Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 40
- chevron_right
bet jēga no tā 6tā ātruma pie mums. cik lasīts tad pirmie 5 ir tādi paši, bet 6tais ir priekš bāņa paredzēts.
tiesi taa, jegas ir tad kad uzliec reduktoru isaaku, pirmajos robos ravienam atskiriba jutama, bet pedejais sestais robs kas ir 0.8 pret rpm (5tais ir 1:1 pret rpm tiesi tapat ka visam 5atrum karbam) kompensee uagstos apgriezienus un nesanak baigaa zagjeshana. bet tas nau lets prieks. man sis kopaa jau ir izmaksajis kadus 500 eiro (karba, attieciba, un visadi citadi sikumi, plus man vel nau kardans) un vel jauzliek virsuu
...
6 robu kārbu tikai kopā ar pareizo reduktora attiecību.. 3,46+ Citādāk tiešām nav jēga.
Bet vai šo kārbu var uzlikt uz M52 dzinēja?Azbests rakstīja:katalogi stāsta, ka M54B30 ir 6 gaņģu kārba no 2003/03 uz augšu. PN 23007532498 un 23007562725
bump
Jā, var.
Bez modifikācijām - plug & play?
Pašu kārbu, jā. Par kardānu, kulisi neņemos spriest.
Vai 6 robu kārba no M3/E46 M3 der uz M62 dzinēja?
Liekot zf karbu virsu un jemot kardana 1 posmu no 2.5tds viss bus cikinieka ? Vai labak njemt pilnu kardanu , vai citu kardanu pilnigi ? Uz auto tagad ir getrag.
Teorētiski viss derēs un būs kārtībā, bet ir iespējams, ka būs vibrācija dēļ 2 dažādu kardānu sastāvdaļām. Ieteiktu likt veselu kardānu no viena auto.
Amish: Uzlikt var, bet būs jāmaina kārbas vainags, t.i., priekšējā daļa.
Amish: Uzlikt var, bet būs jāmaina kārbas vainags, t.i., priekšējā daļa.
Tas nozīmē brutāli zāģēt nost un metināt citu klāt?
Nē, priekšējā daļa ir atdalāma normālā veidā. Iespējams arī, ka starplika būtu jāizveido. Neesmu informēts, tikai teorētiski bārstos ar vārdiem.
Tas prieks uzlikt 6inieci kārbu izmaksā ap 500lvl (atkarībā pa cik kārbu dabūsi), ja liek no e46 m3, tad tur vēl jāmaina spararats sajūgs, kulise, izspiedējs, un šifters,p - značit vēl dārgāks prieks. Un protams, neatkarīgi no kā liksi kārbu, būs jāpārtaisa kardāns (ja vien neliec e36 m3 evo kārbū, kopā ar m3 reduktoru, ar visām tā izrietošajām sekām. Es tā vietā, lai liktu kārbu, 2.0 vietā ieliktu vismaz m52b28, savestu kuzavu kārtībā un tad tik domātu. Bet tas tā
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Vienīgā problēma - tās Getrag kārbas nav remontējamas. Ja kas saiet grīstē - met laukā un meklē atkal citu. Savukārt, ja ņem no 330 e46, tad ir 2 veidu - Getrag un ZF, kas remontējas.
Vēlos mainit karbai eļļu un ludzu kads var pateikt cik litrus vjg atrum kārbas eļas?
getrag ar litru pietiek.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 40
- chevron_right