lai ieliktu atpakaļgaitā, jāielauž kloķis plastmasā
.
Pēdējais labojis yanks - 26 Feb 2015, 18:00, kopā labots 1 reizi.
gudri dirst nav malku cirst, ja pa tēmu nerubī, tad nebāzies iekšā, pirms brīža bļāvi, ka ar gateri nodarbojamies un OEM daļas piesauci, kad apgaismoja, ka nofeiloji, tad sāc plastmasas bukses piesauktyanks rakstīja:kas izdilst no sākuma? plastmasas bukse vai jūsu metāla tapa? ja var pakustināt ātrumkloķi uz augšu un leju tad sāka ar to nevis ar pus kārbas pārjaukšanu
tās kulises izdilušas ir visās kustīgajās daļās un naivi cerēt, ja tagad šifteri maisi, kā zupu ar karoti, ka nomainot plasmasas buksi viss būs stingrs
tā atspertapa man kkā nevieš uzticību, tur lauziens uz viņas galiem būs diezgan paliels un ja vēl patīk pacirst pa robiem, tad domāju, ka ilgi neies, varbūt variants ir tajā tukšajā vidū iedzīt vēlvienu mazāku tapu
Doma nav slikta, par to urbiiti, domaaju ka biuus jaapamegjina, tik taada aizdoma, ka tas metals tur ir ciets, ta kaa urbi ar vajag speshalkaliks rakstīja:gudri dirst nav malku cirst, ja pa tēmu nerubī, tad nebāzies iekšā, pirms brīža bļāvi, ka ar gateri nodarbojamies un OEM daļas piesauci, kad apgaismoja, ka nofeiloji, tad sāc plastmasas bukses piesauktyanks rakstīja:kas izdilst no sākuma? plastmasas bukse vai jūsu metāla tapa? ja var pakustināt ātrumkloķi uz augšu un leju tad sāka ar to nevis ar pus kārbas pārjaukšanu
tās kulises izdilušas ir visās kustīgajās daļās un naivi cerēt, ja tagad šifteri maisi, kā zupu ar karoti, ka nomainot plasmasas buksi viss būs stingrs
tā atspertapa man kkā nevieš uzticību, tur lauziens uz viņas galiem būs diezgan paliels un ja vēl patīk pacirst pa robiem, tad domāju, ka ilgi neies, varbūt variants ir tajā tukšajā vidū iedzīt vēlvienu mazāku tapu
.
Pēdējais labojis yanks - 26 Feb 2015, 18:00, kopā labots 1 reizi.
yanks, runa ir par situāciju, kad visas plastmasas sastāvdaļas iekš kulises jau ir samainītas, bet vienalga ir jūtama brīvkustība. Protams, ne visi to jūt un ne visiem tā traucē, bet, ja esi nopircis padārgu shorshifteru un pēc tā instalācijas atskārd, ka, scuka, joprojām ir 5mm lufte uz sāniem (ieliktā pārnesumā), tad arī to vēlies noņemt. Tad nu to krietni var samazināt novēršot brīvkustību starp asi un tapu, pārējais paliek kārbas dakšās.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
.
Pēdējais labojis yanks - 26 Feb 2015, 18:00, kopā labots 1 reizi.
tu toč mudaks esi un tikai starp rindām lasīt mākiyanks rakstīja:Nu tieši tā - nedirs un palasi internetu kaut vai. Detaļa nr 7. kods 25111220600 No kāda materiāla tā ir? jā pareizi. No palstmasas. Un tā ir izļurkāta pati pirmā.
un tagad paskatīsimies cik auto viņa ir uzstādīta. http://realoem.com/bmw/partxref.do?part ... showeur=on
Un tagad pameklē cik tūkstošiem cilvēku netā tās bukses nomaiņa ir palīdzējusi atrisināt slēgšanās problēmu ne tikai e36?
Pats esmu mainījis. un kā par brīnumu visas pārslēgšanās problēmas pazudas un neviena metāla detaļa vēl nebij izdilusi.
NEvajag te bērniem mācīt muļķibas par visādiem metāliem pirms nav nomainīta pati elementārākā lieta.
Portams kapeikpisēji te sāks ar urbšanu un naglu bāšanu nevis kulisei nomainīs visas buksītes.
Vari būt brīvs...
tu nēēsi nekad čamdijis restaurētu kulisi, tapēc arī saki, ka problēma pazuda tas, ka šifteris liekot atpakaļgaitā vairs nelauž visu konsoli kopā, nenozīmē ka viss ir tā, kā tam jābūt
un kurš teica, ka detaļa nr.7 izļurkājāsās pati pirmā???
visvairāk viņa tiek jāta laukā tad, kad visas pārējāš buksītes ir beigtas un kloķi jāsāk lauzt lai ieliktu atpakaļgaitā
un kāds sakars kapeikpišanai ar rubi tajā vietā??? ja esi zābaks un nesaproti, ka tā detaļa nemaz nav paredzēta nomaiņai, tad pats vainīgs
vienu buksi nomainījis, pats sajūsmā un pļūta uz visām pusēm
kurā brīdī dzirdēji, ka kāds te sāk kko no otra gala?yanks rakstīja:es to visu saprotu. Bet teicu to visu tapēc ka šajā forumā cilvēkiem nezkapēc ir tieksme sākt visu no otra gala un darīt visu caur vienu vietu.
ja runā par mani, tad es kulisi pārjaucu visu un uzreiz, nevis pa detaļai atsevišķi
ja samainīji tikai plastmasas buksīti, tad drīz viņa tev būs tāda pati, kā bija
.
Pēdējais labojis yanks - 26 Feb 2015, 18:02, kopā labots 1 reizi.
.
Pēdējais labojis yanks - 26 Feb 2015, 18:01, kopā labots 1 reizi.
liekot 2,3 atrumā ieet tākā ar krakšķi vai arī retāk ir grūti ielikt vispār. bet tas viss ir pie noteiktiem apgriezieniem, ja tormazē un lenu garu tad viss daudz maz gludi, bez krakšķa. kārbai sinhronizātori pie vainas?
@instagram - anrijs.v
@instagram - anrijs.v
Ieksaa karbaa sazobite kas apstadina lielos zobratus lai var parslegties. Tos parasti neviens nemaina. Letak ir nomainit karbu. Ja tev ir kada sesiniece tad varbut savadak
...
Ir sešiniece, kadi varianti? .Armando rakstīja:Ieksaa karbaa sazobite kas apstadina lielos zobratus lai var parslegties. Tos parasti neviens nemaina. Letak ir nomainit karbu. Ja tev ir kada sesiniece tad varbut savadak
Man čura raustās no tiem krakšķiem, bail par to lai viņa neizbeidzās.
@instagram - anrijs.v
shajaa gadiijumaa lai nomainiitu to dalju kas man ir izdilusi, ir kaarba jaasit valjaa, ko man galiigi negribaas dariit, taadeeelj noteikti jarod citi risinaajumi, un par to ko tu runaa, man abols +- ir ok, lufte ir tikai manaama pie pashas kaarbas! tavi ieteikumi, ko dariit?
.
Pēdējais labojis yanks - 26 Feb 2015, 18:01, kopā labots 1 reizi.
.
Pēdējais labojis yanks - 26 Feb 2015, 18:01, kopā labots 1 reizi.
tadeelj ka visas taas bukses nomainiitas, kaa arii aabols, kad liku virsu to "mici" jutu ka ir nedzudz lufte, kas uz klokj ir izveidojusie apm 2cm..yanks rakstīja:Kapēc visi domā ka tās brīvkustības ir tikai pašā tapā stieņa galā. Ja tā ir tas gals izpiderasīts tad nestāstat ka pašā kārbā vis iekšā ir vēl perfekti un tur nekur nav brīvkustības un nekas nav piedilis.
Cik tagad e36 kārbas maksā?
.
Pēdējais labojis yanks - 26 Feb 2015, 18:02, kopā labots 1 reizi.