Spararati
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 24
- chevron_right
Ruu, derēs tavs kronis no tava spararata, vienkārši tas aizņem laiku, kamēr pārtaisa, tas nozīmē, ka auto stāvēs, tāpēc es tā saku.
Armando rakstīja:nu bac! nu tad mekle m20 un viss
Necepies. Vienkārši tad nevajag jaukt galvu. Likt M50 spararatu vai likt spararatu no M50 motora ir divas dažādas lietas.
Ok, miers, pats labāk tikšu galā un atradīšu infu.
dogMa - tas ka tas aizņem laiku vēl ir sīkums, bet tas ka tas iztukšo maku gan nav sīkums.
kaadi spararati naak 1.8 isam?
Jā, raksti šitam keksam. Viņš ņemas ar tādām lietām.. :) http://e36.lv/forums/memberlist.php?mod ... file&u=643
Ja neizdodās viņu sadabūt forumā, varu kontaktu iedot!jurcis rakstīja:Jā, raksti šitam keksam. Viņš ņemas ar tādām lietām.. :) http://e36.lv/forums/memberlist.php?mod ... file&u=643
Cik noprotu pēc intenetā atrastā attēlā redzamais spararats ir no m50b20 91-92 bez kondiškas???
tātad sanāk ka tas ir vienmasas spararats???
tātad sanāk ka tas ir vienmasas spararats???
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW-Big Money Waste
jā.
Ok tad šito spararatu ar visu sajūga komplektu var uzlikt uz m50b25tu???? un vai sajūgs turēs, jo man jauns sachs sajūga komplekts izturēja tikai 1gadu slīpēšanas, zb katru gadu mainīt sajūgu.
+vēl šis spararats sver ap 11kg un ir doma apvirpot biki tos resnos bortus
+vēl šis spararats sver ap 11kg un ir doma apvirpot biki tos resnos bortus
BMW-Big Money Waste
Ja jauns, priekš 2.5 paredzēts 1 gadu noturēja, tad šis jauns turēs mazāk, jo mazāka darba virsma un netur tik lielu slodzi, sāks slīdēt ātrāk.
nu ta mož meklēt šitam spraratam kādu diezgan niknu sajūgu.
mož kādi ieteikumi, kāds sajūgs būtu labāks, par stock???
mož kādi ieteikumi, kāds sajūgs būtu labāks, par stock???
BMW-Big Money Waste
Lietotājs kristiano ņemas ar vienmasas spararatiem. Pie viņa labs komplekts ap 80Ls. Tavā gadījumā, varbūr ir vērts padomāt par keramisko sajūgu, ja jau ik gadu maini?
jaa es sev sadu uzliku uz m50b25tu, jau kadus 2g atpakal, ar lietotu sajugu, pasvakaa stavoklii, un vel turSlim rakstīja:Ok tad šito spararatu ar visu sajūga komplektu var uzlikt uz m50b25tu???? un vai sajūgs turēs, jo man jauns sachs sajūga komplekts izturēja tikai 1gadu slīpēšanas, zb katru gadu mainīt sajūgu.
+vēl šis spararats sver ap 11kg un ir doma apvirpot biki tos resnos bortus
taka nau tik traki, kaa varetu likties, bet ja baigais slipetajs esi, tad jau lai karbas vislaik nau jacilaa liet uzreiz keramisko un miers.
ps, nenomeriju, bet varu deret ka bija vieglaks par 11kg sis
...
var jau būt ka vieglāks par 11kg, un jo labāk man
nu sajūgs un grozs šitam vēl OK, pofig eksperimeta pēc uzlikšu un tad jau redzēs kas un kā, galu galā nav jau tik grūt to kārbu noņemt. Un ja sāks vēl snigt sniegs tad jau līdz pavasarim izturēs
nu sajūgs un grozs šitam vēl OK, pofig eksperimeta pēc uzlikšu un tad jau redzēs kas un kā, galu galā nav jau tik grūt to kārbu noņemt. Un ja sāks vēl snigt sniegs tad jau līdz pavasarim izturēs
BMW-Big Money Waste
Man tads jautajums vai visiem e36 2.5 bez vanosa nak spararats divu masu ? Un kadas pazimes ir kad vins iet uz beigam ? Man ir taa kad ieliek atpakal gaita un laiz sajugu vala ir tadi sitienei un uz prieksu tas pats un kad bremze ar atrumiem ari ?
Ļoti izklausās pēc beigta spararata :)
Man jau vairāk izklausās pēc reduktora...
spararatam ar sitienu ieleikot atpakaļgaitā sakarā nekāda... virzienu jau viņš bnemaina.
spararatam ar sitienu ieleikot atpakaļgaitā sakarā nekāda... virzienu jau viņš bnemaina.
Man bija tāpat, kad gāja uz beigām spararats. Ja atpakaļgaitā nepārgāzēja, tad ar sitieniem/raustieniem uzsākās. Nav jau tā, ka viens sitiens, bet vairāk, t.i., normāli krata mašīnu :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 24
- chevron_right