag kārbas, manējā nav neviena no tabulā esošajām, tb man ir getrag 260, kurai ir, manis iepriekš minētie, ļoti atšķirīgie robi, takā jāzin vien cipariņus arī getragam..dogMa rakstīja:Ja salīdzini E36 kārbas:
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Man nav miera Kāpšu apakšā un skatīšos, kādi tad cipariņi manai kārbai
tu tak pats esi uzrakstījis ka tev ir e30 getrags. tur arī ir tā atšķirība un tāpēc nav iekš e36 listes .AizdomāmBagāts™ rakstīja:Nu re, tātad ir jau 3 zināmas getrag kārbas, manējā nav neviena no tabulā esošajām, tb man ir getrag 260, kurai ir, manis iepriekš minētie, ļoti atšķirīgie robi, takā jāzin vien cipariņus arī getragam..dogMa rakstīja:Ja salīdzini E36 kārbas:
Nu tieši tā, bet kapēc lai jebkuram citam nebūtu uzkrāmēts e30 getrags?
My point is - galvenais zināt cipariņus 3 uz kārbas.
P.S - Visiem kam ir jautājumi kāds reduktors jums ir, ir dievīga mājas lapa, lai to uzzinātu!
http://endtuning.com/gearratios.html
My point is - galvenais zināt cipariņus 3 uz kārbas.
P.S - Visiem kam ir jautājumi kāds reduktors jums ir, ir dievīga mājas lapa, lai to uzzinātu!
http://endtuning.com/gearratios.html
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Nu var arī tā, bet gan jau tāpat zini!dogMa rakstīja:Man nav miera Kāpšu apakšā un skatīšos, kādi tad cipariņi manai kārbai
Bet lai nezinātājiem un karstasinīgajiem ziņkāriem nebūtu lieki jautājumi, nesaprašana, iesaku noskaidrot kas par kārbu, tad runāt par apgriezieniem un kāds reduktors stāv virsū.. kā arī manis iepriekš minētajā mājaslapā ērti izrēķināt un pārliecināties ar matemātikas palīdzību
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Sveiki gribeju uzinat cik maksa lielais bloķis normals ? Tikai nee metinats ?
Kāda attiecība?
Es nezinu tads kurs butu labs prieks 2.5 ar ko var ari aizbraukt uz 333
3.75 - m52b25 grieza brīvi, tik der ja auto tiešām trīniekiem un brīvdienām, ikdienā ar tādu nepabrauksi - zāģis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vai taisniba, ka ja ir blokjis tad ejot apskati tas ir japasaka un tad vinji neparbauda uz roleriem aizmugurejas bremzes, tas tiek parbauditas savadakaa veidaa. jo tie rooleri sabojaa blokja pates???
...
Vismaz Latvijā pilnīgas muļķības! Viņiem po, ka Tev ir bloķis. Liek uz stenda un pārbauda bremzes, kā visiem!Armando rakstīja:vai taisniba, ka ja ir blokjis tad ejot apskati tas ir japasaka un tad vinji neparbauda uz roleriem aizmugurejas bremzes, tas tiek parbauditas savadakaa veidaa. jo tie rooleri sabojaa blokja pates???
ok, bet vai tas nebojaa lsd? uz vienu rleri ok, jo vins ir viens un abi ritenji griezas ar vienu atrumu, bet uz tadu kas uz katru riteni un griezas ar atsevisku atrumu.
te jau ari vienalga, liek un teste, bet tiko uzzinaju ka tev ir tiesibas pirms testa, pateikt ka tev ir blokjis un tadaa veidaa vinjiem ir javeic aizmugurejo bremzu parbauda savadakaa veidaa, jo rooleri var sabojat blokjejosho elementu un lgjiski padomajot taa ari ir
te jau ari vienalga, liek un teste, bet tiko uzzinaju ka tev ir tiesibas pirms testa, pateikt ka tev ir blokjis un tadaa veidaa vinjiem ir javeic aizmugurejo bremzu parbauda savadakaa veidaa, jo rooleri var sabojat blokjejosho elementu un lgjiski padomajot taa ari ir
...
Tad jau sanāk ka vasarā ripojot pa taisnu ceļu, bremzējot tiek bojāts lsd ? Princips tak viens un tas pats
pa taisnu celju teu vienadi griezas ritenji, nevis viens iet uz pusi lenak kaa otrs.
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 66
- chevron_right