Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 66
- chevron_right
ja bloķis jau nav uz izjukšanas robežas, tad tās pāris sec neko nesabojās. Tad jau drifts trīniekos to bloķi bojā daudz, daudz vairāk, riteņu griezšanās ātrums šķērsām ejot stock bloķim ne tuvu nav vienāds.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
tu to toc zini vai tikai ta doma?
tagat skatoties atpakal, pec testa miesanas man ikpalaikam tiek iegriests tik viens ritens
un galvanais ka es pirms tam to nezinaju ka es varu ari atteikties no roolera testa
tagat skatoties atpakal, pec testa miesanas man ikpalaikam tiek iegriests tik viens ritens
un galvanais ka es pirms tam to nezinaju ka es varu ari atteikties no roolera testa
...
Droši, nu nesacepsies tās šaibas pa pāris sekundēm.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ok, ticeshu. http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=43031
salasijos seit.
salasijos seit.
...
tatad cik saprotu to visu lietu, problema ir bridii kad tiek testeta rocene, tatad ja viena puse ir ritigi laba un otra slikta, tad sanak ka ta labaa puse, megjinas noturet ari slikto, repektivi lsd megjinas turet to ratu uz viets, bet roolera motors to griest uz prieksu, rezultats, tiek bojats lsd.
mok jums lv ari ir punkts kura ir kas minets par testeshanu auto ar 4x4 vai ar lsd.
mok jums lv ari ir punkts kura ir kas minets par testeshanu auto ar 4x4 vai ar lsd.
...
Jap, man arī bloķim ir problēma, ka reizēm krāmējot līkumā iegriež tik vienu riteni, uzsitu pa sajūgu - sabloķējas.. Tikai tagad aizdomas, ka tas jau sācis palikt biežāk.Armando rakstīja:tu to toc zini vai tikai ta doma?
tagat skatoties atpakal, pec testa miesanas man ikpalaikam tiek iegriests tik viens ritens
un galvanais ka es pirms tam to nezinaju ka es varu ari atteikties no roolera testa
Reāli čakarē baudu, uz pavasari jāatrestaurē.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
kāds nav saskāries ar tadu lietu kā bloķa ielikšana no e30 uz e36 compaktu? vai grūti , dārgi, kāds rezultāts?
Lūdzu padalies ar info par LSD restaurēšanu
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Kas tieši ir noticis?Uldis rakstīja:Lūdzu padalies ar info par LSD restaurēšanu
tagad pa ziemu un slidenu nav sūdzības, bet kad vel sauss asfalts bija, tad reizēm tāda sajūta ka negribīgi slikti vai aizkavēti sabloķējas driftējot
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
šaibas sadilušas.
Kaut kādu laiku atpakaļ jaunas maksāja 70-80Ls
Kaut kādu laiku atpakaļ jaunas maksāja 70-80Ls
jā nav lēts prieks, bet nu toties ar jaunām šaibām droši vien vajadzētu ļooti labi bloķēties
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Bloķēties, ta bloķēsies labi. Neaizmirsti pierēķināt 30Ls par jaunu eļļu un, ja pats nedarīsi to visu, tad vēl par darbu. Lati 15 par noņemšanu, uzlikšanu un latus 10 paņems arī par pārlasīšanu!
Arī gribētu zināt, kur pa 10Ls man pārlasītu bloķi, tā lai sazobe būtu perfekta, nevis pēc pāris km sāktu gaudot :)
Ņemu vārdus atpakaļ par pārlasīšanu pa 10Ls.
tāds jautājums noņemot vāku var saprast vai reduktos ir šaibots vai nav???
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 66
- chevron_right