Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 66
- chevron_right
Oriģinālais reduktors man ir 3.45. LSD būs ar tādu vai mazāku attiecību pēc iespējas tuvāk 3.45 ?
e36 oem blokjejoshie reduktori naak mazajaa korpusaa ar attiecibu 3.45
Pēdējais labojis Armando - 05 Sep 2013, 17:02, kopā labots 2 reizes.
...
Nezinu kāds korpuss man ir uz M50B20. Katrā ziņā ir vēlme pēc bloķa un pa šosi zāģēt negribās. A to pie sētas vienriteņa zirņu vadziņa jau veidojas
Visticamāk, ka Tev ir mazajā korpusā reduktors ar attiecību 3:45.RF_ rakstīja:Nezinu kāds korpuss man ir uz M50B20. Katrā ziņā ir vēlme pēc bloķa un pa šosi zāģēt negribās. A to pie sētas vienriteņa zirņu vadziņa jau veidojas
Ar šo attiecību ir visizplatītākais bloķis mazajā korpusā, līdz ar to Tev nekāda starpība apgriezienosnebūtu, ja uzliktu tādu.
To ka man 3.45 ir, zinu. Tāpēc jau meklēju tādu pašu tikai bloķi
Paldies. Varu sākt savus sirojumus pēc bloķīša. Zinu, ka tepat tirgo par 100ls. Bet šobrīd svarīgākas lietas kur tērēties.
Paldies. Varu sākt savus sirojumus pēc bloķīša. Zinu, ka tepat tirgo par 100ls. Bet šobrīd svarīgākas lietas kur tērēties.
100Ls ir kosmoss priekš bloķa mazajā korpusā.RF_ rakstīja:To ka man 3.45 ir, zinu. Tāpēc jau meklēju tādu pašu tikai bloķi
Paldies. Varu sākt savus sirojumus pēc bloķīša. Zinu, ka tepat tirgo par 100ls. Bet šobrīd svarīgākas lietas kur tērēties.
Tāpēc vien nepērku, ka kosmoss. Es par 50ls maksimums ņemtu 3.45 mazajā korpusā
Hei.. Vai nevarētu kāds mani apgaismot kāds reduktors (lielaja korpusa vai mazaja) man ir un arī attiecību.. Motors kods - M42B18 (92.g.)
P.S. - uz ziemu gribās trassei kko bloķējošu.. vai nu nopirkt atsevišķi un sametināt 100% vai kādu LSD vai kko uz to pusi, skatoties viss atkarājas cipara. Bet pagaidām vēlme uzzināt, kāds īsti ir.. Jau iepriekš paldies!
P.S. - uz ziemu gribās trassei kko bloķējošu.. vai nu nopirkt atsevišķi un sametināt 100% vai kādu LSD vai kko uz to pusi, skatoties viss atkarājas cipara. Bet pagaidām vēlme uzzināt, kāds īsti ir.. Jau iepriekš paldies!
No rūpnīcas nāca reduktors mazajā korpusā ar attiecību 3,45
Ap kādiem cipariem apmēram grozās tie bloķējošie reduktori? LSD, vai labak nopirkt tadu pat un uzmetinat 100%?
Mazie laikam ap 50 un uz augšu, vidējie 100 un uz augšu. Metināts būs ap 20-30 pa reduktoru + metināšana. Teikšu tā, ja vajag trasei, tad metini, ja vajag arī ikdienā braukt, tad jāpērk LSD.
Dzirdēju, ka ar metinātiem reduktoriem ziemā ir ļoti grūti un riskanti braukt, līdz ar to man seko jautājums - Bet kā ir ar LSD ziemā ?
Esmu uzlicis sev LSD un tagad domāju vai man varbūt uz ziemu jāpērk parasto un jāliek virsū.
Esmu uzlicis sev LSD un tagad domāju vai man varbūt uz ziemu jāpērk parasto un jāliek virsū.
LSD ziemā ir pareizā izvēle!
Kāda varētu būt attiecība reduktoram, ja braucot uz 100kmh ir gandrīz tieši pie 3k rpm?
Edit: Laikam atradu - sanāk, ka ir vien 3,45
Edit: Laikam atradu - sanāk, ka ir vien 3,45
amm, stulbs jautājums, bet vai reduktoru, lai nomainītu ir jāņem nost arī tilta rāmis pats?
nee, ir jaatvieno pusasis un kardans no reduktora
...
Aizmugurējo atsaiti vajag arī, nu 2 skrūves atskrūvēt, lai var normāli var tikt klāt reduktora aizmugurējām 2 skrūvēm.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Bet kāds risks pastāv ja tomēr brauc ziemā ar metināto? dzirdets ka tur baigi met riņķī bet kā ir reālidogMa rakstīja:LSD ziemā ir pareizā izvēle!
Ir braukts, it kā jau nekas traks, bet uz tiešām apledojušas šosejas gan ir dīvaini braukt, t.i., braucu daudz lēnāk, nekā citi, jo uzvedas neforši autiņš. Bet pa pilsētu, sniegu u.t.t., nekādu problēmu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 66
- chevron_right